چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 2 اسفند 1393 - hodana.ir

هدانا 30 بهمن 1393 هدانا 1 اسفند 1393 هدانا 2 اسفند 1393 هدانا 3 اسفند 1393 هدانا 4 اسفند 1393 هدانا 5 اسفند 1393 هدانا 6 اسفند 1393 هدانا 7 اسفند 1393 هدانا 10 اسفند 1393 هدانا 11 اسفند 1393 هدانا 12 اسفند 1393 هدانا 13 اسفند 1393 هدانا 14 اسفند 1393 هدانا 15 اسفند 1393 هدانا 16 اسفند 1393 هدانا 17 اسفند 1393 هدانا 18 اسفند 1393 هدانا 19 اسفند 1393 هدانا 20 اسفند 1393 هدانا 21 اسفند 1393 هدانا 22 اسفند 1393 هدانا 23 اسفند 1393 هدانا 24 اسفند 1393 هدانا 25 اسفند 1393 هدانا 26 اسفند 1393 هدانا 27 اسفند 1393 هدانا 28 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1393 
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۷    
شیلا خداداد در تازه ترین پروژه سینمایی مسعود ده نمکی با عنوان رسوایی 2 ایفای نقش خواهد کرد. این بازیگر که مدتهاست نقش تازه ای را در فیلم های سینمایی نپذیرفته ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۵    
خانواده سه دختر دانشجوی انگلیسی که بعنوان عروس جهادی به داعش پیوسته اند در بیانیه ای خواستار بازگشت آن ها به خانه شده اند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۷    
اخبار حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس که از تساوی تیمش مقابل صبا بسیار ناراحت و عصبانی بود، به رختکن تیمش رفت و چند دقیقه بعد از حضورش در رختکن رو به بازیکنان تیمش گفت: مرا حلال کنید .
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۴    
مرجانه گلچین گفت: برای خودم و مردم آرزوی سلامتی و آرامش دارم و امیدوارم از نظر اقتصادی شرایط مردم بهتر شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
مرگ است دیگر، همه را با خود می برد. فرقی هم نمی کند دارا بودی یا ندار، شهرت داشتی یا نداشتی، خرت می رفته یا نمی رفته.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۹    
مشکلات سینما ایران کم نیستند، از ضعف در فیلمنامه و ممیزی گرفته تا عدم اکران. اما آنچه که بیش از همه هنر هفتم را با بحران مواجه کرده مسئله مالی است ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۶    
بندیکت کامبریج بازیگر فیلم بازی تقلید که نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد است، با هملت به صحنه تئاتر باز می گردد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۳    
برنامه تلویزیونی یک فنجان چای به تهیه کنندگی شاهین جمشیدی از امروز با نام خودمونی به کار خود ادامه می دهد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۷    
نمایش اسب های پشت پنجره نوشته ماتئی ویسنی یک و به کارگردانی مشترک پرستو علی نسب و مصطفی مباشری تا 22 اسفند ماه در تماشاخانه سه نقطه میزبان علاقمندان تئاتر است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ایران در جمع خبرنگاران از واریز شدن حق پخش تلویزیونی به حساب سازمان لیگ خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۹    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: موارد مشکوک به آنفلوانزای فصلی در کشور طی هفته گذشته نسبت به هفته قبل آن افزایش یافت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۹    
محمود کلاری در جریان برگزاری جشنواره منطقه ای اروند در مورد تجربیات خود در سینمای ایران و همکاری با کارگردانان صاحب نام صحبت کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۷    
اسپانسر ابتدای فصل پرسپولیس بار دیگر به این تیم برگشت تا برای سرخ ها هزینه کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۷    
معاون وزیر خارجه سوریه در مقاله ای توافق اخیر آمریکا و ترکیه در تجهیز و آموزش تروریست ها را شکست طرح فرستاده سازمان ملل دانست.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۷    
