چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۶:۵۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 4 دی 1395 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1395 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 1 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 2 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 3 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 4 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 5 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 6 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 7 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 8 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 9 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 10 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 11 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 12 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 13 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 14 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 15 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 16 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 17 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 18 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 19 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 20 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 21 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 22 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 23 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 24 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 25 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 26 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 27 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 28 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 29 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1395 
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۸    
تازه ترین اثر داریوش مهرجویی با عنوان دو خاطره: سفرنامه پاریس، عوج کلاب در خانه هنرمندان ایران رونمایی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از جریمه 21 میلیارد ریالی قاچاقچی دارو در این استان خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۱    
بیست وچهارم اسفندماه سال 93 مردی به نام جمال وارد کلانتری 140 باغ فیض شد و پلیس را از ماجرای ناپدیدشدن ناگهانی همسرش باخبر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی گفت: امروز یکشنبه کیفیت هوای بوکان در وضعیت ناسالم برای گروه های سنی حساس قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال محور اساسی برنامه ششم توسعه نیست گفت: آنچه که در لایحه بودجه سال 96 شاهد آن هستیم در حقیقت دنبال کردن همان بودجه ای است که در سنوات گذشته آمده است ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۲    
این دستمال های عجیب و غریب در هفت توالت نصب شده اند و تا مارس سال آینده هم آنجا باقی می مانند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۱    
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری زمینخوار 20 میلیارد ریالی در اراک خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۲    
سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری دو سارق تلفن همراه در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به بیش از 30فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۰    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بعد از شیوع ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان های تهران و کرج این ویروس در استان های قزوین و گلستان و در دو تالاب میانکاله و میغان هم گزارش شده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از برگزاری اولین مانور زلزله در سکونتگاه های غیر رسمی استان ایلام خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۸    
المانیتور در گزارشی مدعی شد آزادسازی حلب حس شکست و خشم را در ترکیه برانگیخته است. آنها در این بین ایران را مسبب اصلی اتفاق معرفی کرده و این کشور را به دامن زدن به فرقه گرایی در منطقه متهم کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از شناسایی و دستگیری عامل قتل جوان 20ساله در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۲    
طرح جامع جزیره هندورابی در راستای توسعه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۲    
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر همدان گفت: سه کوهنورد ظهر روز جمعه هنگام عزیمت به قله قزل ارسلان همدان سقوط کردند و دچار جراحت شدند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۰    
ایلنا: کارآفرینان برندآفرین در روزهای پنجم و ششم دی ماه امسال در محل سالن همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی و با حضور مدیران ارشد دولتی، کارفرینان و صاحبان کسب و کار برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۴    
ایلنا: نبود استارت آپ های لجستیکی و زنجیره تامین کالا، بسیاری از تامین کنندگان کالا را به دلیل وسعت و ناهمگون بودن بافت بازار و همچنین هزینه های بالای بازاریابی و توزیع با مشکل مواجه کرده بود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معدن یکی از موضوع های جدی در مبحث اقتصاد مقاومتی است، مقام معظم رهبری هم در سیاست های 24 گانه شان و صحبت های مکرر تاکید کردند، در این حوزه بیشتر تلاش شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۰    
ایلنا: ورزشکاران رشته های مختلف برای کسب نتایج بهتر، باید در کنار تکنیک، تاکتیک و آمادگی روانی، به آمادگی جسمانی خود نیز اهمیت دهند که این موضوع نیازمند برنامه علمی و دقیق و پشتیبانی دائمی از آن هاست.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۵    
ایلنا: امکان خرید انواع کالا از وب سایت های معتبر جهانی مانند آمازون و ایبی(eBay) در سریع ترین زمان ممکن و شرایط ویژه از 20 کشور جهان امکان پذیر شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی بانه تا 6ماه آینده و در نیمه نخست سال 96 تکمیل می شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۰    
ایلنا: رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی 50 هزار تعاونی بدلیل مشکلات اقتصادی در کشور خبر داد و افزود: دولت برای رفع این مشکل باید فکری اساسی کند .
