شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 23 مرداد 1400 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1400 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1400 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1400 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1400 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1400 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1400 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 1 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 2 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 3 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 4 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 5 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 6 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 7 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 8 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 9 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 10 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 11 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 12 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 13 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 14 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 15 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 16 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 17 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 18 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 19 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 20 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 21 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 22 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 23 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 24 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 25 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 26 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 27 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 28 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 29 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 30 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1400 
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۷    
آفت دهان یکی از عارضه های شایع دهانی است و با چند فرمول طبیعی می توان این عارضه را درمان کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۶    
بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، از دوشنبه 25 مرداد تا شنبه 30 مردادماه تعطیل اعلام شد و به گفته معاون استاندار فارس جریمه خودروهای شخصی که در جاده های ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۲    
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس؛ مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در اعمال ممنوعیت تردد بین استانی است از منع تردد بین استانی از ساعت 12 ظهر امروز خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۳    
مربای گل محمدی را هم با گل محمدی تازه و هم با گل محمدی خشک شده می توان درست کرد که روش هر کدام متفاوت از هم است. در این مطلب با فوت و فن درست کردن مربای گل محمدی آشنا می شوید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، به اهمیت مسجد محوری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۵    
معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های مرتبط با حوزه شهری در این مرکز خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: سفر به شهرهای دارای جاذبه گردشگری استان از ساعت 12 روز یکشنبه 24 مرداد جاری تا پنجم شهریور امسال ممنوع شد و همه سفرهای بین استانی نیز کنترل می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۱    
نماینده ولی فقیه در گیلان حمایت های پیوسته برای ایجاد بنگاه های کوچک در این استان را مهم عنوان کرد و گفت: عدالت ایجاد شهرک های صنعتی در مناطق مختلف گیلان باید رعایت شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۶    
همه سبزیجات مانند هم نیستند و از نظر ترکیبات و تأثیرات بعدی شان بر بدن هم برابری نمی کنند. تأثیری که سبزیجات بر وزن بدن می گذارند با هم متفاوت است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، خواستار اعلام وضعیت فوق العاده و اضطراری در مازندران بخاطر شیوع بالای کرونا شد و گفت: تعداد بیماران بستری در استان مازندران به مرز 4 هزار نفر رسیده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
غذاهای لذیذ و متفاوتی با بلدرچین می توان طبخ کرد. در این مطلب با چند روش پخت بلدرچین آشنا می شوید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۹    
با انتخاب مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا فرشاد پیوس با قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا انتخاب شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ادارات بر اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای زیر مجموعه خود نظارت کنند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در نشست با وزیر پیشنهادی کار بر ضرورت جلوگیری از ورشکستگی صندوق های بازنشستگی به ویژه کشوری و اقدام عملی مناسب برای افزایش حمایت از محرومان تاکید کردند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۳    
آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان در تاریخ 17 مرداد ماه 1400 در مرکز همایش های بین المللی رایزن در تهران و با حضور بیش از 60 برند منتخب برگزار شد ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۸    
واردات نفت آسیا از ایالات متحده به دلیل افزایش قیمت نفت خاورمیانه افزایش یافته است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۷    
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح نذر سلامت 2 همراه با خادمان حسینی هلال با مشارکت داوطلبانه اعضای کانون جوانان این جمعیت در استان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۶    
رئیس مرکز توسعه سلامت جزیره کیش گفت: 31 درصد جمعیت بالای 18 سال این جزیره نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۴    
منوچهر افسری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در سن 69 سالگی درگذشت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۷    
مردی که در جریان درگیری با مرد دیگری در ساوه او را به قتل رسانده بود ساعتی بعد درحالی که هنوز چاقوی خون آلود را در دست داشت دستگیر شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۳    
کتاب پشت صحنه سیاسی جنگ 33 روزه نوشته علی حسن خلیل با ترجمه وحید خضاب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۷    
در حالی که افزایش مبتلایان به کرونای دلتا باعث افزایش نیاز به دارو شده و بحران های مربوط به توزیع دارو به جایی رسیده که رئیس جمهور به طور سرزده به بازدید از داروخانه 29 فروردین تهران رفتند ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۷    
به مناسبت ایام محرم، سوگواره روایت عاشورایی با عنوان حدیث حزن برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۴    
ششمین قطعه از آلبوم نواحی اشک توسط مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با آغاز ماه محرم 1443 منتشر شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۱    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: دامادی متخلف اهل یکی از شهرهای تابعه شهرستان خمیر که بدون توجه به محدودیت های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بود با توجه به ماده 688 از قانون ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۶    
اتاق اصناف ایران در پی افزایش ابتلا و شیوه گسترده موج پنجم بیماری کرونا و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا مورخ (1400/5/23) مبنی بر اعلام تعطیلی از دوشنبه مورخ (1400/5 ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان از رها سازی و بازگشت 300 گونه مختلف جانوری به زیستگاه های طبیعی در استان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت دست یاری به سوی تمامی دلسوزان دراز می کند و چشم امید به یاری جوانان دارد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با جان باختن 15 نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در استان، شمار کل جان باختگان این بیماری به هزار و 915 نفر رسید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۳    
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که پیش از این از کندی و تعلل وزارت بهداشت در صدور مجوزهای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی گفته و با هجمه وزارت بهداشت مواجه شده بود ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان استان عنوان کرد: درحال حاضر بیش از 96 درصد فرهنگیان استان علیه کرونا واکسینه شده اند و استان قزوین از این نظر رتبه یکم کشور را به خود ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۷    
پیشکسوت استقلال می گوید این باشگاه باید در نقل و انتقالات دقت زیادی به خرج بدهد
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۸    
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مبحث سلامت یکی از تکالیف شهرداری ها است، گفت: هرکسی در کوچه، خیابان و میادین باید با هشدارهای کرونایی روبرو شود که هنوز در این بعد ضعف وجود دارد لذا شهرداری ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۵    
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: اگر تصمیم به تعطیلی گرفته شود، تعطیلی ناوگان با تعطیل شدن فعالیت بخش های خصوصی و دولتی و اصناف میسر است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۱    
همزمان با هفته گرامیداشت مقام خبرنگار و آغاز ماه محرم، طی مراسمی از نشان هیئت مذهبی شهدای رسانه در مشهد رونمایی شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۹    
جلسه علنی روز شنبه 23 مرداد ماه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست عبدالرضا مصری آغاز شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۷:۲۶    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه انتظار مردم از دولت جدید حل مسائل زیادی است که روز و شب درگیرشان کرده است ، اظهار کرد: دولت دست یاری به تمامی دلسوزان دارد و امید به جوانان که ما را کمک کنند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۷:۲۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۷:۱۸    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی علوم و جهادکشاورزی در جلسه این کمیسیون برای بررسی صلاحیت و برنامه آنها خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۶:۴۹    
