سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۷May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 31 تیر 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 تیر 1398 خانه ملت 2 تیر 1398 خانه ملت 3 تیر 1398 خانه ملت 4 تیر 1398 خانه ملت 5 تیر 1398 خانه ملت 6 تیر 1398 خانه ملت 7 تیر 1398 خانه ملت 8 تیر 1398 خانه ملت 9 تیر 1398 خانه ملت 10 تیر 1398 خانه ملت 11 تیر 1398 خانه ملت 12 تیر 1398 خانه ملت 13 تیر 1398 خانه ملت 14 تیر 1398 خانه ملت 15 تیر 1398 خانه ملت 16 تیر 1398 خانه ملت 17 تیر 1398 خانه ملت 18 تیر 1398 خانه ملت 19 تیر 1398 خانه ملت 20 تیر 1398 خانه ملت 21 تیر 1398 خانه ملت 22 تیر 1398 خانه ملت 23 تیر 1398 خانه ملت 24 تیر 1398 خانه ملت 25 تیر 1398 خانه ملت 26 تیر 1398 خانه ملت 27 تیر 1398 خانه ملت 28 تیر 1398 خانه ملت 29 تیر 1398 خانه ملت 30 تیر 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۸    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار بازپرداخت تعهدات دولت در خصوص سازمان تامین اجتماعی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۸    
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، در تشریح آخرین نشست این ستاد از تدوین برنامه ای کوتاه مدت و مشخص برای تعیین تکلیف بدهکاران کلان بانکی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۲    
نمایندگان مردم در مجلس طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران غیرجاری شبکه بانکی کشور را به تصویب رساندند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۱    
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی می گوید: عملکرد و رفتار نمایندگان مجلس، شورای شهر، وزرا، استانداران، مدیران و کسانی که به جریان اصلاحات منتسب هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۱    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا اجرای قانون پیشین مالکیت فکری و معنوی تا زمان تصویب قانون جدید تمدید نشد بیان کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه معتقد است توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۰    
سید حسین نقوی حسینی با بیان این که مسیر عربستان سعودی در حال تغییر جدی است ، گفت به نظر می رسد آنها به سوی تنش زدایی گام برمی دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۳    
صحن علنی نوبت عصر 31 تیرماه مجلس شورای اسلامی از زاویه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۴    
علاءالدین بروجردی در گفت وگو با العالم توضیحاتی درباره توقیف نفتکش انگلیسی، برجام، اینستکس و اوضاع یمن ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۳    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: تنها 20 درصد بودجه یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه در سال 97 برای رونق تولید برداشته شد، پرداخت شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۴    
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برطرف کردن مشکلات برای ایجاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و به تصویب رسیدن آن از اهداف مهم فراکسیون میراث فرهنگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است: رسانه ملی برای افزایش بودجه و گسترده کردن کار خود در بیرون از مرزها باید گزارش عملکرد سالانه خود را منتشر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۶    
رئیس فراکسیون امامزادگان مجلس گفت: بسیاری از کارهای عمرانی بقاع متبرکه امامزادگان زمین مانده و نیازمند بازسازی جدی است به همین دلیل نیازمند بودجه هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۱    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با بیان اینکه بازگشایی ایستگاه های بسیج و محمدیه نیازمند ایمن سازی و آماده سازی ایستگاه های بخش میانی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر به طرح سوال رحیمی نماینده تهران گفت: آقای رحیمی سوال شما و حاشیه های آن به امنیت ملی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ارائه خدمات به جامعه رزمندگان دغدغه اصلی همه ما است، گفت: وزارت دفاع به تمام وظایفش در قبال رزمندگان عمل کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۷    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: قوه قضائیه کسانی که جاسوس بودند را مجازات کرده به جای اینکه آن هایی که جاسوسان را گرفته اند تشویق کنید آن ها را محاکمه می کنید.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۴    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه وزارت دفاع وظیفه ای در قبال مسائل امنیتی و اطلاعاتی نیروهای مسلح ندارد، گفت: هیأت رئیسه مجلس نباید اجازه طرح این سوال از وزیر دفاع را می داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۲    
این نماینده مجلس دهم گفت: آقای رحیمی در نشست امروز مجلس، سوالاتی را از امیر حاتمی مطرح کرد که هیچ ارتباطی با وظایف وزیر دفاع نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۸    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: با توجه به اینکه جنگ تمام عیاری علیه کشور از سوی دشمنان آغاز شده، سوال از وزیر دفاع نباید در این مقطع زمانی مطرح می شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۳    
