چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 13 اسفند 1393 - hodana.ir

هدانا 30 بهمن 1393 هدانا 1 اسفند 1393 هدانا 2 اسفند 1393 هدانا 3 اسفند 1393 هدانا 4 اسفند 1393 هدانا 5 اسفند 1393 هدانا 6 اسفند 1393 هدانا 7 اسفند 1393 هدانا 10 اسفند 1393 هدانا 11 اسفند 1393 هدانا 12 اسفند 1393 هدانا 13 اسفند 1393 هدانا 14 اسفند 1393 هدانا 15 اسفند 1393 هدانا 16 اسفند 1393 هدانا 17 اسفند 1393 هدانا 18 اسفند 1393 هدانا 19 اسفند 1393 هدانا 20 اسفند 1393 هدانا 21 اسفند 1393 هدانا 22 اسفند 1393 هدانا 23 اسفند 1393 هدانا 24 اسفند 1393 هدانا 25 اسفند 1393 هدانا 26 اسفند 1393 هدانا 27 اسفند 1393 هدانا 28 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1393 
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۸    
فیلیپ لام چندی پیش پس از تمدید قراردادش با بایرن تا سال 2018 تلویحا از خداحافظی خود در پایان مدت قراردادش با بایرن سخن گفته بود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
کورت زوما، ژانویه 2014 از سنت اتین به چلسی پیوست و پیشرفت او در این مدت خیره کننده بوده است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
باس دوست، مهاجم باشگاه ولفسبورگ که به نوعی پدیده هفته های اخیر بوندسلیگا به حساب می آید، معتقد است که تقریبا نمی شود روی آقای گلی او در این فصل حساب زیادی باز کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
پیشکسوت پرسپولیس در باره این روزهای پرسپولیس می گوید: پرسپولیسی ها در شرایط فعلی، ما دهه شصتی ها را درک می کنند و شبیه آن پرسپولیس بازی می کنند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۲    
کریستیانو رونالدو هفته گذشته و پیش از بازی با ویارئال نیز یک روز در تمرینات رئال غیبت داشت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۲    
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است استارت موفقیت های پرسپولیس از بازی با لخویا زده شده و ادامه خواهد داشت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۹    
در اقدامی جالب برای تمجید از تلاش بازیکنان خارجی اش به آنها تابلوی عکسی از بازی شان داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۹    
تعویق بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر منوط به موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۹    
اولیویرا و عابدینی که در کنفرانس مطبوعاتی مطبوعاتی پایان بازی رفته بودند، از اتوبوس اسن تیم جاماندند و به تنهایی به اردو اضافه شدند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۶    
میشائیل زورک، مدیر ورزشی بروسیا دورتموند، صحبت های دنیس اردمن، بازیکن دینامو درسدن، که مصدومیت مارکو رویس را مسخره کرد، مورد انتقاد قرار داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۶    
مدافع باتجربه ملوانی ها که به دلیل بیماری چند هفته ای از تیمش دور شده بود چند روزی است که انزلی چی ها را همراهی می کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۶    
مدیر تیم فوتبال امید اعلام کرد که موضوع حضور 2 لژیونر فوتبال ایران را برای حضور در اردوی این تیم روز شنبه به صورت جدی دنبال خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۳    
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با بهتر شدن وضعیت امتیازگیری ایرانی های حاضر در لیگ سپری شد و آنها از کسب 4 امتیاز هفته اول به 8 امتیاز در هفته دوم رسیدند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۰    
رئیس سندیکای صنعت برق با بیان اینکه خاموشی در تابستان سال آینده قطعی است گفت:صنعت برق در سال آینده در رکود عمیقی فرو خواهد رفت.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۵    
متولدین دهه ی شصت به سالهایی رسیده اند که باید منتظر اوج گیری آنها باشیم در این پرونده دختران دهه ی شصتی شاخص سینمای ایران را مرور کرده ایم از باران تا ترانه...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۲    
کارگردان فیلم شیار 143 در تدارک مقدمات تولید فیلم جدیدش است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۹    
حسن آقا کریمی تهیه کننده فیلم سینمایی فرار از قلعه رودخان نسبت به برخورد جشنواره فیلم فجر با آثار کودک انتقاد کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۳    
