شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۰۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۰    
پس از برگزاری قرعه کشی فینال رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور، میزبان این مرحله از رقابت ها مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۴:۵۹    
نمایندگان استان اصفهان در هفته ای که گذشت اظهارنظرهای مختلفی پیرامون مسائل مهم کشور انجام دادند، اما اعتراض به قاچاق گوشت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۳    
از افزایش ایمنی مادران باردار، ثبت 2700 تشکل اجتماعی در حوزه زنان و خانواده، آمار 3 میلیونی زنان سرپرست تا ضرورت حضور زنان در شورای عالی مجازی را در بسته خبری زنان ایمنا بخوانید؛
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۷    
یازده ورزشکار اصفهانی موفق شدند به مرجله نهایی مسابقات آزاد قوی ترین مردان پهلوانی و زورخانه ای ایران زمین راه یابند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۵    
سریال دستگیری شش نفر از عوامل حادثه تروریستی زاهدان، دو مسئول اوقاف شمیرانات و 20 دلال ارزی در تهران، از مهم ترین خبرهای بسته اجتماعی امروز است
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
در پی تفاهم نامه سه جانبه ما بین اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا، تسهیلات سه میلیون تومانی صفر درصد خدمات بیمه ای شامل انواع بیمه نامه های خودرویی، تکمیل درمان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
نخستین نشست تخصصی هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان آتش نشانی کلانشهرهای کشور به منظور یکسان سازی تبلیغات محیطی در خصوص چهارشنبه پایان سال در قالب کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" در سازمان آتش ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۰    
رییس کل گمرک ایران گفت: به منظور تسهیل تجارت در مرزها در دو مسیر باید گام برداریم؛ اول هماهنگی ها در بین دستگاه های داخلی است که این مهم مدیریت واحد مرزی را به دنبال خواهد داشت و مسیر بعدی هماهنگ شدن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۷    
کاشان - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از ثبت آیین سنتی سمنوپزان شهر مشکات در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سخنان بی مایه و آکنده از نفرت ایشان که سابقه ای بس طولانی در دروغ پردازی و کینه ورزی نسبت به ایران و ایرانیان دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۷    
جزئیات کشف شیء چند هزار ساله در مرسوله پستی در البرز، دستگیری عاملان سرقت 100 هزار دلاری در مشهد و احتمال سقوط بهمن در جاده ها را در بسته خبری اجتماعی ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۱    
نسخه ویندوزی نرم افزار و شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام چند روز پیش از طریق وبسایت رسمی تیم مدیریت این شبکه اجتماعی در اختیار عموم قرار گرفت و بعد از سال ها به نیاز بسیاری از کاربران این نرم افزار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۶    
شهردار اصفهان گفت: جایزه ادبی جمالزاده باعث می شود شهر در مسیر خلاقیت قرار گرفته، در بستر مدنی شکوفا شود و اندیشه های مختلف را به گفت وگو وا دارد و در بستر آن ادبیات، هنر و مسائل اجتماعی رشد کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۳    
حرکت اصلاحی، اصلاح سبک زندگی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۴    
تاثیر سیستم ایمنی بدن مادر بر مغز کودک، راه های بهبود کلسترول با ورزش و تاثیر مصرف زیاد سدیم بر ایجاد سرگیجه را در بسته سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۶    
دبیر نخستین جایزه ادبی جمالزاده گفت: سیاستگذاران نخستین جایزه ادبی جمالزاده قصد دارند که تا سال 1400 این جایزه را به عنوان معتبرترین جایزه ادبی پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی برگزار کنند تا موجب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۳۳    
در بسته خبری امروز از حواشی مراسم یادبود استاد حق شناس تا برخورد با مسببان ایروبیک موزیکال دختران در قصرشیرین و شهادت جانباز حادثه تیراندازی در خرم آباد را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۰۳    
استاندار یزد گفت: تسهیلاتی برای گسترش زیلوبافی پیش بینی شده و دستگاه های مختلف مانند جهاد دانشگاهی نیز اعلام آمادگی برای کمک در آموزش و گسترش زیلو داشته اند و حتی رشته ای تحت عنوان زیلوبافی در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۵۲    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه درآمد صنایع دستی در سال 96 بیش از نیم میلیارد دلار بوده است، از انتظار برای رشد این آمار تا دو میلیارد دلار در سال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۹    
معاون صنایع دستی کشور گفت:کشور جمهوری اسلامی ایران بر بلندای اولین کشور جهانی شدن قرار دارد و به گفته نماینده شورای جهانی صنایع دستی با این روند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۳۱    
غربت این تصویر اگر قلبی رو نلرزوند، به اون قلب شک کنید. تسلیت به خانواده های داغدار، در غمتوند شریکم و با همه قلبم از این جنایت های انسانی بیزارم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۶    
رییس شورای جهانی صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه با بیان اینکه ایرانیان به داشتن تلاش مستمر برای حفظ و گسترش اصالت و فرهنگ خود شهرت دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۵    
