جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1395 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1395 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 2 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 4 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 8 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 9 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 10 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 12 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 14 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 15 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 16 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 17 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 18 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 19 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 21 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 22 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 25 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 26 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 27 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 28 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۳    
نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم های ملی تکواندو مردان برای ورود به اردو، امروز در خانه تکواندو برگزار می شود تا در پایان نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
طی احکامی از سوی رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، نمایندگان استانی این ستاد در سال 96 و در هجده استان مشخص و احکام خود را دریافت کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رایزنی های انجام شده و آمادگی این جزیره برای تبدیل شدن به پایلوت والیبال ساحلی خاورمیانه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
در سومین جلسه ستاد نوروزی مقرر شد خدمات گردشگری در نوروز 96 با نرخ مصوب سال گذشته ارائه شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
البته تمام این اطلاعات از طریق یکی از منابع نزدیک به این زوج درز پیدا کرده است و معلوم نیست حقیقت داشته باشد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۷    
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 6عنوان موافقت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
دومین همایش بین المللی ورزش های همگانی پس از دو روز فعالیت به کار خود پایان داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
نشست هماهنگی مسوولان فدراسیون به منظور برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال در دفتر نایب رییس اول فدراسیون به ریاست علی کفاشیان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۴    
دونده انگلیسی در حالی که برای آخرین بار در مسابقه دوی 5 هزار متر داخل سالن شرکت کرده بود، رکورد اروپا را شکست.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۸    
بازی پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه مسقط به خاطر تاریکی هوا زیر نور استادیوم و در دمای 20 درجه برگزار خواهدشد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
علی بن همام بازیکن ذوب آهن شرایط تیمش مقابل العین را مساعد خواند و به پیروزی در بازی ابراز امیدواری کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی آلکمار هلند از عملکرد خود مقابل تیم لیون ابراز رضایت کرد و دلیل شکست تیمش را بدشانسی عنوان کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار معاون بانک مرکزی روسیه، لازمه تحقق اهداف تجاری و اقتصادی میان دو کشور را ایجاد روابط بانکی قوی دانست و گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۵    
طبق برآوردهای صورت گرفته توسعه میدان های نفتی منطقه غرب رود کارون، از آغاز تا تکمیل تا افق سال 1400، در مجموع به حدود 25 میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد که حدود 7 میلیارد دلار آن تاکنون تامین و ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صراط مستقیم ارتش ولایت است و همه باید مطیع محض ولایت باشیم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
در پی بارندگی های شدید اخیر در استان فارس و جاری شدن سیلاب در برخی از نقاط این استان کارکنان تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی به یاری آسیب دیدگان شتافتند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های بین شهری برای همه مقاصد خارج از استان کرمان از اول تا 15 اسفند ماه انجام می گیرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۵    
دیجی کالا به عنوان بزرگ ترین فروشگاه آنلاین در سراسر کشور با هدف اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، قدم های بزرگی برداشته است تا نقشی پررنگ در رسیدن به اقتصاد متکی به خود، پویا و پیشرو ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: عدم درج قیمت و نصب برچسب بیشترین شاخص تخلف واحدهای عرضه کالا و خدمات است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۵    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از امکان استفاده از کارت بلیط های بانک شهر در قطار شهری تبریز از ابتدای اسفند خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۱    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: 65 هکتار از اراضی شهرستان دشتستان امسال به کشت گلایل اختصاص یافته است که از این میزان شش میلیون گل شاخه بریده برداشت خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج گفت: در عملیاتی موفقیت آمیز کودک محبوس شده در ماشین لباسشویی در این شهر از مرگ حتمی نجات یافت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۸    
حج و زیارت گیلان در زمینه تغییر زمان ثبت نام عتبات نوروزی به دلیل بارش برف شدید در گیلان اطلاعیه ای صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
سرمایه گذاران را بطه معکوس دلار و طلا را در سال 2017 فراموش کنند، چون ممکن است معامله گران در یک لحظه هم دلار و هم اونس خریداری کنند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۹    
دو قایقران رودباری به مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا در تایلند اعزام شدند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
اولین لژیونر والیبال بانوان که در لیگ بلغارستان بازی می کند، توانست در 2 بازی اخیر تیم خود عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را به خو اختصاص بدهد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۱    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در نشست مشترک با رئیس امور زیرساختها و خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۳    
معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با اعلام این خبر که بودجه عمرانی این نهاد در سال آینده 296 میلیارد تومن است گفت : با این بودجه احداث 124 پروژه در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار میگیرد .
