شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۳    
فیلم "یک مکان ساکت" در هفتمین نشست زمستانه سینماگپ به نمایش در آمده و تحلیل روانشناختی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۱    
افزایش 60 درصدی اعتبار توانبخشی بهزیستی، کشف پنج میلیارد عتیقه در پاسارگاد، خطرساز شدن ریزش یک کوه در شهرکرد و مرگ چهار نفر بر اثر گاز منواکسید کربن در کرج مهمترین عناوین بسته خبری امروز است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۷    
مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان امروز در بخش مارپیچ کوچک پیگیری شد که بانوان ایران در مسابقه نهایی به کار خود پایان دادند و در بخش مردان نیز مرتضی جعفری راهی مسابقه نهایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۱    
علیرضا معینی از گویندگان صاحب سبک در اجرا، 29 بهمن ماه به اصفهان می آید و به عنوان مجری در نخستین جایزه جمالزاده پشت تریبون می رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۱    
تاثیرات غذاهای کنسروی بر جنین، تاثیر خواب بر روی بهبود عفونت و پیش بینی اختلالات روانی از روی مینای دندان را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۱    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: در حال حاضر از 22 هزار دستگاه اتوبوس شهری در کشور 16 هزار دستگاه معادل 70 درصد آنها فرسوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۲    
اسدالله بادامچیان به عنوان دبیر کل و سید مصطفی میرسلیم به عنوان رییس شورای حزب موتلفه اسلامی انتخاب شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۹    
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: هر گونه استعفا نامه ای را از ناحیه خودم تکذیب می کنم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۶    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید حزب الله ادعاهای آمریکایی ها مبنی بر نفوذ حزب الله لبنان در ونزوئلا را مضحک دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۲    
وزیر آموزش وپرورش گفت: پروژه ملی بازی و یادگیری فرصتی برای آموزش بهتر دانش آموزان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۲    
دور هفتم جام ستارگان با برتری تیم منتخب ایران برابر منتخب جهان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۱    
شاید باور نکردنی باشد اما اگر به هر فردی در توییتر دایرکت بدهید، اطلاعات گفتگوهای شما با آن شخص تا سال ها در توییتر ثبت می شود، حتی اگر شما گفتگوهای خود را پاک کرده باشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۱    
چه دلرباست ژست ها و سکوت ها و مکث های این نازنین، من که از دیدنش سیر نمی شوم. مادربزرگ ها را تنها نگذاریم. روز عشاق مبارک هر که می خواهند باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۹    
علیرغم هشدارهای واشنگتن در زمینه خرید سلاح از قدرت های شرقی، رییس جمهور ترکیه تاکید کرد که خرید سامانه اس-400 از روسیه قطعی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۶    
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اختصاص ارز دولتی برای داروهای بیماران خاص، گفت: برای جلوگیری از قاچاق معکوس این داروها و ایجاد کمبود، داروهای این بیماران به صورت سهمیه ای عرضه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۲    
رییس کل بانک مرکزی گفت: اکنون شرایط ویژه ای بر کشور حاکم است و ما باید بپذیریم درگیر جنگ اقتصادی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۲    
در خیابان سجاد و سایر مسیرهای منتهی به گلستان شهدای اصفهان شرایط تردد برای خودروها همچنان امکان پذیر نیست، از این رو به رانندگان توصیه می شود مسیرهای دیگری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۶    
عکس عجیبی از منوی رستوران یکی از دانشگاه های تبریز در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۷    
واردات 100 قلم کالای گروه 4 (از شمول 1339 قلم کالای ممنوع) توسط مرزنشینان مجاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۶    
داور ایرانی دیدار فینال فوتسال بانوان جام ملت های اروپا را قضاوت خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۰    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دانستن حق مردم است،برای ثبت در تاریخ،مذاکرات مجمع تشخیص مصلحت درباره پالرمو و CFT پخش زنده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۴    
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان فردا -یکشنبه- به پاکستان سفر خواهد کرد و احتمالا در جریان این سفر دو روزه با نمایندگان طالبان افغانستان نیز دیدار خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۱    
نقش دارچین در جلوگیری از الزایمر، هزینه های عمران شهرداری اصفهان و راهکار های جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی را می توانید زیر ذره بین شصت و دوم بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مدعیان واردات گوشت از هرات حرف زیاد زده اند اگر می توانند در عمل این کار را انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۷    
قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: اگر کسی در فدراسیون به تیم ملی حفاری اهواز اعتراض نمی کند پس ما نیز این حق را به هیچ کسی نمی دهیم که به کارمان اعتراض کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۷    
مهدی فاتحی با کسب هفت رأی از یازده رأی اعضای شورای اسلامی شهر، برای سکان داری مدیریت شهری اراک انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۱    
معاون دفتر فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست از اجرای طرح بدون کاغذ در این سازمان خبر داد، گفت: بر اساس ماده 38 قانون برنامه ششم توسعه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۱    
تازه ترین آلبوم محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با عنوان "حالا که می روی" از روز شنبه 27 بهمن ماه وارد مرحله پیش فروش شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۷    
کلیات بودجه 98 تصویب شدنمایندگان مجلس با 117 رای موافق کلیات لایحه بودجه 98 را تصویب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۴    
بر اساس ماده 110 قانون شهرداری، شهرداری می تواند نسبت به زمین یا بناهای مخروبه و غیر مناسب با وضع محل و یا نیمه تمام واقع در محدوده شهر که در خیابان یا کوچه و یا میدان قرار گرفته و منافی با پاکی و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعات موثقی در دست داریم که نشان می دهد این اقدام تروریستی با حمایت کشورهای عرب منطقه انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۴    
فیلم سینمایی "مولانا" به تهیه کنندگی مهدی حسینی در پاریس کلید خورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۶    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا هشدار داد خودروهای گذر موقت قابل خرید و فروش نیستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۶    
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان گفت:هر ساله امیر علی و علی در ردیف های اول و دوم نامگذاری نوزاد پسر در ثبت احوال استان به ثبت می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۶    
گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب بودجه آموزش و پرورش 30 درصد بود که به تدریج هر سال این میزان کاهش یافت تا جایی که به رقم هفت درصد رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۶    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: فرهنگ مقوله ای فراجناحی است و همه افراد باید در برابر آن احساس مسئولیت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۳    
آژانس بین المللی انرژی در بخشی از گزارش اخیر خود در خصوص تحولات بازار نفت، به این نکته اشاره کرده است که کمیت تنها عامل تعیین کننده در بازار نفت نیست و نباید از تفاوت های کیفی گریدهای نفتی غافل شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۸    
دانش آموز نوجوانی که چهار سال قبل معلم خود را با واردکردن ضربه چاقو به قتل رسانده بود، در آستانه اجرای حکم قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۲    
سمیرم- رییس اداره هواشناسی شهرستان سمیرم گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در سمیرم به 15/6 میلی متر رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی گفت: 20 هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور بخشودگی سود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۰    
شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از تصویب و اجرای هفت طرح آبیاری کم فشار و تحت فشار در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۴    
پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان پرسپولیس باز بهانه ای برای تحریم تمرینات تیم شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۳    
اگر به دنبال سفرهای پر هیجان هستید یک روز به سرزمین برفی بیایید و تیوپ سواری و اسکی بازی را تجربه کنید تا به اوج لذت از سفرهای زمستانی پی ببرید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۸    
سفارت فرانسه در ایران، برنامه پربار فرانسوی را در چارچوب سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۵    
شهرضا – رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا از معرفی آثاری از 40 نویسنده این شهرستان، برای رونمایی در همایش ملی "فروغ صبح دانایی(3) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۵    
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ های مجاور گلستان شهدا برای استقرار خودروها و موتورسیکلت های شهروندان و تشییع کنندگان پیکر شهیدان مدافع وطن آماده سازی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
اصفهان بار دیگر حال و هوای روزهای دفاع مقدس را پیدا کرده؛ روزهایی که جوانان اصفهانی برای حفظ کشور گروه، گروه به جبهه ها می رفتند و پیکرهای مطهر آنها سرافرازانه به آغوش خانواده ها باز می گشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۳    
