دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۲    
فیلم سینمایی فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی در پردیس سینمایی چهارباغ اکران خود را آغاز کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۹    
سیدعباس صالحی گزینه دولت دوزادهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا دولت شهرسازی را به عهده گرفته، اما مدیریت بازار مسکن را به شهرداری ها و مدیریت های محلی واگذار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۶    
در پایان مرحله گروهی رقابت های اسنوکر تیمی قهرمانی جهان تیم ملی اسنوکر ایران یک و دو به مرحله حذفی راه یافتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۶    
نطنز- رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: مردم مومن و نوعدوست نطنز در یک حرکت انسان دوستانه با حضور در جمعیت هلال احمر، 22 هزار و 500 سی سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
اواخر خرداد ماه امسال بود که در نشست خبری سریال زیر پای مادر درگیری لفظی شدیدی بین بهناز جعفری بازیگر این مجموعه و بعضی از خبرنگاران به وجود آمد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۷    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ایران دارای بیش از 60 هزار امدادگر، گفت: هلال احمر ایران بزرگترین شبکه ارائه خدمات توانبخشی در کشور را بر عهده دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۸    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق حرفه ای منزل و کشف چندین فقره سرقت به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات ویژه کارآگاهان پایگاه غرب این پلیس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۷    
معاون دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو، هشت عامل اصلی ایجاد بحران آب در کشور را بر شمرد گفت: برای آینده آب کشور باید ابتدا ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۵    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تفاهمنامه اخیر سازمان متبوع با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: 12 هزار سهمیه جدید بیمه ای هنرمندان و خبرنگاران را واگذار کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۴    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: با صدور حکمی از سوی فرمانده ناجا، سردار مهدی معصوم بیگی به عنوان رئیس پلیس استان اصفهان منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۲۹    
شورای پول و اعتبار تصمیم بانک مرکزی در مورد انحلال سه موسسه غیرمجاز البرز ایرانیان، افضل توس و وحدت (آرمان) را تایید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۷    
سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم گفت:خبر و خبرنگاری رکن چهارم دموکراسی بوده و همین موضوع اهمیت این بخش را می رساند که بر این اساس باید مشکلات و سختی های جامعه خبری را با نگاهی متفاوت از قبل ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام فناوری های نوین که در دنیا اجرا می شود پایه اصلی آن تفکیک از مبدا است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد که در صورت نقض توافق هسته ای توسط آمریکا تمام گزینه ها برای ایران روی میز است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۷    
نایب رییس اتاق اصناف گفت: عملیات اجرایی ساماندهی بازار طلافروشان در آینده نزدیک آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۴    
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: فاز اول ساماندهی عمده فروشان خوار و بار وخشکبار نیمه اول سال آینده تکمیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۶    
مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در پی تصادف دو خودروی سواری پیکان و پراید در محور باغ بهادران 12 نفر مجروح شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۵    
در سال 95 حدود 180 هزار نفر از جمعیت استان اصفهان به 167 مرکز مشاوره فعال تحت نظارت سازمان بهزیستی مراجعه داشتند و علاوه بر آن حدود 60 هزار نفر هم با خط چهار رقمی 1480 در تماس بوده و از این خدمات ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۲    
اردستان- امام جمعه اردستان گفت: مسئولین باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و با جامعه خبرنگاری قهر نکنند و سعی کنند تعامل سازنده ای با آن ها داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۲    
یک اصفهانی به اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر راه یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۶    
دهاقان-گردشگران این بار با زدن آتش به تنه درختان ماجرای تازه دیگری را به درختان در شهرستان دهاقان درست کرده اند و آنها را زنده زنده می سوزانند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۶    
سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: بازیکنان در حال بستن قرارداد با باشگاه هستند و از 2 هفته گذشته تمریناتمان را شروع کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۷    