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
در یک نگاه کلی به نظر می رسد سرما تاثیر ویژه ای بر صنعت و تولید مواد پتروشیمی نداشته باشد و یا حداقل اینکه تاثیر آن مشابه باد و طوفان است و باید استاندارد های طراحی را کمی مناسب سازی کرد
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
کارگری که در معدن کرومیت فاریاب در شهرستان منوجان مشغول به کار بود بر اثر ریزش تونل حین حفاری آسیب دید و به کما رفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
خودروهایی که بیشتر چنین فرایندی روی آنها انجام می شود یا بیشترین سفارش را دارند از برندهای مرسدس بنز، آئودی، ب ام و، رولزرویس، بنتلی، کادیلاک، جاگوار، سیتروئن، لکسس و لینکلن هستند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۹    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی دانش آموزی استان در این شهرستان خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
همسر فوتبالیست مشهور حاشیه های متعددی را اخیرا برای همسرش رقم زده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۴    
ایلنا: اداره کل هواشناسی زنجان گفت: خیرآبادی ها در استان زنجان دومین روز از اسفند را هم با دمای منفی 25 درجه آغاز کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش گفت: در استخراج علوم انسانی از آموزهای اسلام، کم کاری شده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
یک کمپانی هلندی به نام PAL-V از خودروی پرنده خود رونمایی کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۴    
پیرو تعطیلی آخر هفته بازارهای جهانی طلا و نوسانات محدود قیمت دلار در بازار ارز موجب تکرار روزهای بی رمق در بازار آتی سکه شد
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۱    
هیات های ایرانی و عمانی درباره گسترش همکاری ها و انتشار اوراق بدهی ارزی در بورس تهران مذاکره کردند و طرف عمانی انتشار اوراق بدهی ارزی را نخستین قدم عملی برای آغاز مناسبات در این عرصه ارزیابی کردند .
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
پیشکسوت استقلال از عملکرد منصوریان در این تیم تمجید کرد و معتقد است که حضور وی در جمع آبی پوشان باعث پیشرفت این تیم شده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
نمایشگاه نقاشی سال های ونکوور حجت شکیبا و مینا شکیبا در گالری شکوه افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
سید مجتبی موسوی سرپرست معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، از استقبال هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی از دومین رویداد هنری بهارستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۴    
عکاسی می تواند قلب تهران را آسیب شناسی و واکاوی کند و داده های آن را در اختیار سیاست گذاران و مسئولان شهری قرار دهد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۴    
اقتصاد ایران طی قریب به یک دهه گذشته تحت تأثیر اتفاقات خواسته و ناخواسته گرفتار معضلاتی جدی شده است، مشکلات کوچک و بزرگی که بسیاری از واحدهای تولیدی را به تعطیلی کشانده و گروهی دیگر را در شرایط ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب در آیین گرامیداشت اسمعیل دمیرچی گفت: همه فعالیت های استاد دمیرچی حاکی از علاقه مادرانه ایشان به صنعت چاپ است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
سرمربی و بازیکن تیم والیبال سایپا به نشست فوق العاده امروز کمیته انضباطی احضار شدند
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۶    
معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو گفت: برای رفع تنش آبی شهرهای مختلف جنوبی 490 میلیارد تومان مصوب شده که از این اعتبار برای طرح های کنترل سیلاب و ذخیره سازی آب های روان در ساخت طرح های سدسازی باید ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۷    
ایلنا: سفارت سوئد در واشنگتن از وزارت خارجه آمریکا خواست درباره اظهارات رئیس جمهوری این کشور درباره تهدید تروریستی در سوئد، توضیح دهد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۶:۳۷    
باید با دقت فراوان از میراث آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان پدر معنوی و یکی از یاران با وفای بنیانگذاران انقلاب اسلامی حفاظت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۶    
کاخ سفید در تلاش برای راضی کردن گزینه مشاور امنیت ملی آمریکا، استقلال کامل این جایگاه را وعده داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۳    
فرماندار زاهدان شایعه عده ای سودجو درباره وصیت آیت الله هاشمی(ره) برای کمک مالی به مردم محروم سیستان و بلوچستان را تکذیب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۱    
وزیر دفاع آمریکا به دلیل شرایط نامطلوب آب و هوایی سفر خود به افعانستان را لغو کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت، مرخصی مهدی هاشمی فعلا تمدید شده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۷    
شهردار لندن لغو سفر رسمی رییس جمهوری آمریکا به بریتانیا را خواستار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۰    
سید مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال، در پستی اینستاگرامی به فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۹    
استاندار کرمان گفت: مدیریت استان علاقه مند نیست چیزی را به کسی تحمیل کند و باید جایگاه خود را شناخته و به قانون احترام بگذاریم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۵    
پس از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا این بار نوبت برانکو بود که برای باقری پیام بفرستد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۳    
وزیر دفاع آمریکا از رابطه خوب با مطبوعات این کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۷    
معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: رسانه ها جملات پایانی نامه را ننوشتند و هیچ یک از اعضای شورا نگفت چنین بحثی نبوده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
سوئد از واشنگتن به دلیل سخنان رییس جمهوری آمریکا، توضیح خواست.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۰    
ایلنا: سرمربی استقلال دقایقی پیش وارد دبی شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۹    
شکست در برابر سایپا باعث شد تا اتهامی عجیب به لیگ برتر زده شود و از ناسلامتی آن صحبت به میان بیاید.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۸    
عضو شورای شهر کرمان گفت: لوایح دولت ها و مجلس، در تقویت شوراها نبوده و به صورت گازانبری اختیارات شوراها را کم کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
انفجار در پایتخت کلمبیا دست کم 31 مجروح برجای گذاشت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۰    
یک روزنامه صهیونیستی از نشست محرمانه مقام های آمریکا، اسرائیل و کشور های عربی در سال 2016، پرده برداشت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۰    
مراسم رونمایی از آلبوم می فهممت با صدای محمدرضا فروتن در جشن هفتاد سالگی کارخانه داروسازی عبیدی عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۵    
جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عصر امروز با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد .
