سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۱:۴۳Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 23 دی 1395 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1395 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 1 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 2 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 3 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 4 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 5 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 6 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 7 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 8 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 9 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 10 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 11 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 12 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 13 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 14 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 15 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 16 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 17 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 18 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 19 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 20 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 21 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 22 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 23 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 24 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 25 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 26 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 27 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 28 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 29 دی 1395 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1395 
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۲    
دومین نشست کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان آور استان زنجان به منظور جمع بندی و ارائه دستور کار مشترک به دستگاه های ذیربط برگزار شد
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۵    
ایلنا: مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از آغاز ساخت آشیانه بالگرد و پایگاه امداد و نجات هوایی ایلام خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۲    
استاندار قم شناخت علل گرایش افراد به مواد مخدر و برنامه ریزی برای مقابله با آن را ضروری دانست و خواستار تشکیل کارگروه برنامه ریزی مشترک در این راستا شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۸    
نهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار و حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان تشکیل شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۶    
ایلنا: در نخستین دوره اعطای "نشان تندیس ملی پاسخگویی مالی دستگاه های اجرایی کشور"دانشگاه علامه طباطبائی از بین 2 هزار موسسه و نهاد عمومی ارزیابی شده در زمینه تحقق حسابداری تعهدی به عنوان دستگاه ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۳    
ایلنا: باتوجه به شرایط دمایی آخرهفته به گلخانه داران، سالن های پرورش طیوروتولیدکنندگان قارچ درمناطق مختلف استان توصیه می شود ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۳    
ایلنا: امام جمعه نهاوند گفت: نگاهی به موقعیت زمانی ارتحال آیت الله رفسنجانی نشان می دهد که این مرد بزرگ انقلاب عاقبت بخیر شد و فوت او همزمان گردید با وفات حضرت معصومه (س) ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۳    
آیت الله سبحانی خطاب به محمد هاشمی پیام تسلیتی را صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۴    
با همت یک جوان شاهرودی، در یک واحد تولیدی کوچک، سالانه بیش از پنج هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی تولید می شود .
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از نیاز صنعت پتروشیمی ایران به 55 میلیارد دلار سرمایه گذاری تا 10 سال آینده خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۳    
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت تاکید کرد که ایران باید هاب صادرات تجهیزات فنی در منطقه باشد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۵    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا و دعای خیر خانواده های آنها، هدایت های مقام معظم رهبری، همت رزمندگان اسلام و وحدتی که بین مردم است، هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۴    
سرمربی استقلال از پیشکسوت تیمش درخواست کرد که در تمرین آبی پوشان حضور یابد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۲    
ایلنا: معاون دادستان مشهد گفت: اگر مردم به طور اتفاقی اشیا قیمتی و عتقیه پیدا کردند بهتر است به جای پنهان کردن آنها را به دولت بفروشند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۵    
ایلنا: وقوع انفجاری در منطقه کفرسوسه شهر دمشق به کشته شدن 8 تن و زخمی شدند 14 تن دیگر منجر شده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۴:۳۰    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده بی رویه از غذاهای با طبع سرد سبب اختلال در عملکرد سیستم عصبی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۲:۰۰    
یک مطالعه جدید نشان می دهد مردانی که مقدار زیادی گوشت قرمز مصرف می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری التهاب روده قرار می گیرند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۷    
برادر محمود احمدی نژاد ساعاتی پیش بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۳    
یک متخصص طب سنتی با تشریح پرهیزات مصرف عدس در برخی گروه های بیمار به بیان خوبی های مصرف سیب به عنوان معدود میوه هایی که برای هر نوع مزاجی مفید است، پرداخت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۴    
نائب رئیس جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه امروز پاسخ به شبهات ضرورت دارد، اظهار داشت: گفته می شود بعد از به ثمر رساندن برجام ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۲۸    
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نمی خواهم بگویم در این کشور نا به سامانی وجود ندارد چرا که وجود دارد اما امروز باید یک حرف زد و آن این است که چشم و گوش همه ما باید به دهان رهبر ما باشد و بس.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۷    
دو سناتور و یک قانون گذار جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه طرحی به کنگره خواستار افزوده شدن سپاه پاسداران ایران به فهرست گروه هایی شدند که واشنگتن آنها را تروریستی می داند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۷    
مراسمی بمناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور پر شور جمعی از مردم و فعالان اجتماعی سیاسی بندر امام خمینی، در حسینیه ی آیت الله طالقانی این شهر برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۳    
استاندار خوزستان، امروز در بازدید از شهرستان هندیجان، گفت: اگر آب رهاسازی شده جهت رودخانه زهره هندیجان در بالادست برداشت شود، با فرمانداران امیدیه و بهبهان برخورد می کنم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۹    
پس از برگزاری دیدار نفت تهران و استقلال تهران حسن کامرانی فر در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۱    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلفات دیدار نفت و استقلال تهران به نکاتی اشاره کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به کمیته انضباطی باید تبریک بگویم آنها با رایی که دادند نشان دادند که به فوتبال ایران احاطه دارند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۷    
ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم پروژه مهم گازرسانی به بخش های دیشموک و چاروسا ظرف یک هفته آینده خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۳    
ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد بحران ها بود و جز منافع نظام و ملت به خواسته دیگری فکر نمی کرد .