با وجود شایعات مطرح شده فدراسیون فوتبال قصد ندارد تا قبل از بررسی کارشناسانه ماجرا و گفت وگوی حضوری با مسعود شجاعی و احسان حاج صفی این 2 بازیکن را از حضور در تیم ملی محروم کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان روز خبرنگار را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۴    
مسئول سازمان بسیج طلاب و اساتید گفت: جنگ نرم یکی از ابعاد گسترده اش تخریب عقاید و فرهنگ و ارزش های مردم است و نهاد روحانیت پاسدار و مروج این حریم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشتِ خطیب مجاهد مرحوم حجت الاسلام علی اصغر مروارید را تسلیت گفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۸    
مشاور سابق وزارت رفاه و تامین اجتماعی سلطه سرمایه های تجاری را اصلی ترین مشکل اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: به دلیل ناکارآمدی نظام مالیاتی کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۵    
حجت الاسلام روحانی در حکمی اسحاق جهانگیری را به عنوان معاول اول رییس جمهور در دولت دوازدهم منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۵    
یک هزار و 270 روحانی؛ معین و معینه زائران حج تمتع را به منظور انجام صحیح اعمال و مناسک حج همراهی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۵    
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: آقای روحانی برای معرفی هیئت وزرا با شخصیت ها و بزرگان سیاسی و هیئت رئیسه سه فراکسیون مجلس مشورت و ملاقات کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۴    
مشاور رئیس سازمان سنجش کشور گفت: پاسخنامه داوطلبان شرکت کننده در گروههای ریاضی و فنی، علوم تجربی و انسانی که رتبه کشوری تا 100 هزار را کسب کردند، اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۱    
استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ایده های عمومی و اهدافی که نظام پزشکی باید به دنبال آن باشد سخن گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۶    
مبارکه- رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه گفت: به منظور پیشگیری از بیماری تب برفکی بیش از 85 درصد جمعیت دامی های سنگین صنعتی و روستایی در شهرستان مبارکه واکسیناسیون شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۵    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با ابراز تاسف نسبت به اینکه امروز برخی از بانک ها به منظور وصول مطالبات خود فشارهای زیادی بر تولیدکنندگان وارد می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۲    
عدم پرداخت هزینه جلسات توانبخشی، گفتاردرمانی و کاردرمانی توسط سازمانهای بیمه گر هرساله فرصت امکان رشد و بهبودی را از بسیاری از کودکان و بزرگسالان نیازمند به این خدمات می گیرد و امکان زندگی بهتر و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۲    
لنجان_بار دیگر روز 17 مرداد مثل دیگر روزها بدون هیچ گونه جشن و مراسمی حتی یک تجلیل و خسته نباشید کوچک در شهرستان لنجان سپری شد گویا نامگذاری این روز در تقویم کاری مدیران شهرستان لنجان ثبت نشده و دیگر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۹    
رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق ایران از تمدید فرصت ارسال فهرست معاملات فصل بهار 1396 توسط مودیان مالیاتی تا پایان مهلت ارسال اطلاعات فصل تابستان (15 آبان 1396) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۹    
برنامه و سوابق 17 تن از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم که امروز به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند، اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۹    
امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۶    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: امیدواریم وعده رئیس جمهور درباره دسترسی آزاد اطلاعات محقق شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۶    
مبارکه- مسئول تربیت بدنی سپاه مبارکه گفت: پایگاه های استعدادیابی در شش روستا و سه شهر شهرستان مبارکه در رشته های فوتبال، فوتسال و والیبال فعالیت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۳    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: احیای سریع قلبی ریوی یک غریق زن توسط تکنسین های اورژانس او را از مرگ نجات داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۳    
منابع عراقی از هلاکت یک سرکرده داعش در الحویجه در جنوب غرب کرکوک در جریان حمله هوایی خبر دادند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۵    
نمایش پینوکیو یه نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ جبلی از 19 مرداد تا 3 شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی جنب اداره راه و شهرسازی اصفهان روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۲    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۷    
مشاور مدیریت و تامین مالی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طی سال های 80 تا 92، حدود 200 میلیارد دلار در بخش مسکن کشور منجمد و صرف ساخت مسکن های لوکس و واحدهای تجاری شد که به فروش نمی رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۵    
