شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۵May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 25 تیر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 تیر 1397 خانه ملت 2 تیر 1397 خانه ملت 3 تیر 1397 خانه ملت 4 تیر 1397 خانه ملت 5 تیر 1397 خانه ملت 6 تیر 1397 خانه ملت 7 تیر 1397 خانه ملت 8 تیر 1397 خانه ملت 9 تیر 1397 خانه ملت 10 تیر 1397 خانه ملت 11 تیر 1397 خانه ملت 12 تیر 1397 خانه ملت 13 تیر 1397 خانه ملت 14 تیر 1397 خانه ملت 15 تیر 1397 خانه ملت 16 تیر 1397 خانه ملت 17 تیر 1397 خانه ملت 18 تیر 1397 خانه ملت 19 تیر 1397 خانه ملت 20 تیر 1397 خانه ملت 21 تیر 1397 خانه ملت 22 تیر 1397 خانه ملت 23 تیر 1397 خانه ملت 24 تیر 1397 خانه ملت 25 تیر 1397 خانه ملت 26 تیر 1397 خانه ملت 27 تیر 1397 خانه ملت 28 تیر 1397 خانه ملت 29 تیر 1397 خانه ملت 30 تیر 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۰    
نماینده ناظر مجلس در شورای مالیات تاکید کرد: وقتی تخلفی صورت می گیرد ضمن اینکه همه آن پول باید برگردد و فرد را جریمه کنند باید تنبیه هم بشود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۰    
وقتی مردم به اصلاح طلبان اقبال مشخصی نشان می دهند اصلاح طلبان باید بدانند که با چه رویکردی نسبت به مردم عمل می کنند و کدام خواسته و مطالبه مردم را در اولویت پاسخ قرار خواهند داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:دولت و مجلس باید به همراه قوه قضائیه به میدان بیایند و با هر نهاد،جناح و هرفردی بدون رودربایستی و جدی در خصوص فساد برخورد کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۵    
اصل مهم در پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی، حفظ مردم است. اگر مردم حفظ نشوند دشمن با توطئه، وسوسه، سنگ اندازی و دروغ پراکنی در فضای مجازی مسئولان را در چشم مردم بد جلوه می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی خواستار آن شد که حوزه علمیه برای صدور فتوا در زمینه های اجتماعی و نوع ادبیات این فتواها از جامعه شناسان مشورت بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به صدور قطعنامه علیه ایران توسط آمریکا، عنوان کرد: با توان دیپلماسی بالا حرف مان را به کرسی نشاندیم و دارای انرژی صلح آمیز هسته ای شدیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۳    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:بسته پیشنهادی برای ارتقای نظام بانکی به زودی نهایی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه با افزایش اجاره بهای مسکن، شاهد گسترش حاشیه نشینی هستیم؛ عنوان کرد: هزینه هایی که حاشیه نشینی به جامعه و دستگاه ها تحمیل می کند، بعضا با پول قابل جبران نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۰۱    
رئیس جمهر آمریکا بار دیگر با طرح فرافکنی خود علیه ایران مدعی شد که باید جاه طلبی های ایران متوقف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۰۱    
نشست اندیشمندان و فعالان فکری و تجاری درخصوص فرصت های کسب و کار آتی ایران باحضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، ظریف وزیر امور خارجه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۳۵    
پانگ سن گفت:با وجود خروج آمریکا از برجام، جامعه جهانی حمایت مناسبی را از برجام اعلام کرده و چین به صورت شفاف از این معاهده بین المللی دفاع خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۰۱    
کابینه با راهبری رئیس جمهوری، دوباره برای مبارزه با فساد پیشگام شده است و این بار هم با دستور صریح حسن روحانی از دولت شروع کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۰۱    
صندوق بین المللی پول با هشدار درباره افزایش تنش های تجاری، اعلام کرد در این زمینه بالاخص اقتصاد آمریکا به سبب کاهش سطح صادرات آسیب خواهد دید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۲    
محسن رضایی در اینستاگرام نوشت افرادی در هر سه قوه که رانت می سازند، ذخایر کشور را به ثمن بَخس روانه بازار می کنند و قصد انتقام گرفتن از رقبای سیاسی خود را دارند، باید مجازات شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۳:۰۱    
تغییر مدیران اقتصادی یکی از ضرورت هایی است که بخشی از پازل نقشه راه دولت را باید دربرگیرد. امروز تغییر وزرا یک مطالبه عمومی است تأخیر در پاسخ به این مطالبه عمومی خسارت های جبران ناپذیری دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۳۰    
حیدرالعبادی نخست وزیر عراق گفت از اعتراضات مسالمت آمیز و بیان مطالبات شهروندی حمایت می کند اما عده ای با اقدامات تخریبی دنبال ضربه زدن به نجف اشرف از بعد اقتصادی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۰۱    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که برجام شامل قوی ترین تدابیر نظارتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۱    
جلسه مشترک وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان صنف های مختلف فعال در صنعت حمل و نقل در تهران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۶    
وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهوری کم مایه آمریکا درک نکرده است که اگر روزی ایران بخواهد با ایالات متحده مذاکره کند، با این آدم سر میز نمی نشیند، چرا که ترامپ ارزش مذاکره ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد با وجود خروج غیرقانونی آمریکا از این توافق ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۰    
عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران که به هند سفر کرده است پس از دیدار با مقامات هندی در دهلی نو اعلام کرد: هند مصمم به حفظ برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۶    
