چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 4 اسفند 1393 - hodana.ir

هدانا 30 بهمن 1393 هدانا 1 اسفند 1393 هدانا 2 اسفند 1393 هدانا 3 اسفند 1393 هدانا 4 اسفند 1393 هدانا 5 اسفند 1393 هدانا 6 اسفند 1393 هدانا 7 اسفند 1393 هدانا 10 اسفند 1393 هدانا 11 اسفند 1393 هدانا 12 اسفند 1393 هدانا 13 اسفند 1393 هدانا 14 اسفند 1393 هدانا 15 اسفند 1393 هدانا 16 اسفند 1393 هدانا 17 اسفند 1393 هدانا 18 اسفند 1393 هدانا 19 اسفند 1393 هدانا 20 اسفند 1393 هدانا 21 اسفند 1393 هدانا 22 اسفند 1393 هدانا 23 اسفند 1393 هدانا 24 اسفند 1393 هدانا 25 اسفند 1393 هدانا 26 اسفند 1393 هدانا 27 اسفند 1393 هدانا 28 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1393 
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۴    
ماجرا حدود دو هفته پیش اتفاق افتاد. وقتی کاسه صبرمعلم یکی از مدارس منطقه دو آموزش و پرورش کرج برای آرام کردن دانش آموزان کلاسش لبریز شد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از دریافت گزارش هایی درباره توقیف برخی محموله های چمدانی اسکناس ارزی در فرودگاه تهران خبر داد و گفت: این ارزها از محل توافقنامه ژنو آزاد شده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۸    
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: شرکت استیل آذین و پیشکسوتان پرسپولیس حاضرند صد در صد سهام پرسپولیس را با قیمت 200 میلیارد تومان خریداری کنند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۵    
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج از برخورد بیل مکانیکی با شبکه اصلی انتقال گاز و ایجاد انفجار در خط دو متروی کرج خبرداد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۵    
به گفته میلیون ها کاربر اینترنت "Cicada 3301" سخت ترین و پیچیده ترین معمایی است که در اینترنت وجود دارد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۰    
مختار نسیم گفت: سران گروه تروریستی پژاک که برادرم را فریب دادند و الان می گویند سامان به خاطر نرسیدن به سن قانونی نباید اعدام شود چرا خودشان به او اسلحه دادند؟ آیا این کار آنها خلاف حقوق بشر نیست؟
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۴    
در حالی که هیئت نظارت بر مطبوعات به خاطر یک تیتر که مربوط به پادشاه عربستان بود، به روزنامه وطن امروز تذکر داده و یا به خاطر شائبه توهین به امام خمینی هفته نامه 9 دی را توقیف کرد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۸    
رسانه ها از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی لبنانی ها در مارون الراس و آماده باش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت صنعت خودروی ما هر طوری که باشد مردم چه گناهی دارند که باید مجبور به استفاده از چنین خودروهایی بی کیفیت، با قیمت بالا باشند .
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۵    
وزیر خارجه کشورمان امشب برای دیدار و گفت وگو با وزیرخارجه و نخست وزیر عراق راهی بغداد می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۸    
اعراب حوزه خلیج فارس چندی پیش می خواستند طرحی را به اجرا بگذارند که بر اساس آن، کشورهای این حوزه ارتش مشترکی تشکیل داده و در برابر تهدیدها از خود دفاع کنند ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۳    
-با وجود این که سرمای زمستانی تازه در خیابان های شهر حس می شود؛ اما دغدغه ذهنی خیلی از افراد نزدیک شدن فصل بهار و شروع دوره های گرد افشانی در طبیعت آغاز آلرژی های فصل بهار و عطسه های مکرر است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۰    
آنچه در وضعیت بیماران مبتلا به سینوزیت موجب حادتر شدن بیماری می شود رعایت نکردن رژیم های غذایی و خودداری از مصرف ادویه هاست.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۷    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید سعید زمانیان دهکردی اظهار داشت: با توجه به آئین نامه کمیسیون تلفیق در جلسه امروز عصر کمیسیون درباره بررسی تبصره 21 لایحه دولت درباره اجرای هدفمندی
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۸    
شبکه خبری الجزیره با پخش گزارشی اعلام کرد نتانیاهو سازمان ملل را در خصوص برنامه هسته ای ایران فریب داده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۲    
معاون فنی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: هم اکنون جمعیت ایران 77 میلیون نفر برآورد شده که در صورت تداوم روند فرزند آوری فعلی تا سال 1425 جمعیت کاهش می یابد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۷    
ما عوارض صادرات را به 5 درصد رساندیم که شورای اقتصاد به دلیل آنچه با شرایط بازار آهن و فولاد مناسب نبود آن را تصویب نکرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
قرار است، ساعت یک امروز، جلسه کمیسیون تلفیق در این راستا برگزار شود، ولی هنوز پیشنهاد کتبی دولت ارائه نشده و این موضوعات شفاهی مطرح شده است؛ بنابراین ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
