جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1393 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 30 دی 1393 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 1 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 2 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 3 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 4 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 5 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 6 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 7 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 8 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 9 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 10 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 11 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 12 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 13 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 14 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 15 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 16 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 17 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 18 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 19 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 20 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 21 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 22 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 23 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 24 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 25 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 26 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 27 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 28 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1393 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1393 
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
به رغم ناملایمتی های صورت گرفته، کنگره حاما با توجه به برنامه ریزی های 7ماهه انجام شده، فردا با حضور نماینگان رسانه ها، مدعوان و سخنرانان برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
تحریم آمریکا علیه کشورمان از زمان تسخیر لانه جاسوسی آغاز شد. علیرغم اینکه در این مدت، صدها قلم از کالاهای آمریکا وکشورهای اروپایی را تحریم کردند، ولی در حال حاضر در عرصه های موشکی، هسته ای ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
با همکاری شوراهای اسلامی،شهرداران و مسئولین شهرستان باید یک برنامه منسجم، جهت زندگی درون شهری فراهم شود. وبرای مناطقی که جزو ساخت وسازهای نا کارآمد است باید نگاه ویژه داشته باشیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۷    
مسابقات سراسری قرآن کریم، فرصت انس بیشتر مردم را با قرآن فراهم کرده است
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۷    
یکی از سرشاخه ها و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما که با نام مستعار سالار و چندین نام جعلی دیگر در زمینه جذب افراد به شرکت مذکور فعالیت می کرد و از سال 91 تحت تعقیب پلیس بود سرانجام در عملیات ویژه ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
با توجه به امکان استفاده از منابع ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی برای بخش خصوصی، متأسفانه این بخش برای جذب منابع اقدام درخور توجهی انجام نداده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
ملاقات عمومی شهردار منطقه یک با حضور سر زده فرماندار شهرستان تبریز همراه بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
ساماندهی و هدایت سرمایه های پراکنده، می تواند این حمایت را ایجاد کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
مسئولان محیط زیست ژاپن از حوضه ی آبریز زاینده رود بازدید و پس از آن با استاندار اصفهان دیدار کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
استفاده از آزادی مشروط برای زندانیان تنها یک امتیاز محسوب شده و نباید به آزادی مشروط بعنوان یک حق برای زندانی نگاه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
شهرداری ها به عنوان پیش روترین نهادهای غیردولتی باید محورهای مختلف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را برای زیرمجموعه های خود تبیین کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
با توجه به تجربیات خوب کشور ژاپن در مسائل زیست محیطی، از پیشنهادات گروه حاضر برای حل مسائل و مشکلات استقبال می کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۲    