مهمترین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که روز گذشته درباره آن تصمیم گیری شد، اعلام شدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۱:۴۱    
سازنده تندیس جدید جشنواره هنرهای تجسمی جوانان گفت: در فرم به موضوعاتی مانند نو بودن بر پایه فرهنگ ایرانی و ریشه دار بودن آن توجه داشتم و در محتوا به عمیق بودن و داشتن وجوه و مفاهیم مرتبط با جشنواره ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۰:۳۷    
با اعلام سازمان لیگ فوتسال برگزاری هفته چهارم لیگ برتر کشور به زمان دیگری موکول شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۰:۳۶    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید قرارداد حامی مالی داوران باتوجه به نظر کارشناس رسمی دادگستری فوتبال غبن فاحش است و رییس فدراسیون حاضر نیست با چنین قراردادی به منافع فوتبال لطمه وارد کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۰:۳۵    
زوریا در هفته چهارم لیگ فوتبال اوکراین در مصاف با مینای با گلزنی صیادمنش از شکست گریخت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۰:۳۴    
ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه استعدادیابی ادامه دارد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۰:۳۳    
سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا مشخص شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۸    
برنامه های ارائه شده بهرام عین الهی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۷    
سخنگوی طالبان مدعی سقوط شهر مزار شریف شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۲    
عضو شورای ولایتی بلخ با تأیید سقوط شهر مزارشریف گفت که طالبان لحظاتی پیش موفق به تصرف شهر مزارشریف شدند و این شهر به طور کامل به تصرف این گروه درآمده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۳:۲۲    
طالبان کنترل شهر مهترلام مرکز استان لغمان در شمال شرق کابل را به دست گرفته است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۰    
باشگاه پرسپولیس پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با بحرانی مالی مواجه است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در جلسه علنی فردا(یکشنبه) مجلس خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برابر اوامر مطاع رهبر انقلاب تمامی برنامه ها و اقدامات سازمان یافته در حوزه کرونا را شدت بخشیدیم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت دستور آغاز واکسیناسیون گروه هدف سنی در استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان را ابلاغ کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۲    
نخستین مرکز فوق تخصصی پزشکی هسته ای اطفال با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اعلام حمایت اعضای این کمیسیون از وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و کشور پس از استماع برنامه های آن ها خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۰    
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ممنوعیت های دوهفته ای در سراسر کشور را تشریح کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۵    
باشگاه الغرافه قطر به هوادارانش از رونمایی یک بازیکن به زودی خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۰    
هواداران تراکتور به وضعیت مدیریت باشگاه معترض شدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۹    
شاگردان توخل موفق شدند در دربی لندن پیروز شوند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۷    
مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی نمایندگان پاراتکواندو ایران برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو هستند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۶    
دو لژیونر ایرانی زوریا روی نیمکت این تیم قرار گرفتند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۴    
باشگاه پرسپولیس از بازیکنان خود دعوت کرد تا قرارداد خود را تمدید کنند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۴    
منچستریونایتد در هفته نخست لیگ جزیره موفق شد لیدز را شکست دهد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۲۰    
تیم فوتبال چلسی در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر انگلستان به برتری پر گل سه بر صفر دست یافت تا شروعی قدرتمندانه در این رقابت ها داشته باشد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۵۹    
ستاره سابق تیم ملی بلژیک به لیگ این کشور بازگشت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۶    
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای اعلام کرد که هواپیمای مدل بی ای-200 حین فرود در مجاورت استان آدانای ترکیه سقوط کرده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۴    
وزارت دفاع فرانسه از اعزام یک فروند هواپیمای گشت دریایی به منطقه تنگه هرمز خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۹    
زمین لرزه شدیدی به قدرت هفت و دو دهم درجه در مقیاس ریشتر امروز -شنبه- غرب هائیتی را لرزاند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۹    
جمهوری چک تصمیم دارد با توجه به تحولات امنیتی در افغانستان، سفارت خود در کابل را به طور کامل تخلیه کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۱    
براساس اعلام شورای ولایتی فاریاب، مرکز این ولایت به دست طالبان سقوط کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۱    
منابع میدانی در ولایت بلخ اعلام کردند که درگیری و تقابل نظامی با طالبان در مزارشریف همچنان در جریان است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۵    