با افزایش بهای اونس جهانی، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار اصفهان، یک میلیون و 183 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل سایپا گفت: پراید را 17 ماه دیگر از رده خارج می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۲    
شهرضا – یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در سالیان اخیر در شهرستان شهرضا، ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه خانه ها و اماکن عمومی این شهرستان بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۰    
فردا در شصت و هفتمین برنامه از سری برنامه های "هرهفته، چند افتتاح" از پروژه های منطقه 14 شهرداری اصفهان به صورت رسمی بهره برداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۶    
اولین نمایشگاه گروهی عکاسان خبری به مناسبت روز خبرنگار از 19 تا 25 مردادماه در سالن سوره برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۰    
هرمان هسه از معروف ترین نویسندگان آلمانی است که بعد از چندین دهه، هنوز آثارش از پُرفروش ترین کتاب های رمان هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۱    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک های رسالت و مهرایران افزایش سقف وام قرض الحسنه از 15 میلیون تومان به 20 میلیون تومان را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۵    
اردستان- رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور گفت: 37درصد مدارس کشور توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۴    
سمیرم-تیم سمیرم با پیروزی 3 بر یک مقابل تیم فریدن قهرمان مسابقات استانی والیبال جام شهدای شهرستان سمیرم شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۴    
شهرضا – شهردار شهرضا گفت: مهمترین پشتوانه رسانه اعتماد مردم است و خبرنگار نیز زبان گویا و فکر پویای جامعه است که در هر شرایطی به دنبال احیا و حفظ منافع مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۸    
اکثر مردم تصور درستی از حرفۀ خبرنگاری ندارند...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۸    
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: در مورد مصدومیت لی اولیویرا محتاطانه عمل می کنیم و اینکه این بازیکن به مسابقه بعدی سپاهان برسد یا خیر فردا مشخص می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۸    
معاون سیاسی سپاه در گردهمایی اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در مرکز فرهنگی رسانه ای صبا برگزار شد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۵    
مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان گفت: کارگاه آموزشی سلسله مباحث اخلاق اسلامی ویژه برادران در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۹    
قبل از علمیات، کلاسی رو گذاشتند برای توجیه امداد و اینکه اگر کسی زخمی شد، بداند چگونه جلوی خونریزی خود را بگیرد تا دیگر برادران او را به عقب برگردانند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۶    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک های قرض الحسنه رسالت و مهرایران ، افزایش سقف وام قرض الحسنه از 15 میلیون تومان به 20 میلیون تومان را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۰    
براساس اعلام اتاق بازرگانی ایران و چین، ایرانیانی که در چین بدون مجوز با حساب شخصی شان فعالیت تجاری انجام می دهند از سوی چینی ها حساب شان بسته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۷    
آئین رونمایی از اولین تابلوی نقاشی خط سه بعدی از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در هنرسرای خورشید با حضور علاقه مندان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۷    
دو مصدوم تیم فوتبال ذوب آهن به تمرینات گروهی این تیم اضافه شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۴    
ظاهرا پنتاگون قرار است با موافقت دولت مانیل، از حملات پهپادی علیه مواضع داعش در فیلیپین استفاده کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۰    
معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: زباله های الکترونیکی به دلیل سمی بودن با دفن آنها خطرات بیشتری به محیط زیست وارد می کنند و به همین دلیل با تفکیک و بازیافت آنها می توان یکی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رسانه ها، خبرگزاری ها وخبرنگاران نقش مهم و تعیین کننده ای به عنوان رابط بین مسئولین، سازمان ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام فناوری های نوین که در دنیا اجرا می شود پایه اصلی آن تفکیک از مبدا است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۹    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (سه شنبه) 17 مرداد را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۵    