نماینده تهران در مجلس از پاسخ های وزیر دفاع و پشتیبانی مجلس به سوال خود درباره نحوه دسترسی به فیلم اعترافات و مستند مربوط به دو تابعیتی ها و علت پخش آن در جلسه علنی قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۶    
نایب رئیس مجلس درباره اخطار نمایندگان درباره سئوال نماینده تهران از وزیر دفاع گفت: موضوع اخطار نمایندگان در نشست آتی هیأت رئیسه بررسی و به استحضار نمایندگان مجلس می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۶    
جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از پاسخ های امیر حاتمی وزیر دفاع درباره علل عدم ارائه خدمات حمایتی به ایثارگران قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: فیلمی که با موضوع دو تابعیتی ها در مجلس پخش شد با سریال گاندو دو روی یک سکه هستند، هر دو در مسیر ناامید کردن مردم، تشویش اذهان عمومی، تخریب دولت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۹    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کارگروهی در کمیسیون انرژی مجلس جهت بررسی مشکلات مرتبط یا قاچاق سوخت خبر داد و گفت: در اجرای تکالیف قانونی دستگاه های تولید و توزیع نفت چالش هایی ایجاد شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۱    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: شرایط معیشت رزمندگان، ایثارگران و نیروهای مسلح در وضعیت اقتصادی کنونی نگران کننده و شکننده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: وحدت همه ارکان نظام حول منافع ملی برای برخورد بدون اغماض با خطای بیگانگان در شرایط کنونی قابل تحسین است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان درباره نحوه دسترسی به فیلم اعترافات و مستند مربوط به دوتابعیتی ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۷    
عضو هیات رئیسه مجلس موارد اعلام وصول شده توسط هیات رئیسه مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس با بیان اینکه عدم ساخت سد تنظیمی در پایین دشت سیمره ظلم بزرگی به مردم منطقه بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۰    
عضو فراکسیون امید مجلس می گوید که شکایت انگلیس از توقیف نفتکش در تنگه هرمز به سازمان ملل راه به جایی نمی برد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: راهکار مقابله با رانت عدالت اجتماعی است و باید به همه جامعه توجه کرد نه اینکه فقط گروه خاصی مورد توجه باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۶    
نماینده دهلران در مجلس از پاسخ های وزیر نیرو به سوال خود درباره علت عدم مهار آبهای مرزی قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۲    
اردکانیان وزیر نیرو با اشاره به اهمیت اجرای پروژه سامانه گرمسیری و مهار آب های مرزی گفت: این پروژه از نقاط برجسته در کارنامه کشورمان محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۰    
عضو فراکسیون امید مجلس می گوید آیا واقعا حضور زنان در ورزشگاه ها موضوعی است که فیفا و سازمان های بین المللی به آن ورود و تهدید به محرومیت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۹    
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نظر شورای نگهبان نسبت به برگزاری انتخابات الکترونیکی مثبت است اما باید سِروِرها، نرم افزارها و سخت افزارها توسط شورای نگهبان تایید شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۳    
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، کنترل جذابیت بازارهای رقیب بازار سرمایه را در هدایت نقدینگی به بورس موثر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۷    
وزیر نیرو گفت: برنامه ما عمومیت دادن به موضوع انتخاب مدیران بر اساس شایسته گزینی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم باید بدانند که در رابطه با بودجه های کشور، اختلاس اندک و غیر قابل بیان داریم و این اتفاقاتی که افتاده در رابطه با تسهیلات بانکی بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید: تقابل نظامی با ایران ممکن است عبور یک سوم نفت جهان را که از خلیج فارس گذر می کند با مشکل مواجه کند و قیمت نفت را به بیش از 150 دلار برساند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۰    
وکیل زاده با بیان اینکه در 4 ماهه نخست سال جاری حدود 95 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است، گفت: مصرف استاندارد بنزین باید 4 میلیون لیتر از میزان فعلی کمتر باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۸    
عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ما دیروز پاسخ قانع کننده ای از وزیر اطلاعات در خصوص مسائل جاسوسی و چرایی تایید صلاحیت آقای نجفی برای شهردار شدن دریافت نکردیم به همین دلیل این موضوع را به ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:از این جهت اگر عربستان سعودی چراغ سبزی نشان بدهد باید آن را در عمل نشان دهد که حسن نیت واقعی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: سعودی ها باید حملات خودشان را به روی یمن متوقف کنند تا بتوانند با ایرانی ها وارد گفتگو شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیشنهاد ایجاد ائتلاف دریایی از سوی آمریکا به ژاپن در حال حاضر تنها لفظ و ادعایی است که جنبه عملی به خودش نمی گیرد؛ ولی اوضاع را امنیتی تر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه حل موجود شما برای جلوگیری از چاه های غیرمجاز پر کردن آن ها است در حالی که کشاورزان از این طریق امرارمعاش می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، با بیان اینکه استفاده از برق برای تولید ارز دیجیتال در زمان پیک مصرف ممنوع است، گفت: بانک مرکزی مکلف است ظرف 3 ماه مقدمات تولید رمزارز در کشور را فراهم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: کمیسیون اقتصادی دولت رمزارزها را به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته و وزارت صمت نیز مسئول صدور مجوز برای تولید ارز دیجیتال شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
رییس حوزه هنری می گوید با توجه به اینکه کار این سازمان، تولیدمحور است از موضوع تخصیص بودجه بر اساس عملکرد استقبال می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۸    
وزیر نیرو گفت: مصرف برق در تولید ارز دیجیتال باید در حد مجاز باشد و در تابستان و ساعات اوج بار برای تولید آن محدودیت های مصرفی در نظر گرفته می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۶    
نماینده بم در مجلس از پاسخ های وزیر نیرو از سوال خود درباره علت عدم اعمال مدیریت علمی و عملی در امور آب کشور قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۶    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برجام باید سرلوحه کار کشورهای 1+5 قرار گیرد و اگر آمریکا قرار است وارد گفت وگو با ایران شود، باید به میز برجام بازگردد و غیر از این مسیر، راه دیگری وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۶    
دیدار فاطمه حسینی با سفیر صربستان در تهران امروز 31 تیر ماه 1398 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی فراکسیون تولید و اشتغال مجلس وضعیت اشتغالزایی از طریق حوزه سیاست های فعال بازار کار را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس فراکسیون حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی در دولت قبلی تهیه شده و برنامه ریزی می کنیم که این منشور باید ضمانت های اجرایی خود را پیدا کند تا همبستگی و اتحاد ملی ایجاد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد اشتغال به این فراکسیون ارائه نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: دستگاه های 3 زمانه در اختیار تولیدکنندگان ارز دیجیتال قرار می گیرد که در ساعت پیک مصرف، برق این دستگاه ها خاموش می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد که شکایت لندن از تهران به جایی نمی رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: وثیقه بودن سهام "ایران خودرو" و "سایپا" مانعی ذاتی و ماهوی برای واگذاری نبوده و قابل حل شدن است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۳    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس می گوید با توجه به اینکه شورایاری ها در سنوات گذشته تشکیل شده، استنباط شورای شهر تهران این بود که می توانسته باز هم برگزار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس از دولت خواست تا در مورد حمایت از تولید کنندگان داخلی گزارشی ارائه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۷    
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: امروز متاسفانه حزبی را که به معنی واقعی به رویکردهای سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی خود پایبند باشد،کمتر می بینیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۵    
نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه آمریکای لاتین و حیات خلوت آمریکایی ها روابط خوب و دیرینه دارد و از مواضع آنها در مقابله با آمریکا حمایت کرده و به این ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۹    
اسامی ناطقان میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز 31 تیر ماه 1398 به شرح زیر می باشد. عدل هاشمی پور، سیدحمزه امینی، هدایت الله خادمی، شادمهر کاظم زاده، سیدمصطفی ذوالقدر
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۸    
نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز 31 تیر ماه 1398 با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت معدن و تجارت و فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۷    
نشست کارگروه زنان و خانواده کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز 31 تیر ماه 1398 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
نماینده مردم میناب در مجلس با بیان اینکه اگر در آینده نزدیک مشکل کمبود و گرانی پیاز ایجاد شد بدانید دلیل آن نرسیدن بذر به دست کشاورزان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۰    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب سید مرتضی بختیاری به ریاست کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد؛ عربستان باید بحران یمن را پشت سر بگذارد تا به روابط دیپلماتیک با تهران فکر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره جزییات بازطراحی رآکتور آب سنگین اراک توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۸    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به شکایت انگلیس از ایران به شورای امنیت، گفت: رفع تنش میان ایران و انگلیس از مسیر دیپلماسی قابل حل است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اظهارات رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام علیه وی، گفت: اظهارات من براساس وظایف نمایندگی ام بوده و در سخنرانی تربت جام از هیچ نماینده و مسئولی اسم نبردم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۸    
