چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۳May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۹    
مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت بروکراسی اداری را علت دریافت نکردن بودجه قطار شهری دانست و گفت: پروژه تراموا یکی از مهمترین اولویت های شهرداری رشت بوده است و شبانه روز در تلاش می کنیم این پروژه تا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۷    
هفتاد و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 60 درصد موقوفات این منطقه به کشاورزی و زمین های زراعی اختصاص دارد که خشکسالی های اخیر تاثیر فراوانی بر درآمد این بخش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۹    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در یک ماه گذشته در استان اصفهان 25 مورد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن رخ داد که از این تعداد دو نفر جان خود را از دست دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۹    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز با تأکید بر لزوم خودگردان شدن پارک ها، گفت: هر پارک نیازمند رستوران، وسیله بازی و ورزش است که باید همه این موارد پیش بینی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تلاش برای ایجاد ساختار مبارزه با پولشویی، نقطه قوت نظام است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازگشت هزار و 307 واحد صنعتی به چرخه تولید خبر داد و گفت: حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان داخلی از محورهای اصلی تعیین بودجه سال آینده هیئت دولت خواهد بود
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: سیاست وزارت جهاد کشاورزی این است که تولید سبزیجات و صیفی جات را به گلخانه ها منتقل کند تا مصرف آب کاهش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۳    
تشدید حملات ائتلاف سعودی علیرغم مذاکرات صلح در سوئد و شلیک شش موشک بالستیک توسط نیروهای یمنی به جنوب عربستان و انهدام پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در ساحل غربی از جمله اخبار و تحولات یمن است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۴    
یکی از انواع تداخلات دارویی، اثر داروها بر مواد غذایی است که به تداخل دارو با غذا موسوم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۹    
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که توقف احتمالی سیاست های سختگیرانه پولی فدرال رزرو آمریکا موجب افزایش چشمگیر و خیره کننده قیمت طلا خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۵    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: متأسفانه ما متوجه فرسودگی زیرساخت های کشور نیستیم و این تنها شامل مدارس ما نمی شود و هرسال نشان می دهد که در ده سال گذشته نرخ تشکیل سرمایه ثابت ما منفی بوده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۲    
کاشان -در ششمین روز جشنواره پنج نمایش در بخش صحنه ای و خیابانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان اجرا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۷    
وزیر امور خارجه در واکنش به حمله تروریستی امروز در چابهار تاکید کرد: ایران تروریست ها و اربابانشان را به دست عدالت خواهد سپرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۴    
رییس شورای امنیت کشور در پی وقوع حادثه تروریستی چابهار پیامی منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۷    
کاشان - نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در احداث ساختمان جدید سالن مسافری ایستگاه راه آهن کاشان از نماد و معماری کاشان استفاده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت حفظ خطوط تولیدی را به معنی حفظ اشتغال دانست و اظهار کرد: امروز یکی از برنامه های اولویت دار دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام خاصه پروژه های دارای بیش از 60 درصد تولید است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۹    
رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: سقوط خودروی پژو از روی پل حجتیه اصفهان خسارت جانی نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۴    
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: از شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خواهش می کنیم همانطور که به ظرف مدت 15 روز کلیه مشکلات ورزشگاه آزادی را با صرف هزینه های بسیار زیاد آماده کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۷    
کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از معلولیت های بهزیستی استان اصفهان گفت: بیماری پوکی استخوان بیماری خاموش است که بیشتر سالمندان به ویژه بانوان را درگیر می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۲    
مشاور توسعه و سلامت شهرداری اصفهان گفت: اصفهان از نظر بافت جمعیتی رو به سالمندی می رود که این مهم مورد توجه شهردار اصفهان نیز قرار گرفته است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۳    
مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه گفت: اگر اعتبارات کافی برای تکمیل نقش جهان در اختیار شرکت توسعه و تجهیز نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۳    
استاندار اصفهان گفت: اصفهان تنها محدوده پل غدیر تا پل شهرستان نیست و در این شهر مناطق محروم هم وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۴    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حلقه حفاظتی شهر اصفهان نماد بارز محرومیت زدایی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۱    