دقایقی پیش در مسیر شرق به غرب بزرگراه صفه دو دستگاه خودرو سواری نیسان و پراید به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت بالا تصادف کرده و ترافیک این مسیر را افزایش دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان از حادثه غرق شدن کودک هشت ساله خبرداد و گفت: این کودک تبعیت افغان داشت و حادثه در استخر با کاربری کشاورزی به وقوع پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۹    
حباب قیمت خودرو و کاهش تولید ، تحویل خودرو ،مرحله دوم ساخت مجتمع گردشگری مهستان نقش جهان اصفهان و پیشگیری از زخم معده را می توانید زیر ذره بین رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
امروز طی مراسمی با حضور اعضای شورای شهر اصفهان، مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان و داروان جایزه ادبی جمالزاده از "تابلوی خیابان جمالزاده" رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۸    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: احداث خیابان منتظر المهدی محرک توسعه منطقه 14 به شمار می رود و به زدودن غبار محرومیت از این منطقه کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۲    
تیران-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تیران وکرون گفت: سرعت غیرمجاز و بی توجهی به جلو از سوی رانندگان مهمترین عامل تصادفات در تیران وکرون است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۸    
شهردار اصفهان گفت: در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، مدیریت شهری توجه ویژه ای به مناطق کمتر برخودار شهر دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۸    
گلپایگان- مستند ساز مهر تابان گفت: مستند سفره خوبان به آش حلیم 200 ساله گلشهر که به عنوان اثر ناملموس به ثبت رسیده می پردازد و در هفته آینده از این مستند در شهر گلشهر رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۵    
رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در حاشیه افتتاح هتلی در شهر میبد، مکان های اقامتی را یک زیرساخت مهم گردشگری و عامل مهم توسعه دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۴    
همه ما درد شدید بریدگی پوست با کاغذ را حس کرده ایم. احساس درد می کنید و کمی خون روی پوست خود می بینید و متوجه می شوید برش بسیار کوچکی روی پوست تان ایجاد شده است. اما دلیل این درد شدید چیست؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۸:۰۶    
شهردار میبد گفت: جهانی شدن مثل ورود جریان برق به یک منطقه است، بنابراین می توان این برق را به پروژکتورهایی برای روشنایی و دیده شدن وصل کرد و یا می توان آن را به حال خود رها کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۰    
شهرضا - رییس مرکز بهداشت شهرضا از کشف بیش از 200 کیلوگرم نوشیدنی و سوسیس فاسد در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: "بازار روز کوثر 15" در شهرک شهید کشوری تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۲    
شهرضا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: به عقیده کارشناسان و محققان فرهنگ و هنر، شهرضا از شهرهای هویت ساز استان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۰    
مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در حال توسعه، پیشرفت و آبادانی است و با اجرای پروژه هایی که امروز کلنگ زنی می شود، چهره محرومیت از آن برداشته خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۸    
بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی، ترافیکی و ورزشی در منطقه 14 شهرداری اصفهان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۸    
سومین همایش ملی پیشگیری از مرگ و میر جوانان در اثر حوادث ترافیکی در لنجان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال الغرافه گفت: در شرایط کنونی بازی فردای ما مقابل ذوب آهن مهم ترین بازی ما است
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۳    
محلی که مجید قصه ها، به نمایندگی از همه دهه شصتی ها، روزگار سخت تحصیل آن نسل را برای همیشه در قاب تصویر کیومرث پور احمد و بر اساس قصه ای از هوشنگ مرادی کرمانی جاودانه کرد و اما امروز این بنا یکی دیگر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۱    
شهرضا – سرپرست شهرداری شهرضا از تدوین دفترچه عوارض این شهرداری در سال 98، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۲    
در بخشی از بیانیه سپاه صاحب الزمان(عج) آمده است: حضور با شکوه مردم بیانگر اوج بصیرت و حضور آگاهانه و به موقع در میدان دفاع از ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت بود و برای همیشه در تاریخ ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
نطنز-سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: اماکن اقامتی شهرستان برای پذیرایی از 10 هزار مسافر نوروزی آماده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۸    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد مسافرت های شهروندان با مترو باید به 10 میلیون سفر در روز برسد چراکه استفاده از حمل و نقل عمومی به وضعیت سلامت شهروندان کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۴    
رییس جمهوری گفت: اجرای 12 طرح جدید با اعتبار 5 هزار و 950 میلیارد ریال در سفر قبلی به استان هرمزگان تصمیم گیری شد که امیدواریم همه این طرح ها و طرح های نیمه تمام گذشته در این استان تکمیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۸    
دقایقی پیش با حضور شهردار اصفهان و مدیران شهری کلنگ احداث خیابان منتظر الهمدی در مقابل حرم زینبیه به زمین زده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۵    
محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان از نخستین روز اسفندماه امسال میزبان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۲    
"پیچینگ" نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان با سخنرانی محمد گذرآبادی، پژوهشگر و مدرس سینما و همچنین با حضور جمع کثیری از فعالان حوزه فیلمنامه نویسی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۹    
تیم ملی بسکتبال ژاپن، حریف ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی فردا (سه شنبه) وارد تهران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
بر اساس گزارش انجمن جهانی اقتصاد، در حال حاضر سطح جهانی شکاف جنسیتی برابر با 68 درصد است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: یک دیدار سخت دیگر مقابل الغرافه قطر داریم و می دانیم که برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا باید پیروز این دیدار باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: آنالیز خوبی از تیم الغرافه داشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می دانیم و مام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و با پیروزی به لیگ قهرمانان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۹    
شطرنج باز ایرانی با افزایش ریتینگ خود در پایان جام ستارگان توانست به جمع صد بازیکن برتر جهان راه پیدا کند و رکورد جدیدی را برای شطرنج ایران به ارمغان بیاورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که پاکستان از روز گذشته عملیات هایی را علیه پایگاه های تروریست ها آغاز کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۴    
سپاه پاسداران در اطلاعیه ای از اقدام قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در شناسایی و متلاشی کردن خانه های تیمی عوامل جنایت تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان، در سراوان و خاش و دستگیری آنان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
بازار خودرو افزایش قیمت بی سابقه ی را در مدت اخیر تجربه کرده به طوریکه از هفته گذشته تا کنون قیمت برخی خودرو ها از حداقل 6 میلیون تومان به بالا افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: اصلاح هندسی سه راه اشراق جنوبی- پوریای ولی، با هدف ساماندهی و دفع آب های سطحی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
روز عشق در ایران زمین از حدود 20 قرن قبل از میلاد وجود داشته است که امروز نیز پس از گذشت سالیان بسیار در میان زرتشتیان گرامی داشته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
متخصص روانشناسی کودک و نوجوان گفت: کودکانی که ناتوانی یادگیری دارند از بهره هوشی متوسط و بالاتر برخوردارند و حواس آنها از نظر بینایی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۵    
شهرضا - رییس اداره هواشناسی شهرضا گفت: بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان می توانند با نام نویسی در سامانه تهک، توصیه های کشاورزی را از طریق ایمیل یا پیامک دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۳    
استاندار اصفهان در کارگروه سازگاری با کم آبی استان بر تدوین نقشه راه ساماندهی رودخانه زاینده رود تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۱    
گلپایگان- عضو شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: بازارچه خیریه مهر ایرانی با هدف حمایت از دستاوردهای زنان کارآفرین، زنان سرپرست خانوار و معلولان مراکز توانبخشی شهرستان گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در حال ضعیف تر شدن است، تصریح کردند: مسئولان مراقب خدعه اروپایی ها باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۵۹    
شهید ابراهیم براتی یکی از 27 شهیدی است که اصفهان به تازگی و در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تقدیم انقلاب اسلامی و آرمان های ملت کرده است، منزلش در محله احمد آباد شهرستان درچه اصفهان واقع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۸    
عضو ستاد برگزاری چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو کشور گفت: این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان فردا (سه شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۳    
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: زاینده رود باید روزهای پایانی امسال یا فروردین ماه سال آینده به مدت 75 روز برای آبیاری زمین های کشاورزی رهاسازی شود زیرا کشت اخیر به آب نیاز دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۳    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: شهیدان آینده تاریخ را براساس توحید و ایمان به خداوند می سازند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۸    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی از واریز عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی تا 10 اسفند ماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۸    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده بر آسمان استان است که بر این اساس آسمان صاف تا قسمتی ابری برای اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۲    
عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه صنعت سینما گفت: سینما اگر درست هدایت شود می تواند به صنعتی پول ساز تبدیل شود و اصفهان با توجه به میزبانی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان می تواند از این ظرفیت بهره ببرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۸    
