پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۰:۴۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 15 آذر 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 آذر 1395 خانه ملت 2 آذر 1395 خانه ملت 3 آذر 1395 خانه ملت 4 آذر 1395 خانه ملت 5 آذر 1395 خانه ملت 6 آذر 1395 خانه ملت 7 آذر 1395 خانه ملت 8 آذر 1395 خانه ملت 9 آذر 1395 خانه ملت 10 آذر 1395 خانه ملت 11 آذر 1395 خانه ملت 12 آذر 1395 خانه ملت 13 آذر 1395 خانه ملت 14 آذر 1395 خانه ملت 15 آذر 1395 خانه ملت 16 آذر 1395 خانه ملت 17 آذر 1395 خانه ملت 18 آذر 1395 خانه ملت 19 آذر 1395 خانه ملت 20 آذر 1395 خانه ملت 21 آذر 1395 خانه ملت 22 آذر 1395 خانه ملت 23 آذر 1395 خانه ملت 24 آذر 1395 خانه ملت 25 آذر 1395 خانه ملت 26 آذر 1395 خانه ملت 27 آذر 1395 خانه ملت 28 آذر 1395 خانه ملت 29 آذر 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: مردم به واسطه طرح تحول سلامت خدمات درمانی خوبی گرفته اند و نباید با سیاسی کاری، کام مردم را تلخ کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اعلام کرد که این کمیسیون به دولت برای افزایش قیمت حامل های انرژی مجوز داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی منطقه گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران حل مشکلات و بحران های کنونی از طریق گفت وگو و مذاکره می باشد و معتقد است تنها از این طریق می توان ثبات و آرامش را ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۰    
گابریل ویک استرم وزیر بهداشت، درمان عمومی و ورزش سوئد عصر امروز دوشنبه، 15 آذرماه با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدد احزاب فی نفسه مشکلی ندارد، گفت: اما اگر قرار است احزاب در جایگاه اداره کشور فعالیت کنند با این تعداد نمی شود و باید حدود 5 یا 6 حزب به صورت قوی داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۰    
سیدحسین افضلی در پیامی درگذشت والده محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را تسلیت گفت
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۶    
نشست کمیسیون کشاورزی با مسئولان ستاد احیای دریاچه ارومیه در این کمیسیون برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های غلط برخی کشورهای منطقه تصریح کرد: تداوم درگیری ها در منطقه از نقشه های رژیم صهیونیستی برای تضعیف قدرت کشورهای اسلامی می باشد و متاسفانه اتخاذ سیاست های ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۱    
اینستا ملت مجموعه ای از تصاویر و نوشته های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی اینستاگرام ایشان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۶    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت : در شرایط کنونی مردم یمن از زمین، دریا و هوا در محاصره ائتلاف سعودی و آمریکایی قرار دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۷    
نایب رییس فراکسیون میراث فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه که در برنامه ششم توسعه بخش محصولات صنایع دستی مغفول مانده است، گفت: این مهم نشان دهنده نبود سیاست اجرایی مناسب برای توسعه صادرات صنایع دستی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۱    
عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: سایت ثبت برای استفاده آفلاین و آنلاین آماده است که با وارد کردن شماره ملی رای دهندگان هویت شخص، مورد بررسی و تایید قرار می گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است در طرح دوفوریتی شفافیت حقوق مدیران تعیین سازوکاری بر برگرداندن پول ها و حقوق های گرفته شده به بیت المال باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی با اشاره به جلسه کمیته زن، خانواده و تربیت بدنی این کمیسیون با مسئولان برخی دستگاه ها، از رایزنی برای افزایش بودجه ورزش همگانی در دستگاه های مختلف در برنامه ششم خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۰    
نشست کمیسیون کشاورزی مجلس امروز دوشنبه 15 آذرماه 95 با حضور برخی مدیران دولتی جهت تشکیل کارگروه نجات دریاچه ارومیه تشکیل شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از قرائت گزارش سانحه قطار در صحن علنی مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا منافع خود را در حمایت از تروریست تعریف کرده است بنابراین ترامپ نمی تواند شعار مبارزه با داعش را عملی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۳    
نماینده خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه قسمت اعظم روستاهای خلخال و کوثر گاز کشی شده است گفت: شهرهای حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در کل گاز کشی است اما در بعضی از روستاها که دارای خانواده های کم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از طرح موضوع مشکلات وزارت نفت در تملک اموال و املاک بابک زنجانی در جلسه امروز ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۷    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت نظارت مجلس بر اجرای دقیق قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۴    
نمایندگان مردم در مجلس به بررسی نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه 96 پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از نبود دستورالعمل در حوزه گردشگری حلال در کشورمان بر نقش مهم رایزن های فرهنگی در حصول درآمد 30 میلیارد دلاری از گردشگری حلال تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۰    
نشست خبری مشترک دکتر علی لاریجانی با رئیس مجلس مشورتی اندونزی صبح امروز دوشنبه 15 آذرماه برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تحلیل تغییر احتمالی رفتار آمریکا در قبال سوریه با برنامه های ترامپ گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۰    