مدیرمسئول روزنامه اعتماد گفت: تمام ارکان مهم نظام تصمیم شان بر مذاکرات هسته ای بود. با این حال وجود مخالف هم در این کار ضروری است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۳    
وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: دوست دارم نام وزارتخانه را عدالت اجتماعی بگذارم و برای رسیدن به آن تلاش کنم.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
رییس جمهوری در پیامی به روسن پلونلیف فرا رسیدن روز ملی بلغارستان را به وی، دولت و ملت این کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط دوجانبه تهران-صوفیه در همه عرصه ها گسترش و ارتقاء یابد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
رییس دفتر رییس جمهوری با برشمردن 14 اولویت ویژه دولت تدبیر و امید، از روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی خواست تا تلاش خود را برای تشریح و تبیین این اولویت ها و دستاوردهای دولت بکار گیرند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۷    
چهارمین روز بزرگترین عملیات ارتش عراق علیه داعش به شدت ادامه دارد و نیروهای دولتی با پشتیبانی داوطلب های مردمی توانستند حلقه محاصره تکریت را تنگ تر و ارتباط آن را با ا ستان کرکوک قطع کنند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۷    
صدر اعظم آلمان امروز (چهارشنبه) به روسیه هشدار داد هرگونه اقدام در نقض جدی آتش بس شکننده فعلی در شرق اوکراین ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۷    
واشنگتن اعلام کرد از بابت فعالیت های هسته ای کره شمالی که ناقض توافقات بین المللی هستند، همچنان نگرانی جدی دارد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۷    
مقامات نظامی مسکو از آزمایش بدون اعلام قبلی سلاح های هسته ای این کشور در نزدیکی شهر یوشکار-اولا در مرکز روسیه خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
در اواسط کنفرانس مطبوعاتی موبایل تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی زنگ خورد و این مربی با دیدن نام روی گوشی به این تماس پاسخ داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۷    
تراکتورسازی با پیروزی یک بر صفر مقابل الاهلی دبی با 3 امتیاز به رده دوم جدول گروه D آسیا صعود کرد. تک گل تراکتورسازی در این مسابقه را فرشاد احمدزاده به ثمر رساند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۴    
فولاد در بازی دشوار خارج از خانه مقابل لوکوموتیو به تساوی یک بر یک رضایت داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۴    
مالک باشگاه استیل آذین در صفحه شخصی خود نوشت کنار می روم تا نشان دهم جنگی در کار نیست و آقای معاون نیز تصمیم خود را عملی کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
برنامه رونمایی از کتاب وایقان وخاطرات من نوشته حسن امین لو از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی اسلامی وایقانی های مقیم تهران برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
خداداد عزیزی در پاسخ به کسانی که معتقدند او چون در تیم های قرمز و آبی سابقه نداشته نباید از آنها انتقاد کند، عنوان کرد که استقلال و پرسپولیس متعلق به همه مردم هستند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
در حالی که تا کمتر از 2 هفته پیش صحبت از تغییر روی نیمکت پرسپولیس بود، درخشان توانست با 2 برد حساس مقابل رقیبانش در لیگ قهرمانان آسیا منتقدانشان را به سکوت دعوت کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
صدها صفحه از طراحی های استوری برد مجموعه پرفروش تن تن زیر چکش حراج می رود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
تفاهم نامه همکاری میان بنیاد سعدی و دانشگاه آزاد در جهت استفاده از توانایی های علمی و امکانات متقابل، توسعه، تحکیم و تعمیق همکاری، تبادل اطلاعات و تجربیات و با هدف گسترش زبان فارسی در جهان امضا شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
چهارمین جشنواره مدولباس فجر در حالی از 11 اسفند آغاز به کار کرده که اگر از چند غرفه معدود تخصصی مانند سوزن دوزی های بلوچ و پته کرمان بگذریم، باقی آنتفاوت چندانی با نمایشگاه های فروش پوشاک بهاره ندارد!