بر اساس اعلام هیات داوران نخستین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران، شهر اهواز شهری که در روزهای اخیر گرفتار ریزگردها بود، به عنوان نخستین پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۴    
استقلالی ها که روز گذشته با گسترش فولاد تبریز بازی داشتند بلافاصله پس از بازی راهی فرودگاه شدند تا با هواپیما به تهران بیایند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۴    
با اپلیکیشن اندرویدی و تحت وب تاکسی آنلاین، کاربران می توانند در خانه یا خیابان، از طریق اینترنت با یک سفارش آنلاین تاکسی بگیرند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۴    
احمدرضا عابدزاده امروز برای دیدار با قائم مقام و مسوول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه حضور پیدا کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۴    
سرانجام تاریخ دقیق بازگشت کارلوس کروش به تهران مشخص شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۱    
اپل به زودی نسخه تازه ای از سیستم عامل همراه iOS 8.3 را عرضه خواهد کرد. از سوی دیگر iOS 9 هم تا اواخر سال 2015 میلادی در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۱    
مهدی نبی دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه اتحادیه فوتبال کنار دست عزیزمحمدی رئیس این اتحادیه نشست.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۱    
کشتی با این که در میادین جهانی نتیجه می گیرد اما هنوز در داخل کشور مشکلات فراوانی دارد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۸    
مهاجم تیم ملی می گوید دوست دارد تا آخر فصل بازی های خوبی برای الوکره انجام بدهد و نقشی کلیدی در این تیم داشته باشد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۵    
فیلم سینمایی مرگ ماهی سیدروح الله حجازی پس از کنار گذاشته شدن از داوری در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، متقاضی اکران نوروزی شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۵    
طوفان شن که از ساعت 14:30 امروز در کرمان و سیستان و بلوچستان آغاز شده بود سبب انسداد 2 جاده در سیستان و بلوچستان شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
در حاشیه بررسی بودجه 94 در مجلس.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۶    
مریسا میر مدیر عامل یاهو که تلاش بسیاری را برای ارتقای کسب و کار این شرکت در حوزه محصولات و خدمات همراه به عمل آورده، از موفقیت های کسب شده در این زمینه خشنود است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۶    
معیشت قشر آسیب پذیر.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
مردان هر اندازه که خودشان را در استرس های ناشی از زندگی ببینند، به همان میزان خودشان را به کار مشغول می دارند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
رهبر کره شمالی با حضور در مانور نظامی، از نظامیان این کشور خواست برای مقابله با آمریکا و کره جنوبی آماده باشند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
واشنگتن در تندترین انتقادی که تا به امروز مطرح کرده، روسیه را به متزلزل کردن نظم جهانی با حمایت از شورشیان شرق اوکراین متهم کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
دور جدید مذاکرات هسته ای در ژنو، شاهد حضور دو مقام ارشد جدید ایرانی و آمریکایی است. قرار است، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با ارنست مونیز ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۸    
مازندران سالانه حدود 20 میلیون مسافر دارد، مسافرانی که در همه جای این استان اقامت می کنند، در خانه های اقوام، ویلاها، هتل ها، مراکز گردشگری، پارک ها، جنگل ها و خانه هایی که ساعتی اجاره داده می شوند!