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: اگر مردم ارسباران هم از دولت انتظار یاری رساندن نداشته باشند این دولت است وظیفه دارد به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۶    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت برای نوسازی صنایع که منجر به حل بخش زیادی از مشکل اشتغال کشور می شود، برنامه دارد و در این حوزه اعتبارات خوب و قابل توجهی را به تصویب رسانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۲    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس اسناد و مدارک تاریخی همواره در برقراری صلح جهانی پیشقدم است و مناسبات با سایر کشورها را بر مبنای اخلاق ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند خبر داد و خواستار پاسخگویی اعضای شورای این شهر به برخی از شبهات شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۲۲    
وزیر اطلاعات گفت: با هدایت های رهبر معظم انقلاب نیروهای مدافع حرم گام به گام کار را پیش بردند و اکنون جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرار گرفته و سنگر به سنگر دشمن را به عقب رانده و شکست را بر آنان تحمیل ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۱    
نایب رئیس فراکسیون قرآن مطرح کرد: نمایندگان فراکسیون قرآن مجلس از فعالان قرآنی و مهدهای قرآن حمایت می کند و پیگیری مطالبات قرآنی این قشر معزز است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۶    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در دیدار با سفیر هاند در تهران خواستار توقف فعالیت گروهک منافقین حاضر در این کشور شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۱    
وزیر امور خارجه گفت: شرکای تجاری ما به این موضوع پی برده اند که امن ترین کشور در منطقه برای سرمایه گذاری، ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۷    
روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور بیانیه ای نسبت به اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ی طبقه نهم مرکز امام(ره) واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۲    
سفیر انگلیس در ایران با تاکید بر پشتیبانی دولت انگلیس از برجام، گفت: همکاران ما در ایران و لندن در تلاش هستند تا مشکلات ناشی از تحریم های پیشنهادی آمریکا علیه ایران را حل و فصل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۵    
در مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین المللی باروت خیس، سومین جایزه انصار المستضعفین به سرلشکر قاسم سلیمانی رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۱    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و شرکای روند آستانه، به همکاری های سازنده خود در مرحله فعلی برای تسهیل شروع به کار کمیته قانون اساسی سوریه و روند بازگشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تلاش آمریکا برای عدم صادرات نفت ایران از ماه نوامبر گفت: اینها خیال های واهی آمریکایی ها است همه دنیا به نفت ایران نیازمند است و ما هم می توانیم راهکارهایی برای فروش ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۱    
رئیس شورای شهر تهران، با بیان اینکه پیشکسوتان در هر رشته ای مایه مباهات جامعه هستند، تاکید کرد: باید در شورای شهر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حقوق معنوی هنرمندان توجه جدی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت :شکایت ایران از ایالات متحده به دلیل نقض تعهدات بین المللی و مشخصا عهدنامه مودت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه توانسته ایم نیازمندی ها و توقعات نیروهای مسلح را برآورده کنیم، گفت: متناسب با نوع تهدیدات نیروهای مسلح را پشتیبانی خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دونالد ترامپ گفت: ما شهید نداده ایم که از توی کم عقل بترسیم، آینده از آن اسلام است و تو حتما از بین می روی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۹    
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بخش عمده بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و عملاً می بینیم که اعتبار ناچیزی برای پروژه های عمرانی باقی می ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۸    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی که به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور کشورمان به لبنان سفر کرده، در ادامه دیدار با مسئولین لبنان با نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان این کشور دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با همتای روسی خود اعلام کرد که دیدار خوبی با وی داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۹    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان با ابراز تاسف از خروج یکجانبه آمریکا از برجام تاکید کرد که این رخداد پیامدهای منفی بر امنیت و ثبات منطقه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از ثبت 86 تخلف اخذ وجه اضافه در مدارس غیردولتی تاکنون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۲    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح امروز دوشنبه با وزیر خارجه دولت انتقالی و فرمانده نیروی دریایی پاکستان جداگانه دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد گفت: ایران همواره در برقراری صلح و شاخص های امنیتی که در دنیا مطرح بوده نقش بسیار موثری داشته و تصاویر موجود بیانگر این موضوع هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که آمریکایی ها در پاسخ به نامه اروپا، مسئله جدیدی را برای اقدام در راستای حفظ برجام مطرح نکردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۱    