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
خودروی دونیرو(هیبرید) دوستدار طبیعت که با تلاش محققان ایپکو طراحی و ساخته شده، صبح امروز با حضور رییس جمهور رونمایی شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
شرکت های بزرگ فناوری برای توسعه ی فعالیت های خود و بهبود کارایی خدمات شان اقدام به ساخت دیتاسنترهای مختلف در سراسر جهان می کنند ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به دلیل تقارن عید نوروز با ایام فاطمیه، امسال هفت سین فاطمی زینت بخش میادین شهر خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 8، از اجرای اقدامات ترافیکی در معابر پرتردد سطح محدوده شرق تهران، در روزهای پایانی سال خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
محققان موسسه علوم وایزمن دریافته اند، دست دادن نه تنها نوعی تعاملی اجتماعی است، بلکه طی آن سیگنال هایی شیمیایی مخابره می شود و مردم از دست دادن برای نمونه گیری و بوئیدن مولکول های سیگنال دهنده یکدیگر ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
سبک زندگی به گفته مقام معظم رهبری از جمله اصولی است که متن زندگی انسان را شکل می دهد؛ مسائلی نظیر خانواده، ازدواج، نوع مسکن، نوع لباس، الگوی مصرف، تفریحات ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بسیاری از آراء کمیسیون ماده 100 که حکم قلع و قمع است، اجرایی نشده و در شهرداری های مناطق به نوعی وتو می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
رئیس قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای شرایط بهره مندی محکومان از تسهیلات مرخصی را در ایام نوروز اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
دیوارنگاری بیش از 100 هزار مترمربع از فضاهای نامطلوب شهری تهران با هدف آرام سازی فضای شهری از نیمه اسفند با روش "نقاش دیواری نیمه ماندگار رنگ" پیرایش می شوند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۴    
این مفسد اقتصادی و بدهکار کلان سیستم بانکی کشور، آقای "ح.ا" مشهور به داریوش است که با همراهی برادران خود و دیگر عوامل نفوذی ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۴    
معاون توسعه امور عمرانی استاندار تهران گفت:نظر به اهمیت لزوم عدم استفاده از آب شرب در حوزه فضای سبز استان تهران، بخشنامه ای به شهرداری ها ابلاغ شده است که از آب شرب برای آبیاری استفاده نکنند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: یک درصد دانش آموزان در سطح کشور مواد مخدر مصرف می کنند که باید کنترل شوند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۸    
در حالی جلسه شورای عالی کار با حضور نمایندگان وزرای صنعت و اقتصاد و نماینده بانک مرکزی تعیین شد که جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه مشخص از عدد و رقم درباره مزد سال آینده پایان یافت و بررسی نهایی به ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۸    
سال 93 در حالی به روزهای پایانی اش نزدیک می شود که برخی شهرها و مکان هایی که تا پیش از این برایمان آشنا نبودند، الان برای ما تبدیل به خاطره شده اند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پراید با یک دستگاه وانت خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۲    
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با حضور مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اعتراض به سیاست های وزارت صنعت در خصوص واردات، ذبح تولید داخلی توسط رانت های وارداتی را محکوم کردند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۳    
گروه تروریستی داعش، در فیلمهای تبلیغاتی خود از ترانه ای تحت عنوان "صلیل الصوارم" استفاده می کند
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
نیکلای ملادینوف روز گذشته برای آخرین بار به عنوان نماینده سازمان ملل متحد حرم مطهر امام اول شیعیان امیر المومنین علی (ع) را زیارت کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری کیودوی ژاپن روز چهارشنبه در گزارشی از جاکارتا به نقل از یک وزیر اندونزیایی اعلام کرد که 16 تن از تبعه این کشور از طریق ترکیه به گروه تروریستی داعش پیوستند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
