دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۳    
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه استان اصفهان دیگر کشش ایجاد کارخانه ندارد، گفت: صنعت گردشگری به عنوان مزیت استان مورد توجه فعالان اقتصادی و مسئولان دولتی قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۷    
مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در این بخش بیش از 421هزار تن کک تولید شده که این میزان تولید 40درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۹    
یک عضو مجمع نمایندگان اصفهان با اشاره به جلسه صبح امروز این مجمع با گزینه پیشنهادی وزارت دفاع گفت که اکثریت نمایندگان استان اصفهان از حضور حاتمی در دولت دوازدهم استقبال کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۵    
همه مادران به طور طبیعی و غریزی علاقمند به تغذیه فرزندان خود با شیر مادر هستند و سعی دارند بهترین مراقبت و تغذیه را برای آنها فراهم کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۸    
یکی از نواحی که در صورت وقوع بلایا به خصوص زلزله، آسیب های جدی را متحمل می شود، نواحی شهری است که این خود ضرورت اجرای برنامه بحران را روشن می سازد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۳    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: امیدواریم همانگونه که در شورای دوره چهارم خیز جدی برای محرومیت زدایی برداشته شد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۰    
شهردار اصفهان به آغاز عملیات اجرایی خیابان حدفاصل میدان فرزانگان تا بزرگراه شهید اردستانی گفت: احداث این خیابان یکی از آرزوهای شهروندان شمال شرق برای کاهش بار ترافیکی سه راه نقشینه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۰    
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با اشاره به لزوم محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار گفت: امیدواریم با تداوم این نگاه شاهد کاهش فاصله میان مناطق برخوردار و کم برخوردار باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۴    
اختتامیه نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی به مناسبت روز خبرنگار و به همت انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۵    
یک تشابه اسمی ساده باعث شد تا رسانه ها نام سرمربی تیم ملی را دستمایه تیترهای جالب خود قرار دهند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۵    
بازیکنان و مربیان ذوب آهن به کاپیتان مصدوم این تیم دلداری دادند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۵    
دقایقی پیش با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر و معتمدان محلی پروژه های منطقه14 شهرداری اصفهان به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۸    
معاون اول رئیس جمهور، ضوابط جدید واردات و ثبت سفارش تخم مرغ را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۵    
بازیکن جوان سپاهان که مدتی پیش رباط صلیبی پاره کرد روز گذشته زانوی آسیب دیده خود را به تیغ جراحان سپرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۲    
لنجان_خیلی ها می گویندروزخبرنگار روز بزرگی است که اهل قلم وبیان باید به آن افتخار کنند،می گویند این روز،روز انسان هایی است که در کمال حریت وآزادگی تاپای جان می کوشند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۴    
پایگاه خبری العهد به نقل از منابع معارضان سوریه بندهای توافق وزیر خارجه سعودی با اعضای هیأت عالی مذاکره کننده مخالفان سوریه را درباره راه حل بحران سوریه فاش کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۱    
دستاوردهای چشمگیر حزب الله لبنان در ارتفاعات عرسال ضد تروریستها سبب افزایش هراس صهیونیستها از توان رزمندگان مقاومت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت منزل در عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس در شمال کشور و کشف 15 میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۸    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: مرمت حمام تاریخی حاجی محمد آران و بیدگل آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۸    
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید خبرنگار موفق در بطن جریان ها قرار گیرد و یکی از ویژگی های خبرنگار خوب قضاوت و عمل بی طرفانه است، بدان معنا که واقعیت ها را با مردم در جریان بگذارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۸    
نطنز-شهردار نطنز گفت: بیش از 90 درصد اموال و املاک شهرداری نطنز سند دار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۵    
ویدئوی زیر صحنه هایی از شهادت مظلومانه احمد غلامی، شهید مدافع حرم را نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۶    
15 گروه امدادرسان از طرف های درگیر در یمن خواستند تا مهمترین فرودگاه این کشور را بازگشایی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۳    
مسئول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: دفاع جانانه و جریان سازی رسانه ای جامعه خبری ما درکنار برگزاری رزمایش ها و ارائه توانمندی های نیروهای مسلح منجر به ایجاد بازدارندگی فعال شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۸    
