سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۷:۱۹Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 8 شهریور 1395 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 31 فروردین 1395 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1395 امید هسته ای 31 خرداد 1395 امید هسته ای 31 تیر 1395 امید هسته ای 31 مرداد 1395 امید هسته ای 30 مهر 1395 امید هسته ای 30 آبان 1395 امید هسته ای 30 آذر 1395 امید هسته ای 1 دی 1395 امید هسته ای 1 بهمن 1395 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 1 شهریور 1395 امید هسته ای 2 شهریور 1395 امید هسته ای 3 شهریور 1395 امید هسته ای 4 شهریور 1395 امید هسته ای 5 شهریور 1395 امید هسته ای 6 شهریور 1395 امید هسته ای 7 شهریور 1395 امید هسته ای 8 شهریور 1395 امید هسته ای 9 شهریور 1395 امید هسته ای 10 شهریور 1395 امید هسته ای 11 شهریور 1395 امید هسته ای 12 شهریور 1395 امید هسته ای 13 شهریور 1395 امید هسته ای 14 شهریور 1395 امید هسته ای 15 شهریور 1395 امید هسته ای 16 شهریور 1395 امید هسته ای 17 شهریور 1395 امید هسته ای 18 شهریور 1395 امید هسته ای 19 شهریور 1395 امید هسته ای 20 شهریور 1395 امید هسته ای 21 شهریور 1395 امید هسته ای 22 شهریور 1395 امید هسته ای 23 شهریور 1395 امید هسته ای 24 شهریور 1395 امید هسته ای 25 شهریور 1395 امید هسته ای 26 شهریور 1395 امید هسته ای 27 شهریور 1395 امید هسته ای 28 شهریور 1395 امید هسته ای 29 شهریور 1395 امید هسته ای 30 شهریور 1395 امید هسته ای 31 شهریور 1395 
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۷    
شورای امنیت افغانستان رهاسازی یک تبعه استرالیایی که چهار ماه پیش توسط عناصر مسلح در ولایت ننگرهار افغانستان ربوده شده بود خبر دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از رشد 70 درصدی اعتبار روستاهای گلستان در دوره دولت یازدهم خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۷    
فعالان و مقام های مذهبی مالزی بر این باورند که سلفی گری و وهابیسم باعث تندروی افراد می شود و ریشه دواندن وهابیسم در مالزی توسط عربستان و با حمایت مالی گسترده ریاض، خطرناک و تفرقه انگیز است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۸    
با بهبود نسبی جایگاه ایران تنها چندماه پس از اجرایی شدن برجام، حالا زمان آن رسیده تا بسیاری از کشورهای منطقه شرایط را برای بهبود همکاری های خود در عرصه حمل و نقل با ایران پیگیری کنند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۸    
مقام های هندی مقررات منع آمد و شد برقرار شده در اکثر مناطق کشمیر را لغو کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۸    
مناسبات ایران و کویت به عنوان دو کشور تاثیر گذار منطقه علیرغم برخی افت و خیزها، طی سال های اخیر روندی مثبت ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۸    
عملکرد دولت یازدهم در مدت سه سال گذشته، نقطه عطفی میان اکثریت دبیران کل احزاب و جریانات سیاسی ایجاد کرد تا به رغم وجود برخی اختلافات سیاسی در برخی از شاخصه ها به همنوایی و هم نظری سیاسی برسند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۸    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شصتمین کنفرانس سالانه عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی برای ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که نخستین حضور پس از اجرای برجام در این اجلاس است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۸    
دبیرکل سازمان بدر عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که در طی عملیات آزادسازی جزیره خالدیه واقع در شمال شرق رمادی مرکز استان الانبار ، بیش از یکهزار داعشی کشته شدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۸    
برون رفت از رکود اقتصادی و مهمتر از آن موضوع مدیریت بر اقتصاد جهانی که با چالش های فراوانی روبروست شاید اصلی ترین دستور کارهای اجلاس سران گروه جی 20 باشد که اواسط شهریور ماه جاری در شرق چین برگزار می ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۰    
رییس جمهور گفت: ما قدرت خود را در بخش های مختلف به رخ دنیا کشیده بودیم اما قدرت نمایی سیاسی تا این حد آن هم در برابر قدرت های بزرگ جهانی کاری بسیار عظیم است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۰    
یک رسانه صهیونیستی گزارش داد: بنا به درخواست دیوان عالی آمریکا یک فرد اسراییلی متهم به قاچاق تجهیزات نظامی از جمله به ایران، به آمریکا بازگردانده خواهد شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برنامه بازدید اعضای کمیسیون از رآکتور آب سنگین اراک، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۱    