دستانت هنوز بوی سیب و رایحه بهشت می دهد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مذاکرات انجام می شود چون مقام معظم رهبری اجازه داده اند و من مسئول جنگ با آمریکا هستم نه مذاکره.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بنابردلایلی که اعلام نشد در تمرین عصر دوشنبه تیمش غیبت داشت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
رخشان بنی اعتماد بیش از یک دهه پیش مستندی ساخت که در اپیزود دوم آن، به زندگی زنی سرپرست خانوار می پردازد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
باشگاه پرسپولیس با اسپانسر پیشین این باشگاه که در زمان مدیریت حمیدرضا سیاسی قطع همکاری کرده بود، مجددا همکاری هایش را از سر می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
در مراسم اختتامیه چهارمین همایش کشوری سوختگی نمایشگاه نقاشی بچه های شین آبادی جهت بازدید عمومی برپا می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
برنامه مرحله نیمه نهایی و نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال به دلیل سفر تیم ملی ایران به امارات تغییر کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
درخشان درحالی به کارنامه قطبی و برانکو طی چند سال اخیر انتقاد می کند که خودش برای موفقیت در مربیگری باید بیست سال به گذشته برگردد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
زن سنگین وزن، گرداننده شبکه تهیه و توزیع افیون در قائمشهر بود. عملیات پلیس برای ردیابی اعضای این باند افیونی به دنبال دریافت گزارش هایی از فعالیت های خلافکارانه آنان در نقاط مختلف شهر در دستور کار ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
در نهایت با پیگیری های سرپرست کمیته امداد و همکاری رسانه ها قرار شد دولت تدبیر و امید تا نیمه اول اسفند به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به میزان یک ماه مستمری عیدی پرداخت کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
کاپیتان تیم فوتبال لخویا قطر گفت: حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی هم نمی تواند تاثیری بر عملکرد ما برابر پرسپولیس داشته باشد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
نماینده و بازرس ویژه رئیس سازمان غذا و دارو و مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات از توزیع دو نوع شامپوی تقلبی و جعلی در بازار خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
در بازار خودرو سمند SE و تندر 90 E2 اتوماتیک با افزایش قیمت رو به رو شده اند و قیمت سایر خودروهای ایران خودرو ثابت مانده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت که از چند باشگاه خارجی پیشنهادهایی دریافت کرده که درحال بررسی آنهاست.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
رییس پلیس پایتخت از آماده باش صد درصدی پلیس در ایام تعطیلات نوروزی و هماهنگی با قوه قضاییه برای عدم اعطای مرخصی به زندانیان جرایم مرتبط با سرقت در ایام نوروز خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۳    
یک رکابزن شیلیایی که در نظر داشت 250 هزار کیلومتر در پنج قاره را درنوردد و از خود یک رکورد جدید بر جای بگذار در تایلند بر اثر برخورد با یک کامیون، درگذشت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
بخش پژوهشی شبکه الجزیره با دست یابی به صدها اسناد اطلاعاتی فوق سرّی، قرار است با همکاری روزنامه گاردین، اقدام به انتشار صدها اسناد اطلاعاتی فوق سری کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
روزنامه رای الیوم به نقل از برخی تحلیلگران نوشت: داعش قصد دارد بر چاه های نفت در لیبی تسلط یابد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
کتاب، یک کالای فرهنگی است؛ اگر چنین فرضیه ای را بپذیریم ناگزیر ازتوجه به ظاهر و محتوای کتاب هستیم به ویژه که مخاطبان امروز با انواع رسانه های تصویری سروکار و با مخاطبان دهه 50 و 60 تفاوت دارند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۲    
مجری اسکار امسال، همان بارنی استینسونِ بامزه سریال آشنایی با مادر بود، یعنی نیل پاتریک هریس . این هنرپیشه، خواننده و کارگردان آمریکایی در اسکار 2015 وظیفه دشواری داشت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۹    
همزمان با شروع به کار چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، نخستین آزانس خبری خصوصی مد و لباس نیز فعالیت خود را آغاز می کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۹    
در شب ولادت حضرت زینب کبری (س) ، تروریستهای تکفیری که از حملات ایذایی به حرم مطهر عقیله بنی هاشم (س) بازمانده اند، خودرو بمبگذاری شده خود را در ورودی منطقه زینبیه (س) منفجر کردند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۶    
به شما گفته بودند که به خاطر مشکلاتی که زانوها ی تان دارد، نباید کوهنوردی کنید یا اینکه بدوید؟ این توصیه های قدیمی را فراموش کنید و برای سلامت زانوهای تان هر روز بدوید.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۳    
فرمانده انتظامی استان البرزگفت:آخرین عضو باند 3نفره کلاهبرداران وجاعلان حرفه ای میلیاردی شناسایی و توسط پلیس امنیت عمومی استان البرز دستگیر شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۸    
