جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۹    
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: با تدابیر اتخاذ شده از سوی سازمان دامپزشکی کشور، بازار رقابت واکسن های دامی تولید داخل ایجاد شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۹    
بازار مسکن پس از جهش حدود دو برابری قیمت در یک سال گذشته، اینک وارد رکود تورمی شده و گرچه تعداد معاملات آن به کمترین میزان در پنج سال اخیر رسیده اما همچنان قیمت در این بازار روند صعودی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۰:۱۴    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۷    
رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه در سال های گذشته منابع درازمدت را در نظر نگرفته ایم، گفت: در حال حاضر ایران رتبه نخست جهان را برای هدر دادن آب و خاک دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۱    
نایب رییس شورای شهر تهران به ضرب و شتم یک عکاس خبری واکنش نشان داد
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۳    
تلویزیون با فیلم های سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی در تعطیلات آخر هفته میزبان مخاطبان همیشگی خود می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۹    
شاگردان ناظم الشریعه به رده پنجم جهان صعود کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۹    
هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک فوتبال اصفهان منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۰۶    
به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، طرح استیضاح وزرای علوم و آموزش و پرورش به ترتیب در جلسات 25 و 27 آذر این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۳    
کاشان - مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار کاشان گفت: باید با تولید و اجرای آثار نمایشی فاخر به ویژه با موضوع شهروندی در محلات و در سطح شهر از این ظرفیت بی نظیر برای آموزش مفاهیم و فرهنگ شهروندی استفاده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۸    
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی اصفهان در اختتامیه مدرسه پاییزی صنایع دستی گفت: با وجود 198 دسته هنری جزء شهرهای جهانی صنایع دستی محسوب و متاسفانه حضور جوانان در حوزه صنایع دستی اصفهان کمتر دیده می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۷    
شهردار اصفهان طی پیامی 14 آذر ماه روز جهانی داوطلب ، روز حمایت و گرامیداشت کسانی که با تعهد درونی به همنوعان خود، شهر خود و دغدغه های اجتماعی می اندیشند، را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۱    
نطنز-رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: برخورد یک دستگاه تریلر با کامیون بنز در محور بادرود-کاشان یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۳    
معاون رییس جمهور گفت: در کشور، سرمایه انسانی و نیروی کار بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۶    
معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یک هزار و 55 هکتار از اراضی مورد اختلاف بین موقوفات با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان تعیین تکلیف شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی در احداث 200 هزار واحد مسکونی تا سال 1400 در شهرهای جدید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۹    
شب حمید مصدق در اصفهان با حضور نویسندگان و پژوهشگران ادبی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: اجازه افت قیمت مرکبات به کمتر از دو هزار تومان را در باغات نمی دهیم، گوجه فرنگی نیز حداکثر با قیمت 3200 تومان عرضه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۷    
سفیر ایران در انگلیس گفت: حوثی ها شرکت در گفت وگوها را مشروط به خارج شدن بخشی از مجروحان خود برای معالجه و عزیمت هیات مذاکرات خود از فرودگاه صنعا کرده بودند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۵    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید تهدیدات و معضلات دوران تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، به پیام ها و درخواست های آمریکا از طرق مختلف برای مذاکره خبر داد و تاکید کرد: دولت هیچ چیزی پشت پرده ندارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۳    
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه که به ریاست جهانگیری معاون اول رییس جمهور تشکیل شد، لایحه مشارکت عمومی – خصوصی را تصویب کرد و به مجلس فرستاد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۰    
خیابان های مرکزی شهر از عصر امروز با قفل ترافیک رو به رو شده به طوری که در برخی از معابر رانندگان خودروها مجبور به توقف کامل شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۹    
رییس پلیس تهران ،در مورد صرافی های غیر مجاز و دلالان ارز هشدار داده که در بخش پایانی ذره بین چهاردهم توضیح داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علیرضا رشیدیان را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی شورای شهر رباط کریم با اشاره به اقدام غیرقانونی برخی افراد برای ادامه فعالیت شهردار معزول رباط کریم گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۸    