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۸    
نقشینه گفت: طی امروز و فردا سامانه بارشی در جنوب غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس، مرکز، جنوب و نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود که به تناوب سبب بارش باران ورعد و برق و در مناطق سردسیر بارش برف خواهد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی فراکسیون پارلمانی الصادقون عراق وابسته به گروه عصائب الحق گفت فرماندهان گردان های داعش در صحرای سینا در تیپ گولانی رژیم صهیونیستی آموزش دیده اند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
آسوشیتدپرس در گزارشی در مورد حضور صالحی و مونیز در ژنو، نوشته است که انتظار می رود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا درباره سانتریفیوژها، ذخایر اورانیوم و دیگر مسائل گفت وگو کنند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۳    
منابع نظامی لیبیایی اعلام کردند که شبه نظامیان تندرو در این کشور به سلاح های شیمیایی در انبارهای معمر قذافی دست یافته و به آزمایش آن نیز پرداخته اند ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
وزیر بهداشت گفت: خبر بروز و ابتلا به ابولا در کشور و تبریز دروغ بوده، پرونده بیماران بررسی و تیم پزشکی مستقر شده است. این موضوع شیطنت فضای مجازی بود که با هدف ترساندن مردم صورت گرفت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
یک عضو هیات رییسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت که پس از بررسی اثرات بیولوژیکی امواج رادیویی و میکروموج ها (پارازیت ها) به این نتیجه رسیده که این امواج ضمن امکان ایجاد سرطان در بافت های ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
یک مقام مسئول در سازمان خصوصی سازی از تغییر شرایط واگذاری سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: 19 اسفند ماه مزایده سرخابی ها برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
سعودی ها بهتر از هر کسی می دانند از بین بردن تمام زیرساخت های دفاعی متمرکز و کلاسیک آنها برای موشک های ایرانی نه چند روز که چند ساعت وقت لازم دارد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۵    
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می تواند با حمایت هوادارانش در رقابت های آسیایی شکل و شمایل متفاوتی داشته و نتایج متفاوتی نیز کسب کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
عیدی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به مبلغ 603 هزار و پانصد تومان واریز شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۹    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برای آوردن برانکو و افشین قطبی پای دلالان وسط است، گفت: از صحبت های نژادفلاح اینطور بر می آید اگر درخشان خودش برود، بهتر از این است که مثل دایی برکنار شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۶    
مسئولان سیاسی و ورزشی استان شیراز برای میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2016 در شیراز اعلام آمادگی کردند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۱    
جزئیات آراء داده شده برای انتخاب برترین بازیکن فوتبال جهان نشان می دهد که مربیان به نسبت کاپیتان ها و روزنامه نگاران، قطبی تر یا در واقع، سیاسی تر رأی داده اند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
سرپرست گروه موسیقی ستاره قطبی هدف از شکل گیری این گروه را پر کردن جای خالی یک گروه موسیقی پاپ بانوان دانست که بتواند با ارائه ی کارهایی متفاوت، به نیاز موسیقایی مخاطبان پاسخ دهد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به منظور تجلیل از جایگاه علمی و ادبی شاعر و پژوهشگر فقید قیصر امین پور و پاسداشت پدیدآورندگان حوزه نقد و نظریه های ادبی ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۹    
در نخستین کشفیات پس از تخریب هایی که در شهر باستانی قزوین توسط شهرداری این شهر انجام شد، یک خانه با تمام متعلقات آن به دست آمد که قدمت لایه های آن، این بخش را تا اواسط دوره ی قاجار به عقب برگرداند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
سرمربی اوساسونا پیش از دیدار این هفته تیمش به تمجید از جواد نکونام پرداخت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۴    
در جریان بازی تیم های پیکان و وزارت دفاع از دور رفت پلی آف لیگ برتر حاشیه هایی روی داد که مثل همیشه افراد خاطی برای فرار به جلو، رسانه ها بویژه خبرنگاران خانم حاضر در سالن را متهم کردند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
بورس تهران در معاملات اولین روز هفته روند مثبتی در پیش گرفت و با افزایش قیمت ها مواجه شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۵    
یک فعال حوزه زنان درباره راههای اثر بخشی مذاکرات مولاوردی با مقامات واتیکان گفت: لازم است کارگروههای کارشناسی بین ادیان در زمینه ارتقای سطح مشارکت زنان در سطوح تصمیم گیری، تحکیم بنیان خانواده، حمایت ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۵    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه پس از باخت این تیم مقابل آذربایجان در رختکن بر سر کشتی گیران این تیم فریاد کشید و خطاب به آنها گفت: فقط ادعا دارید که از بهترین کشتی گیران جهان هستید.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: در سال جاری یک میلیون و 400 هزار واحد مسکن مهر در کشور ساخته شده که اتمام پرونده مسکن مهر به اوایل سال 95 موکول می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس مرکز تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: قارچ جادویی نوعی مخدر صنعتی به شمار می رود که در میان 35 هزار نوع قارچ جهان ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۵    