چشمانشان معصوم و تنها است همین کودکانی که غیرممکن است در طول روز با آن لواشک ها و آدمس هایشان جلویتان را نگیرند همین هایی که ساده نگاهشان می کنید اما آینده شان ممکن است در دستان شما باشد آینده ای که ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۹    
سه گانه کاران ایران برای حضور در نخستین اردوی استعدادیابی عازم مالزی می شوند .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۲    
سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: پیکر دو شهید حادثه تروریستی خاش زاهدان فردا( یک شنبه) از ساعت 9 صبح در سمیرم تشییع می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۲    
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان از پیشرفت 50 درصدی عملیات اجرایی ساماندهی خیابان هفت تیر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساماندهی خیابان هفت تیر حد فاصل خیابان پروین تا خیابان سپیده کاشانی شامل مناسب سازی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اینکه همه کسانی که برای اظهار نظر کردن درباره موضوع بررسی پالرمو وقت خواسته بودند، نتوانستند نظرات شان را بیان کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
بعد از اتفاقات تلخ بازی روز گذشته حفاری اهواز و گیتی پسند که منجر به فحاشی به بازیکنان ملی پوش گیتی پسند، ضرب و شتم بازیکنان و پرتاب نارنجک و ترقه از سوی حفاری اهواز شد، باشگاه گیتی پسند بیانیه داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
داور چهارمین جشنواره ملی عکس آب معتقد است؛ نمایش موضوع مهم و حیاتی مثل آب در جشنواره ها می تواند ابعاد این بحران را هر چه بهتر برای مردم شرح دهد تا در مواجهه با این مایه حیاتی بهتر از آن نگه داری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
روابط عمومی سپاه پاسداران خبر شهادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
جاده ای که از سمت اصفهان ما را به شرق می رساند خلوت است؛ هر دو سوی جاده تا چشم کار می کند دشت هایی است که پس از گذشت ماه ها دیگر خشک نیست تا گرد یاس بر چشمان رهگذران بپاشد...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۲    
ویروس های مختلف با یکدیگر تفاوت ها و شباهت هایی دارند اما اغلب آن ها به خصوص در ساختار پایه و هماگلوتینین بسیار مشابه یکدیگر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۸    
قهرمان اصفهانی وزنه برداری ایران و جهان گفت: عمل جراحی کمرم قطعی است اما هنوز زمان آن مشخص نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی گویای ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان است که بر این اساس برای اکثر نقاط استان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه اقدامات ویژه برای برگزاری تشییع هر چه باشکوه تر شهدا انجام شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۴    
با تصمیم هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی به عنوان سرپرست کاروان ورزش ایران در سی و دومین دوره بازی های المپیک تابستانی معرفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۶    
شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: "علی اصغر افشاری" بوکسور نوجوان شهرضایی به اردوی تیم ملی دعوت شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۵    
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال یکی از سخت ترین سال ها برای باشگاه و بازیکنان ذوب آهن از لحاظ پرداخت قراردادها است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۲    
دکترای روانشناسی و مشاوره خانواده با تاکید به اینکه اعتماد به نفس یک امر اکتسابی است، گفت: جوانان می توانند اعتماد به نفس بیاموزند و برای افزایش آن باید در انجام کارها سعی کنند که از توانمندی های خود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۲    
سمیرم- شهیدی که به شوق دیدن سید و سالار شهیدان با تن بی سر به زادگاهش برگشت و فریاد هل من ناصر ینصرنی امام شهیدان را لبیک گفت تا با بی سری خود سری در سرهای قیامت داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: از ساعت 13 روز شنبه 27 بهمن ماه محدودیت های ترافیکی برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم تشییع شهدای مدافع حریم امنیت در اصفهان اجرا خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
مجلس شورای اسلامی صبح امروز - شنبه - درمورد مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و روند بررسی لایحه بودجه سال 1398 کل کشور با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و سه وزیر اقتصادی جلسه غیرعلنی تشکیل داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۲    
در جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۲    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: تمامی بن بست های منتهی به خیابان کمال در منطقه سه شهرداری آسفالت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۱    
صد و سی و ششمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۸    
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: 17 هزار مترمربع از عملیات آزادسازی خیابان سردار شهید حسین صادقی واقع در خیابان امام خمینی(ع) باقی مانده که در سال آینده به اتمام می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۸    