یک کارشناس اقتصاد شهری گفت: نمی توان برای شهرهای ایران، نسخه های کپی شده از منابع درآمدی شهرهای جهان را برای افزایش منابع درآمد پایدار شهرداری ها توصیه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۶    
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاد اصفهان گفت: ساماندهی محوطه ها و سنگ قبور شاخص تخت فولاد از سرفصل های مهم تخت فولاد در بودجه 98 است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۶    
یورو روز گذشته در مرز 14000 تومان بود و امروز نیز مسیرش را به سمت 15000 تومان شدن، در پیش گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۴    
رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت: هنوز کلاهبرداران ارسال پیامک با محتوای اصلاح اطلاعات سهام عدالت و یارانه دستگیر نشده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۴    
بیست و هفتمین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الغرافه قطر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: برای اتمام و اجرای لاینینگ پروژه تونل خوانسار-بویین میاندشت حدود 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که به دلیل تسویه نشدن بدهی قبلی عملیات اجرایی تونل متوقف شده و در صورت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در راستای اجرای فاز نخست ارائه بسته حمایتی به رانندگان تاکسی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۹    
نقش مدیریت شهری در سال های اخیر با پیچیده تر شدن مسائل شهری پر رنگ تر شده و مدیران شهری با توجه به استعدادها، انگیزه ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در حال ضعیف تر شدن است، تصریح کردند: مسئولان مراقب خدعه اروپایی ها باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۳    
مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در غرب بندرعباس امروز (دوشنبه ) با حضور حسن روحانی رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۰    
"آشغال های دوست داشتنی" فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی است که پس از مدت ها روی پرده نقره ای سینما اکران شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۸    
این ضایعه مغزی نمی تواند سدی برای زندگی کردن باشد اگر به موقع آن را درمان و برای بهبودی آن با امید جاری در زندگی، به راه مناسب آن اعتماد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: کود اوره تحویلی به استان ها تا تاریخ 26 بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 27 درصد رشد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: نمی دانم هواداران حفاری چطور توانسته بودند مقدار زیادی مواد منفجره داخل سالن آورند و چنین رفتارهایی شأن و شخصیت فوتسال را پایین می آورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
نجف آباد- رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گفت: گذشتگان ما وقف های اجتماعی متفاوتی داشته اند به طوری که حتی در استان اصفهان برای خرید گوشت افراد مسن نیز که گوشت آن ها را گربه سرقت می کرد نیز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
تحریم های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا سبب شد قیمت نفت در معاملات امروز (دوشنبه، 29 بهمن ماه) به بالاترین حد خود در سال 2019 میلادی برسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه چهار و 100 میلیارد تومانی سال 98 شهرداری اصفهان با افزایش 37 درصدی نسبت به بودجه 97 بسیار جسورانه افزایش پیدا کرده و تحقق آن منوط به انجام تعهدات دولت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۷    
صد و سی و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۸    
در حال حاضر شرکت های زیادی در حال کار کردن بر روی گوشی های تاشو هستند، اما یک شرکت چینی به تازگی قصد تولید نوعی گوشی هوشمند تاشو دو منظوره را دارد که دور مچ کاربران بسته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۳    
یک کارشناس برنامه ریزی شهری گفت: در ورودی شهرها امروزه نشانی از معماری و ساخت و سازهای هنرمندانه و فضاهای صمیمی و دلنشین به چشم نمی خورد، بلکه با انبوهی از تابلوهای تبلیغاتی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۶    
پیروزی سپاهان برابر پیکان باعث شد این تیم بهترین عملکردش را تا پایان هفته هجدهم یک فصل در لیگ برتر تکرار کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۳    
خطوط هوایی هر کشوری یکی از مهم ترین و البته مورد توجه ترین خطوط حمل و نقل به حساب می آید که استفاده از بهترین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
مدتهاست که موزه دیگر تعریف اعتماد السطنه(وزیر علوم ناصرالدین شاه قاجار) را ندارد، آن زمان که نوشت موزه عبارت است از مکانی که مخزن آثار قدیم، اشیاء بدیع، نفایس و مستظرفات دنیاست حالا اما موزه دیدن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۱    
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به راه یابی سه اثر از کارگردان های اصفهانی به بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حمایت این سازمان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۹    
یافته های جدید نشان می دهد که بین ابتلا به بیماری آلزایمر و دیابت ارتباط وجود دارد به گونه ای که اگر فردی مبتلا به دیابت باشد، خطر بروز آلزایمر نیز در او وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۶    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به زودی 25 هزار گل از گونه های مختلف متناسب با هویت تاریخی و پیشینه چهارباغ به بستر این محور گردشگری اضافه می شود.
  • ۱