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: داروی فاویپیراویر تاثیری بر درمان کرونا ندارد و از پوشش بیمه ای خارج شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۸    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادسازی اراضی ملی به مساحت 11 هکتار و به ارزش کارشناسی شده یک هزارو 118 میلیارد ریال در شهرستان پیشوا خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۵    
صدها تن از شهروندان پاریس بار دیگر علیه طرح گواهی سلامت و محدودیت های کرونایی به خیابان آمدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۴    
پلیس اوکراین از درگیری بین پلیس و ملی گرایان متعصب در نزدیکی دفتر رئیس جمهوری این کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۳    
رئیس سازمان غذا و دارو از برنامه ریزی برای واردات 30 میلیون دوز واکسن کرونا حداکثر تا پایان شهریور ماه خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۶    
مفید امینی، معاون نظارت بیمه مرکزی طی بخشنامه ای شرکتهای بیمه را ملزم به ایجاد سازوکارهای لازم برای ارائه خدمات صدور و خسارت به بیمه گذاران در ایام تعطیل شده از سوی ستاد کرونا کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۴    
مدافع ایرانی تیم الریان قطر از ورزشگاه نیوکمپ بازدید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم نخستین مرحله تحویل تارا به مشتریان، این محصول را ستاره درخشانی در حوزه تولید صنعتی کشور خواند و گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۴    
نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به طرح فولاد 10 هزار تومانی از سوی نایب رئیس مجلس گفت: درحالی که علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس از عرضه فولاد کیلویی 10 هزار تومان سخن می گوید که در سال جاری ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۴    
سلیمانی از تلاش های سندیکای بیمه گران ایران و صندوق تامین خسارت های بدنی در راستای توسعه فرهنگ بیمه قدردانی کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۰    
علیرضا علیزاده قرارداد خود با تیم گل گهر سیرجان را تمدید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۶    
با اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، برنامه کامل و ساعت برگزاری رقابت های والیبال باشگاه های زنان آسیا مشخص شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۵    
کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه کامل رقابت های باشگاه های مردان آسیا را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۴    
شفاف سازی یکی از سیاست های اصلی کمیته ملی المپیک طی چهار سال گذشته بوده و در خصوص نفرات اعزامی به بازیهای المپیک توکیو نیز همین اصل رعایت می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۲    
تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های جهانی روسیه امروز شنبه عازم این کشور شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۲    
مسابقات کشتی بیشترین بیننده را در بازی های المپیک از رسانه ی ملی داشته است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۱    
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت های جهانی روسیه، روز سه شنبه 26 مردادماه راهی این کشور می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۵    
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط باید دست به دست هم دهند تا از بحران فعلی عبور کنیم گفت: همه سوله های بحران شهرداری تهران برای انجام واکسیناسیون آماده هستند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۵۳    
سرپرست شهرداری تهران گفت: شرکت شهر سالم شهرداری تهران به عنوان رابط شهرداری با ستاد کرونا همکاری می کند و این همکاری همانند گذشته در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: تشکل های شاهد و ایثارگر نه تنها سرمایه های بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات نروژ از 25 مرداد آغاز می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۲    
رئیس مرکز فعالیتهای دینی و امور مساجد شهرداری تهران ضمن اعلام خبر کمک 2 میلیاردی شهرداری تهران به همه مساجد پایتخت پیرو فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نقش آفرینی مساجد در محرم کرونایی امسال ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۲    
فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان کاشان در افزایش شمار بیماران کرونای دلتا در تلاش هستیم تا بیمارستان صحرایی با کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کنیم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۹    
استاندار هرمزگان از اعمال ممنوعیت تردد دو هفته ای از 24 مرداد و تعطیلی یک هفته ای ادارات از 25 مرداد، همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۶    
در ماه های سرد و گرم سال با نصب و راه اندازی موتورخانه می توانید هوای خانه را تنظیم کنید. برای نصب آن نکاتی مورد نیاز است که باید با آن آشنا باشید.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۳    
رئیس شورای شهر مشهد گفت: شرایط کنونی مشهد، شرایط بسیار دشواری است لذا شورای شهر و شهرداری مشهد به عنوان یک پیکر و بدنه واحد از هیچ همکاری و مساعدتی برای کاهش آلام ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۱    
مهاجم اردبیلی تیم نفت مسجد سلیمان از هواداران این تیم خداحافظی کرد.