این نماینده مردم در مجلس دهم، فت: ادعاهای مقامات اماراتی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات ائتلاف سعودی در عرصه جنگ یمن است و مقامات این کشور از پاسخگویی درباره نقششان در این رابطه واهمه و هراس دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از پیگیری اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان از سوی دولت خبر داد وگفت: به صورت جدی پیگیر احیای صندوق اندوخته ازدواج جوانان هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس بااشاره به محدودیت منابع درکشور و نیمه کاره رها شدن بسیاری از پروژه های عمرانی در نتیجه آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۵    
نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد که آزمون تحصیلات تکمیلی سال 96 دانشگاه آزاد تا تصویب آیین نامه اجرایی توسط دولت طبق سنوات گذشته برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس،با اشاره به تاکید دولت در لایحه بودجه 96 به فعال سازی بخش خصوصی در سال آتی، گفت: تکمیل این نوع پروژه ها با تزریق منابع بخش خصوصی می تواند به کاهش بیکاری در کشور کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید دارند در صورت نهایی شدن تمدید قانون داماتو، اتحادیه اروپا با آمریکایی ها همراهی خواهند کرد و در مقابل نقض برجام مقابل واشنگتن ایستادگی نخواهند کرد .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اگر داماتو اجرا شود نقض برجام شده، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۳    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ما نیازمند ترسیم ساز و کار و تعیین مشوق های صادراتی برای صادرات مازاد محصولات کشاورزی هستیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به محتویات لایحه بودجه 96 کل کشور،گفت: با توجه به محدودیت منابع با کاهش هزینه های عمومی و جاری دولت سعی کرده در این لایحه سال آتی رشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ تسعیر ارز در بودجه 96 سی و سه هزار ریال دیده شده است که ما با آن مخالف هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۹    
نمایندگان مجلس تاکید دارند تبلیغ محصولات تولیدی کشورمان در شبکه های ماهواره ای معاند نظام و مروج اباحه گری، نه تنها در جهت منافع ملی و حفظ کیان خانواده ها نیست بلکه چرخ مالی آنها را می گرداند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۶    
عضو کمیسیون شورا و امور داخلی کشور در مجلس از ارائه طرح مدیریت واحد شهری به هیات رئیسه مجلس خبرداد و گفت: در طرح مذکور بر ساماندهی استخدام در شهرداری ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۲    
نماینده مردم لنگرود با هشدار نسبت به شکار پرندگان، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برای جلوگیری از شکار بیش از حد پرندگان باید میزان و زمان شکار را مشخص کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۵    
رئیس فراکسیون ایران در افق 1404 مجلس شورای اسلامی،گفت: توسعه فضای کسب وکار و کارآفرینی با لحاظ سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به اقتصاد دانش بنیان باید مورد توجه قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۳    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:همانند گذشته بودجه جاری کشور زیاد بوده و در بودجه 96 حدود 86 درصد است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه دو کشور به مسائل منطقه ای خیلی نزدیک است، گفت: بحران هایی در منطقه به وجود آمده و کشورهایی را از نظر امنیتی ناپایدار کرده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۴    
عضوکمیسیون عمران مجلس،با بیان اینکه راهکار کاهش کسری بودجه دولت استفاده از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاران خارجی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به رویکرد مجلس در افزایش اعتبارات صداوسیما، گفت: متاسفانه صداوسیما به دلیل کمبود بودجه نتوانست پاسخ مناسب و کافی به نیازهای جامعه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۸    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تنها نیم میلیون تن نیاز ما به واردات برنج است،گفت:کشت های پرمحصول جایگزین واردات برنج و خروج ارز ازکشور شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طی یادداشتی به ضرورت رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی و ناعادلانه تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۵    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه 15 آذرماه با رئیس شورای مشورتی اندونزی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۴    
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف یک فروند شناور در بوشهر به ارزش 75 میلیارد ریال خبرداد و گفت:حداکثر ارزش قاچاق فرآورده های نفتی در سال 95 کمتر از 500 میلیون دلار در تمام کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۹    
عضو هیأت رییسه فراکسیون میراث فرهنگی مجلس از کمیسیون فرهنگی خواست نسبت به دریافت گزارش شرایط زائران اربعین در سال جاری از سوی دستگاه های ذی ربط اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۸    
اکران خصوصی مستند برد - برد ، در جشنواره سینما حقیقت عصر یکشنبه 14 آذر 1395 با حضور جمعی از نمایندگان، رئیس اداره اخبار مجلس و خبرنگاران پارلمانی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۲    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه، 15 آذرماه در همایش ملی سبک زندگی و سومین اجلاس ارتقاء توانمندی فرهنگ عمومی که در هتل لاله تهران برگزار شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از درخواست تخصیص اعتبار برای راه اندازی بیمارستان تخصصی تنفسی اهواز از دولت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۴    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی دولت هنوز اسامی متخلفان را اعلام نکرده است،گفت: دیوان محاسبات باید پس از قرائت گزارش حقوق های نامتعارف در صحن علنی مجلس، اسامی نجومی بگیران را اعلام می کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۹    
