دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 5 بهمن 1393 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 30 دی 1393 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 1 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 2 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 3 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 4 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 5 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 6 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 7 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 8 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 9 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 10 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 11 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 12 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 13 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 14 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 15 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 16 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 17 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 18 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 19 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 20 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 21 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 22 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 23 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 24 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 25 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 26 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 27 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 28 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1393 
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۳    
همیشه حرف زدیم اما عمل نکردیم و در فوتبال ما نه کمیته آموزش و نه کمیته فنی درست عمل نمی کنند. دعوا سر ماندن و رفتن کی روش نیست و برویم مشکلات فوتبال مان را حل کنیم
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۳    
طبق قانون یک سوم بهای بلیت مترو باید توسط مردم، یک سوم توسط دولت و یکم سوم توسط شهرداری پرداخت شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۸    
یکی از نیازهای اساسی مرکز استان البرز (کرج) راه اندازی دو خط شمال – جنوب و غرب به شرق اتوبوسرانی به صورت خط ویژه بی آر تی است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۳    
تقویت بخش غیر دولتی در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از جمله موارد مهمی به شمار می رود که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم و آن را در دستور کار قراردهیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۳    
استکبار و صهیونیسم از مطرح شدن تمدن نوین اسلامی بر پایه خرد ورزی،اخلاق و علم گرائی سخت به هراس افتاده اند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۳    
این مراسم با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و آحاد ملت قدرشناس و شهید پرور از ساعت 15 الی 17 در مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در بلوار ارتش، شهرک شهید محلاتی (ره) برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۸    
جلسهٔ شورای اداری بندر امام خمینی ره ، پیش از ظهر امروز در محل بخشداری این بندر برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۸    
با جذب حامی و سرمایه گذار و تأمین منابع مالی میتوان در حمایت از حوزه ورزش گام های موثری را برداشت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۸    
باید جلوگیری از شکست تبلیغاتی باید به نکات مهمی توجه شود و باید باز خوردهایی که در تبلیغات است مورد توجه باشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۳    
رزمندگان پرتوان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها و ایثارگری های خود از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و ارزش های والای آن و همچنین حریم ولایت پاسداری کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۳    
رسانه های محلی و کشوری باید به صورت گسترده تر و منصفانه تری به موضوع برگزاری رالی خاورمیانه و شمال آفریقا می پرداختند که در شیراز برای نخستین بار برگزار می شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۳    
در پی تجمع روز گذشتهٔ بیش از 50 نفر از کارگران کارخانه فولاد و چدن دورود که در اعتراض به تعویق 4 ماهه در پرداخت مطالبات کارگران انجام شد کارت ورود و خروج دو نفر از کارگران حاضر در تجمع توسط کارگزینی ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۸    
به دنبال فعالیت دفتر نمایندگی موسسه پشتیبانی پدیده شاندیز در بجنورد و مبادرت این دفتر به ارائه و فروش سهام ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۸    