تهیه کننده گذر از رنج ها به بیان زیرپوستی مسائل دوران رضاشاه از جمله دیکتاتوری، خفقان سیاسی و فقدان آزادی در این سریال اشاره کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
رییس انجمن طراحان گرافیک ایران با اشاره به این که موزه گرافیک نیاز به تکمیل شدن دارد، از بازگشایی این موزه بعد از نوروز 94 خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
مدیرعامل بنیاد بیماری های از اقدامات انجام شده در جهت ایجاد قطب تشخیص بیماری های نادر در کشور خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان ازدواج از سال 1385 تا 92 با روند کاهشی رو به رو بوده است ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
هر چند خلبان هواپیمای بوئینگ 737 مسیر دبی- بیشکک تمایلی برای فرود در ایران نداشت و به اخطارهای پدافند هوایی توجه نمی کرد، اما شلیک سیصد تیر اخطار جنگنده های نیروی هوایی ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
تورم ماهانه در بهمن ماه امسال با رشد 0.5 درصدی نسبت به دی ماه به 0.8 درصد رسید.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
5 برگزیده چهارمین دوره دوسالانه مجسمه های شهری در مراسم اختتامیه این رویداد هنری معرفی شدند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اعلام کرد: قیمت برق خانگی و کشاورزی 10 درصد و قیمت برق تجاری ، صنعتی و عمومی 20 درصد از اول اسفندماه افزایش یافت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به افزایش تمایل مردم برای انجام جراحی زیبایی در ایام نوروز، گفت: مردم برای جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی در ایام نوروز از چند ماه قبل وقت رزرو کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۴    
در مناظره ای که با عنوان مدیریت منابع آب که در چهاردهمین نمایشگاه محیط زیست برگزار شد مطرح شد که سرانه آب در کشور در حال حاضر در مرز تنش قرار دارد و ظرف 20 سال آینده به مرز کمبود خواهد رسید.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۴    
فیلم سینمایی شیار 143 ساخته نرگس آبیار شنبه 9 اسفندماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۴    
در اولین سمیتئاتر ایران با موضوع آموزش و توسعه، مجموعه آموزشهای علمی در قالب هنر نمایش بر روی صحنه اجرا شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۴    
وزیر خارجه کشورمان با بیان این که "تاحدودی پیشرفت در برخی مباحث صورت گرفت" گفت: راه زیادی برای رسیدن به توافق نهایی در پیش داریم.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۱    
محمدرضا شجریان در پیامی که در صفحه شخصی خود گذاشته است، درگذشت صادق طباطبایی را تسلیت گفت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۸    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با 44 واحد افت به 64 هزار و 675 واحد کاهش یافت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۸    
مستند اشک سیاه مرکز سمنان با موضوع حیات وحش برای پخش از شبکه های استانی آماده شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۸    
شرکت کنندگان در مراسم اعطای جوایز اسکار امسال شاهد رخدادهای عجیب و شوکه کننده ای بودند که برهنه روی صحنه آمدن مجری و متهم شدن شون پن به نژادپرستی ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
فریدون جیرانی در یادداشتی، درباره ی جزییات سریال جدیدش توضیحاتی را ارائه داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۲    
مهران راد - مدیر پروژه هنری مشارکتی تجربه - از به نمایش درآمدن فانوس های آرزو در مراکز فرهنگی ترکیه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۹    
سریال نوروزی سر به راه که این روزها در آسایشگاه مرکز توانبخشی تصویربرداری دارد، روز یکشنبه میزبان یک جشن تولد بود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۹    
شهرام شفیعی طنزپرداز از ضبط برنامه ای کمدی با عنوان احتمالی دو نیم صبا برای پخش از رادیو خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۶    
"اسکار" به عنوان مهمترین رویداد سینمایی جهان، سرانجام برندگانش را شناخت و هر یک از برگزیدگان، واکنشی به دریافت این افتخار هنری داشتند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۳    
مجموعه های صوتی باقی مانده از زنده یاد مرتضی احمدی هر سال، همزمان با سالروز تولد این هنرمند منتشر خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۰    
سومین جلسه شورای تدوین آیین نامه اکران سال 94 عصر روز گذشته 3 اسفند ماه در وزارت ارشاد برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۴    
تعداد افراد بازداشت شده در پرونده پیست اسکی شمشک به 4 نفر رسید.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۰    
سعید مترصد از هنرمندان سینما و تلویزیون صبح امروز پس از سالها تحمل بیماری درگذشت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۷    
نشست رسانه ای نهمین جشنواره دو سالانه پویانمایی تهران با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری، معاون تولید کانون و دبیر جشنواره در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۱    
گروه عشاق به سرپرستی جمشید آقایی و خوانندگی امین الله رشیدی و محمدرضا دلشادی 6 اسفند ماه چهارشنبه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۱    