کاشان - در چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، کارگاه های آموزشی ویژه هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش و تئاتر در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: اگر فردا هوا بارانی باشد شرایط را کمی برایمان سخت می کند ولی چون ما تقریبا در همه شرایطی تمرین کرده ایم یک بازی خوب را خواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۳    
امروز پنجشنبه سکه طرح جدید با قیمت سه میلیون و 901 هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز با نرخ سه میلیون و 701 هزار تومان در بازار معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با هدف قهرمانی کارمان را آغاز کردیم و چیزی غیر از این نمی خواهیم و نتیجه اصلی را در طول مسابقات و آخر فصل خواهیم دید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۹    
گالری نگرش به مدت هفت هفته پروژه ای را به نام جبر محیطی برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۷    
دبیر کل فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۲    
شهردار اصفهان گفت: حلقه حفاظتی شهر اصفهان به طول 78 کیلومتر قرار است از جان مردم حفاظت کند و از شدت آلودگی هوا بکاهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۸    
مراسم کلنگ زنی حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان به طول 78.2 کیلومتر، با ساخت تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی با حضور مدیران استانی و شهری، آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۴    
ایران و کشورهای همسایه در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، اما افشای پرونده های فساد در عراق، انتظارات ترکیه از ناتو، تشکیل کابینه جدید بحرین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۸    
شهرضا – رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا گفت: فرهنگ سازی مهمترین رسالت دانشگاه های نسل چهارم است و سایر فعالیت های علمی و پژوهشی این مراکز با این هدف انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۱    
سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای حفظ اسلام و ارزش های آن فدا کردند و یاد و راه شهدا در جامعه باید زنده برای همیشه نگه داشته شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۷    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد آتش افروزی خبر داد که صرفا برای خوشگذرانی و تفریح با مراجعه به پارک ها و فضاهای سبز در مناطق جنوب شهر تهران اقدام به آتش زدن آنها کرده است .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۱    
رشته های بی بازار دانشگاهی در کشور این بار گریبان معلولانی را گرفته که هر روز به تعدادشان افزوده می شود اما همواره با درهای بسته برای پیدا کردن فرصت شغلی مناسب روبه رو می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۳    
رییس سازمان برنامه و بودجه در تشریح جزییات بودجه سال آینده، قیمت بنزین در بودجه 98 را اعلام کرد و گفت: قیمت بنزین در بودجه سال آینده یک هزار تومان دیده شده و دولت درآمدی از این محل نخواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۱    
لیگ استانی اسکیت آلپاین برای نخستین بار در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۲    
دبیر کل انجمن اقتصاددانان ایران با بیان اینکه چرا در ایران بنگاه های اقتصادی ماندگار کمی داریم، گفت: عمر زیاد بنگاه ها در اروپا، ژاپن و.. ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۹    
مهمترین مبحث امروز کلان شهر اصفهان که ذهن کوچک و بزرگ و خانه دار و بچه دار و زنبیل دارِ سبد کالا را به خودش مشغول کرده، مساله مهم آلودگی و وارونگی هواست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه باید قواعد حضور در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف را یاد بگیریم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۳    
شهرضا – مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: 200 هزار نفر در 300 کتابخانه استان اصفهان عضویت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۱    
پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) یک عامل انتحاری اقدام به انفجار بمب داخل یک خودرو در یکی از خیابان های چابهار کرد که این حادثه چند شهید و مجروح داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۷    
سی و نهمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی شهرداری اصفهان با حضور شهردار، روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری اصفهان به منظور تدوین برنامه عملیاتی دوساله شهرداری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۸    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از امروز فعالیت خود را از مناطق غرب و جنوب استان شروع خواهد کرد و این بارش ها تا فردا ادامه خواهد داشت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۹    
کارشناس کنترل کیفیت هوای اصفهان گفت : کیفیت هوا با میانگین شاخص 112 برای گروه های حساس ناسالم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری جشنواره شعر ترافیکی با عنوان "تراطنز" خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۶    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان انفجار در نزدیکی مقر انتظامی چابهار را تایید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از مانع تراشی در مقابل طرح تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۹    