درآمد حاصل از این موقوفه برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تهیه جهیزیه عروسان بی بضاعت، خرید دارو برای بیماران بی بضاعت و قرایت قرآن هزینه می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۲    
مدیر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از اجرای نمایش طنز "خواستگاری پرماجرا" در فرهنگسرای مهر این سازمان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۹    
25 میلیارد ریال برای بسته خدمتی ارتقای خدمات هتلینگ طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان بهشتی کاشان هزینه شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۹    
علم به حکمت عبادات و احکام الهی فضیلت است و موجب معرفت بیشتر خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۶    
مانور مشترک طرح بسیج سلامت نوروزی با حضور مسئولان در زنجان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳    
اگر افسانه ها در پیشینه تاریخی ما نمی بود شاهکارهایی چون شاهنامه پدید نمی آمد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۰    
در سیترا سیستم یکپارچه مالی تعاونی های روستائی ایران هشت زیرسیستم حسابداری، انبارداری، خرید و فروش محصولات کشاورزی، بودجه، وام، واحدهای اعتباری و سیستم حقوق و دستمزد در آن گنجانده شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۴    
مقام های یونان امروز به صورت رسمی درخواست تمدید شش ماهه وام خود را به اتحادیه اروپا ارائه کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
دادستان عمومی آمریکا از روند آماده سازی حکم اعلام جرم وزارت دادگستری این کشور علیه پلیس فرگوسن در حوزه تبعیض نژادی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
وزیر دفاع انگلیس گفت که پوتین یک خطر جدی محسوب می شود و این احتمال وجود دارد که حمله هایی را برای ایجاد بی ثباتی در کشورهای حوزه بالتیک انجام دهد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
رهبر جدایی طلبان هوادار روسیه در شرق اوکراین گفت که آماده تحویل اجساد سه هزار و 500 نیروی نظامی ارتش اوکراین است که در منطقه دبالتسو کشته شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۳    
تیم های داخلی مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می کنند و اگر یک امتیاز بگیرند برنده اند. اگر صبا مثل پدیده بازی می کرد می توانست دوام بیاورد؟
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2015 روزهای 30 بهمن و اول اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۲    
حضور طهماسبی در بازی امروز خیلی تاثیرگذار بود و او یکی از دروازه بان های آینده دار فوتبال ایران است. پرسپولیس امروز با همه نفراتش به مصاف ما آمد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۱    
برای سایپا،؛ روزبه شاه علی دوست دقیقه 43، حامد شیری دقیقه 61 و محسن ارزانی دقیقه 80 گلزنی کردند و الویز نانگ دقیقه 74 تک گل فولاد را به ثمر رساند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۰    
عناصر گروه تروریستی داعش 150 نفر را از قبیله البوعبید در شهر البغدادی به قتل رساندند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۴    
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2015 روزهای 30 بهمن و اول اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۴    
بهترین فرصت پرسپولیس در وقت های تلف شده نیمه نخست به دست آمد اما ضربه سر طارمی روی ارسال گابریل، میلیمتری از کنار دروازه راهی اوت شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۸    
جنگنده های ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا 15 بار مواضع داعش را در عراق و سوریه بمباران کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۹    
13 نظامی اوکراینی در جریان عقب نشینی از شهر دیبالتسف در شرق این کشور توسط جدایی طلبان کشته و 157 سرباز نیز زخمی شدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۳    
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2015 روزهای 30 بهمن و اول اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۴    
پیغمبری نخستین مدال کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو را کسب کرد و تاکنون تنها مدال ایران در بخش تالوی بازی های آسیایی را به ارمغان آورده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۵    
تیم پارس جنوبی در پایان مبارزه ای تماشایی و حساس با غلبه بر دانشگاه آزاد به عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۶    
در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر شاگردان مجید جلالی و تونی اولیویرا مقابل فولاد مدعی و نفت مسجد سلیمان به یک پیروزی مقتدرانه و ارزشمند دست یافتند تا به روزهای خوب آینده امیدوار باقی بمانند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
