پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۹:۲۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 22 آذر 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 آذر 1395 خانه ملت 2 آذر 1395 خانه ملت 3 آذر 1395 خانه ملت 4 آذر 1395 خانه ملت 5 آذر 1395 خانه ملت 6 آذر 1395 خانه ملت 7 آذر 1395 خانه ملت 8 آذر 1395 خانه ملت 9 آذر 1395 خانه ملت 10 آذر 1395 خانه ملت 11 آذر 1395 خانه ملت 12 آذر 1395 خانه ملت 13 آذر 1395 خانه ملت 14 آذر 1395 خانه ملت 15 آذر 1395 خانه ملت 16 آذر 1395 خانه ملت 17 آذر 1395 خانه ملت 18 آذر 1395 خانه ملت 19 آذر 1395 خانه ملت 20 آذر 1395 خانه ملت 21 آذر 1395 خانه ملت 22 آذر 1395 خانه ملت 23 آذر 1395 خانه ملت 24 آذر 1395 خانه ملت 25 آذر 1395 خانه ملت 26 آذر 1395 خانه ملت 27 آذر 1395 خانه ملت 28 آذر 1395 خانه ملت 29 آذر 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۲۳    
جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با وزیر جهاد امروز دوشنبه، 22 آذرماه برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۸    
سفیر بوسنی و هرزگوین عصر امروز دوشنبه، 22 آذرماه با محمدرضا تابش، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مرکز خدمات حوزه های علمیه بازدید و با مدیران این مرکز دیدار و گفت وگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۹    
عصر امروز از 3 اثر پارلمانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی شامل کتاب وکالت ایرانی، رجال و مقامات نظام تقنینی جمهوری اسلامی ایران و اسناد فرقه دموکرات آذربایجان به روایت دیگر رونمایی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۵    
مراسم رونمایی از 3 اثر پارلمانی در یکصد و دهمین سال خدمات علمی و فرهنگی کتابخانه مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه، 22 آذرماه در ساختمان مشروطه برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم در تشریح آخرین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه کشور گفت: دولت مکلف شد حداکثر تا پایان سال اول اجرای برنامه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۲    
دو عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گزارش مکتوبی درباره ازدواج کودکان به آیت الله نوری همدانی ارائه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۲    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده آیت الله سیستانی در ایران بر اینکه عزاداری اربعین حسینی مورد پسند خداوند و ائمه اطهار است، تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۹    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ گفت: حل مسائل فرهنگی راه دارد و بن بست نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۸    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به جلسه مشترک دو استان با چیت چیان و نوبخت گفت: بر اساس مستندات سازمان محیط زیست و بازرسی کل کشور قرار شد کمیته مشترکی میان دولت و مجلس برای بررسی روند توقف ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۰    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی به سوال عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی در خصوص ازدواج دختران در سنین پایین پاسخ داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۰    
اینستا ملت مجموعه ای از تصاویر و نوشته های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی اینستاگرام ایشان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۰    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه معتقد است تسهیل روابط بانکی و گمرکی دو عامل مهم در راستای تقویت مناسبات موجود میان دو کشور ایران و روسیه به شمار می روند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
وزیر بهداشت طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود از لذت ناب سفربه مناطق محروم نوشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۹    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی یادداشتی به مناسبت هفته وحدت با عنوان "وحدت "آموزه ای دینی و عاملی عزت بخش و پیروزی آفرین" در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۸    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – کره جنوبی در دیدار با سفیر این کشور از بدعهدی های برخی کشورهای اروپایی و آمریکا در ارتباط با توافق برجام انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۳    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد اراینکه به ازای هر ساعت 19 طلاق در کشور رخ می دهد، گفت: برای جلوگیری از طلاق و افزایش ازدواج در کشور مشکل قانونی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۷    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه، 22 آذرماه از پروژه های خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان و خط راه آهن زاهدان به چابهار بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر کسی هر موردی از دو پسر، دامادها و بستگان بنده دارد، رو کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل خط راه آهن چابهار- زاهدان گفت: برخورداری از نعمت گاز از آرزوهای مردم این منطقه است که می طلبد مسئولان درخصوص اتمام پروژه گازرسانی به مناطق ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی مرکز سوختگی کوثر بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان را افتتاح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با تشریح سوال برخی نمایندگان از وزیر خارجه گفت: کنوانسیون پالرمو، حزب الله و نهضت های آزادیبخش را به رسمیت نمی شناسد لذا عضویت در آن معنایی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر خود به زاهدان از پروژه خط راه آهن زاهدان به چابهار بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس،از بررسی صحت و سقم قاچاق کلینکر سیمان در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت:مسئولان تاکنون در این خصوص جوابگو و پاسخگو نبوده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر خود به زاهدان از پروژه خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۳    
نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی اجرای قانون بهبود فضای مستمر کسب و کار را از بهترین مصوبات مجلس گذشته دانست و بر اجرای آن از سوی دولت تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۷    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مکلف به اجرای قوانین بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۱    
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سرمازدگی 20 درصد مرکبات سردرختی را از بین برد،گفت:خلف وعده و تعرفه های بالا عاملی برای عدم استقبال کشاورزان از بیمه کشاورزی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نگرانی در مورد بیماری آنفلوانزای پرندگان وجود ندارد، بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای مدیریت آن تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۳    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس،در تشریح جزییات نشست کشورهای تولیدکننده نفت اوپک و غیراوپک از کاهش 558 هزار بشکه ای تولید نفت اعضای غیراوپک و کاهش یک میلیون و 800 هزار بشکه ای تولید نفت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ایراد دیوان عدالت اداری نسبت به اجرای قانون برگزاری آزمون متمرکز تحصیلات تکمیلی را وارد دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تصمیم بوئینگ برای اجرای قرارداد فروش هواپیما به ایران اگر نهایی و منتج به نتیجه شود، نمایانگر این است که آمریکایی ها بعد از اقدامات مغایر با برجام ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۵    
اسدالله عباسی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران - کره جنوبی امروز دوشنبه 22 آذر ماه با کیم سئونگ هو، سفیر کره جنوبی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور بر لزوم توجه و نظارت بیشتر بر حوزه های علمیه سراسر کشور تأکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
عضو هیات رییسه فراکسیون زنان مجلس از تغییر در مجازات اسید پاشی و حمایت از قربانیان اسیدپاشی در لایحه جلوگیری از خشونت علیه زنان خبرداد .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
نماینده مردم تهران در مجلس از پیگیری چرایی خروج ویلای تاریخی نمازی از ثبت ملی و ارائه مجوز تخریب آن خبر داد و تصریح کرد: مسئولان دیوان عدالت اداری باید بابت رأی صادره خود پاسخگو باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۱    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:طرح کارت اعتباری خریدکالای ایرانی به دلیل نرخ بالای سود،خیلی مورد استقبال قرار نگرفت و رونق چندانی در بازار ایجاد نکرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در بیمارستان های تامین اجتماعی خدمات درمانی با کیفیت مطلوبی در اختیار بیماران قرار نمی گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۲    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور از اهتمام مجلس به مسائل فرهنگی و دینی تقدیر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۵    
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دولت در مناسبت ها میدان تنظیم بازار را خالی نکند،گفت:فشارهای اقتصادی کام مردم را در شب یلدا تلخ نکند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۳    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان حضور یک میلیون تبعه غیرمجاز در کشور، از اشغال غیرقانونی مشاغل کشور از سوی اتباع غیرمجاز انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۳    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: معادن جوشقان استرک کاشان با همکاری دانشگاه کاشان و اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ساماندهی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با مثبت خواندن گسترش روابط ایران و مصر، تقویت این تعاملات را به نفع منطقه و کشورهای اسلامی دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: با موافقت هیئت وزیران، تعرفه گاز شهر برزک کاشان در چهار ماه پایانی سال بر اساس اقلیم1 (سردسیری) محاسبه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۵    
آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان اینکه بیان کردن انتقاد همراه با استدلال هیچ عیبی ندارد، گفت: ایجاد فضای دوقطبی در کشور خطرناک است و مانع وحدت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۱    
محمدرضا تابش، رئیس فراکسیون ورزش حضور سلطانی فر در وزارت ورزش را نقطه قوت ورزش کشور دانست و پیش بینی کرد این حضور اثرات مثبتی به دنبال داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۶    
مصوبه هیات دولت برای تغییر واحد پول ملی از "ریال" به" تومان" نظرات مختلف کارشناسان را درپی داشته و برخی آن را نمایشی و فاقد قدرت برای توسعه اقتصادی می دانند و عده ای نیز این امر را زمینه ساز ایجاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است بحران آب از حوزه کشاورزی به سمت آب شرب می رود که همین قضیه باعث امنیتی شدن آن می شود و لازم است قانونگذاری درستی برای حل آن انجام پذیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۵    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: تقویت تعاملات تهران و قاهره به عنوان دو کشور قدرتمند منطقه به نفع کشورهای اسلامی خواهد بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۱    