رییس هیئت مدیره صنایع ماشین و ابزار سازی اصفهان گفت: برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی باید کالای مصرفی و واسطه ای به صورت انبوده تولید شود و کارخانه هایی که تولید مشابه دارد نیز در یکدیگر ادغام شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۹    
تیم والیبال ورونا در جدال لژیونرهای ایرانی لیگ ایتالیا به برتری دست پیدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۳    
حلقه حفاظتی شهر اصفهان شامل مجموعه ای از بزرگراه ها و تقاطع های غیرهمسطح است که از شرق اصفهان کنار مرکز همایش ها آغاز و شمال اصفهان را دور زده و به شهرستان خمینی شهر وارد می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۰    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم داوری مسابقه تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۱    
هافبک ذوب آهن در بازی روز گذشته تیمش در مقابل پرسپولیس نمایش خوبی نداشت تا بهترین فرصت را برای اثبات خودش به برانکو ایوانکوویچ از دست بدهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۸    
در فاصله 4 روز مانده تا بازی مهم سپاهان و پرسپولیس سرمربی قرمزها از همین حالا دنبال تحت تاثیر قرار دادن قضاوت داور این مسابقه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۵    
جذابیت شگفت انگیز صد سال تنهایی درست از عنوان داستان آغاز می شود؛ جایی که خواننده برای اولین بار مبهوت تعبیر خواندنی مارکز می شود و این بهت و حیرت را به دنبال خود تا آخرین بند داستان می کشاند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۲    
رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: واژگونی کامیون در بزرگراه شهید خرازی اصفهان تلفات جانی نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۶    
دهاقان – شهردار دهاقان گفت: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بتوانیم عملیات بازسازی تپه نورالشهدا را زودتر به اتمام برسانیم و تا کنون این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۸    
مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری رقابتی برای انتخاب بهترین سخنورهای نوجوان اصفهانی با عنوان سکوی سخن خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۲    
زری ها در تلألو نور برق می زند و به یاد می آورد زمانی را که استاد گلابتون را با ابرشیم در هم تنید و زربفت را بافت تا زنده نگه دارد هنری را که امروز در پیچ و خم شهرهای هنری گم شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۳    
همزمان با بازسازی پورتوریکو پس از طوفان ماریا، مجلس سنای این جزیره، تصویب قانونی را رأی گیری کرد که بر طبق آن همه انرژی مصرفی این منطقه از منابع انرژی تجدیدپذیر تأمین شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۴    
مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: "حلقه حفاظتی ترافیکی شهر" یکی از ابرپروژه های اصفهان به شمار می رود که پس از اجرا، امنیت جانی و زیست محیطی را به شمال شهر باز گردانده و نفس شمال شهر را باز می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۱    
نور چشمانش در 19 سالگی خاموش شد، اما روح بزرگش، دنیای تیره پیش رو را برای او روشن تر از روشنایی خورشید و پرنورتر از ستاره ها کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۴    
یک کارشناس حمل و نقل راهکار اساسی در افزایش مراجعات معاینه فنی را فرهنگ سازی عمومی دانست و گفت: اگر برای مردم خطرات ناشی از سهل انگاری در زمینه معاینه فنی تشریح شود و بدانند با بی توجهی به آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۹    
شهرضا - تاریخ ایران، شناسنامه قومی است که در کوران حوادث با تکیه بر ذوق سلیم و همت والای خود توانستند با چیرگی بر شداید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۹    
شهردار کرمان با بیان اینکه شهر باید به صورت همه جانبه برای معلولان مناسب سازی شود، گفت: ساختمان های ساخت جدید که ضوابط مربوط به مناسب سازی برای معلولان را در نظر نگیرند مشمول هزینه های سنگینی می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰    
یک مدرس دانشگاه گفت: یکی از مهارت ها در سواد رسانه، تفکر انتقادی است که به افراد قدرت تجزیه و تحلیل محیط پیرامون خود را می دهد تا از آن استفاده بهینه ای داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۹    
بهارنارنج، گیاهی معطر در حوالی شیراز و بابل است که می توان آن را به عنوان بی خطرترین مسکن دنیا معرفی کرد چرا که تأثیری بی نظیر و فوری در کاهش دردهای ناشی از عملکرد سیستم عصبی بدن دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۲۷    
رییس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر فروشندگان قطعات یدکی خودرو خبر داد و گفت: در این طرح پنج واحد صنفی پلمب و برای 16 واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۵    
اتحادیه های کامیونداران و کشاورزان فرانسه به منظور افزایش فشار بر دولت این کشور جهت رسیدگی به شکایات و تحقق مطالباتشان، اعضای خود را به برگزاری اعتصاب و اعتراضات عمومی دعوت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شواهد بسیاری وجود دارد که آلودگی های دهانی زمینه ساز بیماری های قلبی و عروقی، بیمارهای مغزی و سکته مغزی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۷:۴۸    
نمایندگان هر دو حزب مجلس سنای آمریکا قطعنامه ای تنظیم و ارائه کرده اند که اقدامات ولیعهد رژیم سعودی، از جمله مشارکت او در ترور روزنامه نگار سعودی را محکوم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۷:۳۹    
نایب رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ریشه مشکل بوجود آمده برای بیمارستان ایرانیان دبی، مناقشات سیاسی و دیپلماتیک بین تهران و ابوظبی است.