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه حل های اصولی و زیربنایی تامین آب در استان بوشهر اجرا شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۴۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دلایل دوره گردی های ترامپ و مایک پمپئو در اروپا و کشورهای منطقه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید دولت به این دلیل ممنوعیت در واگذاری کارت های بازرگانی واردات اعمال کرده است که این کارت ها دست دلالان را بازتر کرده بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۱    
استاندار تهران شرایط کنونی اقتصاد کشور را حساس توصیف کرد و گفت: در این شرایط باید از تولیدکنندگان در جنگ اقتصادی حمایت کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۴    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: داروی والزارتان به عنوان پر مصرف ترین دارو فشارخون از بازار دارویی کشور جمع آوری می شود، برای این دارو قطعا جایگزینی وجود دارد که باید متخصصان قلب و عروق تجویز کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۱    
موسوی گفت: قیمت متوسط سفرهای حومه ای که از مسافر دریافت می شود 2860 تومان است در حالی که یارانه پرداختی راه آهن به مسافران 17638 تومان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۹    
رئیس فراکسیون فرهنگیان در دادخواهی از فروش تأسف بار بزرگترین مرکز فرهنگی آموزش وپرورش اردوگاه شهید باهنر برای بار دوم در ماه جاری به رئیس جمهور نامه نوشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۱    
رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی بسیار خطیرتر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:دولت نباید امنیت روانی کشور و تصمیمات خود درباره مسایل داخلی را به نتیجه مذاکرات با اروپایی ها گره بزند زیرا نمی توان زیرا نمی توان بسیاری از تجار و فعالان اقتصادی را معطل یک ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۵    
چین و اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای مشترک بر تعهد خود پیرامون ادامه برجام تأکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون جلسات به ارزیابی عملکرد و تقسیم کاری بین دستگاه ها معطوف بود و حالا به طور عمده بر بازبینی بسته ها و برنامه های مقابله با تحریم هامتمرکز شدیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۸    
رئیس قوه قضاییه از رسیدگی ویژه به پرونده های مربوط به ارز و سکه و واردات خودرو و موبایل خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی موضوع تعیین تکلیف مطالبات بانک ها از دولت در نشست مشترک مدیران عامل بانک ها با اعضای کمیسیون اقتصادی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می گوید اگر مسجل شود تمام کشور تحت پوشش نظام آموزشی یکسان با یک کیفیت قرار ندارد، ممکن است این کمیسیون با تاثیر قطعی 30 درصدی معدل در کنکور 98 موافقت نکند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۱    
رایزن بازرگانی ایران در ترکمنستان گفت: 10 درصد از حجم بازار ترکمنستان در حوزه کالایی، تولیدات ایرانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می گوید علت برکناری مدیر ورزشگاه آزادی مجوز دادن برای حضور زنان به منظور تماشای مسابقات جام جهانی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره بازرسی آژانس بین المللی انژری اتمی از دانشگاه های علم و صنعت و شریف گفت: آزمایشگاه یک دانشمند حریم شخصی اوست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهبود وضعیت اقتصادی کشورمان باید در جهت برخورد با اخلاگران وارد عمل شویم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۶    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: انجام مذاکره با طرف غربی در برهه ای از زمان و رسیدن به توافق برجام بسیار ضروری بود و توانست برخی از تحریم های علیه کشورمان را لغو کرده و ارتباطمان را با بسیاری از کشورها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۴    
مشاور امور بین الملل رئیس مجلس گفت: نه آمریکایی ها، نه روس ها و نه هیچ قدرت دیگری در جایگاهی نیست که بتواند درباره خروج مستشاران ایرانی از سوریه حرف بزند یا تصمیم بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعتقاد دارد وقتی مردم متوجه می شوند که مسئولین دچار آشفتگی شده و حتی برنامه ریزی دقیق برای رفع مشکلات در دست ندارند، به سمت ناامیدی حرکت می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۷    
وزیر امور خارجه گفت: امروز ایران شکایت خود از ایالات متحده برای برقراری مجدد و غیرقانونی تحریم های یکجانبه را تسلیم دیوان بین المللی دادگستری کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر تحول مدیریتی در ساختار دیپلماسی کشور، گفت: وزارت خارجه دچار نوعی رخوت در حوزه دیپلماسی منطقه ای و بین الملل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۶    
نماینده مجلس گفت: طلاق در استان هایی که پیشرفته تر هستند و خود را متمدن می دانند و دارای قشر تحصیل کرده است بیشتر اتفاق می افتد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۴    
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر تعاون توانمند است و در کمیسیون اجتماعی تلاش می کنیم خدمات آقای ربیعی ادامه پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۴    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید ممنوع کردن واگذاری کارت های بازرگانی اقدامی معقول و منطقی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای ما جا میافتاد آن زمان شاید قدم هایمان را سنگین تر، حساب شده تر و قدرتمندانه تر در برجام برمی داشتیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۱    