این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: اقدام مجلس یمن در رأی اعتماد به دولت نجات ملی در مذاکرات آینده دولت در مجامع بین المللی و مذاکرات آشتی ملی کارساز و راه گشاه خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۹    
درنشست هم اندیشی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و خبرنگاران پارلمانی،سخنگوی ستاد مذکور تاکید کرد که در لایحه اصلاحی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سعی شده بحث حق الکشف که به دستگاه کاشف داده می شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۷    
بررسی اجمالی بودجه سال جاری با لایحه بودجه سال آتی نشان از رشد چشمگیر اعداد و ارقام دارد ومیزان افزایش حقوق،تعیین نرخ ارز به عنوان مبنای تبدیل دلار به ریال، قیمت گذاری هر بشکه نفت و میزان فروش آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۷    
رمضانعلی سبحانی فر، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران-روسیه امروز دوشنبه 22 آذر 1395 با عضو شورای فدراسیون روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۶    
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه افزایش صادرات لبنیات نیازمند توسعه بازاریابی بین الملی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۵    
آیین رونمایی از کتاب گنج پنهان شامل مستندات و خاطرات رزمندگان عملیات خیبر و قطعه موسیقی گنج پنهان عصر روز گذشته یکشنبه، 21 آذرماه با حضور کاظم جلالی و زهرا ساعی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۱    
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در رزمایش محمد رسول الله که از روز گذشته آغاز شده، انواع تسلیحات جدید نظامی و تسلیحات به روز شده مورد استفاده قرار گرفته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۹    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:دولت باید در راستای اجرای بسته های حمایتی برای رونق اقتصادی به بهبود فضای کسب و کار توجه جدی داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۸    
نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس گفت: روز گذشته و پیش از این انفجار برخی مقامات مصری به دنبال دلجویی از ریاض بودند اما حکم مجازات در نشست شورای همکاری های خلیج فارس با حضور نخست وزیر بریتانیا ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۶    
نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی معتقد است صدور حکم 9 سال حبس برای شیخ سلمان به نفع آل خلیفه نیست چرا که احساسات مردم متدین و شیعه بحرین برانگیخته تر شده و مسیر حرکت به سمت رشد بیداری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۵    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و مجلس با بیان اینکه تکرار جشن های خودکفایی گندم نیازمند تقویت منابع مالی کشاورزی است،گفت:کارنامه بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات به کشاورزان قابل قبول است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۳    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از انتخاب 3 نماینده کمیسیون متبوع خود برای عضویت درکمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 96 خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۲    
نماینده سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خستگی را خسته کرد به طوری که کمتر دیده شده که وزیری این قدر دلسوزانه نزدیک به یک هفته در استان سیستان و بلوچستان حضور داشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۲    
نمایندگان مجلس معتقدند هدایت توریست ها توسط تورگردان ها، سبب بازار گرمی دلال ها و فروش صنایع دستی وارداتی با قیمت های گزاف به توریست ها و آسیب به پیکره کم توان صنایع دستی کشور شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس مجلس برلزوم ساماندهی اعتبارات حوزه بهداشت و درمان تاکیدکرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه متقاضیان استیضاح وزیر علوم با فرهادی گفت: بعد از توضیحات وزیر و به دلیل از حد نصاب افتادن امضاها، استیضاح فرهادی منتفی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۰    
رزمایش تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شهدای وحدت 2 امروز دوشنبه 22 آذر ماه با حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در زاهدان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس از اقدام مجلس برای پیگیری علت عدم اختصاص 2 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه حمل و نقل عمومی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۸    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که قیمت جهانی نفت و بنزین از روند افزایشی خاصی برخوردار نیست،بنابراین ضرورتی ندارد که در کشور ما قیمت حامل های انرژی افزایش پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: به مشکلات و دغدغه های صنعتگران و فعالان اقتصادی و تشکل های صنعتی استان مرکزی در کمیته تخصصی درکمیسیون صنایع و معادن مجلس رسیدگی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۴    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در رزمایش تخصص و فوق تخصصی پزشکی شهدای وحدت 2 از طریق ویدئوکنفرانس 12 بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه را به صورت هم زمان افتتاح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان مجلس با هشدار درباره افزایش جوانان نخبه جویای کار در کشور بر ضررت اصلاح و اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است هنوز بحران آب در کشور به سمت امنیتی شدن پیش نرفته و صرفا تنش هایی بر سر آب وجود داشته که با تدبیر می توان جلوی ادامه آن را گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجاس با بیان این که مصر به جرم مقابله با سلطه گری ریاض و تروریسم تکفیری مجازات شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۱    