یکی از درمان های فشار خون قرص لوزارتان است که قریب به یک سال است که در جهان سرطانزا شناخته شده اما تا همین چند روز پیش در کشور به عنوان دوای درد فروخته می شد و بیماران مبتلا به فشار خون را در معرض ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب مهندس سیدپرویز فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۷    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: در تهران و بعضی از شهرستان های دیگر با حقوق ماهیانه کمتر از 7 یا 8 میلیون تومان نمی توان زندگی آبرومندانه داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۶    
عضو هیات رئیسه مجلس نامه 170 نماینده به رئیس جمهور در رابطه با تحویل 4 میلیون تن قیر به طرح های عمرانی را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور بر ضرورت توجه به دو حوزه مهم و حیاتی فرهنگ و اقتصاد و رفع مشکلات مرتبط با آنها تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۰    
ملک محمدی بابیان اینکه توجه به حوزه فرهنگی باید زیربنای فعالیت ها در حوزه های سیاسی، علمی، اجتماعی، اقتصادی قرار گرفته و روح و حقیقت تمام کمیسیون های تخصصی مجلس باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
موافقان طرح حذف سود و جریمه مضاعف تسهیلات گیرندگان بانکی دلایل خود را برای نظرشان بیان کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت کلیات طرح دوفوریتی الزام بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی و حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیل گیرندگان را تصویب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید در حال حاضر 50 هزار میلیارد تومان از اقتصاد ایران مبتنی بر اقتصاد دیجیتال است و این رقم در 5 سال آینده باید به 50 میلیارد دلار برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۴    
مخالفان طرح حذف سود و جریمه مضاعف تسهیلات گیرندگان معتقدند طرح الزام بانک ها به حذف سود موجب بی ثباتی در تولید می شود و این طرح قابلیت اجرایی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۷    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بودجه های سال 98 و 99 در واقع یک نگاه مقدماتی به اصلاح ساختار اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۵    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اظهارات رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام علیه وی، گفت: اظهارات من براساس وظایف نمایندگی ام بوده و در سخنرانی تربت جام از هیچ نماینده و مسئولی اسم نبردم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راهکارهای تقویت بازار سرمایه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
نشست فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه 31 تیرماه با حضور اعضای این فراکسیون برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکام جداگانه ای آقای مهندس پرویز فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان و آقای مرتضی بختیاری را به ریاست کمیته امداد امام خمینی منصوب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس گفت: حل مشکلات کوله بران و جلوگیری از خروج آب های مرزی و اعتبارات مصرفی آن در دستور کار فراکسیون مرزنشینان است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۴    
نمایندگان مجلس با با اختصاص اعتبار 350 میلیارد تومانی به وزارت دادگستری برای پرداخت خسارت به افراد موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۳    
نمایندگان مردم در مجلس با کلیات لایحه اصلاح بند الف تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه 98 کل کشور موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۸    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس می گوید با وجود اینکه شکایت انگلیس از ایران فرمالیته است اما ایران باید از انگلیس و آمریکا به دلیل تخلفاتشان در خلیج فارس به سازمان ملل شکایت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۷    
رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:عربستانی ها راهی را که رفتند اشتباه بود؛ یکی پاسخ ایران را ندادند و دیگر اینکه به سمت گسترش روابط با کشورهای فرامنطقه ای ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است قیمت مسکن، موبایل، خودرو، لبنیات و مواد شوینده در سال گذشته براساس دلار 18 هزار تومانی افزایش پیدا کرد اما با کاهش نرخ ارز نه تنها از قیمتشان کاسته نشد بلکه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از تبیین خط مشی کمیسیون متبوعش برای رونق تولید خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۴    
قره خانی در پایان گفت: بر اساس تعهد انگلیس در برجام ایران حق فروش نفت خود را دارد و همانطور که رهبری اعلام کردند این اقدام انگلیس یک راهزنی دریایی بود و اقدام ایران بر اساس استانداردهای بین المللی ...
  • ۱