سید صادق طباطبایی در دوازدهم بهمن 1357 همراه امام خمینی به ایران آمد و ابتدا در وزارت کشور، معاونت سیاسی و اجتماعی آن وزارتخانه و نیز برگزاری رفراندوم جمهوری اسلامی را عهده دار شد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
بانک مرکزی در گزارش روند قیمت ها در دی ماه 93، اعلام کرد: اگرچه انتظارات برای کاهش نرخ تورم همچنان پابرجا است اما از شتاب حرکت نزولی نرخ تورم کاسته شده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۳    
کارت های هوشمند انرژی به منظور آزادسازی قیمت حامل های مختلف انرژی همچون آب، برق، گاز، بنزین، سی.ان.جی و گازوئیل و مدیریت مصرف به زودی جایگزین یارانه های 45500 تومانی می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افزایش سقف تسهیلات 5786 واحد مسکن مهر 99 ساله در استان تهران، گفت: افزایش 5 میلیونی سقف تسهیلات مسکن مهر ملکی هم به زودی اعلام می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری موضوع سختی کار پرستاران خبر داد و گفت: تقسیم درآمد بر اساس کارآمدی می بایست برای جامعه پرستاری لحاظ شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
شرکت کنندگان پیش ثبت نام های این دوره عتبات که از روز 18 تا 27 بهمن ماه برای اعزام به عتبات اقدام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامان atabat.haj.ir از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۸    
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه تولید مواد مخدر با نظارت نظام سلطه و ناتو انجام می شود، گفت: مسئله توزیع مواد مخدر در کشور از طریق سایت های مجازی امری جدی است تا جایی که بیش از 40 سایت در این زمینه
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی به صورت متمرکز توزیع نمی شود درباره تسهیلات نوروزی برای فرهنگیان اظهارکرد:مانند سال های گذشته واحدهای آموزشی و خانه های معلم آماده پذیرش فرهنگیان هستند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به 7 هزار و 600 نفر در 18 استان برفی کشور خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
مره صدق می گوید ، نظرات احمدی نژاد او را وادار به نوشتن نامه ای به رئیس جمهور وقت کرد که در آن نامه به او متذکر شده است که انکار هولوکاست انکار حقیقت بوده و حتی در جهت منافع ملی ایران نیز نیست.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دیدارهای ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 2016 ریو در ورزشگاه آزادی موافقت کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با توجه به پایان رقابتهای جام جهانی 2015 تهران بزودی تشکیل جلسه خواهند داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر و طبق اعلام فهرست سازمان لیگ، استقلال و پرسپولیس هرکدام به ترتیب 7 و 4 بازیکن دو کارته و در آستانه محرومیت دارند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۳    
قهرمان المپیک 2012 لندن، این روزها به تنهایی و با انگیزه بالا در کمپ تیم های ملی وزنه برداری مشغول سپری کردن تمرینات آماده سازی است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۳    
تیم فوتبال لخویای قطر برای بازی با پرسپولیس فردا یکشنبه وارد تهران می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
پرسپولیس بی برنامه ترین و ولخرج ترین باشگاه تاریخ لیگ برتر برای استفاده از کادر فنی خود است تا جاییکه اگر با برانکو هم قرارداد ببندد، این باشگاه برای امسال هفت میلیارد پول برای کادر فنی پرداخته است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
هیات واگذاری در جلسه روز شنبه خود ارایه تسهیلات جدید برای مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مورد بررسی و تصویب قرار داد تا انگیزه های تازه ای برای خریداران این دو باشگاه ایجاد شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
اردبیل – مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از برگزاری دوره های توانمند سازی اجتماعی ویژه زنان آسیب دیده این استان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
محققان امنیتی در روزهای اخیر در مورد از راه رسیدن بدافزار خطرناکی موسوم به Superfish سخن می گویند که به طور پیش فرض در برخی لپ تاپ های ساخت شرکت لنووو وجود داشته است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۹    
باشگاه چلسی در نظر دارد مرد سیاهپوستی که از سوی هواداران این باشگاه مورد رفتار نژاپرستانه واقع شده را برای تماشای یک بازی به لندن دعوت کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۶    
سرمربی موفق فولاد خوزستان درحالی که بسیاری از بازیکنانش را ازدست داده است انتظاردارد دربازی های لیگ قهرمانان آسیا ازبازیکنان سربازاستفاده کند. اسکوچیچ به این مهم امیدواراست...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۴    
گوگل به تازگی اعلام کرده افزایش توانایی های سایبری اف بی آی و پلیس آمریکا ممکن است در آینده هک کردن هر چیزی را برای آنها تسهیل کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
جلال دهقانی اشکذری این روزها در حال نگارش فیلمنامه مجموعه ای به نام نیلوفرانه است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
اخیرا فاش شده که مکالمات سیم کارت های تولید شده بزرگترین سازنده سیمکارت در جهان توسط دستگاه های جاسوسی انگلیس و آمریکا شنود می شوند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
فلیکس ماگات آلمانی گزینه جانشینی خاویر آگیره در تیم ملی ژاپن شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۱    
فیلم سینمایی لامپ 100 ساخته سعید آقاخانی ایده خوب اما پرداختی ضعیف دارد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۸    
هفته فرهنگی فریدن از توابع استان اصفهان با برگزاری مراسم افتتاحیه از شنبه دوم اسفند به مدت یک هفته در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
بهنوش طباطبایی اشاره میکند!