در هرم آسیب های اجتماعی، اعتیاد، اختلاف خانوادگی، طلاق، طلاق عاطفی، کودکان بی سرپرست، کودکان بد سرپرست، ناهنجاری ها، کج روی ها، خشونت، سرقت و خودکشی، فرار از منزل، ترک تحصیل، ترک فعالیت و. ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۳    
اگر آن تفاهمات در دولت های پس از آن زمان، در دو کشور اجرایی می شد، امروز روابط ایران و گرجستان می توانست بهترین نمونه برای همکاری یک کشور مسلمان با یک کشور مسیحی باشد که البته با توجه به ظرفیت ها ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۳    
بدهی وزرات نیرو در دولت قبل 16 هزار میلیارد تومان بود و هماکنون 30 هزار میلیارد تومان است؛ دولت قبل این میزان بدهی را با 31 هزار مگاوات ظرفیت نصب شده از 70000 مگاوات نصب شده ایجاد کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۸    
دادگاهی در سقز یک فعال حقوق صنفی معلمان را به اتهام تشویش اذهان عمومی محاکمه می کند. اولین جلسه رسیدگی به اتهام آقای عبدی روز پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۴    
رسالت شما فعالین موضوع برند، افراشتن پرچم هنرمندی، انصاف و تعالی صنعتگران ایرانی در اقصی نقاط دنیا، و کمک به رشد صنعت و کسب وکار در راستای تحقق چشم انداز ایران 1404 است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۹    
تمام شد! امیدهای ایران برباد رفت. AFC نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران می نویسد و اعتراض مسئولان تیم کشورمان را وارد نمی داند. پرونده بسته می شود و تاریخ تکرار...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۹    
دولت ژاپن هیچ گاه تسلیم تروریسم نخواهد شد و فعالانه در راه صلح و ثبات جهانی به نحوی راسخ با جامعه بین المللی مشارکت خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۴    
هیات منصفه مطبوعات استان تهران٬ اتهام سینماپرس مبنی بر نشر مطالب خلاف واقع مورد بررسی قرار داد و مدیرمسئول این رسانه با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۹    
به ازای هرنفر در دنیا 7 هزار و 500 مترمکعب آب قابل استحصال وجود دارد اما در ایران به ازای هر نفر 1700مترمکعب و در استان آذربایجان شرقی این میزان به 1000 مترمکعب می رسد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۹    
از نقش تعیین کننده نیروی قدس این بازوی مقتدر امت اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در دفاع از ملت مسلمان و پایدار، در امنیت منطقه تقدیر و تشکر می کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۹    
این هیات از 9 نفر شامل بنده، محسن سرخو، محمد سالاری، رضاتقی پور، اقبال شاکری، معصومه آباد، احمد دنیا مالی، علیرضا دبیر و هادی ساعی تشکیل شده است/ نظارت نمایندگان مجلس بر این انتخابات منتفی شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۴    
ارزش روز بازار 290 هزار میلیارد تومان ثبت شد و معامله گران 31 هزار و 280 فقره معامله به ارزش 65 میلیارد تومان انجام دادند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۹    
سفر احتمالی کیم جونگ اون به اندوتزی نخستین سفر خارجی وی محسوب می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۵    
در پی اطلاع رسانی از سوی موسسه خیریه ایتام امیرالمومنین (ع) رامسر مبنی بر قصاص یک جوان به دلیل ارتکاب قتل و نیز جوان دیگری که به پرداخت دیه محکوم شده بود ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۵    
و پس از بازگشت بهرام افشارزاده به تهران در هفته جاری جلسه هفتگی خود را برگزار خواهند کرد که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۵    
نکته قابل توجه در وبسایت گیشه دات نت این است که برخلاف نمونه های مشابه، بلیت گروه های نمایشی را با کمترین سود (حدود 1٪) در اختیار تماشاگران قرار می دهد و به این فعالیت فرهنگی نگاه سودجویانه ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
عکاس: کیانوش محبیان
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۳    
متعب فرزند پادشاه قبل، به طور کامل از سمت های دولتی کنار گذاشته شده و حتی سمت تشریفاتی مشاور دیوان نیز به او داده نشده است تا به طور کامل گروه الشمری ها از ساختار قدرت کنار گذاشته شوند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۹    
تاکنون نام هیچ مربی در کمیته فنی مطرح نشده و تصور می کنم قبل از اینکه مسئولان فدراسیون بر روی گزینه های مورد نظر اعلام نظر کنند باید این موضوع در کمیته فنی مورد بحث و بررسی اعضا قرار بگیرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۴    
امام جمعه، فرماندار، شهردار، شورای شهر و برخی مسئولین شهرستان ماهنشان از تاسیسات فاضلاب این شهر بازدید کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۴    
به منظور تعاملات بیشتر، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد مسکن استان زنجان منعقد شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۵    
مصرف گاز در واحدهای صنعتی می تواند بسیاری از آلودگی های ناشی از مصرف سوخت هایی مانند گازوئیل و... را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۵    
این تیم ملی باید از اعتبار فوتبال کشور دفاع می کرد، اما متاسفانه حذف شد و علت آن به ظاهر بی تدبیری و بی تجربگی بازیکن ما یعنی مهرداد پولادی بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۰    