رئیس قوه قضاییه با تأکید براینکه زمان تهدید گذشته است و ملت ایران از این تهدیدها نمی هراسد، تصریح کرد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خاک ایران چهار راه جغرافیایی دنیاست و فقط نیاز به اعتماد سازی و تعامل سازنده با دنیا دارد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: لایجه رتبه بندی معلمان تا پایان سال جاری تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۷    
رئیس جمهور گفت: امروز باز می بینیم که یک آدم متجاوز و خبیث در کنگره آمریکا ماهیت خود را افشا می کند و می گوید اگر آمریکا هم با ما نباشد ما خودمان اقدام می کنیم که البته این حرف بسیار مضحک است.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر پیرامون مسئله هسته ای ایران برخی شعبده بازی های سیاسی در عرصه جهانی رخ داده است که کل این ماجرا به صورت یک شوی سیاسی توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
توماس چاپرفیلد انگلیسی، یکی از عجیب ترین شغل های دنیا را دارد. کار او رام کردن شیرها در سیرک است. او می گوید بهترین لحظات زندگی اش را در درون قفس و در کنار این گربه سانان غول پیکر سپری می کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۰    
بالاخره بغض فروخفته باران کوثری و یا شاید طیفی که کوثری از آنها جانب داری می کند در یک مصاحبه باز شد، و شاید سیمرغ جشنواره فجر فرصتی بود برای او تا تمام عصبانیتش را یکجا فریاد بزند ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۷    
نیروهای امنیتی عراق امروز چهارشنبه عامل حمله موشکی به حرمین عسکریین علیهم السلام را در سامراء دستگیر کردند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
موسویان مدعی شد: جنگ علیه ایران که در نتیجه باعث دستیابی ایران به بمب اتمی شود، در واقع موضعی که ایران برای اطمینان از دستیابی به اهدافش را نیاز دارد تضمین خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۰    
منتقد سینمای ایران، در جلسه نقد و بررسی فیلم ضد اسلامی تک تیرانداز آمریکایی، با بیان این که برای سینمای ایران که تا این میزان اخته و بی اثر است ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
امیر جعفری، بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود در قبال مواضع نتانیاهو، رئیس رژیم صهیونیستی درباره کشورمان، عکس جالبی از حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۲    
نمایشگاه خودروی ژنو 2015 در کشور سوئیس در حال برگزاری است و هر روز نوبت معرفی یکی از برترین محصولات کمپانی های بزرگ خودروسازی در دنیاست ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۳    
عبدالعمر العلی، شهروند اماراتی، با اجرای حرکاتی خارق العاده و خطرناک در دوبی، قصد دارد شهرت و آوازه ای برای خود دست و پا کند.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۴    
مراسم خاکسپاری بوریس نمتسوف ، مخالف سرشناس روس که جمعه گذشته به ضرب گلوله در نزدیکی کرملین به قتل رسید، روز سه شنبه با حضور صدها نفر در مسکو آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۹    
اگرچه ممکن است سوژه فکری خیلی ها مسئله انتخابات سال آینده باشد اما دولت خیلی مشغول تر از این حرفهاست و ما خیلی گرفتاریم و مسائل مهمتری داریم ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
دادگاه جنایی عربستان امروز چهارشنبه حکم اعدام شیخ باقر نمر النمر را به دادگاه تجدید نظر ارجاع داد که این دادگاه نیز حکم را تایید کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
ملاقات لئو تولستوی با آنتوان چخوف در سال 1901 میلادی که برای گذراندن دوران درمان خود در "یالتا" اقامت گزیده بود یکی از مهمترین دیدارهای دو نویسنده بزرگ با یکدیگر بود.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت از دو دستگاه خودروی برقی بنزینی رونمایی و در اقدامی نمادین در محوطه ساختمان مرکزی با این وسیله نقلیه رانندگی کرد.
