سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۲۳:۱۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 23 شهریور 1395 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 31 فروردین 1395 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1395 امید هسته ای 31 خرداد 1395 امید هسته ای 31 تیر 1395 امید هسته ای 31 مرداد 1395 امید هسته ای 30 مهر 1395 امید هسته ای 30 آبان 1395 امید هسته ای 30 آذر 1395 امید هسته ای 1 دی 1395 امید هسته ای 1 بهمن 1395 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 1 شهریور 1395 امید هسته ای 2 شهریور 1395 امید هسته ای 3 شهریور 1395 امید هسته ای 4 شهریور 1395 امید هسته ای 5 شهریور 1395 امید هسته ای 6 شهریور 1395 امید هسته ای 7 شهریور 1395 امید هسته ای 8 شهریور 1395 امید هسته ای 9 شهریور 1395 امید هسته ای 10 شهریور 1395 امید هسته ای 11 شهریور 1395 امید هسته ای 12 شهریور 1395 امید هسته ای 13 شهریور 1395 امید هسته ای 14 شهریور 1395 امید هسته ای 15 شهریور 1395 امید هسته ای 16 شهریور 1395 امید هسته ای 17 شهریور 1395 امید هسته ای 18 شهریور 1395 امید هسته ای 19 شهریور 1395 امید هسته ای 20 شهریور 1395 امید هسته ای 21 شهریور 1395 امید هسته ای 22 شهریور 1395 امید هسته ای 23 شهریور 1395 امید هسته ای 24 شهریور 1395 امید هسته ای 25 شهریور 1395 امید هسته ای 26 شهریور 1395 امید هسته ای 27 شهریور 1395 امید هسته ای 28 شهریور 1395 امید هسته ای 29 شهریور 1395 امید هسته ای 30 شهریور 1395 امید هسته ای 31 شهریور 1395 
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۰    
براساس آمار تازه منتشر شده ارتش ترکیه، از زمان وقوع کودتای 15 ژوئیه، تعداد ژنرال های ارتش 43 درصد کاهش یافته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت که ایران آماده است تا از ژاپن راکتورهای هسته ای خریداری کند اگر پیشنهاد فروش نیز با پشتیبانی تجاری پرسود همراه باشد. ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۶    
کاخ سفید از سفر رسمی نخست وزیر ایتالیا در 18 اکتبر (27 مهر) به آمریکا و میزبانی اوباما از وی خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۷:۲۱    
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد تند از عملکرد حزب دمکرات گفت که امنیت برخی محله های فقیرنشین آمریکا هم اکنون کمتر از کشورهای جنگ زده همچون افغانستان است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۸    
نایب رئیس مجلس سوریه گفت: عربستان با موضوع فریضه حج سلیقه ای و سیاسی برخورد می کند و براین اساس هر سال گروهی از مسلمانان برخی از کشورها از حج محروم می شوند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۳    
رادیو خبری 24 ساعته فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که در شهر لو آور فرانسه (منطقه نرماندی علیا) جوانی بیست ساله مادر خود را به علت بازداشتن او از پیوستن به جهاد در سوریه، خفه کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۳    
خبرگزاری رسمی عربستان به نقل از یک گزارش از تحقیقات فاجعه منا مدعی شد که بر اساس تحقیقات انجام شده حجاج ایران مقصر وقوع فاجعه منا بودند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۸    
بانک مرکزی انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که برای اولین بار کار انتشار اسکناس های پلاستیکی ( پلیمری) را که سرآغازی برای از رده خارج کردن اسکناس های کاغذی در این کشور است، با انتشار اسکناس پنج پوندی ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۸    
سرکنسول ایران در ارزروم از انتقال هفت ایرانی حادثه دیده بمب گذاری وان ترکیه به داخل کشور خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار مسئولان ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اعضای شورای عالی آمار کشور و مدیران مرکز آمار ایران، آمار و اطلاعات دقیق ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۳    
وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی را که هفته گذشته توسط یک موسسه بین المللی منتشر شده بود را تکذیب کرده است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۳    
مریم وریچ کاظمی*: با آن که در قانون اساسی تمامی ملل جهان از مساوات و عدالت بین نوع بشر سخن به میان آمده است اما هنوز نژادپرستی در اشکال مختلف اعم از نابرابری اشتغال بین گروههای مختلف ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۸    
هندوهای افراطی دو دختر مسلمان را به اتهام دروغین خوردن گوشت گاو به شیوه ای وحشیانه مجازات کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی دولت با تاکید بر این که دولت یازدهم در اقدامات و تصمیمات خود به مصالح کشور و منافع ملی توجه کافی دارد، گفت: انتظار داریم از تریبون نماز جمعه تقوا، عدالت، مسائل دینی و سیاست را ترویج کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۴    
یک بانوی قایقران گیلانی عنوان قهرمانی مسابقات آسیا را کسب کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۴    
سرمایه گذاران که در بدترین دوران فروش خود در طی سه ماه گذشته به سر می برند، با افزایش نگرانی ها در خصوص سلامتی کلینتون بازهم در استرس آینده بازارهای بین المللی به سر می برند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آنچه اکنون در سوریه مستقر است دولتی قانونی و مشروع می باشد که همگان باید به آن تمکین کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۴    
شهرزاد کمال زاده بازیگر 31 ساله با انتشار عکسی از خودش در یک قبر, صفحه شخصی اش را بروز کرد!