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در جوابیه ای نسبت به اظهارات سرمربی تیم پرسپولیس تهران پیرامون نحوه داوری دیدار این تیم در مقابل تیم ذوب آهن واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۵    
نجف آباد- نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید گفت: دانشجویی که نسبت به مسائل و مشکلات اجتماع، نیازهای دانشگاهی و عملکرد مسئولان بی تفاوت باشد، بدترین نوع دانشجو در شرایط امروز است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۲    
نبود حمایت های لازم بیمه ها از درمان در بخش خصوصی، بدهی شش ماه بیمه ها به داروخانه ها و لزوم تقویت بیمه های پایه و تکمیلی در ایران از مهم ترین دغدغه های فعالان بخش خصوصی حوزه درمان اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۳    
گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: اگر در جمهوری اسلامی شکاف نسلی به وجود آید به کشور آسیب می رسد، به همین دلیل با دستگاه هایی که با سیاست های دولت همسویی ندارند برخورد جدی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۰    
کتاب هندسه معنا در پرگار مولانا نوشته محمدعلی تیرانداز توسط نشر نگاه معاصر منتشر و راهی بازار نشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۸    
استاندار اصفهان گفت: مدیران و مسئولان حراست باید مجهز به علم روز باشند؛ چرا که دشمنان به صورت مداوم ترفندها و نقشه های خود را تغییر می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۰    
نماینده مردم تبریز در صفحه توییتر خود نوشت: تصویب قانون جامع حمایت ازحقوق معلولین ⁧‫برای مجلس شورای اسلامی یک افتخار ملی محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به پس گرفتن امضاهای تعدادی از متقاضیان، استیضاح وزیر خارجه منتفی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۳    
دروازه بان پرسپولیس به عنوان سفیر نماز انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۱    
آخرین نشست تخصصی جایزه پژوهش سال سینمای ایران با موضوع حقوق مخاطبان سینمای ایران با حضور محمدعلی حسین نژاد و اکبر نبوی سه شنبه 13 آذر در دانشکده سینما- تئاتر دانشگاه هنر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۸    
در حالیکه تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان، دومین سال حضور خود در رقابت های لیگ برتر کشور را تجربه خواهد کرد مسئولین باشگاه سپاهان از پیراهن تیم فوتبال بانوان خود رونمایی کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۲    
یک کارشناس طراحی شهری گفت: مدیریت شهری باید با مشارکت شهروندان و در نظر گرفتن اصول توسعه پایدار نسبت به تهیه طرح جامع با رویکرد تاب آوری شهری گام بردارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۳    
سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن و سپاهان نقطه عطفی برای ورزش استان بوده و خواهند بود، هندبال ایران مدیون این دو باشگاه است ولی به نظر من ظرفیت اصفهان برای حضور سه تیم در لیگ برتر هندبال شاید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۴    
سی و هفتمین سالگرد استاد جلال تاج اصفهانی با حضور انبوه جمعیت از اقشار مختلف مردم و علاقه مندان به موسیقی اصیل ایرانی بر سر مزار او در تخت فولاد، تکیه سیدالعراقین برگزار شد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۱    
تیم ملی هندبال بانوان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مقابل نیوزلند پیروز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۱    
نگاهی به آخرین وضعیت شهرهای در معرض تنش آبی حاکی از آن است که تا پایان آبان ماه سال جاری همچنان 334 شهر کشور در معرض تنش آبی قرار داشته اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۸    
شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از خلع ید اراضی قطب دام و طیور این شهرستان و بازگشت مالکیت آن به دولت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۹    
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از تمهیدات این معاونت برای کاهش چالش های آلودگی هوا در ورزش شهروندی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۳    
رییس جمهور با بیان اینکه استان سمنان و سرخه، مهد انقلاب بوده و امروز هم انقلابی است، تصریح کرد: وعده دولت و وزارت نیرو به مردم سرخه، آب شرب سالم و پایدار در تابستان 99 است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۰    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) گفت: بر اساس آخرین آمار موجود، 35 میلیون نفر در فضای مجازی عضو کانال های تلگرام و طلاگرام (تلگرام طلایی) هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آنچه از دیپلماسی آب باید انجام می دادیم، انجام دادیم و با همگان مذاکره کردیم؛ در حال حاضر تنها چیزی که به ذهن مان می رسد استعفای دسته جمعی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۷    
دبیر اجرایی جایزه ادبی جمالزاده گفت: جایزه ملی ادبی جمالزاده به عنوان جایزه محوری ادبیات در اصفهان تدوین شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۴    
نماینده مردم فریدن، چادگان و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ردیف بودجه سال 98 دولت، هزینه پروژه های آبرسانی استان اصفهان حذف شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اصلاحات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۶    
رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان در خصوص تنوع قیمت دارو در داروخانه های اصفهان گفت: برخی از مدل های دارویی ایرانی و برخی دیگر هندی هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۶    
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از فردا -پنجشنبه 15 آذر ماه- با برگزاری دیدار تیم های پیکان و نساجی مازندران آغاز می شود و تا روز شنبه -24 آذرماه- ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۱    
کاربران توئیتر به مناسبت روز جهانی معلول، صدای توان خواهان این سرزمین شدند و از قانون حمایت از معلولان تا لزوم فرهنگ سازی در برخورد با آن ها را موضوع توئیت های خود قرار دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۱    
طبق آخرین مصوبه کمیسیون ماده پنج (سال1394) مساحت بافت فرسوده در چهارگونه مختلف با 232 پهنه، دوهزار و 304 هکتار است که بر اساس سرشماری سال 1395، 436 هزار و453 نفر معادل 22 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۵    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با پیگیری های انجام شده برای اجرا و تکمیل پروژه های میدان امام علی(ع)، رونق واقعی را به این میدان باز می گردانیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۹    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: جاده منتهی به ورزشگاه نقش جهان در حریم شهر قرار دارد و احداث راههای دسترسی به ورزشگاه بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
تیران-شهردار رضوانشهر گفت: باتوجه به ضعفی که در امکانات مدیریت بحران رضوانشهر ضعیف وجود دارد در هنگام بحران باید از شهرهای همجوار درخواست همکاری شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۴    
رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: بازارهای روز جهت عرضه میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده های گوشتی در نقاط مختلف شهر ارومیه توسعه می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۱    
تیم فوتسال بانوان نامی نو در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان تیم صدرنشین خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۱    
معاون معماری و شهرسازی شهردار کرمان گفت: شیوه نامۀ اجرایی مناسب سازی معابر و ساختمان ها در قالب سه جلد شامل شیوه نامۀ مناسب سازی فضاهای عمومی، دولتی و شهری تدوین شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۵    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: حادثه حریق بازارچه شهید خرم در میدان ارتش خوشبختانه تلفات جانی نداشت و علت حریق نیز در دست بررسی کارشناسان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۹    
مسافرت برای افرادی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند، همیشه با ترس و دلهره است چرا که از امکان عبور و مرور راحت و بدون دردسر به مناطق دیدنی همراه اطمینان ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۹    
رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: سه متخلف شکار و صید به محیط بانان این شهرستان حمله کردند که عصر روز گذشته دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۳    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: جو اصفهان با ورود سامانه ناپایدار از مناطق غربی استان ناپایدار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۷    
مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اسمم در کمیته فنی رقابت های قهرمانی کشور است اما فعلا تصمیمی برای ادامه همکاری با تیم ملی ندارم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: در ⁧‫اصفهان‬⁩ تنها 35 درصد یعنی یک سوم استانداردهای جهانی، محیط برای معلولان مناسب سازی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: استان اصفهان به عنوان پایلوت طرح مطالعات جامع مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی کشور انتخاب شد و این طرح توسط کارشناسان این اداره کل انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۸    
شهردار اصفهان گفت: تا 220 روز دیگر شاهد افتتاح مرکز یک خرید بزرگ در میدان امام علی(ع) خواهیم بود که می تواند مرکز بسیار مناسبی برای ایجاد رفاه بیشتر شهروندان باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۲    
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: صحبت های برانکو برایم تعجب برانگیز است و این حرف ها دور از شخصیت این مربی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۲    
یک سوم خاک های جهان تخریب شده و این درحالی است که 95 درصد موادغذایی انسان به خاک وابسته است، آلودگی خاک ها سبب کاهش بازده و کیفیت محصولات کشاورزی و تهدیدی بر امنیت غذایی جهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که دستگاه های مختلف با نامه نگاری به موضوع تحریم های مضاعف اشاره کردند، گفت: آخرین دستور رهبری آن بود که مخالف بررسی CFT در مجلس نیستند و مسیر قانونی باید طی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اخیراً لایحه ای در شورای شهر اصفهان مصوب شدکه تا پایان سال از تسهیلات 200 میلیاردی برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی استفاده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۴    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز، این اجلاس سالانه را نشانه حق گزاری در برابر فریضه نماز خواندند و درباره اهمیت نماز افزودند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۴    
برنامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر هندبال آقایان کشور شرایطی را فراهم آورده تا تیم های ذوب آهن و هیئت هندبال نجف آباد بتوانند در صورت پیروزی خود را از نیمه دوم جدول جدا کنند ضمن اینکه سپاهان هم می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۲    
یک کارشناس حمل و نقل گفت: قانون فعلی مبنی بر معاینه فنی یکساله خودروها نمی تواند این اطمینان را به وجود آورد که طی یک سال خودرویی به سبب بروز حوادث مختلف دچار روغن سوزی نشود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۲    
جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دوستی با حضور کمال تبریزی به عنوان عضو هیئت داوری و شرکت فیلم های ایرانی، 14 دسامبر در استانبول آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۶    
نجف آباد- مدیر اجرایی بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد گفت: خانواده یکی از بیمارانی که در بخش آی سی یو این بیمارستان جان خود را از دست داد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۲    
هفتاد و هفتمین شماره رسانه الکترونیک فوتبال اصفهان منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۹    
خانه سرتیپ امینی سدهی در محله فروشان خمینی شهر با معماری منحصر به فرد خود یادگاری از دوران قاجار برای مردمان سده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۴    
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندانی که قبوض عوارض خود را به موقع پرداخت کنند، می توانند از هدیه ویژه "بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری املاک مسکونی و تجاری" برخوردار شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۴    
کارشناس اقتصاد گردشگری گفت: توسعه صنعت رستوران از طریق تاسیس رستوران ها با منوی متنوع غذایی داخلی و خارجی باعث توسعه کسب و کار گردشگری و تنوع بخشی به محصول می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کلانشهر اصفهان گفت: آتش سوزی صبح امروز در بازارچه توپخانه 44، مصدوم و مجروح نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۹    
تاثیرات فراوان پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی باعث شد مسئولان طراحی نمونه های بومی را در دستور کار خود قرار دهند و بودجه طراحی بسیاری از آنها را فراهم کنند؛ اما مخاطبان با نپذیرفتن عضویت در آنها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۸    
شهرضا – هر چند هنر با آنکه همواره مظلوم بوده، با قدرت در سنگلاخ حوادث دوران راه خود را یافته و با نفوذ در قلب و جان مردم کوچه و بازار جاودانه شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۶    
کمبود آب یکی از بزرگترین چالش های دنیای امروز است اما نوآوری های جدیدی در دنیا وجود دارد که می توان از طریق آن آب آشامیدنی سالم تهیه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۹    
هر نقطه از خاک هنرخیز سپاهان از حضور هنرمندی حکایت دارد که ذوق و عاشقانه هایش را با گره خوردن چشم و دلش در آثاری سحرانگیز نشان می دهد و این حکایت از دیرباز در نصف جهان تکرار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۸    
مربی تیم والیبال بانوان نامی نو گفت: کاری که ما امسال برای والیبال استان می کنیم خودش یک قهرمانی محسوب می شود زیرا موفق شدیم بچه های نوجوان را در سوپر لیگ بازی دهیم و به جرات می توانم بگویم تنها تیمی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۸    
گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان در ردیف پنج استان برتر کشور از نظر موقعیت گردشگری است و پتانسیل های خوبی در زمینه دامداری، کشاورزی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۸    
بر اساس قوانین و مقررات شهرسازی، مناسب سازی فضاهای شهری و معماری در طرح های جامع و تفصیلی شهرها بر اساس ویژگی های معلولان لازم الاجرا است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۲    
عضو شورای نظام روانشناسی استان اصفهان عدم نظارت صحیح والدین را یکی از مهم ترین عوامل موثر در بروز مشکل نافرمانی و پرخاشگری نوجوان دانست و گفت: چنانچه والدین در ارایه دستورات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه طرح مربوط به اجرای قانون تجمعات از دستور کار مجلس خارج شد، گفت: برخی از نمایندگان با ایراد گرفتن به کلیات این طرح آن را ناقص تلقی و از دستور کار خارج کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۱    
نشریه فارن پالسی سیاست آمریکا در قبال عربستان را به چالش کشیده و نوشت که محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی بدتر از یک جنایتکار است .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۷    
نشست زنان علیه زنان با محوریت تحلیل و بررسی نقش زنان در تبعیض و عقب ماندگی زنان در ایران در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۱    
نمایندگی ایران در سازمان ملل در بیانیه ای با اشاره به نشست روز سه شنبه شورای امنیت درباره ایران اعلام کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۳۶    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در هر نظام و حکومتی شفافیت می تواند به سلامت کاری کمک کند.