برخوار- فرماندار برخوار گفت: رسانه و مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند و هدایت و مدیریت افکار عمومی در دست رسانه هاست و باید از این ظرفین در راستای اهداف انقلاب ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۹    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سوم لیگ برتر مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
لنجان_شهردار فولادشهر گفت:با توجه به رکود موجود و مشکلات متعدد در شهرداری ها پروژه های در دست اقدام شهرداری فولادشهر تا امروز لحظه ای متوقف نشده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
ملی پوش جوان ایرانی شب گذشته با هدف پیوستن به روستوف روسیه خاک کشور را ترک کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
برخوار - آیین افتتاحیه و آغاز مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی شهرستان های استان اصفهان در برخوار برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۴    
تیران-رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: کتمان واقعیت ها نتیجه فعالیت حزبی وجناحی رسانه ها و خبرنگاران در جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۸    
برخوار- اردوهای جهادی، اردویی با عشق، علاقه و به دور از تجملات و غرور برای سازندگی و خدمت به مردم و مناطق محروم برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۵    
لنجان_معاون فرماندار شهرستان لنجان گفت: خبرنگار مدافع حقوق مردم و تصویرگرِ روایات زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و نقش موثر و مناسب آن در هر زمانی، غیرقابل انکار است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۵    
شهرضا - مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: از مجموع سطح زیر کشت صیفیجات در شهرستان، حدود 250 هکتار به کشت طالبی اختصاص یافته که برداشت آن از اوایل تیرماه آغاز ودرحال حاضر روزانه 300 تن محصول از مزارع ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۰    
گروه داعش 27 تن از شهروندان عراقی در استان کرکوک را اعدام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۷    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از کشف درب سنگی تاریخی به سرقت رفته مقبره آستراخاتون در شهر تاریخی پیربکران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۴    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تمامی کارکنان ارتش باید رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی را دستور کار قرار دهند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۴    
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مبارکه از شروع عملیات مرمت خانه تاریخی صفایی در محله قهنویه شهر مبارکه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۴    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از تصویب چهار طرح تاسیس منطقه نمونه گردشگری در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۲    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۵    
با افزایش بهای دلار و اونس جهانی، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار اصفهان، یک میلیون و 185 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۷    
با جذب کی روش استنلی توسط ذوب آهن تعداد فوتبالیست های برزیلی شاغل در فوتبال اصفهان به چهار نفر افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۲    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان با تاکید بر اینکه مجوز انحصاری برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه پزشکی عمان متعلق به شرکت نمایشگاه اصفهان است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۷    
مهاجم برزیلی مدنظر تیم فوتبال ذوب آهن رسماً به این تیم پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۴    
یک کارفرمای 60 ساله یزدی که به منظور امرار معاش خود با همیاری دو کارگر ساده تعهد حفر چاهی عمیق را برعهده گرفته بود، با یک بی دقتی ضمن به حبس کشیدن خود، یکی از همراهانش را روانه قبرستان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۱    
مسئولان شهری صبح امروز، پس از سپیده دم، قرار گذاشتند تا از هیج خدمتی برای زوال خورشید پر فروغ علم و فناوری فروگذار نکنند و به قیمت عمر به آبیاری درختچه های شکوفه زده علم و فناوری بنشینند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۱    
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان گفت: ارزش تولیدات تجهیزات پزشکی ایران سالانه بیش از 400 میلیون دلار است و همچنین شرکت های دانش بنیان زیادی به تازگی در این حوزه فعال شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۲    
معاون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به لزوم الگوگیری جوانان از افراد موفق در عرصه علم و فناوری گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۹    
کاپیتان سیاه جامگان علاوه بر گلسازی و گلزنی برای این تیم در تقابل با ذوب آهن آینده فوتبالی ستاره تیم اصفهانی را هم در معرض تهدید قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۹    
مقام و منزلت زن ایرانی در عرصه های اجتماعی نه فقط با رسیدن به مناصب بالای اجرایی، بلکه با تحصیل و پیشرفت علمی و فرهنگی و در حقیقت تولید فکر و اندیشه، تعریف می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۷    