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۹    
نشست علمی تخصصی با موضوع حقوق شهروندی در پرتو نظریات آیت الله هاشمی شاهرودی در دانشگاه عدالت برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد تلاش می کنیم، که مالیات اصناف و مشاغل در سال 95 را بدون هیچ افزایشی، مانند سال گذشته دریافت کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۳    
در راستای تحقق اهداف درآمدی دولت از طریق واگذاری ها، مبلغ 2 هزار و 779 میلیارد ریال از سوی سازمان خصوصی سازی به حساب خزانه واریز شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۱    
ایلنا: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان تنها متولی ارائه آموزش های غیررسمی در کشور در حوزه های صنعت ، خدمات و کشاورزی و در دو بخش دولتی و خصوصی در حال فعالیت است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۷    
ایلنا: نشست زنان و اقتصاد مقاومتی در شرکت گاز استان زنجان با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص های مقاومت اقتصادی برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۹    
کلید آزمون ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران سال 1395 منتشر شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۸    
ایلنا: استاندارگیلان گفت: نرخ بیکاری گیلان پس از 16 سال در نیمه نخست سال به 9.6 درصد رسید.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۷    
ایلنا: استاندار گیلان با بیان اینکه اندیشه های نو باید وارد مملکت شود، گفت:به مدیران تأکید می کنم فرصت استفاده از بانوان و جوانان را بیشتر فراهم کنند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از مراحل خط تولید کارخانه در حال بهره برداری نساجی شهرستان فردوس بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۱    
ایلنا: با حکم وزیر کشور، حسین توکلی، بخشدار جدید کهریزک شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۴    
ایلنا: جمعی از کارگران کارخانه فولاد یاسوج در نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وی خواسته اند تدبیری برای پرداخت حقوق و مطالبات آنان از این کارخانه بیندیشد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۶    
بیش از 1200 عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، خواستار بازنگری در سیاستهای تبعیض آمیز وزارت علوم علیه این دانشگاه شدند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۳۷    
2017 سالی آکنده از رویدادهای مهمی خواهد بود که برخی از آنها چهره سیاسی و اقتصادی جهان را تغییر خواهد داد که شاید مهم ترین آنها ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۰۰    
یک دندانپزشک گفت: مصرف قهوه، چای، دخانیات، افزایش سن، از دست رفتن بافت عصبی دندان از جمله دلایل تغییر رنگ دندان است که باید توسط دندانپزشک مورد بررسی قرار گیرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۰۰    
این روز ها کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به دلیل محبوبیت بالایشان، در کشورهای مختلف دارای بدل های فراوانی هستند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۳۰    
در سال 2015 فوربس نام گوردون جیمز را به دلیل دریافت درآمد 60 میلیون دلاری در یک سال اخیر در لیست پردرآمدترین افراد مشهور جهان در رتبه 21 قرار داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۰۰    
زوج جوان برای طلاق به دادگاه آمده بودند، آن هم تنها شش روز پس ازشروع زندگی مشترک!
