چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۰:۳۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 5 شهریور 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 2 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 3 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 4 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 5 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 6 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 7 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 8 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 9 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 10 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 11 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 12 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 13 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 14 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 15 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 16 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 17 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 18 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 19 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 20 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 21 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 22 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 23 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 24 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 25 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 26 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 27 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 28 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 29 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۴۵    
انتخاب های غذایی سالم، همانگونه که برای حفظ سلامت قلب و مغز و سایر اندام های حیاتی بدن ضروری است، برای پاکسازی و سم زدایی روده بزرگ نیز مفید است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۰    
در شرایطی که فقط یک هفته از آغاز رقابت های لیگ پشت سر گذاشته شده به نظر می رسد که شانس کسب عنوان قهرمانی همچنان بین تیم های مدعی فصل قبل تقسیم شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۵    
لیگ برتر فوتسال بانوان از فردا (جمعه) با برگزاری شش دیدار شروع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۷    
عضو شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود نوشت: از ‫شهرداری و نیروی انتظامی انتظار می رود که برای حفاظت از مجسمه های شهری اقدام قاطع تری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۰۵    
شهردار یاسوج گفت: 13 پروژه بازآفرینی شهری به ارزش 210 میلیارد ریال در این شهر اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر لزوم برخورد جدی و قاطع با موارد تخطی از قوانین و مقررات در شبکه بانکی کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۳:۱۵    
کمبود ویتامین ها، علائم متفاوتی در بدن ایجاد می کند که گاهی بسیار خفیف و گاهی خطرناک و غیرقابل جبران است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۹    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: اجرای طرح بازپیرایی بوستان های شهر با هدف بهسازی، زیباسازی و استفاده بهتر و بهینه شهروندان از بوستان ها انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۹    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: علیرغم بازنشسته شدن60 هزار فرهنگی تنها 20 هزار دانشجو معلم فارغ التحصیل می شوند لذا برای تامین 40 هزار نیروی انسانی مورد نیاز 12 روش پیش بینی شده است و اول مهر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۸    
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون مصوب مجلس، سربازان باید ماهانه یک میلیون و 600 هزار تومان حقوق دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۲    
شهرداری شیراز همزمان با هفته دولت 18 پروژه فرهنگی، ورزشی، تفریحی و عمرانی را با اعتباری بالغ بر150 میلیارد تومان افتتاح می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: از علیرضا منصوریان صددرصد حمایت می کنیم و گزینه ما فقط یک نفر بوده و هست آن هم علیرضا منصوریان است و به شایعات توجهی نکنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۰    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به پکن با مدیران ارشد شرکت بین المللی صنایع شمال چین و شرکت توسعه زیرساخت های چین دیدار و از پروژه عظیم مترو پکن بازدید کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۸    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: واکسیناسیون طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل از ابتدای شهریورماه در کشور آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۸    
معاون اول رییس جمهور گفت: پیش نیاز همه فعالیت ها وجود امنیت است و باید برای رسیدن به امنیت از هیچ اقدامی مضایقه نکنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۲    
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کمپین های مختلفی از بحران های محیط زیستی در کشور تشکیل می شود ولی اقدامات مثبت تبدیل به کمپین نمی شوند
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۹    
ترکیب اعضای کمیسیون های شش گانه شورای شهر تهران در سال سوم تثبیت شد