ثبت نام از خبرنگاران تخصصی نوجوان در حوزه ترافیک به مناسبت روز خبرنگار آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال در جشنواره هشتمین خورشید ولایت 18 نفر از دانش آموزان استان اصفهان موفق به کسب رتبه های برتر شدند و استان اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۱    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون 95 درصد ثبت سفارش کتب دانش آموزان ابتدایی در پایه های دوم تا ششم انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان جزئیاتی از جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، گفت: نماینده ای که با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عکس سلفی گرفته بود عذرخواهی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۷    
شهردار اصفهان در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۸    
رئیس مجلس درباره شایعات مربوط به نقش رهبری در انتخاب کابینه گفت:تا آنجا که اطلاع دارم ایشان بیشتر معیارهای خود را در رابطه با انتخاب افراد صالح بیان داشته اند و راجع به افراد نظری نداده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۲    
در جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری از تمبر و کتاب شهرپایدار هوشمند رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۹    
خبرگزاری ایمنا توانست در بخش های مختلف دهمین جشنوارۀ مطبوعات استان بدرخشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۴    
سمیرم-خبرنگاران در تمام روزهای سال خبرنگار اند نه تنها در اوایل مرداد ماه و این بی مهری به خبرنگاران همیشه و بوده و هست و امیدواریم در آینده نباشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۱    
نمایشگاه دوسالانه چاپ دستی در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۵    
لنجان_امام جمعه باغبادران گفت: بخشش و عفو یک مقوله فرهنگی است که ریشه در ذات و فطرت انسان دارد و دین اسلام هم پشتوانه آن بوده و برای آن اهمیت خاصی قائل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۵    
آیت الله العظمی مظاهری معتقد است توهین کردن به یک مسلمان، توهین کردن شوهر به زن و زن به شوهر و توهین کردن دو هم حجره ای و رفیق به یکدیگر و مسخره کردن همدیگر، گناهش به قدری بزرگ است که جنگ با خداست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۵    
نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: مردم مثل همیشه جلوتر از مسئولان در صحنه انجام به وظیفه حاضر هستند و این ما هستیم که بایستی با حل مشکلات و تکریم و احترام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۲    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر لزوم توجه به فرهنگ دستگیری در جامعه تأکید و عنوان کرد: انبیا(ص) و اهل بیت(ع)، همواره از تمامی ظرفیت های خود برای گره گشایی از مردم بهره می گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۲    
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: باکس های حمل نخاله های ساختمانی به صورت مکانیزه برای جمع آوری نخاله های خرد و فضای سبز در سطح شهر نصب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۹    
تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اصرار بر آموزش نظامی در منطقه گردشگری روستای خمیران مانع توسعه گردشگری این روستا و سرمایه گذاری در این منطقه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۹    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۶    
ارتش آمریکا مواضع گردان های سیدالشهدا(ع) (وابسته به الحشد الشعبی) در محدوده نوار مرزی عراق و سوریه را گلوله باران کردند که در پی آن تعدادی از نیروهای این گروه شهید و مجروح شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۶    
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان از افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان اشکاوند تا 2 هفته آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۶    
لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت: چیزی که از مبارزه با قاچاق کالا قبل از هر چیز به ذهن متبادر می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
سرطان معده بسته به بافتی که تومور از آن ناشی شده، در دسته های مختلفی طبقه بندی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
لنجان_یک خبرنگار حرفه ای برای نوشتن یک خبر کوتاه که در نهایت چند دقیقه وقت مخاطب را می گیرد، ساعت ها تلاش می کند تا از مناسب ترین وبامفهوم ترین کلمات در اوج صداقت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۴    
جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف همواره عاملی برجسته برای تداوم رشد اقتصادی هر شهری به شمار می رود که در این راستا شهرداری اصفهان توانسته با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در جهت توسعه شهر گام بردارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۴    
دهمین جشنوارۀ مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاههای خبری عصر امروز با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف، شهردار اصفهان و دیگر مسئولان استانی، در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۲    
دهمین جشنوارۀ مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف شب گذشته به کار خود پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۷    
انتظار می رود که هافبک پیشین سپاهان طی روزهای آینده با انتقال قرضی از دینامو زاگرب به وضعیت نامساعد خود در این تیم پایان دهد.
  • ۱