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۰۰    
گفته می شود که برخی از خوانندگان دعوت دونالد ترامپ برای اجرا در مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب آمریکا را رد کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۰    
فشارخون بالا یکی از بیماری هایی است که مزمن تلقی می شود و ویژگی آن افزایش فشار در رگ های خونی است. متأسفانه این مساله برای بدن ایجاد مشکل می کند و باید از آن پیشگیری و نسبت به کنترل آن اقدام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۲    
هواداران تیم فوتبال استقلال در شهر اصفهان به خوبی از تیم محبوب شان استقبال کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۲    
مسئول ارزیابی عملکرد تیم های ملی انتخاب و معرفی شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۵۴    
در قواعد جدید وزارت خزانه داری آمریکا که در 22 دسامبر امسال منتشر شد و به کمپانی های آمریکایی علاوه بر مجوز صادرات دستگاه های پزشکی و کالاهای کشاورزی اجازه فرستادن متخصصان آمریکایی آشنا به این اقلام ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۵۳    
ایلنا: مراسم تودیع و معارفه فرماندار رشت با حضور استاندار گیلان و مسئولین ارشد استانی در سالن بانک ملی این شهرستان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۸    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد تحریم های علیه مسکو به ضرر آمریکا است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از بخش های مورد بحث جلسه امروز کمیسیون، امنیت فضای مجازی و نحوه حفظ امنیت و پالایش آن است که در این زمینه وزارت اطلاعات برنامه های سنگینی دارد ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۲    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تاکید کردند که همزمان با پیروزی های ارزشمند مردم و ارتش سوریه بر تروریست ها و تداوم این مبارزات ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۵    
تلویزیون دولتی سوریه از وقوع انفجار در مناطق مسکونی شرق حلب خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۸    
سرمربی استقلال در پایان تمرین این تیم با امیر قلعه نویی برخورد گرمی داشت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: قابل تأمل است که در رشته های پرمدالی چون تیراندازی سهمی در توزیع مدال ها نداریم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تأکید کرد، تیمش به دنبال سه امتیاز دیدار مقابل استقلال است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۵    
سیزدهمین سالگرد در گذشت ایرج بسطامی با حضور برخی از هنرمندان به مدت دو روز در کرمان در حال برگزاری است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۵    
اعضای هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی مشخص شدند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد ارومیه گفت: خبر لغو مجوز سخنرانی علیرضا زاکانی در دانشگاه آزاد کذب است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۱    
معاون اول رییس جمهور در پیام های جداگانه ای به همتایان خود در کشورهای مسیحی، خجسته میلاد مبارک حضرت عیسی بن مریم (ع)، مبشر و راهنمای عدالت ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۶    
مقامات امنیتی تونس سه فرد مرتبط با عامل اصلی حوادث تروریستی برلین را دستگیر کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۴    
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: طی این نشست که با حضور جمعی از اعضای شورای اداری این اداره کل و دیگر اعضای این کارگروه در آذرماه سال جاری ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۴    
وزارت کشور ترکیه از بررسی حساب های کاربری 10 هزار نفر از شهروندان این کشور برای جلوگیری از وقوع حمله های تروریستی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۵    
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت پدر عیسی کلانتری مشاور معاون اول رییس جمهور را تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۱    
سفیر ایران در لندن و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای، قراردادایرباس و بوئینگ را یکی از مهمترین دستاوردهای برجام و پایانی بر قدیمی ترین تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران که از بدو انقلاب علیه صنعت هوایی ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۵    
سرمربی منچستریونایتد اذعان کرد به روزهای شلوغ فوتبال انگلیس علاقه مند است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۵    
برنامه زمان بندی دور رفت و برگشت مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال سوپر لیگ B بانوان کشور-1395 اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۲    
یورگن کلوپ اعلام کرد بازیکنان این تیم صبح روز 25 دسامبر آخرین تمرین خود را انجام داده و سپس برای گذراندن تعطیلات کریسمس به خانواده خود ملحق خواهند شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۹    
جمهوری خود خوانده خلق لوگانسک از برقراری آتش بس در دونباس خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۳    
با اعلام خزانه داری کل کشور حقوق آذرماه معلمان کشور پرداخت شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی نیرو های جمهوری خود خوانده دونتسک اعلام کرد ارتش اوکراین در درگیری ها از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۰    
وزیر اقتصادی در حکمی، عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه ایران را منصوب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۵    
جلسه روسای خانه های صنعت و معدن استان های مختلف عصر امروز با معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۳    
معاون استاندار هرمزگان گفت: فرمانداری ها با همکاری نهادهای ذی ربط نسبت به تعطیلی واحدهای تصفیه آب غیر مجاز وارد عمل شوند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۹    