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۲    
رییس جمهور در تماس تلفنی تسلیت رییس جمهوری ترکیه گفت: ابراز همدردی ملت و دولت ترکیه نشان آن است که ما دو ملت همسایه و مسلمانیم که در غم و شادی یکدیگر شریکم و این از سنت های نیکوی دین مبین اسلام است ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۳    
مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه دو فروند هواپیمای ای تی آر تا سال آینده وارد ناوگان ایران ایر می شود گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۶    
نادر گلرخسار در پیامی به شکست تیم نفت تهران مقابل استقلال واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۹    
دکتر سلطانی فر عصر پنجشنبه از مجموعه آزادی تهران بازدید کرد و در جریان روند بازسازی و نگهداری اماکن قدیمی و جدید آن قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۷    
قائم مقام وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه پیش پرداخت بعدی ایرباس زمان تحویل دو فروند هواپیمای دیگر پرداخت می شود گفت: تحریم های احتمالی شامل این قراردادها نخواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فیفا باید از قوانین جدیدی که در ایران کشف و اختراع می شود برای پیشرفت استفاده کند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۲    
مدیرعامل باشگاه نفت تهران پس از شکست این تیم مقابل استقلال تهران اظهارات تندی را بیان کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۳    
ایلنا: مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور برخی از مراجع عظام تقلید، علما، روحانیون و مردم قم در مسجد اعظم این شهر برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۳    
سرمربی استقلال تهران گفت: حسینی باید خوشحال باشد که در کنار دروازه بان بزرگی مثل رحمتی در استقلال بازی می کند. با توجه به تجربیات حاصل از بازی با نفت تصمیم گرفتیم حسینی بازی کند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال آینده 7 فروند هواپیمای آی تی ار به ناوگان هوایی کشورمان وارد می شود گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۴    
سرمربی استقلال خوزستان معتقد است که حقشان در بازی با تراکتورسازی کسب سه امتیاز بوده است و بی دقتی شاگردانش باعث شد تا آنها در این دیدار شکست بخورند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل ایرباس با بیان اینکه حمل ونقل هوایی در ایران هم از این پس بیشتر قابل دسترس خواهد بود، گفت: ناوگان ایران ایر نه تنها ضامن جایگاه پیشتاز این شرکت در صنعت هوانوردی غرب آسیا بلکه در دنیا خواهد ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۲    
شاگردان منصوریان با تک گل امید ابراهیمی 3 امتیاز بازی حساس مقابل نفت را کسب کردند و به رده پنجم صعود کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: از هیچکدام از بازیکنان به جز اخباری رضایت ندارم. هیچ کدام از بچه ها در حدواندازه خودشان نبودند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برد باارزش در اهواز و کسب 3 امتیاز این بازی خارج از خانه در صدرجدول لیگ قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۰    
سرمربی پیکان تهران درخصوص عملکرد تیمش برابر گسترش فولاد معتقد است که در نیمه دوم این دیدار می توانستند بر حریف خود برتری پیدا کنند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از تساوی شاگردانش مقابل پیکان تهران از عملکرد داور این تیم به شدت انتقاد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۹    
متهم که با تغییر نام، نام خانوادگی و نام پدر خود با هویتی جدید در شرکتی مشغول به کار شده بود، شب گذشته پس از دریافت نیابت قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد. متهم در بازجویی اولیه به قتل اعتراف کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۲    
پیکان و گسترش فولادی در در پایان 90 دقیقه تلاش نتوانستند بر یکدیگر غلبه کنند و در نهایت با تساوی به بازی خود پایان دادند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۹    
دبیر ستاد ارتحال یار امام گفت: مراسم شب هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در حرم مطهر امام راحل و با سخنرانی ناطق نوری برگزار می شود که به انتخاب خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی حرم مطهر در نظر گرفته ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۳    
با پایان یافتن تصویر برداری مجموعه نمایشی از اینجا تا اونجا ، پخش آن هفته آینده از شبکه اول سیما آغاز می شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۹    
مدیرعامل ایرباس با بیان اینکه اجازه بیان جزئیات قرارداد خرید هواپیما از سوی ایران ایر را ندارد، گفت: ما به تعهدات خود پایبند هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی از ورود 2 فروند هواپیمای 330 تا پایان سال خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۷    
