جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۲    
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: نخستین کافه برج ایران با مساحتی بالغ بر 360 مترمربع به مناسبت روز اصفهان در منطقه 10 شهر اصفهان افتتاح خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۸    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۶    
نطنز- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته نزدیک به یک هزار و 500 تن از محصولات انار تولیدی به خارج از کشور صادر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۹    
تیم تحقیقاتی جی اف ام اس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که مازاد عرضه جهانی نقره در سال 2018 میلادی با افزایش روبرو خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۳    
مدیرعامل کارخانه ذوب آهن با حضور در کنار بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من به عشقِ نام بزرگ ذوب آهن و تک تک بازیکنان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۸    
نطنز- مراسم رونمایی از تمبر دوازدهمین جشنواره انار نادری بادرود با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۴    
در حاشیه مراسم نکوداشت روز اصفهان از تمبر یادبود اصفهان با حضور نماینده وزیر امور خارجه، شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر، نماینده شهرهای خواهر خوانده و فعالان فرهنگی و گردشگری رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۲    
در آیین رسمی نکوداشت روز اصفهان بیانیه این روز از سوی یکی از فعالان حوزه گردشگری قرائت شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۱    
شهردار اصفهان گفت: جهان شهر اصفهان برای همه افتخار آفریده و معیار سنجش هویت بشری است، بنابراین همه وظیفه داریم این جهان شهر را پاس بداریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۹    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: بی شک پروژه های عمرانی با تحولات اخیر قیمت ها با مشکلات جدید مواجه شده است اما این مسائل نباید مانع از تلاش و عمل به تعهدات شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۹    
معاون اداری مالی وزیر امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه ایران با تقویت دفاتر نمایندگی خود در مراکز استان های کشور به خصوص اصفهان در راستای حمایت از تقویت و توسعه روابط دیپلماسی شهری در کنار مسئولان و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۰    
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه هنرمندان، آثار تاریخی و مجموعه های اصفهان نیاز به معرفی دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۳    
معاون اداری مالی وزیر امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه ایران با تقویت دفاتر نمایندگی خود در مراکز استان های کشور به خصوص اصفهان در راستای حمایت از تقویت و توسعه روابط دیپلماسی شهری در کنار مسئولان و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۳    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۲    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 1400 سال پیش دین اسلام ظهور کرد و وجود مسجد جامع در شهر اصفهان نشان می دهد که تمدن اصفهان متعلق به بیش از 1500 سال پیش است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۴    
آیین رسمی نکوداشت روز اصفهان با حضور نمایندگان 10 کشور، مدیران شهری، اعضای شورای شهر و مهمانانی از کلانشهرهای ایران آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۲    
تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف ماشین سازی تبریز می رود که خود را برای دو بازی حساس بعدی برابر پدیده و پرسپولیس آماده می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۱    
از امروز یکم آذرماه 97 به دلیل انجام عملیات عمرانی احداث ایستگاه مترو، باند شمالی زیرگذر میدان عاشق اصفهانی مسدود و باند جنوب (فقط برای وسایل نقلیه سنگین) به صورت دو طرفه مورد استفاده قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۸    
صدای پای تاریخ است که در بازار طنین انداز شده؛ تاریخ چند صد هزار ساله ای که در پیچ و خم این بازار و لابه لای آجر بناهای تاریخی شهر خودنمایی می کند و بیایید از این میدان تا آن میدان در دل تاریخی که ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران بر نقش بسزای مردم و شهدای اصفهان و فلاورجان در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و عنوان خط شکن را شایسته آن ها دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۳    
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید حواسمان جمع باشد و نباید غافلگیر شویم به همین خاطر باید به بهترین نحو بازی کنیم تا برنده شویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۶    
وزیر نیرو با بیان اینکه به نزول بارش رحمت الهی امیدواریم، گفت: پاییز خوبی را آغاز کرده ایم اما هموطنان ما به خوبی مطلع هستند که به دلیل سالیان خشک متمادی که پشت سر گذشته ایم افزایش بارش ها تا مدتی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رییس انجمن پزشکان نوزادان ایران گفت: خانمی که قصد بارداری دارد باید از بروز برخی مسائل پیشگیری کند و آمادگی جسمی و روانی را برای این امر داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۷    
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: در آغاز یک راهِ فرهنگی هستیم، در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران توانست با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مکتب عاشورا بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۲    
رییس شورای شهر اصفهان گفت: توسعه روابط میان مجامع و تشکیلات محلی ایران و روسیه باعث استحکام و ارتقای روابط میان این دو کشور می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۶    
رییس کمیسیون دائم احداث ساختار حکومتی شهر سن پترزبورگ روسیه گفت: اصفهان بسیار از سن پترزبورگ قدیمی تر و متمدن تر است و باید از تجربیات مدیریت شهری در اصفهان استفاده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۸    