باشگاه بارسلونا با باشگاه والنسیا برای به خدمت گرفتن کانسلو، مدافع پرتغالی این تیم، به توافق رسید.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۸    
مسئولان تیم مشهدی حاضر در لیگ برتر فوتبال تصمیم گرفتند تا سه بازیکن جدید را به مجموعه تیمشان اضافه کرده و در ادامه بازی های لیگ برتر از آنها استفاده کنند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۷    
باشگاه هراکلس رومانی از تیم های کشتی ایران برای حضور در جام هراکلس دعوت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۵    
رییس جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، میلاد فرخنده پیامبر دوستی و برادری، حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2017 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن مبشر صلح و عدالت در سرتاسر جهان ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۹    
ایلنا: مدیر کل ثبت و احوال کهکیلویه و بویراحمد آخرین آمار جمعیتی این استان را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۵    
ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید واقعیت های این دولت را بیان کنیم و نگذاریم عده ای به دروغ مردم را فریب دهند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۱    
رییس جمهور در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای جهان، میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع؛ پیامبر صلح و محبت و همچنین آغاز سال 2017 میلادی را به آنان تبریک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۱    
ایلنا: انجمن صنفی کارگری برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران با انتشار بیانیه ای ضمن مخالفت با لایحه اصلاح قانون کار تاکید کرد که این لایحه منافع ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۹    
فرماندار بندرعباس گفت: نظارت مستمر و جدی بر محله های پرخطر و حاشیه ی شهر امری ضروری است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۷    
وزیر ارشاد گفت: نگارش داستان، خلق رمان و ترجمه کردن هدف اصلی جلال نبود، هدف اصلی پرداختن به ظلمی بود که به مردم جامعه می شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۳    
ایلنا: ایلنا: مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت پاداش یک میلیون تومانی برای باسواد شدن معلولان و افراد تنها بی سواد در روستاهای این استان خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۲    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از باسواد شدن بیش از چهار هزار نفر در این استان در سال گذشته تاکنون خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۸    
ایلنا: رزمی کار نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان کشور شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۴    
مراسم اختتامیه نهمین جایزه جلال آل احمد با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد، هیات علمی و داوران این جایزه برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۶    
نمایندگان مجلس، ماده مربوط به افزایش سرمایه چهار بانک سپه، کشاورزی، ملی و پست بانک را برای تعیین تکلیف نهایی به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۰    
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شد، نمایندگان دولت، گزارشی در ارتباط با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۰    
در پی درگذشت پدر عیسی کلانتری، آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: از هر اقدامی که متضمن تحقق خواست فلسطینیان و مخالفت با اشغالگری رژیم صهیونیستی باشد، استقبال می کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۶    
سید محمد بهشتی؛ معمار، رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار داده است ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس قوه قضاییه آیین نامه شیوه رسیدگی و اجرای آراء کمیسیون های استانی و ملی جبران خسارت ناشی از بازداشت را ابلاغ کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس جمهوری نیجریه اعلام کرد که ارتش این کشور کنترل یکی از آخرین پایگاه های گروه تروریستی بوکوحرام را به دست گرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۲    
در سومین و آخرین مقصد سفر هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی ایران به آسیای مرکزی و قفقاز، بیشکک پایتخت قرقیزستان میزبان هیات تجاری ایران بود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۲    
سرپرست جدید دفتر حقوق بشر و پیگیری های حقوق شهروندی به پیشنهاد معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۷    
سرمربی سابق اینتر درباره حضور در تیم قهرمان فصل پیش لوشامپیونه و همین طور درگیری های قبلی خود با مهاجم جنجالی ایتالیا صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۷    
رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن تهران می گوید، ساختار کشاورزی ایران معیشتی است و تغییر این ساختار نیازمند اقدام هایی از سوی دولت، از جمله تجدیدنظر در خرید تضمینی محصولات کشاورزی است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۳    
انتشار عکس های اخیر حلب و تصاویر فرماندهان ایرانی در جشن پیروزی مردم سوریه، گمانه زنی ها را در رسانه های آمریکایی در مورد آینده برنامه های ترامپ برای نزدیکی به روسیه و ایران در سوریه برای نابودی داعش ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۳    
استفاده از گل داودی و ویولا در میان گل ها بسیار رایج است چرا که به عنوان یک ماده غذایی دارای پتاسیم بالایی است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۷    
مدیر رسانه ای باشگاه راه آهن تهران معتقد است در وضعیت کنونی نمی تواند کمکی به این تیم قدیمی کند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۲    
انجمن صنفی کارگری برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران با انتشار بیانیه ای مخالفت خود را با اصلاح قانون کار اعلام کرد.