40 روستای این استان از نعمت روشنایی برخوردار خواهند شد و 2 روستای چاه روغنی و برد جفته زیلایی بویراحمد با جمعیتی حدود 35 خانوار نیز از نعمت برق بهره مند می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۰    
نیاز است به برنامه ریزی های فرهنگی و مذهبی برای شهر شیراز که سومین حرم اهل بیت (ع) است بیشتر توجه شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۵    
گروهی از نمایندگان که بر اساس اعتقادات خویش معتقدند باید در برابر وقوع برخی جرایم شدت عمل خرج شود٬ غالبا به ارائه چنین طرح هایی به مجلس اقدام می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۰    
ماجرای نامه بختیار به امام خمینی/ نماز جماعت فردا در تهران تعطیل است/ ابراهیم یزدی: در جمهوری اسلامی هیچ کس حق ندارد مزاحم آزادی مردم شود
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۰    
انتظار می رود تا حزب چپ گرای سیریزا که وعده پایان دادن به بحران اقتصادی یونان را داده است، پیروز انتخابات باشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۵    
کارشناس حقوقی اداره کل استاندارد گلستان از پلمپ 50 باسکول غیر استاندارد وز شناسایی 5 واحد صنفی متخلف در عرضه دوشاخه و پریز سیار و ثابت تقلبی و غیر استاندارد در استان گلستان خبر داد
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۰    
دلایل مستدل و متقن نمایندگان کشورمان در نشست کمیته انضباطی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در شرایط پیچیده ای قرار داده و مسئولان AFC هنوز نتوانسته اند بطور قاطع درباره این پرونده اظهار نظر کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۵    
این افراد همکاران خود را در مراکز مختلف اورژانس اجتماعی در مواقع بحرانی راهنمایی می کنند/ از تمامی استان های کشور خواسته شد تا 2 نفر را برای گذراندن آموزش های ضروری در این حوزه معرفی کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۵    
اکیپی خاص این امواج را رهبری می کنند و هر هفته نوبت یک شخصیت می شود تا مورد هدف این هجمه قرار بگیرند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰    
برگزاری نمایشگاه بزرگ صنعتی و بازرگانی ایران طی روزهای ششم تا هشتم اسفند ماه امسال در کشور ترکمنستان، مورد توجه مقامات و رسانه های این کشور قرار گرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از پلمپ دفتر شرکت پدیده شاندیز در بجنورد، به علت نداشتن مجوز قانونی فعالیت در این شهر خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۵    
مقام های ارتش اوکراین امروز-یکشنبه- از کشته شدن حداقل 30 نیروهای نظامی و زخمی شدن 83 نفر دیگر در درگیری های با جدایی طلبان هوادار روسیه در بندر ماریوپول در شرق این کشور خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۰    
با پذیرش نظارت نمایندگان مجلس سخاوتمندانه اختیارات شورا را واگذار کرده ایم/ این کار اشتباه بوده و آیندگان ما را نخواهند بخشید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۰    
تا پایان سال دو بسته دیگر حمایت غذایی میان افرادی که دچار فقر کالری دریافتی هستند، توزیع خواهد شد. نوبت دیگر دریافت این بسته حمایتی در هفته جاری اعلام خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۰    
طرح پول خرد الکترونیکی را در کشور برای اولین بار به ثبت رسید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۵    
نرخ دلار آمریکا 27,445 ریال، پوند انگلیس 41,162 ریال و یورو 30,768 ریال تعیین شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۰    
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور کالاها و خدمات ناشی از اجرای طرح ها و پروژه ها را از بخش غیردولتی خریداری و در صورت عدم نیاز اجازه بهره برداری یا فروش را به بخش غیردولتی خواهند داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۰    
بعد از حذف تعرفه صادرات دام زنده هیچ کالایی قاچاق نشده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۰    
هنر تئاتر به عنوان یک شاخص توسعه فرهنگی در همه کشورها و جوامع اهمیت دارد و در کشور ما هم به حمایت جدی تر نهادها و دستگاههای فرهنگی نیاز دارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۰    
امروز شاهد آن هستیم که پروژه های عمرانی آنقدر با تاخیر در افتتاح مواجه می شوند که قبل از بهره برداری فرسوده می شوند و نیاز به ترمیم و بازسازی دارند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۵    
مسئولان فقط به فکر شهرند وآب را به شهر می برند تا روستایی دچار کم آبی شود و به شهر بیاید و تبدیل به مصرف کننده مواد غذایی شود و البته آب را نیز آلوده کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۵    
وزارت علوم از بررسی پرونده بورسیه های غیرقانونی کوتاه نیامده است این موضع وزارت علوم در مقابل انتقادهایی است که این روزها تحت عنوان مسیر بازگشت وزارت علوم در پرونده بورسیه های غیرقانونی مطرح است ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
مرتضی حاجی، وزیر دولت اصلاحات و عضو هیات مدیره بنیاد باران هم در گفت وگو با شرق به این اتهامات پاسخ داده است ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