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۴    
دریافت دو جایزه دیگر از جشنواره جهانی امریکا سال هنری شهاب حسینی را پر بار تر از گذشته نمود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۹    
تصاویر ویدیویی از زاویه ای دیگر به وضوح نشان میدهد در حاشیه مراسم یادبود حملات 11 سپتامبر، هیلاری کلینتون قبل از وارد شدن به خودرو تقریباً بیهوش می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۹    
فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور یک جنگنده - بمب افکن و یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در استان قنیطره سرنگون کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۰۴    
دبیر ستاد حقوق بشر ایران در صدر یک هیات عالی رتبه قضایی و حقوق بشری به منظور شرکت در سومین دور از گفتگوهای مشترک همکاری های قضایی با ایتالیا و انجام چند دیدار دوجانبه وارد رم شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۹    
خواهر شهید محمد کامرانی -یکی از قربانیان بازداشتگاه کهریزک- خطاب به مرتضوی می گوید: عذرخواهی شما درمان ناله های جانسوز مادرم و بغض های پدرم نیست ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۴    
صاحبنظران حوزه آمریکا معتقدند اگرچه هریک از کاندیداهای انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا ممکن است بر اساس عوامل مختلفی پس از پیروزی در انتخابات ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اگر راهکارهای فرهنگی در کنار اقتصادی قرار نگیرد، موفقیتی حاصل نخواهد شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۰:۵۹    
بررسی ها نشان می دهد به ازای هر فرد شاغل در ایران بیش از دو نفر بیکارند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۹    
پارلمان برزیل با اکثریت برای گرفتن کرسی رییس سابق پارلمان این کشور به اتهام فساد و تخطی از قانون، رای داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۴    
در ژانویه سال 2002، شبکه اخبار و گزارش های جهانی ایالات متحده از دو مقام ناشناس رسمی دولت کلینتون نقل می کند که دو شاهزاده ارشد سعودی به اسامه بن لادن برای بمب گذاری در سال 1995 در ریاض پول پرداخته ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۹    
آتش بس سوریه که با توافق اخیر مسکو و واشینگتن به دست آمده، از عصر روز دوشنبه 22 شهریور ماه، همزمان با عید قربان، آغاز شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۰    
مذاکرات و توافق هسته ای که برجام نام گرفته است، یک توافق چندخطی و ساده نیست بلکه شامل ده ها صفحه و یک مجموعه مسائل است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۵    
آفتابگردان نماد خلع سلاح هسته ای است. آنها می توانند مواد رادیو اکتیو را از طریق ریشه های شان از خاک گرفته و به گلبرگ و ساقه منتقل کنند و پسمان رادیو اکتیو را رفع الودگی نمایند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا هشدار داده است که آتش بس جدید در سوریه می تواند آخرین فرصت برای نجات سوریه و حفظ یکپارچگی این کشور باشد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۰    
نامزدهای انتخابات ریاست جمهووری آمریکا اعلام کرده اند به زودی نتایج و سوابق پزشکی خود را منتشر خواهند کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهوری فیلیپین با انتقاد از نقش آمریکا در بروز ناآرامی ها در این کشور، خواستار خروج نیروهای نظامی آمریکا از جنوب فیلیپین شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۸:۵۵    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ابومحمد العدنانی در حمله هوایی این کشور در سوریه کشته شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۸:۵۵    
رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به عنوان مشاور ارشد امنیت ملی نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا، معرفی شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۸:۰۲    
یک روزنامۀ انگلیسی با اشاره به بیماری هیلاری کلینتون، مدعی شد که او فقط یک سال دیگر زنده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۵:۰۴    
در پی افزایش حفاری و تقویت دلار آمریکا، قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار لندن مجدداً کاهش یافت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۴:۰۰    
نخستین نانوماهی جهان با شنا داخل رگ ها، دارو را به نقاط مختلف بدن می رساند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۲:۰۱    
شمار زیادی از مردم آمریکا در بیش از یک ایالت به عنوان رأی دهنده، ثبت نام می کنند و قادرند به طور همزمان در آن ایالت ها رأی دهند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۰:۰۱    
افشا شدن ابتلای نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به التهاب ریه، نگرانی دموکرات ها را در هفته های باقی مانده تا انتخابات برانگیخته است.