چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۶:۲۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 17 تیر 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 تیر 1398 خانه ملت 2 تیر 1398 خانه ملت 3 تیر 1398 خانه ملت 4 تیر 1398 خانه ملت 5 تیر 1398 خانه ملت 6 تیر 1398 خانه ملت 7 تیر 1398 خانه ملت 8 تیر 1398 خانه ملت 9 تیر 1398 خانه ملت 10 تیر 1398 خانه ملت 11 تیر 1398 خانه ملت 12 تیر 1398 خانه ملت 13 تیر 1398 خانه ملت 14 تیر 1398 خانه ملت 15 تیر 1398 خانه ملت 16 تیر 1398 خانه ملت 17 تیر 1398 خانه ملت 18 تیر 1398 خانه ملت 19 تیر 1398 خانه ملت 20 تیر 1398 خانه ملت 21 تیر 1398 خانه ملت 22 تیر 1398 خانه ملت 23 تیر 1398 خانه ملت 24 تیر 1398 خانه ملت 25 تیر 1398 خانه ملت 26 تیر 1398 خانه ملت 27 تیر 1398 خانه ملت 28 تیر 1398 خانه ملت 29 تیر 1398 خانه ملت 30 تیر 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۵۸    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم باید غنی سازی اورانیوم را از 4.5 درصد به 20 درصد افزایش دهیم، چرا که اگر بخواهیم اقداماتمان برای دشمنان ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۲۳:۳۷    
گرچه سامانه هوشمند مالیاتی کشور به راه افتاده اما ارگان های مختلف با آن همکاری نمی کنند لذا کارایی لازم را ندارد
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۹:۵۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: مجلس مصوبه دولت در مورد افزایش حقوق ها را مغایر با قانون شناخته و دکتر لاریجانی ضمن لغو ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۴    
زهرا سعیدی مبارکه در نشست علنی امروز یکشنبه 2 آبان 1395 مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود خطاب به ریاست و نمایندگان مجلس ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۹    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه توسعه اشتغال وکاهش نرخ بیکاری در کشور نیازمند تغییر در ساختارنظام بانکی در حوزه ارائه تسهیلات است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است اگرچه برنامه ریزی برای تعمیق داخلی سازی امر پسندیده ای است اما نکته مهم اجرایی کردن این برنامه ها است تا توجه به داخل و شناسایی صنایع ارزبر در حد شعار باقی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:سازمان امور مالیاتی می گوید که تمامی دستگاه ها باید تمام اطلاعات خود را به این سازمان ارائه دهند و سازمان امور مالیاتی باید بانک اطلاعاتی تشکیل داده و آن را پردازش ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۴    
بازدید اعضای کارگروه اجتماعی مجمع نمایندگان استان تهران از دشت ری در جنوب تهران ظهر امروز دوشنبه 17 تیر 1398 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: لازمه توسعه و پیشرفت بندر چابهار، تکمیل پروژه احداث خط آهن چابهار – زاهدان است که باید در دستور کار دولت قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۶    
شهردار تهران با بیان اینکه بانک های اطلاعاتی باید به صورت مشترک مورد استفاده قرار گیرد، گفت: نباید بخش عمده ای از سرمایه های کشور به شکل راکد در خانه های خالی بلوکه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید حذف برچسب قیمت از روی کالاها غیرقانونی است و در صورت استنکاف، پرونده فروشنده متخلف به سازمان حمایت از مصرف کننده و تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۵    
علی مطهری در یادداشتی از حکم صادره به پرونده محمدرضا خاتمی انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است در حال حاضر ضعف برنامه سازی در سازمان صداوسیما مشهود بوده و تنها یک یا دو برنامه خاص این سازمان مورد پسند مردم است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۲    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس، با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از زلزله امروز به مسجد سلیمان وارد شده است تاکیدکرد که در پی وقوع این زلزله تنها 13 نفر مجروح شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است تداوم فعالیت واحدهای تولیدی کوچک و شهرک های صنعتی در شرایط تحریمی درگرو تامین نقدینگی و مواد اولیه است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:سازمان امور مالیاتی به دنبال افزایش درآمدهای مالیاتی است، اما هرگز به دنبال فشار به مودیان خوش حساب و خوش عملکرد نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با کاهش تقاضا برای خرید مسکن، احتمال شکسته شدن قیمت ها در بازار وجود دارد و این کوتاه ترین راه کار برای مدیریت بازار مسکن است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۲    
هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، 19 مصوبه عدم مغایر و 3 مصوبه دولت را مغایر قوانین اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۴    
زهرا سعیدی نماینده مردم شریف مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تبعیض ها و ناعدالتی ها باعث ناراحتی می شود افزود: باید تحصیلات ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید خصوصی سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی است و باید زمینه تحقق این مهم فراهم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با رد خبر طرح مجلس برای توسعه اختیارات شورای عالی انقلاب فرهنگی، عنوان کرد: چنین طرحی در کمیسیون فرهنگی وجود خارجی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی ها که امروزه فریاد می زنند حفظ برجام حیاتی است و اجرای تعهدات ایران در مواجه با آن ضرورت دارد چرا به تعهدات و وظایف خودشان عمل نمی کنند؟.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۴    
عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین و مقررات معتقد است باید برای تسهیل کار تنقیح قوانین، وضع قانون را از طریق لوایح قانونی پیش برد نه طرح ها.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۴    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا دیگر طرف برجام نیست، گفت: مذاکره ایران با 1+4درباره نحوه اجرای برجام باید انجام شود، حضور آمریکا منوط به بازگشت تلویحی یا صریح برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همچنان که در گام اول غربی ها نتوانستند اقدام قابل قبولی داشته باشند و جمهوری اسلامی مجبور شد گام دوم را اجرای کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس گفت: کاهش تدریجی تعهدات جمهوری اسلامی این پیام را برای کشورهای 1+5 دارد که ایران با توجه به عملکرد اروپایی ها و آمریکا، بیش از این نمی تواند در برجام باقی بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه بحث مالیات علی الرأس از 31 تیرماه تمام می شود، گفت: سامانه جامع مالیاتی در کشور راه اندازی شده و لازمه کارکرد صحیح آن انتقال اطلاعات دقیق تمامی دستگاه ها در ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس می گوید برای تقویت شوراهای شهر باید تایید صلاحیت کاندیداهای این شورا به نهادی غیر از مجلس سپرده شود و نمایندگان تنها ناظر بر انتخابات باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۸    
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان مجلس با تاکید براینکه وزیر نیرو باید در مجلس پاسخگوی فرصت سوزی ها باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۲    
سجادی با اعلام این خبر که نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در مناطق زلزله زده خوزستان تا لرستان در حال آماده باش کامل قرار دادند تاکیدکرد که در پی وقوع این زلزله هیچ خسارت جدی گزارش نشده ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: این موضوع که گفته می شود که یک فرد در تهران بیش از 2500 واحد مسکونی دارد، واقعا قابل تأمل و بررسی است و قطعا دستگاه های نظارتی و بازرسی باید در صورت صحت موضوع ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری مجلس از بررسی پدیده دستفروشی در متروها در این فراکسیون خبر داد و گفت: با ساماندهی دستفروشان از فعالیت دستفروشان غیرواقعی جلوگیری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از استثمار کودکان توسط مافیای پسماند گفت: مافیای پسماند با شهرداری در ارتباط است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۳    
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با بیان تأکید بر ضرورت توجه وزارت ورزش و جوانان به توسعه اماکن و زیرساخت های ورزشی در شهرستان های کمتر برخوردار ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۲    
نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 17 تیرماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیروز حناچی، شهردار تهران و اعضای این کمیسیون برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، تاکید کرد: درخواست آمریکایی ها وجاهت قانونی ندارد و تمسخر جایگاه جایگاه حقوقی شورای حکام آژانس است زیرا ایران هیچ تخلفی انجام نداده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، بابیان اینکه در کشور بحران خیز ایران مناسب ترین ابزار مدیریت بحران رسانه ها هستند که خبرنگاران در آن نقشی اساسی دارند تاکیدکردکه تمام ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۲۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: در صورت عدم انجام سفر خارجی محمدجواد ظریف، کمیسیون هفته آینده به بررسی سیاست های دولت در کاهش تعهدات برجام با حضور وزیر امور خارجه خواهد پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۹    
عضو فراکسوین امید مجلس با اشاره به درخواست غیرموجه آمریکا، گفت: شورای حکام آژانس باید در جهت محکومیت آمریکا تصمیم بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۵    
آمریکا بیش از یکسال است که از برجام خارج شده و نهایتا پس از آنکه ایران شاهد اقدام سایر کشورها برای انتفاع تهران از برجام نبود، بر مبنای مفاد برجام وارد مرحله کاهش سطح اجرای تعهدات برجامی خود شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۲    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، با تایید عوارض مخرب داروی لوزارتان تولید داخلی تاکید کرد که باید این دارو با قید فوریت از سطح بازار جمع آوری شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه، تمامی داروهای داخلی بر اساس استاندارد های بین المللی تولید می شود، گفت: باید با تقویت همه جانبه صنعت دارو سازی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:اگر تبصره 18 بودجه سال 97 به درستی اجرا می شد، نرخ بیکاری کاهش پیدا می کرد و شاهد شرایط کنونی نبودیم که نرخ تورم و بیکاری با یکدیگر جمع بندی شود و شاخص ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۲    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران از بی توجهی شهرداری نسبت به ایمن سازی گود رها شده کنار برج میلاد انتقاد کرد و گفت: خطر کج شدن برج میلاد وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اگر محدودیتی در تامین بودجه برای جذب پذیرفته شدگان وجود دارد مجلس باید منابع لازم را برای جذب این نیروها در بودجه سنواتی لحاظ کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از خرید و فروش مواد مخدر و کالاهای قاچاق در پوشش دستفروشی انتقاد کرد و گفت: تعداد دستفروشان به دلیل به مشکلات اقتصادی در حال افزایش است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بیش از اینکه در صورت های مالی شرکت ها و بانک ها استانداردهای بین المللی همانند IFRS اعمال شود، نظر مدیران لحاظ می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با وجود هزینه های بالای تولید محصولات کشاورزی و کشت محصولی مانند گندم فروش آن به قیمت یک هزار و 700 تومان اقتصادی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۰    
عضو هیات رئیسه مجلس می گوید آمریکا برای بازگشت به میز مذاکرات برجامی با لغو تحریم ها باید حسن نیت عملی خود را اثبات کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۵:۲۴    
متأسفانه حساب ها بنا بر فرار از مالیات تنظیم می شود و می توان گفت، مؤسسات و نهادهای دولتی نیز به دنبال فرار از مالیات هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۳۷    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه شرط لغو تحریم ها برای حضور آمریکا در دور جدید مذاکرات یک حکم عقلی است، گفت: هر گفت وگویی باید در ادامه مذاکرات قبل انجام شود.