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۴    
کاپیتان تیم سپاهان گفت: بازی با ماشین سازی بسیار سخت است، همه تیم ها در برابر تیم خوب سپاهان انگیزه زیادی دارند اما امیدوارم همه درک این مسئله را داشته باشیم و با تمام قدرت به مصاف ماشین سازی برویم و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۴    
سرمربی تیم سپاهان گفت: یک بازیکن خیلی خوب در بازی با شاهین داشتیم که یکی دو سالی بود آن را ندیده بودم و آن بازیکن، سپاهان بود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۰    
مدیر حقوقی صندوق کارآفرینی امید گفت: فلسفه صندوق کارآفرینی امید حمایت از اشتغال در قالب شغل های خانگی و کارگاه های متوسط و کوچک است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۱:۵۸    
وزیر کشور گفت: دولتی داریم که مبتنی بر خواست و اراده مردم است؛ ما باید این دولت ها را کارآمد کنیم چرا که ناکارآمدی مقبولیت و مشروعیت دولت را دچار اشکال می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۵    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰    
جوانان بیش از سالمندان در معرض عوارض سکته های قلبی، آب انار و تقویت رشد مغز جنین، عوامل ایجاد کننده اسپاسم حنجره ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۱:۰۷    
شهردار اصفهان گفت: فرد توانمند کسی است که هنر را وسیله ای برای حل مسائل و مشکلات قرار می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۴    
یک فیلمنامه نویس گفت: سینمای کودک مانند دیگر بخش های سینما، نیازمند فیلم هایی است که بتواند همه طیف های مخاطب را راضی کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۱    
تیم سپاهان امروز(سه شنبه) تمرینات پیش از بازی با ماشین سازی را در حضور هواداران انجام داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۲    
شرکت خودروسازی سایپا در یک پست اینستاگرامی شرایط پیش فروش 4 محصول خود را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۹    
تردد خودروها در هر دو مسیربزرگراه شهید خرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه و مسیر شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی به علت وجود تراکم ترافیکی به کندی صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از شروع عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی تاکنون بیش از 72.5 درصد زائران و دست اندرکاران حج تمتع کشورمان وارد عربستان شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۴    
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: سرانه مصرف کشور برق کشور 210 کیلو وات ساعت میانگین و سرانه مصرف برق اصفهان 80 کیلو وات ساعت و نسبت به سرانه جهانی بیشتر است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۴    
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: در تابستان سال جاری با وجود افزایش 8.5 درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته، مدیریت مصرف 140 مگاواتی در این شهرستان انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۸    
"جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان ظرفیتی عظیم برای میهن اسلامی مان است و برای صورت بندی زندگی مهربانانه نیاز به تخیل کودکانه داریم و می رویم تا در دیپلماسی شهری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۵    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با اشاره به بحث اجبار به اخذ پول نقد از بیماران از سوی پزشکان در مطب ها گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۵    
افزایش وام ضروری بازنشستگان،استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دستور کار دولت، تاثیر مصرف پروتئین های گیاهی بر افزایش عمر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۰    
"قصر" چسبیده به کلانشهر اصفهان؛ تنها نامی پرطمطراق را یدک می کشد اما محله ای است از جنس محرومیت؛ از جنس محله هایی که در سایه کلانشهرها بی سر و صدا رشد می کنند تا شیرینی شهرنشینی را برای ساکنانشان تلخ ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۰    
مدارک مورد نیاز برای صدور گذرنامه اعلام شد: اصل مدارک هویتی اعم از شناسنامه، کارت ملی هوشمند، مدرک وظیفه برای آقایان بین 18 تا 50 سال، رضایتنامه محضری همسر برای زنان متاهل ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۵    
همزمان با هفته دولت ساختمان جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۴    
فرماندار شهرستان دهاقان گفت: افزایش اعتماد و امید مردم به دولت ونظام جمهوری اسلامی از وظایف مسئولان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۰    
فیلم بازیوو به کارگردانی امیرحسین قهرایی، برنده دیپلم افتخار بخش کسب و کار جشنواره سی و دومین جشنواره فیلم کودک شد. این جایزه از جشنواره، بخشی از جوایز ویژه دبیر بود که به فیلم بازیوو اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۲    
بابل_شهردار بابل گفت: اجرای طرح ساماندهی املاک باعث شفافیت و انضباط مالی شهرداری بابل می شود و تعدی و برخی شائبه ها را از بین می برد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۹    
قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس های تبریزگردی تا پایان تابستان امسال به خدمات رسانی برای مسافران و شهروندان ادامه می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز گفت: باتلاش محیط بانان منطقه حفاظت شده کرکس پنج متخلف شکار و صید دستگیر و از آنان دو قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: 51 شرکت به همراه بیش از هفت هزار خودرو سال تحصیلی آینده به بیش از 80 هزار دانش آموز سرویس دهی خواهند کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۴    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با بیان اینکه زاینده رود تا پایان شهریورماه جاری خواهد بود، گفت: برای کشت پاییزه کشاورزان، یک نوبت در نیمه دوم آبانماه آب تخصیص خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۰    