در این دیدار بار دیگر شاهد گلزنی ستاره برزیلی تراکتورسازان تبریزی بودیم تا این بازیکن برزیلی ثابت کند بار دیگر به روزهای خوب گذشته اش برگشته و موتور گلزنی اش روشن شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
نیمه نخست دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز با تساوی به پایان رسید اما سایپا موفق شد با یک گل فولاد خوزستان را شکست دهد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۳    
وضعیت راه آهن خوب است و بازیکنان خوبی هم در این تیم هستند. آنقدر تیم های مدعی سقوط در لیگ هستند که ما برای نیفتادن دلخوش هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
تلاش بر این است تا در المپیاد ورزشی کارگران کشور از ظرفیت و توانایی نیروهای خبر مازندران استفاده شود تا بی نیاز از نیروهای غیر بومی پوشش کامل رسانه ای ارائه شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۴    
مازندران اولین بار میزبانی یک رویداد عظیم ورزشی در حوزه کارگری را بر عهده دارد با همتی که از خود نشان می دهد قدرت و توان عکاس ورزشی را به نمایش گذاشته و آبروی استان در انعکاس عظیم ترین رویداد ورزشی ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
به دنبال نقض مکرر آتش بس در منطقه دبالتسو در شرق اوکراین توسط جدایی طلبان هوادار روسیه، رهبران روسیه، اوکراین ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
رئیس اداره بازرسی کار اصفهان همچنین از حضور نیافتن کارفرما و بسیاری از افرادی که برای حضور در جلسه امروز فراخوانده شده بودند خبر داد و گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
هزاران کارگر معدن در کلمبیا در بخش های مختلف در اعتراض به شرایط کار و حذف دستورات تفویض وظایف در معادن دست به تظاهرات گسترده زدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۲    
رفع مشکل ریز گزدها نیازمند اقدام مشترک است و خوشبختانه دولت عراق نیز برای رفع این مسئله جدی است و لازم است که نقاط اصلی منشاء این پدیده شناسایی شود و از آنجا که کشورهای دیگری هم در این زمینه نقش ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۲    
کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
22 هزار قلک نوروزی توسط کمیته امداد آماده است که تا کنون نزدیک به 12 هزار و400 تا از این تعداد قلک در سطح مدارس شهرستان توزیع شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۳    
رئیس فدراسیون فوتبال با تصریح بر اینکه تقویت فوتبال در سنین پایه نیازمند آموزش جدی است، گفت: باید با تفاهم و اتحاد بحث آموزش را پیش برد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
ا برگزاری این نمایشگاه ها افراد می توانند با حضور در یک نمایشگاه تمام کتب مورد نیاز خود را پیدا کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۳    
آرای کمیته انضباطی بدون هیچ شائبه ای صادر می شود با این حال با توجه به اعتراضی که صورت گرفته همکاران در کمیته انضباطی دوباره به این پروندگی رسیدگی کردند که مطابق مقررات نتیجه آن اعلام خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۴    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2015 تهران موفق شد تیم سوئد را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهد. تیم ایران صبح امروز برابر تیم آذربایجان نتیجه را واگذار کرده بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
پلوسی به همراه هیات نمایندگان کنگره آمریکا با برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا نخستین مذاکره های دوجانبه را پشت درهای بسته برگزار کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
شیکرشیکن در 5 شب متوالی از 30 بهمن تا 4 اسفند در تالار هنر و در ساعت 19:45 میزبان علاقمندان است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
آقایان وزیر آیا چشمتان به جنازه کارگران ساختمانی کشته شده در کارگاه ساختمانی اصفهان خورده است؟ فقط با نگاهی به سایت ها اینترنتی می توانید این جنازه ها را ببینید. شاید کمی احساس مسولیت کنید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
تقویت تعامل و ایجاد ارتباط قوی میان استانداری های سراسر کشور و سرمایه گذاران اقتصادی به روند توسعه سرعت می بخشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
این کارگاه با بهره گیری از آموزش های بایبوردی محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان با همت مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و شرکت خدمات حمایتی استان در این شهرستان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
شهرداری فولادشهر آمادگی دارد با همکاری و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، جهت ایجاد موزه مردم شناسی اقدام کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