یک استاد سابق دانشگاه اصفهان گفت: نهاد مدنی در حال ریشه دواندن در ایران است و انتخاب اول آذر به عنوان روز اصفهان موفقیت و یک پیروزی برای تمام مردم اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۴    
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت:شرایط کلی استان اصفهان زیبنده این استان شهید پرور نیست؛ زاینده رود خشک و بی آب، مردم شاد و پرتلاش اصفهان را مأیوس و ناامید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۹    
دقایقی پیش برنامه میدان تا میدان با هدف نمایش اصفهان کهن در مسیر میدان امام علی(ع) تا میدان امام خمینی(ره) با حضور شهروندان و گردشگران اصفهانی آغاز به کار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۱    
دومین دادگاه علنی ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفاسد اقتصادی استان اصفهان امروز _پنجشنبه یکم آذرماه_ تشکیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۳    
تیران-فرماندارشهرستان تیران و کرون گفت: مطالبه گری صحیح و قانونی در بین جوانان و نوجوانان در بخش های مختلف باید گسترش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۹    
پنج سال و اندی است که درگیر مصیبت جبر جغرافیایی شده است، او که دست هایش به خون صمیمی ترین دوستش آلوده شده بود به هرجایی که دیده فرار کرده و پناه گرفته است اما نهایتا وقتی زور قانون را بالای سر خود می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۸    
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اهدای نشان امیرقلی امینی به فرهیختگان به مناسبت هفته اصفهان خبر داد و گفت: به سه نفر از فرهیختگان در زمینه روزنامه نگاری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۴    
رییس انجمن دوستداران اصفهان گفت: جاذبه های سرشار اصفهان، بزرگترین سرمایه برای توسعه استان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۲    
شهردار اصفهان گفت: اصفهان باید به جایگاهی بازگردد که در اشعار شنیده ایم و در تاریخ خوانده ایم؛ این ظرفیت حتی با وجود خشکی رودخانه زاینده رود وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۹    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آزادی و بازگشت پنج نفر از مرزبانان که توسط گروه تروریستی در میرجاوه ربوده شده بودند، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۸    
با انجام قرعه کشی فصلی 2019 لیگ قهرمانان آسیا، حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۶    
در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم نامی نو اصفهان توانست از سد تیم گروه بهمن تهران عبور کند و چهارمین پیروزی پیاپی خود را در لیگ جشن بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰    
در میان هیاهوی برگ های زرد و نارنجی پاییز، پیرمردی آرام آرام پوست بلال ها را می گیرد و روی منقل می گذارد و طعم، رنگ و دودها را در ریه شهر به هم در می آویزد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۸    
سردی هوا در میان درختان سر به فلک کشیده طبیت زیبای اصفهان، برگ ریزان پاییز را به فراموشی می سپارد و لرزه بر اندام می اندازد گویی که زمستان است و باید خود را در دل این طبعیت شبانه با شور و نشاط حاضر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: پسرها مرجعیت الگویی برای هویت را تغییر داده اند و کم کم نوجوانان و جوانان از گروه های همسال و دوستان خود الگوگیری می کنند که یکی از دلایل آن گسست بین نسل ها است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:فرصت زیادی برای خدمت کردن وجود ندارد و حداکثر تا سه سال آینده حتماً باید نظام ارجاع در کشور اجرایی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل اداره ارشاد گفت: جشنواره تئاتر استان، با تاکید بر صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفتن بودجه، برای رقابت گروه ها و انتخاب آن ها برای جشنواره فجر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۴    
خبری از برگ درخت و زیبایی برگ ریزان، آنگونه که در صحرا می بینیم نیست، اما شکوه دل انگیز غروب و صلابت شبانگاه، اینجا معنا می گیرد، بویژه آنکه این روزها دیگر خبری از آفتاب نیست تا با نفس سوزان خود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رییس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهانی بودن هزینه دارد و باید این هزینه را پرداخت کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۹    
کارشناس فناوری اطلاعات گفت: استفاده از فناوری های نوین، یکی از موثرترین عوامل در کاهش شدید هزینه های مدیریت شهری است، در این زمینه نیز کشورهای چین، ژاپن و هلند الگوهای مناسبی برای ایران هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۶    
معاون توسعه و کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی جدید از فردا در اکثر مناطق استان اصفهان فعالیت خود را آغاز می کند و به دلیل بارش برف در مناطق غربی در جاده های مواصلاتی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۱    
این ایام، با نزدیک شدن به روز نکوداشت اصفهان، چنان شور و شوق عجیبی در تحریریه خطشه به وجود آمد که قرار نبود خطشه منتشر شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۵    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: به زودی پروژه های جدیدی در این منطقه به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۷    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان با پیشینه پر افتخار از نسل های گذشته به رسم امانت به دست ما سپرده شده است و اکنون ماموریت ما حکم می کند که این امانت گرانقدر را باشکوه تر به آیندگان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مدرس رسمی فوتسال گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد مدعی های اصلی مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال گیتی پسند و مس سونگون خواهند بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۵    