نمایندگان زن مجلس در دوره های مختلف برای بهبود شرایط اجتماعی زنان چه کرده اند؟ مشکلاتی که برای زنان هر روز تکرار می شود و از وقت و انرژی آن ها می کاهد چقدر برای نمایندگان زن مجلس اهمیت دارد؟
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
قطعا فساد بزرگ رحیمی و حواشی آن مربوط به دولت نهم و دهم و شخص محمود احمدی نژاد است و جریانی خاص نمی تواند برای این رسوایی شریک پیدا کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۵    
چین و روسیه با قاشق خالی حق ایران را می دادند /ظریف انسانی مومن و معتقد است /چین و روسیه در هر دوره از مذاکرات به دنبال منافع خود بودند و خدمتی به ایران نکردند ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۵    
آبه با تاکید بر این که به نظر می رسد ویدئوی اعدام گروگان ژاپنی واقعی باشد، اقدام گروه داعش را محکوم کرده و خواستار آزادی سریع دیگر گروگان ژاپنی شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۵    
ارقام جدول مذکور بر این حقیقت صحه می گذارند که هر چه به استان های - به نسبت - مرفه تر نزدیک می شویم، فاصله بین دستمزد کارگران و هزینه های زندگی آنان افزایش می یابد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۰    
در این دیدار بگلریان و اختیاری نمایندگان ارامنه و زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص مسائل مربوط به اقلیت های دینی و وظایف و جایگاه نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی با نایب رئیس مجلس ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۰    
با تعطیلی بیش از 25 واحد پنبه پاک کنی در استان گلستان طی ده سال گذشته، هزار کارگر به تدریج شغل شان را از دست داده اند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۰    
اوباما و مودی عصر امروز درباره مسائل مختلفی از جمله تغییرات آب و هوایی، همکاری های دفاعی و توافق نامه انرژی هسته ای صلح آمیز رایزنی می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۵    
سیاست خارجی اتخاذ شده توسط عربستان، تابع سیاست های ایالات متحده است و به نظر نمی رسد که تغییری در این موارد به وجود بیاید ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۰    
گزارش نهایی در خصوص تخلفات فوتبال انجام شده و قرار است با تایید هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به زودی در صحنه علنی مجلس قرائت شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۰    
قش ملک سابق عربستان در به قدرت رسیدن ژنرال عبدالفتاح السیسی در مصر، پشتیبانی همه جانبه از حکومت یمن، تغذیه مالی و تسلیحاتی گروه های تکفیری و افراطی در خاورمیانه ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۱    
کمیته فنی واترپلو در حال بررسی برنامه شش مربی واترپلو است تا از بین آنها یک نفر را برای هدایت تیم واترپلوی نوجوانان ایران انتخاب کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۶    
ارتباطات رسانه ای در عمل و کارکردهای رسانه ای تلفن همراه و پیامدهای آن تا زه ترین آثار منتشر شده دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها هستند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۲    
امسال باتوجه به شرایط موجود در کشور که با کاهش قیمت نفت هم همراه شده لازم دیدیم که به کمک دولت بیاییم و همکاری همه جانبه تری در برپایی نمایشگاه داشته باشیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۲    
نقاب عنوان مجموعه ای است که انتشارات جهان کتاب در آن آثار برتر ادبیات معمایی و پلیسی جهان را منتشر می کند ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسی مجلس از جلسه غیرعلنی امروز فراکسیون رهروان با حضور علی لاریجانی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۲    
صداوسیما باید تاکنون روی پای خود می ایستاده. چرا باید از بودجه بخش های فرهنگی کم شود و بر بودجه این ارگان بیفزایند؟ درحالی که کل گردش مالی کتاب در کشور حدود هزار میلیارد است و دولت به اداره مالیات ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۲    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی با حضور 200 نماینده آغاز به کار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۷    
اگر هنرمندی در سطح مشاوران صداوسیما بود؛ می تواند با ما فعالیت کند/ سیاست کلی صداوسیما ارائه موسیقی سالم و پاک است ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۰۷    
در مذاکراتی فشرده، وارد جزییات شده ایم/ مشورت ها با روسیه و چین دایمی است/ فضای مذاکرات سازنده است/اختلاف نظرها پابرجاست./بحث های مفیدی شکل گرفت
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۰۲    
امسال ملاک تعیین حقوق تهیه کنندگان سینما از نمایش فیلم ها در جشنواره فیلم فجر بجای سالن محوری، براساس تعداد صندلی هایی که بلیت شان به فروش می رسد؛ محاسبه شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۰:۴۳    
ما در این بازی قربانی تصمیمات اشتباه داور استرالیایی شدیم و شک ندارم استرالیایی ها با نفوذ در AFC برای انتخاب ویلیامز، به نوعی انتقام ملبورن را از ایران گرفتند.