بنیاد مستضعفان آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری تهران به منظور حفظ و نگهداری از باغ هایی که در اختیار دارد، اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۳    
الف. م مدیر عامل موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج بازداشت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۷    
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، رییس سازمان تامین اجتماعی و دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۶    
وزیر نفت در نامه ای به وزیر نفت عربستان نوشت: کمیته مشترک نظارت بر توافق اوپک – غیراوپک حق هیچگونه تفسیری از تصمیم های این سازمان را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دانشگاه وصنعت بدون همراهی یکدیگر امکان توسعه و بقا ندارند، گفت: توسعه تکنولوژی نیازمند اعتقاد، صبر و باور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۱    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز دوشنبه 25 تیرماه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۸    
نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت باید مشکل بیماران کلیوی در جهت تامین داروی موردنیازشان را با مشارکت بخش خصوصی رفع کند به تشریح دلایل افزایش نرخ داروی این بیماران پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۱    
وزیر دفاع گفت: تحریم ها محدودیتی برای صنایع دفاعی ایران ایجاد نخواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۶    
رییس گروه پارلمان دوستی ایران و روسیه گفت: تاجران اقتصادی به روسیه اعتماد ندارند و تصور می کنند که هر لحظه امکان دارد این کشور موضع خود را تغییر دهد. باید این فضا را تلطیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به ادعای وزیراقتصاد درباره وضعیت مناسب وزارتخانه متبوعش گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۸    
نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: امروز کسانی درکشور هستند که بیش از رئیس جمهور آمریکا به مردم فشار می آورند و در واقع می توان گفت آسیب این ترامپ های داخلی بیشتر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۲    
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی کشور، با اشاره به پیامدهای جبران ناپذیر محیط زیستی شکار چه توسط شکارچیان خارجی چه توسط شکارچیان داخلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۶    
نایب رییس مجلس، نشست امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با دستورکار مقابله با تحریم ها را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در دهه های گذشته و بعد از بحران عراق هرجایی که مرجعیت ورود کرده به حل مسائل و مشکلات کمک شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس با بیان اینکه حفظ کرامت حجاج با دیپلماسی حج رابطه مستقیمی دارد، گفت: مسئولان حج کرامت حجاج را اولویت بدانند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: مجلس لایحه اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده را مجدد اصلاح می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۱    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دلایل دستور کاخ سفید برای مذاکره مستقیم با طالبان افغانستان را تشریح کرد: ایالات متحده با طرح مذاکره مستقیم با طالبان می خواهد ابتکار عمل در افغانستان را در دست بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیشنهاد برخی برای مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی ممکن است عملی و به مصلحت کشور نباشد، گفت: نسبت به درایت رهبرانقلاب برای عبور از بحران اعتماد کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است تا زمانی که حقوق فاجعه دیدگان منا احقاق نشده است، وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت نباید ساکت بنشینند و باید از طریق محاکم بین المللی اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۸    
دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه بیانیه ای صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: حل مشکل سیستم بانکی، فروش نفت ایران، تسهیل مراودات تجاری و فروش صنایع و محصولات پتروشیمی باید در بسته پیشنهادی اروپایی ها برای حفظ برجام قرار داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۶    
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس، حذف کنکور را یکی از راهکارهای رفع سونامی صندلی خالی در دانشگاه ها دانست و گفت: ماندگاری کنکور با حجم بالای صندلی و کرسی های خالی دانشگاه ها هیچ توجیهی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تقویت سفارتخانه ها، سفرا و افزایش روابط دو جانبه و منطقه ای را راهکار بهبود وضعیت دیپلماسی وزارت خارجه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۸    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، با یادآوری اینکه بروز عوارض دارو در بیش از 20 کشور باید سازمان غذا و دارو را نسبت به وضعیت داروی والزارتان حساس کند انجام آزمایشات تخصصی را تنها راه حصول اطمینان از ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۵    
موضوع مبارزه با فساد و آلوده شدن سیاست و مصلحت های سیاسی یک آفت است. بنابراین مبارزه با فساد بدون تردید باید از بازی های سیاسی فاصله زیادی داشته باشد و در این مسیر نباید منافع حزبی و جناحی مطرح شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۵    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بر استقرار تیم مدیریتی دانشگاه خوارزمی در کرج تأکید کرد و از تدوین طرح توسعه استان البرز تا دو ماه آینده توسط وزارت علوم خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، بر ضرورت هماهنگی قوای سه گانه برای مبارزه با پولشویی تاکید کرد.
  • ۱