با گذشت چند روز از آغاز عملیات "سپر فرات" در شمال سوریه بالاخره اولین تقابل کردهای سوریه و نیروهای ترکیه در پی کشته شدن یک سرباز ترکیه ای و حملات بی امان ارتش ترکیه به مقرهای کردها در جرابس خود را ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهوری ترکیه بار دیگر گفت که اگر پارلمان کشورش به بازگشت مجازات اعدام رای دهد، آن را تایید خواهد کرد. این اظهارات در پی کودتای ناکام ماه گذشته و با هدف مجازات عاملان مربوطه مطرح می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۳    
در آستانه دهم شهریور سالروز تأسیس قرارگاه مستقل پدافند هوایی خاتم الانبیاء برای اولین بار سامانه های موشکی برد بلند اس 300 ایران که از روسیه خریداری شده است به نمایش درآمد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۳    
مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا از کمک مالی نامزد جمهوری خواه انتخابات آتی به بنیاد کلینتون پرده برداشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۳    
صدراعظم آلمان امروز میزبان رئیس جمهوری ترکمنستان در برلین است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۴    
وزیر امور خارجه در پایان سفر هشت روزه منطقه ای به آمریکای لاتین، دقایقی پیش وارد تهران شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۴    
رییس جمهور با گلایه از کسانی که مردم را نامید می کنند،گفت: عده ای با پول بیت المال و با خبرگزاری و روزنامه بیت المال امید مردم را نشانه می روند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهوری تعلیق شده برزیل امروز در جلسه استیضاح سنای برزیل حاضر می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۴    
منابع فلسطینی اعلام کردند، به زودی دیداری میان رئیس تشکیلات خودگردان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو برگزار خواهد شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۴    
یک خودروی بمب گذاری شده در کنار ساختمان جرم شناسی در بروکسل منفجر شده اما این انفجار تلفاتی در پی نداشته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۴    
منابع رسانه ای از حادثه تیراندازی در فرودگاه شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا خبر می دهند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۴    
ستارگان و کارگردان فیلم جنوب شهر با تو با فیلم شان که به دوران اولیه آشنایی پرزیدنت باراک اوباما با همسرش می پردازد، به سینماها آمدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۵    
مسئولان عالیرتبه ایران وهند درسفردبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به دهلی نو بر توسعه روابط اقتصادی ،سیاسی ،امنیتی ،فرهنگی ،مبارزه با تروریسم ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۵    
وزیر دفاع عربستان در سفرش به اسلام آباد با نخست وزیر پاکستان دیدار و درخصوص "پاره ای از مسائل مهم منطقه بین المللی و تقویت روابط دو جانبه" گفت وگو کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۵    
در پی ادعای یک تیم تحقیقاتی سازمان ملل مبنی بر استفاده ارتش سوریه از گازهای سمی، وزیر خارجه فرانسه بار دیگر اعلام کرد که برای قانع کردن اعضای شورای امنیت از جمله روسیه جهت محکوم کردن نظام سوریه تلاش ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۵    
جشنواره شهید رجایی سال 95 صبح دوشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در سالن اجلاس سران آغاز شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۵    
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سن 80 سالگی به دلیل بیماری مُرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۵    
گارد ساحلی ایتالیا موفق شد یک هزار و 100 مهاجر را از غرق شدن در آبهای دریای مدیترانه در مجاورت سواحل تنگه سیسیل نجات دهد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۵    
همکاری ایران و روسیه در خصوص موضوع سوریه مهم و راهبردی است. یعنی وجود منافع و دشمن مشترک در سوریه باعث این همکاری شده است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۵    
غلامحسین محمدنیا از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان سفیر جدید ایران در آلبانی انتخاب شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۷:۰۶    
نیروهای امنیتی ترکیه سه دیپلمات ارشد این کشور را به اتهام مشارکت در کودتای نافرجام 15 جولای بازداشت کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۵:۰۷    
دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه با صدور دستوری لغو پروازهای چارتر میان ترکیه و روسیه را اعلام کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۲:۰۸    
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: روند افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم نشان می دهد که بودجه این وزارتخانه از پنج درصد رشد در سال 92 به 20 درصد در سال 95 رسیده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: فروش آب سنگین به روسیه نهایی شده است.