در حالیکه عده ای از نمایندگان بر این باورند که حق بیمه درمان کارگران تامین اجتماعی در محل خود هزینه نشده و محل صرف این منابع شفاف نیست عده ای دیگر معتقدند منابع درمان از تامین اجتماعی خارج نشده و صرف ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۸    
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این که امتناع السیسی از دیدار با ملک سلمان دارای تبعات آشکار و پنهان مختلفی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل معتقد است مزاحم ها باید منطقه را ترک کنند تا راهکار سیاسی در سوریه و منطقه به نتیجه برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۵    
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اهمال در برخورد با نقض برجام، زیاده خواهی بیشتر استکبار را بدنبال دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گرده گیاه کنوکارپوس را علت بروز مشکلات تنفسی در نخستین بارش خوزستان خواند وگفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تمدید قانون داماتو و نقض برجام اتحادیه اروپا چاره ای جز دنباله روی از آمریکا ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۴    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأیید تحویل کامل سامانه اس 300 از سوی روسیه به ایران، روند تعاملات نظامی دو کشور را مثبت ارزیابی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۱    
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه قانون مجلس نحوه برخورد با تحریم ها را مشخص کرده است، گفت: کمیته نظارت بر برجام باید تشکیل شود تا براساس اینکه مسیر برجام توسط آمریکایی ها چطور انجام می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۹    
نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران با استاندار و مسئولان استانی جهت بررسی مشکلات استان در فصل سرما برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این بار اتحادیه اروپا با آمریکا همراهی نخواهند کرد چرا که منافع اروپا در نقض برجام تعریف نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی، متکثر شدن رسانه ها در صورت شناخت جوهره و بدنه فرهنگ عمومی را مفید توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت باید تصدی گری خود را در حوزه دارو کاهش دهد، گفت: اعتماد به بخش خصوصی موجب تحولی در زمینه دارو می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۱    
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران خسارت وارده ناشی از بارش برف به این استان را بیش از هزار میلیارد تومان خواند وگفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۹    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه جلوگیری از کمیابی مرغ عاملی برای حذف دلالان در صنعت مرغداری است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سامانه اس 300 با ضمانت های لازم تحویل داده شد و اکنون زمان مذاکره برای سامانه اس 400 است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۶    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری سه شنبه این هفته باید در مجلس شورای اسلامی حاضر شود و علاوه بر توضیح به سوالات نمایندگان در صحن علنی، با متقاضیان استیضاح خود نیز جلسه داشته باشد. عضو هیات رئیسه مجلس
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۶    
رییس مرکز پژوهش های مجلس تجلی دموکراتیک بودن یک نظام را در پارلمان دانست و گفت: مجلس خانه ملت است و برای مطلوبیت آن باید نخست شاخص های آن را تعریف کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیات نظارت در شورای عالی امنیت ملی نقض برجام را اعلام می کند و دولت طبق بند 3 قانون اقدام متقابل و متناسب باید عمل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۰    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه بی توجهی به نخل داران عاملی برای مهاجرت نخل داران به شهرهای بزرگ است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم کل مجموعه سامانه اس 300 براساس قرارداد منعقد شده میان ایران و روسیه، به کشورمان تحویل داده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۲    
نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان اینکه بیش از 30 درصد جمعیت مشهد حاشیه نشین هستند، افزود: این در حالی است که نسبت استاندارد حاشیه نشینی در کلانشهرها یک به هشت است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۱    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه وام های تک نرخی و قرض الحسنه راهکار صادرات خرما با ارزش افزوده و صنایع تبدیلی بهینه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۰    
عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از دستگاههای مرتبط با دریافتی های نجومی را زمانبر دانست و بر رسیدگی فوری آن براساس گزارش دیوان محاسبات تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۵    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه مافیای چای مانعی برای توسعه چای ایرانی به شمارمی آیند،گفت:راهکار حذف دلالان را می توان در تقویت تشکل های چای جستجو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۵    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عدم خرید تولیدات کشاورزی در حقیقت ظلم بزرگ به کشاورز است،گفت: هزینه تولیدات گلخانه ای با توجه به نوع تولید برای کشاورز گران تمام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در حالی که معتقد است برنامه های شاد روز دانشجو با هدف دورکردن دانشجویان از اهداف این روز تاریخی برگزار نمی شوند ...