استاندار اصفهان گفت: برنامه ها و طرح های استاندار پیشین بررسی و به روز می شود و بر اساس نظرات کارشناسی شده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۵    
یکی از داوران جشنواره تئاتر گفت: به نظر می رسد که پیشرفت تئاتر در استان اصفهان همگن نبوده است و برخی گروه ها از امکانات خاصی برخوردار بوده اند و خود را بالا کشیدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۵    
برنامه های متفاوتی در سه روز نکوداشت اصفهان از اول تا سوم آذرماه از سوی شهرداری اصفهان در مناطق مختلف شهر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۹    
بهمن ماه 1383 بود که اصفهان شناسان و دوستداران این شهر گرد هم آمدند تا روزی را برای نکوداشت نصف جهان؛ این بهشت ثانی ثبت کنند؛ کاری بس زیبا اما دشوار.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تماشای بیش از حد تلویزیون کودکان را تنبل، پرخاشگر، خشن، مضطرب می کند و الگوپذیری و همانند سازی با شخصیت های داستان را در آنها تشدید می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۰    
به مناسبت نکوداشت روز اصفهان 25 بازی بومی - محلی، چوگان و رقابت های چهارجانبه هندبال برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۵    
نطنز- دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره انار بادرود گفت: همزمان با آغاز جشواره انار نادری، قطار گردشگری تهران - بادرود فعالیت خود را از سر می گیرد
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل باشگاه سپاهان: اسم خاص یا اینکه بازیکن خارجی یا داخلی جذب کنیم اعلام نشده است اما اگر قرار باشد در پستی بازیکنی جذب شود این بازیکن باید با کیفیت باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۲    
رییس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در هفته اصفهان "میز پژوهش" در محل کتابخانه تخصصی هنر و اصفهان شناسی ایجاد و راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۶    
شصت و نهمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۳    
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در روزهای یکم و سوم آذر ماه شهروندان می توانند در مسیر میدان امام علی(ع) تا میدان امام خمینی(ره) تصویری از تاریخ کهن اصفهان را مشاهده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۳    
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: به مناسبت روز نکوداشت اصفهان، اولین نمایشگاه تاریخ محلی ایران با عنوان جهانی در نصف جهان با موضوع معرفی مجموعه تخت فولاد برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۰    
استاد طراح فرش گفت: هنر زمانی رشد می کند که یک کشور در آرامش باشد، در جنگ و ناآرامی هنری باقی نمی ماند. با نگاه به دوره های تاریخی کشورمان می توان متوجه درستی این موضوع شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۳    
در روز نخست المپیاد هندبال ساحلی استعدادهای برتر، تیم اصفهان موفق شد تیم های کرمان و یزد را از پیش رو بردارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۳    
یکی از موضوعاتی که تاثیر بسیار زیادی در سلامت ساکنان یک کشور دارد، تامین کیفیت آب آشامیدنی و به کارگیری بهترین شیوه های تصفیه آب آشامیدنی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۵    
لنجان-پدر سرمایه گذاری شهری ایران گفت: شهرهای استان اصفهان دارای پتانسیل های بالایی هستند و نیاز است مطالعات چشم انداز 20 ساله و برندینگ در آنها انجام شود چرا که شهرها و روستاهای کشور هویت ذاتی خاص ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۷    
با نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ هجدهم شایعات نقل و انتقالات لیگ برتری از همین حالا دروازه بانان تیم ملی را نشانه گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس سالانه گفت وگوهای مدیترانه ای به رم سفر کرده است، گفت: مواضعمان را در باره اوضاع بسیار خطرناک منطقه مطرح می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۱    
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به صحبت های قبلی خود و هشداری که برای به صدا درآمدن زنگ خطر فرونشست زمین در اصفهان، گفت: بعد از اعلام این زنگ خطر مسئولان پیگیر موضوع شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۱    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از حادثه رانندگی درجاده نایین- انارک و مصدومیت پنج سرنشین خودروهای این تصادف خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۷:۴۴    
خواهرخواندگی شهرها، ایجاد ارتباط و پیوند بین دو شهر در دو کشور مختلف است که دارای برخی تشابهات تاریخی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و بازرگانی هستند و برای هر دو طرف منافع مشترکی در پی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۵:۵۹    
هر چند آغاز دور جدید تحریم های آمریکا نتوانست تغییر جدی در فضای سیاسی و اقتصادی ایران ایجاد کند، اما عقب افتادن مکرر ساز و کار مالی اروپا (SPV) ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۵۹    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: پایگاه های آمریکایی اطراف ایران که روزی برای ما تهدید بودند، امروز به اهدافی در دسترس و به اصطلاح گوشت زیر دندان ما تبدیل شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۵۰    
در دیدار مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه با معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران آخرین وضعیت برجام و مراحل نهایی ثبت و راه اندازی کانال ویژه مبادلات مالی مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۱    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد: ایران همواره موضعی روشن در مخالفت با سلاح های کشتار جمعی از جمله سلاح های شیمیایی داشته و به تعهدات خود پایبند بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تا زمانی که همه مسئولان کشور در اجرای سیاست ها و ابلاغ برنامه های خود، هم افزایی و وحدت رویه نداشته باشند، مشکلات صنعت پا برجا خواهد بود.