استاندار خوزستان در سفر امروز خود به شهرستان هندیجان، در معیت مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، از بندر سجافی بازدید به عمل آورد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۸    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه امروز برای ورود این هواپیما جشن نمی گیریم بلکه جشن ما برای به کرسی حقانیت نشستن ایران است گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
ایلنا: معاون اداری مالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از افتتاح نمایشگاه هفته فرهنگی و عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های قشم، خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه تلاش های مدیران وزارت راه و شهرسازی و در راس آن وزیر امورخارجه و پشتیبانی رییس جمهور جان تازه ای به شرکت هواپیمایی ایران هما بخشیده شد گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۸    
ایلنا: در پی پلمپ مرکز آموزش خانه کارگر گچساران توسط فنی و حرفه ای تعدادی از کارآموزان خانه کارگر جلوی این نهاد کارگری دست به اقدامی جالب زدند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۱    
ایلنا: فرماندار شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را دایره المعارف انقلاب خواند و خاطرنشان کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۵    
ایلنا: نماینده عشایر دلی مهرجان لنده در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جای بسی خوشحالی است که با تلاشها و درایت سردار عدل هاشمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس پس از 20 سال گل لبخند برچهره غبار گرفته ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۱    
ایلنا: فرماندار رودسر از تعیین تکلیف اراضی 90 هکتاری سایت نفتی سردار جنگل رودسر با هماهنگی سایر نهادها و دستگاه های اجرایی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۸    
ایلنا: استاندار گیلان گفت: در ابتدای دولت تدبیر و امید شاخص بهره مندی از آب شرب روستایی 64 درصد بوده که این آمار هم اکنون به 74 درصد رسیده است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۲    
ایلنا: قدیمی ترین هتل شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۴    
ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با تاکید بر حفظ منابع طبیعی گفت: منابع طبیعی یک ثروت ملی است و همه باید در حفظ و نگهداری آن بکوشیم و مردم در این زمینه مشارکت و همراهی داشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۶    
نماینده مردم تهران گفت: هاشمی آنقدر بزرگ بود که مردم به صحنه آمدند تا ثابت کنند چهره هایی که ممنوع می شوند جایشان در دل ها بیشتر است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۱    
ایلنا: شهردار شهر سنندج گفت: ایرانسل به شعور مردم استان کردستان توهین کرده است چرا که خون مردم سنندج با خون مردم سایر شهرها هیچ تفاوتی ندارد پس باید هزینه دریافتی به شهرداری در تمامی استان ها یکسان ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۰    
نوه امام راحل خواست تا در اولین شب جمعه از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ایشان فاتحه ای خوانده شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۵    
ایلنا: رئیس شورای شهرسنندج گفت: در راستای توسعه ارتباطات و رفاه حال مردم که بتوان خدمات ارزنده و مطلوب به شهروندان ارائه دهند باید نقش شورای شهر و شهرداری تسهیل گر مشکلات باشد و معضلات سطح شهر را به ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۹    
ایلنا: نماینده مهاباد در خانه ملت گفت: نمایندگان مردم در مجلس موافقت کردند تا فرآیندهای تولیدی و خدماتی قبل از تولید نهایی محصولات کشاورزی فرآوری نشده بخش کشاورزی از پرداخت مالیات معاف شوند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۴    
ایلنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: بهبود فضای کسب و کار متاثر از ارتقای کارایی مدیریت دولتی در استان است و مراکز هم اندیشی سبب بهبود فضای کسب و کار و بهره مندی ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۶    
ایلنا: مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: تنها با اولویت بندی برنامه ها برنامه ششم توسعه عملیاتی می شود، چون منابع و امکانات دولت محدود است و گنجایش تمامی آمال و آرزوها امکان پذیر نیست.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۳    
برادر آیت الله هاشمی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی در اختیار قرار دادن اسحله را به حزب موتلفه بارها رد کردند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۸    