جمعی از اهالی رسانه و ورزش اصفهان روز خبرنگار را در کنار همکار پرتلاش و البته پرامید خود سپری کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۴    
سازمان حفاظت محیط زیست، چهار زیستگاه طبیعی اصفهان را تا پایان سال 1401 شکار ممنوع اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه اگر اعدام را کم می کنند حداقل یک مجازاتی را جایگزین کنند که نقش بهتر از اعدام را داشته باشد، گفت: همه کارها را رها کردیم و همه نتیجه را از اعدام می خواستیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۲    
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: روز گذشته ماموران نیروی انتظامی طی عملیاتی اقدام به دستگیری 64 دختر و پسر نیمه عریان در یکی از ویلاهای اطراف شهر اصفهان کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۹    
از سال گذشته تاکنون گرانی گریبانگیر بازار گوشت قرمز شده در حالی که قیمت ها سر به آسمان گذاشته و مردم کم درآمد توان خرید یک کیلوگرم گوشت را هم ندارند و رکود در این بازار شدت گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۹    
سازمان لیگ برتر فوتسال زمان جدید هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۳    
مشاور شهردار در امور فناوری های نوین شهری آمادگی شهرداری برای همکاری با دستگاه های مختلف در خصوص توسعه علم و فناوری را اعلام کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۵    
نمایش کمدی خواستگاری به نویسندگی آنتوان چخوف با کارگردانی رویا خسروی تا 31 مرداد ماه در سالن نمایش اصفهان روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۹    
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت حقوق نجومی به مدیرکل ورزش و جوانان یکی از استان ها واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۹    
اگر مرتبه قبل مصدومیت قاسم حدادی فر به مثابه شوک بزرگی برای ذوب آهن محسوب می شد این بار پارگی رباط صلیبی این بازیکن بیش از هرچیز آینده فوتبالی خود او را در معرض تهدید جدی قرار داده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۶    
دبیر شورای نگهبان، رای ملت به ریاست جمهوری و تنفیذ آن توسط رهبر معظم انقلاب را موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم اسلام و انقلاب دانستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۳    
رییس جمهور در احکام جداگانه ای مسئولیت دو معاونت ریاست جمهوری و همچنین دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی را به زنان واگذار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۷    
فریدن - جلسه تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان فریدن در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۹    
پزشک تیم ذوب آهن آخرین وضعیت مصدومان این تیم را شرح داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۵    
وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: سیاست وزارت اطلاعات در خصوص کانال ها پلیسی نیست و اینگونه برخورد در قبال فعالان مدنی جدای از عناصر ضد انقلاب را در شان یک جامعه رشد یافته نمی دانیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۵    
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری 25 شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۵    
قاسم حدادی فر بار دیگر با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲    
وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: آقای رئیس جمهور قول داده است در سه ماه اول شخصا اعلام کند چه اعتباری را می تواند در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۳    
وزیر پیشنهادی دفاع توجه به حوزه های موشکی ، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و رزم زمینی را از اولویت های خود در وزارت دفاع اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۰    
احسان محمد حسنی که پس از 6 سال در نشست خبری با خبرنگاران حاضر شده بود در حاشیه این نشست به سوالات خبرنگار ایمنا پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۰    
اولین کنگره بزرگداشت شهدای منطقه 10 اصفهان با هدف معرفی سبک زندگی شهدا و الگو برداری از اخلاق و منش شهدا فردا برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۴    
سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم: پیگیری و مطالبه گری از زبان مردم از مهم ترین وظایف خبرنگاران دانست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۸    
در حالی که جامعه و مراجع تقلید مشکلی با حضور زنان در مشاغل سیاسی و اجتماعی ندارند، خبرهای خوبی از سپردن پستهای وزارتی به زنان در کابینه دولت دوازدهم به گوش نمی رسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۵    
خیابان ظهیرالاسلام، یکی از خیابان های تاریخی اصفهان است که منزل استاد مصورالملکی از طراحان و نقاشان پرآوازه اصفهانی در آنجا واقع شده است که این روزها جلوه زیبایی از رنگ ها و نقوش دلنشین بر دیواره های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۶    
شماری از رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در جریان درگیری با تروریست های تکفیری در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن به شهادت رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۳    