شهرضا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: مراسم شبی با شهدا، شامگاه روز شنبه در این شهرستان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۹    
دارنده مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: اگر می خواستم طی سال های فعالیت ورزشی ام، به باندبازی فکر کنم، بعد از 16 سال در ورزش دوام نمی آوردم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۴    
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 دانلود| صوت هفتگی شهردار27 بهمن ماه
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۱    
انجام عملیات عمرانی و ساخت هتل و تله کابین در منطقه تاریخی شیوَشگان از طرف مسئولان شهرکرمان، بدون داشتن اطلاعات کافی از بستر طبیعی- تاریخی شیوَشگان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۸    
یکی از ادویه های خوشبو که در کنار طعم دهندگی به غذا به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده قرار می گیرد، دارچین است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۲    
شهردار اصفهان گفت: امروز با اعلام عزای عمومی در اصفهان، پرچم های شهری به حالت نیمه افراشته به اهتزار در می آید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حوادث اصفهان طی 24 ساعت اخیر هشت مجروح را راهی بیمارستان کرد و یک خانم هم جان خود را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۲    
سینماهای اصفهان امروز تا پایان مراسم تشیع پیکر شهدا تعطیل هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۲    
آتش نشانی به عنوان سخت ترین شغل دنیا، حرفه ای کاملا مردانه شناخته شده این در حالی است که زنانی هم وجود دارند که با همتایان مرد خود در این حرفه رقابت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۶    
سرانجام پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت، توافق مهم در سوچی، شکست آمریکا در ورشو و حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان از مهمترین عناوین خبری امروز شنبه -27بهمن- روزنامه های کشور بودند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۹    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 9 صبح امروز شنبه بیست و هفتم بهمن ماه با میانگین عدد 51 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۹    
رییس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: شهرها امروزه به عنوان سیستم های دینامیک در حال تجربه سطوحی غیرقابل کنترل از رشد آنتروپیک هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۷    
گلپایگان- مسئول بسیج جامعه پزشکی گلپایگان گفت: چهار تیم پزشکی به روستاهای محروم شهرستان و روستای سعید آباد و درب امامزاده اعزام شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۱    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تاکنون 300 میلیارد تومان در پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 350 میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۲    
نطنز- رییس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی انتقام سختی از تروریست های تکفیری و سرکردگان آنها خواهند گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۹    
سطل های زباله هوشمند، جزء جدایی ناپذیر از شهرهای هوشمند کنونی است که امکان شناسایی و تفکیک انواع زباله ها را فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۷    
یک رسانه آمریکایی به تلاش های بی حاصل ایالات متحده برای انزوای ایران برخلاف خواسته های متحدان اروپایی خود اشاره کرد و نوشت که واشنگتن به جای تهران خود را در کنفرانس ورشو منزوی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۰۹    
یک کارشناس برنامه ریزی شهری گفت: از آنجایی که ظهور مفهومی چون تاب آوری را می توان در جهت وصول به توسعه پایدار در شهرها دانست، باید آن را جزئی از فرآیند برنامه ریزی شهری و طراحی شهری در نظر گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۱    
"بیشترین میزان جرایم مالی در ایران مربوط به برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی است که رشد 421 درصدی آن نشان از ضعف در آموزش و فرهنگ شهروندان در نوع تراکنش های بانکی مجازی است."
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۳۲    
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیش از سه سال از مصوبه کمیسیون ماده پنج که برای تسهیل صدور پایان کار 35 واحد تولیدی محورغرب مشهد تصویب شده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۱    
امید اکبری یکی از 27 شهیدی است که اصفهان به تازگی و در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تقدیم انقلاب اسلامی و آرمان های ملت ایران کرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۶:۲۷    
یکی از فرماندهان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور نیروهای نظامی استان اصفهان در همه عرصه های دفاع از حریم ولایت و وطن یکی از بارزترین ویژگی های مردم اصفهان است و کمتر جمعی از شهدا ...