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
حمید حاجی ابراهیم زرگر در نشست خبری افزود: دولت برای زمان لغو تحریم ها باید برنامه داشته باشد/ نباید موضوع هلدینگ ها درگیر مسائل رانتی شود/ لیست ما کمتر از 40 نفر است
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در گفتگو با خبرآنلاین دلیل انتقادهای سال های اخیر خود به آیت الله هاشمی رفسنجانی را مطرح کرد. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به امضا سند همکاری میان ایران و پاکستان درباره استرداد مجرمین امکان محاکمه و انتقال ستار ریگی به ایران وجود دارد. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
روزنامه کیهان سرمقاله خود رابه پی آمدهای قتل نمتسوف منتقد ولادیمیر پوتین اختصاص داده و نوشته است: با توجه به تعداد کم هواداران او احتمال این که قتلش توسط کرملین صورت گرفته باشد منتفی است اما غربی ها ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
یک کارشناس مسائل اقتصای با تاکید بر اینکه دولت باید با شهامت در این عرصه ورود کند، گفت: به اعتقاد من این موضوع چیزی شبیه قطع کردن یارانه ها است و دولت باید بدون توجه و ترس از حرف مردم و فشار رسانه ها ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
نخست وزیر پاکستان امروز (چهارشنبه) به دعوت پادشاه عربستان سفر رسمی خود را به ریاض آغاز کرد. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، این اولین سفر رسمی نواز شریف ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
ارتش آمریکا در اواسط 2015 مانور مشترکی را با نظامیان ارتش اوکراین در مرکز امنیتی و نیروهای حافظ صلح در غرب منطقه لویو برگزار می کند. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
بسیاری از ما خاطرات مشابهی درباره تنبیه بدنی دوران مدرسه داریم. تجربه گذاشته شدن خودکار لای انگشتان دست و فشار آن توسط معلم و ناظم را داشته ایم ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
تلاش تندروهای داخلی و خارجی برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای، سوژه کارتون جدیدی از احسان گنجی شده است ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
درحالی با ثبت نام مجدد از متقاضیان دریافت یارانه نقدی تعدادی موفق به ثبت نام نشده و دچار مشکل شدند که قانون بودجه سال آینده دولت را موظف کرده تا این افراد را به لیست یارانه بگیران اضافه کند. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری نیمه متمرکز در ساعت 8 صبح روز جمعه 15 اسفندماه برگزار می شود. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر در پشت صحنه برای فانی خط و نشان می کشند، گفت: به او می گویند این فرد باشد و آن فرد نباشد که اگر در این شرایط فانی قبول کند ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
در پی وخیم شدن حال جسمانی سلطان قابوس و انتقال او از مسقط به آلمان برای انجام آزمایشات پزشکی عمانی ها به دلیل نداشتن هیچ ولیعهدی برای جانشینی سلطان قابوس درباره آینده کشورشان نگرانند ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
متخصصان در آمریکا هورمون جدیدی را شناسایی کرده اند که با اضافه وزن مقابله می کند. به گزارش ایسنا، این هورمون به طبیعی شدن اثرات متابولیسمی در بدن که معمولا با ورزش همراه است، کمک می کند. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
یادداشت دریافتی- کاوه بهلولی؛ اگر چند سال پیش قصد نگارش این مطلب را داشتیم حتما باید تعریف و مختصات اختلاس را به مبسوط، تشریح می کردیم! خوشبختانه! این روز ها مرتبا از رسانه ها ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
جاسم کرار ظاهرا قصد ندارد حالا حالاها به ایران بیاید. به گزارش خبرآنلاین، ابتدای هفته جاری بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال از بازگشت هافبک عراقی در روز سه شنبه خبر داد ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
روزهای تعطیلات نوروزی، روزهایی است که خواسته یا ناخواسته سبک زندگی و تغذیه افراد در آن تغییر خواهد کرد. این روزها اغلب به مهمانی ها، دیدوبازدیدها، سفرها و گشت وگذارهایی از این دست سپری می شود ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
یکی از بهترین روش های اعتمادسازی این است که اشتباهی کنید، سپس اشتباه خود را درست کنید! به من اعتماد کنید. آن قدر این جمله کلیشه ای شده که تقریبا معنای خود را از دست داده است. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
نخست وزیر اسرائیل به کپیتال هیل (مقر کنگره) رفت تا مذاکرات هسته ای کاخ سفید با تهران را بر هم زند اما آیا او بی سر و صدا این سیگنال را ارسال نکرد که مایل به پذیرش یک توافق است؟ ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
ناصر فکوهی گفت: "این طور خط کشی کردن که هر چه این سو هست، فاخر است هر چه آن سو، مبتذل ، نوعی عدم توانایی به درک جهان و درک جامعه پیچیده ایران است ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
سوال اصلی در مورد بازار سرمایه آن است که چگونه می توان صعودهای بازار را پایدار و از سقوط های شدید آن جلوگیری کرد. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
سایه روزتا بر سطح دنباله دار 67پی واضح ترین عکس های روزتا از دنباله دار 67پی منتشر شد و در یکی از این تصاویر سایه خود روزتا بر سطح دنباله دار دیده می شود. ...
هدانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
1- با تشدید تحریمهای بانکی در سال 89، بخش زیادی از وظیفه نقل و انتقال ارز بانکها به صرافیها منتقل شد. به تبع قدرت بازیگری و تعیین نرخ ارز در بازار نیز تا حد زیادی به صرافیها منتقل شد ...
  • ۱