تهیه کننده ویژه برنامه ی اتفاق یک گفت: از 10 تا 18 اسفند 8 برنامه ی مشارکتی به مناسبت فرارسیدن سال 94 داریم.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۸    
برخی از فیلم ها با وجود نامزدی در چند بخش دست خالی مراسم اسکار را ترک کردند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
آثار طراحی و سفال در نگارخانه کمال الدین بهزاد به نمایش گذاشته شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
کشف اتفاقی مجسمه گربه مصری آن را راهی مرکز مزایده لندن کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: هر پرسپولیسی همواره دوست دارد تیم محبوبش در روزهای اوج باشد و من هم از این امر مستثأ نیستم.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
لیگ قهرمانان آسیا فردا با برگزاری بازیهای گروه A و B آغاز می شود. پرسپولیس و نفت تهران دو نماینده کشورمان در این روز به مصاف حریفان قطری و ازبکی شان می روند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۳    
اندی مورای تنیسور مطرح اسکاتلندی بدون مرزی در رقابت های تنیس روی دوبی حاضر خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۳    
تیم بسکتبال نفت آبادان با پیروزی خارج از خانه مقابل ثامن مشهد به اولین برد لیگ حرفه ای رسید. تیم صنایع ماهشهر هم همزمان در قزوین اولین برد فصل را تجربه کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۰    
در برخی اخبار درج شده بود که امیر خوش خبر از حضورش در انتخابات فدراسیون بسکتبال انصراف داده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۰    
مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: محرومیت کرار اتفاق عجیبی بود که جای بحث دارد و امیدوارم مسائل حاشیه ای در فوتبال به پایان برسد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۵    
برنامه تلویزیون در نوروز 94 برخلاف سال های گذشته از سریال های کمدی خالی است و بیشتر نگاه به مجموعه های خانوادگی و پلیسی دارد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۲    
با انتقال پورعلی گنجی به لیگ چین، خیلی از بازیکنان تیم ملی تعجب زده هستند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۲    
ملاقات قطبی و خادم در دبی ، این خبری بود که بسیاری از منابع موثق در این چند روز درباره اش سخن می گویند اما معاون وزیر می گوید قطبی را ندیده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۹    
مرتضی پورعلی گنجی پدیده فوتبال ایران در جام ملت های آسیا، با تیانجین چین به توافق رسید و قرار است ظرف چند روز آینده قراردادش را به صورت رسمی امضا کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۹    
با شکایت امیر قلعه نویی از عادل فردوسی پور،مجری برنامه نود به دادسرا احضار شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
وزنه بردار ایران می گوید کسی باید رییس فدراسیون شود که مشکلات این رشته ورزشی را حل کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
پس از مصاحبه روز گذشته محمد خاکپور در مورد عدم موافقت تیم ملوان با حضور کنعانی در تیم ملی امید، او امروز خود را به تمرین تیم ملی در کیش رساند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
علی دایی با چند پیشنهاد برای تبلیغ محصولات تولید داخل کشور مواجه شده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
بیش از 100 هکتار از اراضی ورزشی باز پس گرفته شد و 13 نفر از زمین خواران و افراد سودجو دستگیر شدند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
کمیته استیناف به طور قانونی نمی تواند وارد پرونده محرومیت سه جلسه ای کرار جاسم شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۷    
بابک کریمی که با بازی در چهار فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، یافتن فضای تازه را یکی از ملاک های خود برای گزینش نقش اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال لخویا امیدوار است که تیمش فردا سنت شکنی کند و برابر نماینده ایران به برتری برسد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
سرمربی پرسپولیس می گوید در بازی با لخویای قطر فقط یک هدف دارند و آن رسیدن به پیروزی است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۱    
کواچ می گوید خوشحال است از اینکه سعید معروف در یکی از بهترین لیگ های دنیا بازی می کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۸    
گزارش آخر بازرسان AFC به نفع ایران نیست و همچنان شانس امارات برای گرفتن میزبانی جام ملت های 2019 بیشتر است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۱    
مجری و تهیه کننده برنامه 90 به دلیل شکایت امیر قلعه نویی به دادسرا احضار شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۸    
برخی از پدران و مادران چندان توجهی به پوشش فرزندان خود در خانه ندارند و در حقیقت انها را رها نموده تا شخصیت اصلی خود را باز یابند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
این هم عکسی از مصاف پرسپولیس و الغرافه در فصل 2012 لیگ قهرمانان آسیا است که با تساوی یک- یک دو تیم به پایان رسید.