نماینده مردم بابل در مجلس با انتقاد از ناچیز بودن اعتبارات ورزشی، تصریح کرد: بدون بودجه و امکانات نمی شود برای جوانان نشاط و سرگرمی سالم ایجاد کرد و به مقابله ناهنجاری های اجتماعی رفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه، 22 آذرماه در آغاز سفر یک روزه خود به شهر زاهدان با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۷    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه برگزاری متمرکز آزمون تحصیلات تکمیلی از ضایع شدن حق افراد جلوگیری می کند، گفت: اختلاف نظر سازمان سنجش و دانشگاه آزاد به دلیل برداشت های متفاوت از قانون است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۶    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه، 22 آذرماه در سفر یک روزه خود به شهر زاهدان، مورد استقبال مسئولان این شهر قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۸    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه واردات روغن تنها باید برطبق نیاز مصرفی جامعه عملیاتی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در رزمایش تخصص و فوق تخصصی پزشکی شهدای وحدت 2 به صورت هم زمان 12 بیمارستان صحرایی را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس رشد اقتصادی 7.7 درصدی را از آثار کلان اقتصادی بودجه 96 عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۹    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه نباید از جنگ استفاده ابزاری کرد، گفت: نباید دوران دفاع مقدس را وارد دسته ها و بازی های سیاسی و جناحی و حزبی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۲    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است وابستگی زندگی و معیشت مردم به آب در شرایط کمبود آن باعث امنیتی شدن بحران شده که این کمیسیون با تشکیل کمیته ای درحال رسیدگی به این موضوع ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بطور طبیعی بررسی همزمان بودجه و برنامه ششم توسعه تداخلی موضوعی ایجاد می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سکونت غیرمجاز تعدادی خانواده بازنشسته در خانه های مجموعه سعدآباد، گفت: زمانی که بنده فرماندار شهرستان شمیرانات بودم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم سعودی اصلی ترین بانی تروریسم تکفیری در خاورمیانه ایفای نقش می کند و تلاش می کند از هر اهرم حمایتی داعش را تحت پوشش خود قرار دهد تا در بلند مدت به ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۸    
وزیر دادگستری با بیان اینکه آمار اعلام شده برای ازدواج دختران در سنین 10 تا 15 سال صحیح نیست، گفت: عمده این ازدواج ها از سنین 14 سال به بالا انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۱    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بر نقش ویژه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برای توسعه گفتمان اسلامی در لایه های جامعه تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد بازارهای هفتگی برای ساماندهی دستفروشان نسبت به شناسایی و شناسنامه دار کردن آنها تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: مقامات جدید مصری در بازخوانی معادلات و روابط میان کشورها متوجه شدند که آن نسخه ای که جمهوری اسلامی برای حل مسائل منطقه ارائه کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۲    
امینی فرد به عنوان یکی از نمایندگان اهل تسنن مجلس معتقد است جمهوری اسلامی بالاترین دفاع ها را از مسلمین، فارغ از شیعه یا سنی بودن آنها انجام داده و هزینه اش را هم پرداخت کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سفر یک روزه خود به زاهدان با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان دارای مسائل مهمی است که در برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 باید به آن توجه ویژه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۳    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: مقامات مصری در سال های اخیر و با تغییر نظامی سیاسی این کشور، به دنبال توسعه سیاسی در عرصه منطقه ای و بین المللی بودند که گسترش روابط با جمهوری اسلامی یکی از اهداف ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۴۳    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه بیشتر ازدواج های زیر سن قانونی در مناطق مرزی انجام می شود، از تخلفات در برخی مراکز ثبت مبنی بر ثبت ازدواج دختران بدون اجازه نامه دادگاه انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۴    
عضو هیأت رییسه مجلس از حذف ردیف بودجه و تنزل عنوان برخی دانشگاه ها در لایحه بودجه 96 انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۱۷    
قائم مقام وزیر کشور گفت: در حال رایزنی با مجلس و شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت رایانه ای هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۱۴    
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشت داعشی ها به سمت کسانی خواهد بود که این تروریست های تکفیری را حمایت می کنند، برای داعشی ها تفاوتی ندارد که با چه کسی برخورد می کنند.