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: طرح نظارتی ویژه نظارت بر بازار در ایام پایانی سال و نوروز 96 با محوریت تعزیرات حکومتی در لرستان آغاز شده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۹    
استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا در کشور رتبه نخست را کسب کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، اظهارات وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس امنیتی مونیخ را غیرسازنده توصیف کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۷    
رییس جمهور از رییس، هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با اعتماد مجدد به وزیر راه و شهرسازی استمرار خدمات ارزنده ای را که در این وزارت انجام شده است، فراهم نمودند ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۷    
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: نگاه انقلابی و مدیریت جهادی، کلید رفع محرومیت و بهبود زندگی مردم است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال 30 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اقتصاد مقاومتی استان در نظر گرفته شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۷    
ایلنا: رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: مردم استان هرمزگان انتظار دارند صنایع نفتی موجود در استان با درآمدهای میلیاردی برای کشور، نقشی نیز در توسعه شهر و روستاهایشان داشته باشد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۱    
نیرو های عراقی برای دفاع در مقابل حمله های داعش در الرمادی حفر خندقی سراسری را آغاز کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۸    
سایت ایسام به عنوان برترین سایت بازار اینترنتی از نگاه داوران و همچنین انتخاب مردم جایزه گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی نقش تن پوش تمدید شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تا پایان سال جاری زندانی ناشی از دیه تصادف در کرمان نخواهیم داشت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۰    
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان از ثبت اولین انجمن اکوتوریسم کشور در استان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
دادگاه عالی کویت یکی از مقام های ارشد دولتی را به ارتباط و همکاری با داعش محکوم کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۸    
قائم مقام دبیرکل حزب اعتمادملی گفت: آیت الله هاشمی تقریباْ قبل از رحلتشان بر حمایت قاطع از آقای روحانی در انتخابات 96 تاکید داشت و گفت که بعد از انتخابات برنامه جدی برای تقویت احزاب در کشور دارند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۸    
شورای نگهبان دو مصبه مجلس در مورد لایحه تصویب احکام و مصوبات بیست و پنجمین کنگره اتحادیه جهانی پست و لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور را مورد تایید قرار داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۱    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی اظهارات آمریکایی ها علیه ایران در حد حرف است، زیرا توافق هسته ای، توافق میان ایران و آمریکا نیست بلکه توافق ایران و گروه 1+5 است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۸    
انفجار تروریستی در بازاری در پایتخت سومالی دست کم 18 کشته و 25 مجروح برجای گذاشت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت: نخستین هفته قرآن و عترت در سطح استان کرمان از دوم تا هشتم اسفندماه برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۱    
رم با هت تریک ژکو، بهترین گلزن ایتالیا، ویارئال را در اسپانیا با نتیجه 4 بر0 زمین گیر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: به طور میانگین هر روز یک نفر بابت مهریه به زندان می رود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۲    
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: در آخرین دیداری که با آیت الله هاشمی داشتیم، ایشان بر حمایت قاطع از حسن روحانی در انتخابات 96 تاکید داشتند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۹    
از سوی اتاق بازرگانی استان کرمان، زهرا نعمتی بانوی قهرمان تیر و کمان ایران و جهان به عنوان سفیر گردشگری استان کرمان معرفی شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی جنوب استان کرمان از مشاهده ویروس آنفلوآنزای حاد پرندگان در پرتراکم ترین نقطه شهر جیرفت خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۴    
استاندار کرمان گفت: اکنون با توجه به بارش نزولات جوی، در جازموریان آب وجود دارد و این امر برای جلوگیری از ورود ریزگردها به استان کمک شایانی می کند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۴    
جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان اعلام کرد: حدود 11 میلیارد متر مکعب بارش در سطح استان در چند روز اخیر داشته ایم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۸    
ایلنا: در سفر اخیر وزیر ارتباطات به استان بوشهر و بازدید از مناطق سیل زده، جمع بندی میزان خسارات سیل برای رسیدگی و جبران به وی واگذار شد تا به دولت گزارش شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جناح های سیاسی نشان دادند که دیگر کشش مسئولیت پذیری رسالت های انقلاب را ندارند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۳    
رسانه های کرد چهره جنگجوی داعشی که مدعی تجاوز به 200 زن شده را برای اولین بار منتشر کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
فرماندار کهگیلویه با انتقاد از وضعیت بهداشتی کشتارگاه دهدشت، آن را تهدیدی جدی برای سلامت مردم این شهرستان دانست.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج از برگزیده شدن دانشجوی دانشگاه یاسوج به عنوان دانشجوی نمونه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۸    
مردم آمریکا یک روز پس از تظاهرات روز بدون مهاجران ، دست به اعتصاب های سراسری در آمریکا برای حمایت از مهاجران زدند.