هم اکنون اولین هواپیمای جدید ایرباس از مقصد فرانسه بر باند فرودگاه مهرآباد نشست.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی نخست نیم فصل سخت ترین بازی است، بخصوص اینکه تیم شما در مسیر قهرمانی باشد. می دانیم که بازی آسانی نداریم و برای پیروزی کار مشکلی خواهیم داشت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۳    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت دکتر علی شریعتمداری را تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۹    
مردی که در اختلاف درون گروهی دوست سوداگر مرگ خود را کشته است تحت تعقیب ویژه پلیس مشهد قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زبان فارسی را یکی از ارکان اساسی هویت ملی ایران برشمرد و گفت: تقویت زبان های قومی سبب تعالی زبان فارسی و انسجام هویت ملی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۷    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که نخستین هواپیمای خریداری شده ایران بعد از برجام ساعت 14 و 30 امروز به وقت محلی در فرودگاه مهرآباد به زمین می نشیند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
سومین نشست تخصصی جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور مدرس یونانی و با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر از ساعت 13 تا 19 روز چهارشنبه 22 دی ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۴    
ایلنا: هم اکنون اولین هواپیما از صد فروند هواپیمای جدید ایرباس خریداری شده از سوی ایران ایر وارد آسمان ایران شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۳    
وزیر اطلاعات و وزیر ارتباطات به نمایندگی از هیئت دولت در مراسم بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که از سوی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ...
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۱    
از سوی سازمان لیگ فوتبال، کارت بازی دو بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه صادر شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۶    
سرمربی آبی پوشان پایتخت نام 11 بازیکن تیمش را برای بازی با نفت تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۴    
دقایقی دیگر اولین ایرباس خریداری شده از سوی ایران پس از برجام در فرودگاه مهرآباد به زمین می نشیند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۲    
ایلنا: تمامی سرویس های کارت بانک ملت از ساعت 23 و سی دقیقه امشب لغایت 6 صبح فردا جمعه 24 دی ماه قطع خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۱    
سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس به نوعی یک تیم ملی است و این را باید قبول کنیم. کار سختی در دیدار مقابل شاگردان برانکو در پیش داریم.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۸    
ایلنا: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: افرادی نظیر آیت الله هاشمی رفسنجانی ، از سیاست مدارانی است که آبروی انقلاب اسلامی هستند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد نیروهای عراقی 80 درصد از شرق موصل را آزاد کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۲    
ایلنا: آتش نشانی اراک در عملیاتی سه جسد را در منطقه کرهرود اراک کشف کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۷    
اولین رده بندی تیم های ملی فوتبال دنیا در حالی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در سال 2017 اعلام شد که شاگردان کارلوس کی روش در رده بیست و نهم جهان قرار گرفتند.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۰    
یک ژنرال بازنشسته پاکستانی در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد عربستان سعودی هر سه شرط فرمانده پیشین ارتش پاکستان برای فرماندهی ائتلاف نظامی عربستان را پذیرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۱    
ایلنا: در پی لغو امتحانات دانشگاه آزاد در تمامی واحدها به علت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)،تاریخ جدید برگزاری امتحانات اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۰    
ایلنا: فرمانده انتظامی رشت از کشف جسد غرق شده صیاد 25 ساله در خشکبیجار رشت خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۹    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آخرین تمرین پیش از دیدار برابر سایپا، نام 19 بازیکن را برای حضور در اردو اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۶    
ایلنا: نماینده مردم تنکابن و رامسر در دوره ششم مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله هاشمی شناسنامه انقلاب بود و به عنوان یک عالم برجسته برای فرهنگ کشور نقش آفرینی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۴    
ایلنا: استاندار مازندران از حضور گسترده مردم مازندران در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.
  • ۱