الهام پاوه نژاد، بازیگر تاتر و تلویزیون در اینستاگرامش، به شعری که در سال 67، برای عمران صلاحی سروده شده، اشاره کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۵    
رئیس شورای شهر مشهد گفت: خوشحالم که نام راوی قصه های از یاد رفته ایرانیان بر کوچه های مشهد نقش بست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۵    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی از جدید ترین پهپادهای خود به نام مبین را در نمایشگاه هوایی روسیه نمایش داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
شاخص کل بورس تهران که از ساعت 9 و 3 دقیقه امروز روند افزایشی روزهای گذشته را در پیش گرفته بود که در ساعت 11 و 50 دقیقه کاهشی شد اما در نهایت با 3597،79 واحد افزایش به کار خود پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۹    
شهردار ارومیه گفت: با به بهر برداری رسیدن فاز نخست کمربندی دوم شهر ارومیه تا پایان امسال، شاهد گشایش 50 درصدی در کاهش ترافیک تقاطع مدرس خواهیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۵    
نطنز - در ششمین روز از هفته دولت 61 طرح عمرانی، مخابراتی، تعاونی و خدماتی در شهرهای نطنز و بادرود به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۰    
شاهین شهر و میمه – همزمان با هفته دولت و با حمایت بخش خصوصی اولین خانه تخصصی شطرنج در شاهین شهر افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان اصفهان تعداد 53 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۷    
دبیر شورای نگهبان به همراه سخنگوی این شورا و برخی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان از سامانه موشکی باور 373 بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: : در این دوره تعداد آمبولانس های ما از 2400 دستگاه به 4500 دستگاه افزایش پیدا کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حال تلاش برای مساعد کردن شرایط ورزشگاه نقش جهان برای بازی بعدی خود در برابر ماشین سازی هستیم و سعی می کنیم که همه مسائل برای این بازی به خوبی پیش برود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۸    
گروهی از هنرمندان با استفاده از 168 هزار نی پلاستیکی بازیافتی اثری هنری در شهر هوشی مین خلق کردند تا مردم را به استفاده کم تر از مواد پلاستیکی ترغیب کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهور، یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۹    
تقدیر حکومت عراق از حشد الشعبی، حمله پهپادی اسراییل به حزب الله لبنان، برکناری هشت عضو شورای شهر وان ترکیه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۵    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات درمانی ارائه شده به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را تشریح کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۸    
مراسم بهره برداری از سیستم پایش بیومانیتورینگ مواد سمی در سد چم آسمان صبح امروز _سه شنبه 5 شهریور 98_برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۵    
تیم مس سونگون با دو شکست از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین قاره ای 2019 تایلند بازماند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز از افزایش تسهیلات دوچرخه سواری در سطح شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان در مراسم بهره برداری از سیستم پایش بیومانیتورینگ مواد سمی رودخانه زاینده رود، گفت: راه اندازی سیستم پایش کیفیت آب برای شرب اصفهان حیاتی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۷    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان از برگزاری جشنواره "بذرپاشی گل لاله عباسی" همراه با جشن بذرپاشان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۵    
نشست خبری علی اصغر شاطوری مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان صبح امروز _سه شنبه 5 شهریور 98_با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۷    
حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی از بازتولید 10 قطعه قدیمی رادیو که به 1310 تا 1320 تعلق دارند خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل جدید پرسپولیس می گوید استعفایش از ریاست کمیته فوتسال ربطی به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۴    
محمد گورابی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان به همراه معاونین صبح امروز _سه شنبه 5 شهریور 98_ از خبرگزاری ایمنا بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۲    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان در سال 99 افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۵    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد از بهره برداری از 12 هزار مترمربع فضای سبز تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۵    
بیش از 120 شرکت بزرگ فعال در حوزه فولاد و متالورژی از سراسر کشور طی چهار روز میهمان یازدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان خواهند بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۳    