کمیته انضباطی پس از بررسی محتویات پروند جاسم کرار بازیکن تیم استقلال تهران درخصوص درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه، رأی خود را صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
نگاه ما به تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق نگاهی فرایندی است و به پیش از طلاق نیز توجه داریم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
مردم دولت های مختلف را آزمون کردند و ناظر کار آنها بودند و به آنها فرصت دادند که ببینند چه کار می کنند ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
این جشنواره عرصه بسیار خوبی برای بهره گیری از توانایی های صنعت سینما در آموزش و پرورش است و نقش موثری نیز در پیشبرد فرایند یادگیری و یاددهی و آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی- آموزشی و تربیتی ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۷    
در پی حادثه کشته شدن 8 کارگر که 2روز از وقوع آن می گذرد، تنها مصدوم این حادثه که شهریارجناب مهابادی است در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان الزهرا اصفهان بستری است و به گفته مدیران اداره کار اصفهان حال ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
با برگزاری انتخابات داخلی، اعضای هیئت رئیسه کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار آذربایجان شرقی مشخص شدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
امور آبفای شهرستات سلطانیه در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار گرفته است و تعداد 61 کنتور خراب را تعویض کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۲    
دبیرکل خانه پرستار: در حالیکه جامعهٔ پرستاری کشور به دلیل عدم رسیدگی به مطالبات قانونی اش در التهاب و نارضایتی به سر می برد اما می بینیم که وزارت بهداشت با تمام امکانات و بسیج نیروهای خود به دنبال ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
همایش آسیب شناسی روند جاری مناسب سازی در محیط های شهری با همکاری بهزیستی استان زنجان و دانشگاه زنجان برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
دریافت شهریه ماه های اسفند و فروردین به صورت یکجا ممنوع است و هیچ مهد کودکی نمی تواند به اجبار، شهریه دو ماه را با هم دریافت کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
پلیس راه از رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، خواست از دیگر محورهای مواصلاتی شمال (هراز یا فیروزکوه) تردد کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
ورزشکاران جانباز و معلول همانند 8 سال جنگ تحمیلی در حوزه ورزش نیز به توفیقات بسیاری دست پیدا کردند که این موضوع جای سرمایه گذاری و حمایت مسئولان را دارد ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
درخشان که محسن بنگر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد از ابتدا علی عسگر را در ترکیب اصلی قرار داده است و با یک تغییر نسبت به دیدار هفته گذشته مقابل پدیده برابر صبای قم صف آرایی خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۳    
ولایت محوری و تعلق خاطری که شهید محلاتی نسبت به حضرت امام (ره) و دیدگاههای ایشان داشت زبانزد بود؛ این شهید بزرگوار باور داشت که یگانه راه دستیابی به خدامحوری ولایت محوری است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
زلزله ای با بزرگی چهار و دو دهم ریشتر استان بوشهر و در منطقه بوشکان را لرزاند
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۶    
موجب مسرت و شادمانی ماست که سازمان بهزیستی تلاش می کند مردم این سرزمین بهتر زندگی کرده و رنج کمتری را به دوش کشند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۷    
یکی از اعضای کادر درمانی بخش آی سی یو شماره دو بیمارستان الزهراء امروز از شرایط نسبتا مساعد شهریار جناب خبر داد و به خبرنگار ایلنا گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۴    
تمامی برنامه ها در جهت رسیدن به اهداف و چشم انداز معاونت پزشکی باید همسو با قوانین وزارت بهداشت باشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۸    
سایت پلنت فوتسال روز پنجشنبه اسامی 10 باشگاه برتر فوتسال جهان در سال گذشته میلادی را اعلام کرد که تیم دبیری تبریز قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران در این فهرست قرار دارد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۸    
دهمین نمایشگاه کتاب استان قم در مجتمع ناشران این شهر برگزار شد و غرفه های مربوط به کتب تخصصی، دینی و کتب عمومی بخشی از این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۸    
به منظور اعمال وظایف سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین اعمال قانون حمایت ازحقوق مصرف کنندگان مصوب 1388 ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۹    
رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی پرتغال در قاره آسیا به میزبانی قطر از 14 الی 28 اسفند امسال در مجموعه ساحلی کاتارا شهر دوحه با شرکت 15 تیم برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۹    
هرگونه توافقی در مورد رقم دستمزد که بر اساس تورم واقعی و سبد هزینهٔ معیشت یک خانوار 4 نفر کارگری نباشد قابل بخشش نیست.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
با حضور شعرا، اساتید دانشگاه ها و جمعی از ادیبان و چهره های ماندگارشعر و ادب کشور، مراسم یادمان چهلمین روز در گذشت استاد مشفق کاشانی، عصر چهارشنبه ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۷    
مقام های قطر امروز سفیر این کشور را در پی سخنان اخیر یکی از نمایندگان مصر و به منظور مشاوره برای ادامه حمله های هوایی مصر به مواضع گروه های تروریستی در لیبی فراخواندند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۴    
یکی از اعضای ارشد طالبان افغانستان طی تماسی تلفنی از قطر گفت که نخستین جلسه مذاکرات صلح امروز در قطر و جلسه بعدی فردا برگزار می شود ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت 986 هزار تومان،نیم سکه 497 هزار تومان، بفروش می رسد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۸    
ناشرانی که هنوز مراحل ثبت نام خود را انجام نداده اند، می توانند از طریق مراجعه به درگاه تشکل های نشر نسبت به ثبت نام و یا تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۸    
جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای با 1+5، همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، فقط با توافقی که در یک مرحله صورت گرفته و حاوی تمامی جزئیات و کلیات باشد، موافقت خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۹    
بعضی معتقدند چون فکر ما الهام گرفته از وحی و آسمان است؛ فقط فکر ما باید در جامعه بیان شود اما ما چنین اعتقادی نداریم ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
رئیس مجلس در این دیدار ضمن استماع و مشکلات اجرایی پیرامون پروژه فرودگاه شهر قم برخی مسائل پیرامون این پروژه را مورد بررسی قرار داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
بوکسورهای تیم ملی تا روز یکشنبه آینده (3 اسفند ماه) استراحت می کنند و پس از آن، مجددا تمرینات خود را از سر خواهند گرفت تا خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی آبادان آماده کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۸    
آنسامبل دستاس با وجود حضور سه ساز همصدا، رنگ های متفاوتی شنیده می شد که اجرا را نسبت به حضور هر ساز دیگری بی نیاز می کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۸    
در جای جای شهر اصفهان، جاذبه های گردشگری ناشناخته فراوانی وجود دارد که متاسفانه مسوولان امر، از این فرصت ها برای جذب گردشگر استفاده نمی کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
5 طرح تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری 112میلیارد تومانی این بنیاد، وابسته به فرمان حضرت امام (ره)که زمینه اشتغال3 هزارنفررا در آذربایجان غربی فراهم کرده به بهره برداری می رسد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی دولت یونان گفت که تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به یک توافق دوجانبه سودمند دست پیدا کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۹    
از دلیل عدم حضور رئییس جمهور برای افتتاح رسمی بی اطلاعم اما ما هیچ مشکلی نداشتیم و تمام پالایشگاه ها و تاسیسات ما آماده بوده و در مدار سرویس قرار دارند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
کتاب نشانه شناسی فرهنگی تاریخ ادبیات و تئاتر ایران(1330-1300) سعی دارد از منظری میان رشته ای به مطالعه بخشی از تاریخ ادبیات و تئاتر در ابتدای قرن 14 هجری شمسی بپردازد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
حاشیه جاده های تالش به خصوص جاده اصلی به عنوان یک تهدید برای دانش آموزان است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
مراسم افتتاحیه نمایشگاه رگ به رگ امروز ساعت 17 تا 20 با حضور هنرمندانی چون فرهاد قائمیان، اردلان شجاع کاوه، سیامک انصاری، ناصر آقایی در کافه عکس اسکان برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
مساله همکاری مرزی مساله ای سودمند و مهم است که می تواند کشورها را در مبارزه با تروریسم، افراط گرایی و قاچاق مواد مخدر یاری دهد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
اصولاً آموزش و پرورش خود را در مقابل تک تک مردم مسئول می داند و موظف است تا پاسخگوی نیازهای آموزشی فرزندان این کشور باشد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۸    
شاید خیلی ها دوست داشته باشد با خسوس کار کنند و دستیارش باشد ولی من و حید شمسایی دو ست دستیار او نه کس دیگری باشم با قوت چرا که همه جا می خواهم نفر اول باشم.
  • ۱