برخی شبکه های اجتماعی مدعی شدند که آزاده نامداری شب گذشته پس از ورود به کشور توسط ماموران امنیتی در فرودگاه امام خمینی دستگیر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۳    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (چهارشنبه) 18 مرداد را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۰    
مدافع حرم محسن حججی از نجف آباد، که دو روز پیش در مرز سوریه با عراق به اسارت داعش در آمده بود، به شهادت رسید و آسمانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
درخواست پروانه ساخت دومین فیلم سعید روستایی، متری شیش و نیم با بازی شهاب حسینی و پیمان معادی و به تهیه کنندگی پیمان معادی داده شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
اپرا تئاتر هفت خوان رستم به نویسندگی و کارگردانی عرشیا شفیعیون از 19 تا 25 مرداد ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۴    
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: خبرنگاران در همه حوزه ها به شهرداری لطف داشتند و بازتاب تلاش و امید اصفهان را نوشتند و به تصویر کشیدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۵    
رئیس اداره ممیزی و درآمد شهرداری اصفهان گفت: قبوض عوارض نوسازی و عمران شهری شهرداری اصفهان شهریورماه توزیع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۳    
ذوب آهن در حالی به مصاف پیکان می رود که 3402 روز از آخرین شکستش برابر این تیم می گذرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۰    
لنجان_ قانون اساسی دربیان اصول کلی حاکم برنظام جمهوری اسلامی دراصل ششم شیوه اداره امور کشور را بر آراء عمومی مبتنی کرد و روش آن را انتخابات قرارداد وبه موازات اشاره به انتخاب رئیس جمهوری و نمایندگان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۴    
تیران-فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: یکی از باندهای بزرگ سارقین احشام استان اصفهان در تیران و کرون منحدم شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۵    
آیا مسئولان ستادی محیط زیست خواهند توانست در برابر باغ وحشی که در سایه مماشات اداره کل خراسان رضوی چهارمین سال از فعالیت غیرقانونی خود را پشت سر گذاشته و به علاوه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۲    
عبدالحسین نوایی تاریخ نگار معاصر و از چهره های ماندگار، با اینکه اصالتاً از نواحی لاریجان بود، در تهران به دنیا آمد و در زمینه ادبیات و تاریخ تبحر و تسلط یافت و آثار تحقیقی تاریخی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۶    
خبرگزاری ایمنا در نظر دارد هر روز صبح تجربۀ خواندن صفحۀ آغازین یک کتاب را با شما به اشتراک بگذارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۳    
اجرای نمایش شاد و موزیکال آی قصه، قصه، قصه به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و طراحی و کارگردانی احمد رضایی، به دلیل استقبال مخاطبان تا 20 مرداد ماه در سینما فرهنگ خمینی شهر تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۳    
نمایش کمدی سران سانتا ماریا به نویسندگی علی حسن زاده با کارگردانی سالار شاب، تا 27 مرداد ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۷    
رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بالغ بر 60 درصد از تحصیلکرده های دانشگاهی کشور را زنان تشکیل می دهند اما متاسفانه در حوزه مهارت آموزی ضعف هایی وجود دارد که این شورا سعی در حل این ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۶    
2 مدرسه ی جدّه بزرگ و جدّه کوچک، از مهم ترین بناهای عهد صفویه هستند که در محدوده ی بازار اصفهان و نزدیک به یکدیگر ساخته شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۶    
طب سنتی ایران برگرفته از فرهنگ ایران و اسلام و یک مکتب طبی کامل و پویا است که جهان را به عنوان نظام احسن و آفریده خالق علیم و حکیم می نگرد و پزشک را از بابت تسلط و احاطه ی او به علوم مختلف و درک صحیح ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۳    
یکی از ساده ترین راهکار ها برای تردد راحت مردم از چهارراه های عابر پیاده اجرای طرح تمام قرمز است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۴    
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: هزینه اجرای فاز اول پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان 150 میلیارد ریال بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۸    
سبزپوشان اصفهانی امیدوارند تا با برتری برابر حریفی که فصل گذشته در هر 2 دیدار رفت و برگشت شکستش دادند به روند خوبشان در شروع لیگ هفدهم تداوم بخشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۲    
در مسابقه ای که تکرار افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان به حساب می آید پُرافتخارترین تیم لیگ حرفه ای ایران مصادف با روزهای بحرانی خود به مصاف حریفی می رود که اولین تجربه لیگ برتری اش را بسیار شکوهمندانه آغاز ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۱    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۷:۵۹    
در هفته ای که سوپرجام نمادین فوتبال ایران در آن تکرار می شود 2 مدعی کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ شانزدهم هم به مصاف یکدیگر می روند.