یکی از معماران ساکن ایالات متحده آمریکا، آسمان خراشی عظیم و شناور روی آب های اقیانوس آرام طراحی کرده است که زباله های شناور آن را به انرژی تبدیل می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۴    
مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر جرایم مربوط به پرونده های ماده صد تا پنج برابر افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۵    
مراسم قرعه کشی بازی های جهانی ورزش های ساحلی 2019 دقایقی پیش در قطر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۵    
آیین نکوداشت رحیم هودی، پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی و اعطای نشان مفاخر به وی در شیراز با حضور دوستدارانش برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۳    
فردیس_سرپرست شهرداری فردیس گفت: پارک وحدت این شهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۳    
بازیکن تیم فوتبال استقلال رسما به مدت شش ماه محروم شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۷    
زنجان- وزیر نیرو از آبیاری 20 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور بوسیله آب حاصل از تصفیه پساب خبر داد و گفت: تاکنون 224 تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار کشور شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۱    
منوچهر هادی که این روزها مشغول ساخت سریال دل است، در اینستاگرامش خبر از ساخت فیلم سینمایی جدید خود داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۵    
رئیس دبیرخانه جشنواره فیلم کودک گفت: باید زیربنای تولیدات سینمای کودک "برای کودک" با هوشیاری بیشتری پیگیری شود و این دسته از فیلم ها در جشنواره حضور یابند نه فیلم هایی که درباره کودک است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۹    
زمان قرعه کشی و آغاز لیگ برتر والیبال مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۵    
دویست و هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای شمالی کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل شرکت مترو تهران از پیش بینی آسانسور برای ایستگاه های مترو خبر داد و گفت: 14 درصد از 18 میلیون سفر درون شهری در پایتخت با مترو انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۸    
قزوین_مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از افزایش قابل توجه تماس های شهروندان با شبکه تاکسی بیسیم 133 در مردادماه سال جاری نسبت به مردادماه سال گذشته خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۵    
روند کاهشی بازار ارز های دیجیتال که از دیروز آغاز شده بود تا امروز ادامه داشته، به طوری که بیت کوین به عنوان شاخص ترین این ارز ها کاهش ارزش حدود دو درصدی را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۵    
زنجان- بزرگترین نیروگاه خورشیدی شمال غرب کشور با ظرفیت 700 مگاوات در شهرستان ابهر به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۵    
با جدایی ایرج عرب از باشگاه پرسپولیس، انصاری فرد به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۲    
بررسی های اخیر محققان نشان می دهد هدف قرار دادن یک پروتئین خاص در نخاع می تواند مبنای تولید یک داروی جدید برای کاهش دردهای مزمن باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۷    
یک کارشناس شهرسازی گفت: در نظر داشتن توان مالی شهرداری برای اجرای طرح های مصوب از جمله طرح جامع و تفصیلی باید در مراحل تهیه و تدوین طرح در نظر گرفته شود تا سازمان متولی برای اجرای آن با مشکل مواجه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۴    
سرپرست بخشداری شهرستان میمه از برگزاری پنجمین دوره جشنواره انگور، بومگردی و گردشگری "حسن رباط" در هشتم شهریورماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۸    
بررسی های اخیر محققان نشان می دهد افرادی که به اختلال شناختی خفیف مبتلا هستند با انجام مدیتیشن متفکرانه می توانند عملکرد ذهنی خود را بهبود بخشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۵    
رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد شدید از صدا و سیما بابت پخش مصاحبه نصف و نیمه اش بحث چهار سال محرومیت خبرنگاران به دلیل سؤال غیرمرتبط را رد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۵    
مسئولان شهر اوترخت، بر فراز ایستگاه های اتوبوس این شهر فضاهای سبزی ایجاد کرده اند تا به حفظ زنبورها کمک کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۲    
نماینده دهاقان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: افزایش شمار دام نسبت به ظرفیت مرتع چالش منابع طبیعی دهاقان است این امر منجر به آسیب به پوشش گیاهی منطقه و فرسایش خاک می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور ظریف در حاشیه نشست گروه هفت را موفقیتی برای دیپلماسی جمهوری اسلامی و شکستی برای دیپلماسی آمریکا دانست و گفت که این حضور فراتر از برجام بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۹    
سیستم مکانیزه جمع آوری ضایعات رودخانه زاینده رود در محل سد چم آسمان صبح امروز سه شنبه –پنجم شهریورماه- به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۵    
سیستم پایش بیومانیتورینگ مواد سمی با استفاده از ماهی به شیوه ToxProtect به مناسبت هفته دولت صبح امروز سه شنبه –پنجم شهریور ماه- در محل سد چم آسمان به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۵    
بعضی گیاهان دارویی ماننند نعنا، بارهنگ، مریم گلی و آویشن، مزایای بسیاری برای سلامت ریه ها داشته و به رفع مشکلات تنفسی کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: روزانه حدود 20 درصد از شهروندان از خدمات ارزان قیمت اتوبوسرانی استفاده می کنند ...
  • ۱