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
رئیس کمیته تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص حکم کرار گفت: رفتار کمیته انضباطی در تعلیق حکم جاسم کرار قانونی بوده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۴    
بهای معاملات آتی طلا در بازار جهانی هفته گذشته 22.60 دلار یا 1.84 درصد کاهش یافت و این فلز زرد چهارمین کاهش هفتگی متوالی را پشت سرگذاشت که طولانی ترین کاهش از اوایل اکتبر بود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۴    
تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان صاحب بهترین خطوط حمله و دفاع در لیگ برتر ایران محسوب می شوند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۱    
در حالی که گروه تروریستی داعش روز به روز بر اقدامات ضد انسانی و خشونت افسار گسیخته خود می افزاید، نیروهای نظامی عراقی با حمایت ائتلاف آماده می شوند تا با شروع بهار کار این گروه را در عراق یکسره کرده ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۱    
عضو کارگروه تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه گفت: موضوع فیلتریگ هنوز در کارگروه تعیین مصادق و محتوای مجرمانه مطرح نشده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۸    
یک روانشناس گفت: گاهی محیط خانوادگی و تماشای برخی فیلم ها موجب می شود تا کودک برای تامین حس زیبایی خود از لوازم آرایشی استفاده کند ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
حدود شش ماه از ورود اپراتورهای مختلف کشور به عرصه ارائه خدمات نسل سه می گذرد اما با اینحال همچنان دسترسی به 3G برای مشترکان تالیا امکان پذیر نیست.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
- کریم صفایی رئیس برکنار شده فدراسیون تیراندازی با کمان بعد از دو سال همچنان پیگیر کارش است. او بالاخره نتیجه شکایتش به دیوان عدالت اداری را هم گرفت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
معاون مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: هیچ موردی از ابتلا به ابولا در ایران نداشته و نداریم و شایعه این بیماری قویاً رد می شود اما شیوع آنفلوانزای فصلی مانند هر سال وجود دارد و طبق روال ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
در شرایطی که این روزها مشتریان ایرانی دل خوشی از قیمت خودروهای داخلی ندارند، خبر می رسد پراید در بازارهای صادراتی ارزان تر به فروش می رسد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۹    
در حالی که طبق توافقات هسته ای باید در دور سوم آزادسازی دارایی های بلوکه شده حدود 4.9 میلیارد دلار دیگر طی 10 قسط تا تیرماه سال آینده آزاد شود با وجود گذشت دو ماه از واریز قسط اول ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
هواداران گروه تروریستی داعش، مسئولیت حملات انتحاری روز گذشته در شرق لیبی که منجر به کشته شدن 42 تن شد را برعهده گرفتند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
بالاخره انتظارات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که اغلب از سال 1390 و در دولت گذشته بلاتکلیف مانده بودند به پایان رسید و دولت بر استخدام بیش از 15 هزار نفر از آنها در سال آینده ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس حرکت نژاد پرستانه هواداران چلسی در مترو شهر پاریس را بسیار نگران کننده توصیف کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
ست بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: از صحبت های اریگو ساکی شوکه شدم.