سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۶:۴۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 21 شهریور 1395 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 31 فروردین 1395 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1395 امید هسته ای 31 خرداد 1395 امید هسته ای 31 تیر 1395 امید هسته ای 31 مرداد 1395 امید هسته ای 30 مهر 1395 امید هسته ای 30 آبان 1395 امید هسته ای 30 آذر 1395 امید هسته ای 1 دی 1395 امید هسته ای 1 بهمن 1395 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 1 شهریور 1395 امید هسته ای 2 شهریور 1395 امید هسته ای 3 شهریور 1395 امید هسته ای 4 شهریور 1395 امید هسته ای 5 شهریور 1395 امید هسته ای 6 شهریور 1395 امید هسته ای 7 شهریور 1395 امید هسته ای 8 شهریور 1395 امید هسته ای 9 شهریور 1395 امید هسته ای 10 شهریور 1395 امید هسته ای 11 شهریور 1395 امید هسته ای 12 شهریور 1395 امید هسته ای 13 شهریور 1395 امید هسته ای 14 شهریور 1395 امید هسته ای 15 شهریور 1395 امید هسته ای 16 شهریور 1395 امید هسته ای 17 شهریور 1395 امید هسته ای 18 شهریور 1395 امید هسته ای 19 شهریور 1395 امید هسته ای 20 شهریور 1395 امید هسته ای 21 شهریور 1395 امید هسته ای 22 شهریور 1395 امید هسته ای 23 شهریور 1395 امید هسته ای 24 شهریور 1395 امید هسته ای 25 شهریور 1395 امید هسته ای 26 شهریور 1395 امید هسته ای 27 شهریور 1395 امید هسته ای 28 شهریور 1395 امید هسته ای 29 شهریور 1395 امید هسته ای 30 شهریور 1395 امید هسته ای 31 شهریور 1395 
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۰    
حمله های هوایی ترکیه در سوریه 21 شبه نظامی داعش را به هلاکت رساند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۱    
نیروهای وفادار به فرمانده شرقی در لیبی به بندر های نفتی حمله کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۲    
هیلاری کلینتون به دلیل اینکه نیمی از طرفداران دونالد ترامپ را "مفلوک" خوانده بود ابراز تاسف کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۳    
مرتفع ترین پل جهان در چین تا پایان سال جاری میلادی به بهره برداری خواهد رسید.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۳    
"نیکولا سارکوزی" در مصاحبه با یک نشریه فرانسوی از برنامه خود برای مبارزه با تروریسم سخن گفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۴    
نماینده آمریکا در امور کره شمالی گفت که ممکن است واشنگتن به طور یک جانبه تحریم هایی علیه پیونگ یانگ اعمال کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۴    
زمین لرزه تانزانیا 13 تن را کشت و بیش از 200 تن دیگر را مجروح کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۴    
شینزو آبه ، نخست وزیر ژاپن امروز – یکشنبه – دستور آماده سازی سند تحریم های یک جانبه علیه کره شمالی در پی آزمایش اتمی این کشور را داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۹    
معاون اول رییس جمهور از شرکت رئیس جمهور در هفتادویکمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۴    
وزیر امور خارجه در پیامی با گرامی داشت یاد و خاطره قربانیان فاجعه منا تاکید کرد: پیگیری فاجعه منا تا احقاق حقوق مسلم شهدا ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۴    
از آنجا که یکی از چارچوبهای متداول ترسیم و تحلیل امنیت ، امنیت ملی است، تحلیل ترور و تروریسم، از زاویه تأثیرات آن بر دولت ملت، بهتر می تواند کارکردهای آشکار و پنهان آن را نمایان سازد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۴    
سعید مرتضوی دادستان سابق تهران دقایقی پیش با ارائه نامه ای خطاب به دادگاه رسیدگی به پرونده کهریزک بابت وقایع پیش آمده در تیرماه 88 عذرخواهی کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۵    
نامزد جمهوری خواه انتخابات آتی آمریکا در پاسخ به اظهارنظر رقیب خود درخصوص طرفدارانش، توییتی را از رئیس جمهور این کشور بازنشر کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۰    
همانطور که در نقشه مشخص است کشورهایی همچون ونزوئلا، بولیوی،کلمبیا،شیلی و... که وضعیت مالی شفافی ندارند عضو FATF نیستند.قسمت های سبزرنگ اعضای FATF هستند. ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۲    
روز نهم ماه ذی الحجه، روز عرفه است و هر سال رادیو ایران این مراسم باشکوه را پوشش می دهد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۷    
شراره رخام: در بیشتر فیلم های سینمایی، محوریت با قهرمان مرد است و قهرمانان زن در جایگاه دوم قرار می گیرند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۴    
مدیر اطلاعات ملی آمریکا معتقد است تغییرات آب و هوایی نظیر افزایش درجه حرارت زمین عامل گسترش تروریسم در جهان است و مدتها پس از شکست گروه تروریستی داعش به عنوان بدنام ترین گروه تروریستی در جهان این ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۹    
معاون سابق جورج بوش در مطلبی با انتقاد شدید از رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که کاهش شمار نظامیان آمریکایی به دست باراک اوباما به حدی بوده که جان آمریکایی ها را به خطر می اندازد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۵    
اقتصاد ما به قدری دچار رکود شده که با سرمایه داخلی نمی توانیم آن را به حالت احیا در بیاوریم. ناچاریم که نگاه به اروپای غربی داشته باشیم ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق در دیدار با سفیر سوریه در بغداد عملیات آزادسازی موصل را نبردی سرنوشت ساز با داعش خواند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۰    
مسئولان امنیتی ترکیه اعلام کردند که تلاش برای ترور یکی از مقامات برجسته حزب حاکم و توطئه بزرگ علیه مردم این کشور را ناکام گذاشته اند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۰    
مراسم پانزدهمین سالروز حملات 11 سپتامبر 2001 امروز (یکشنبه) در حال برگزاری در آمریکاست. این اولین حمله مستقیم در خاک آمریکا بود که جان حدود 3000 تن را گرفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۰    
یک روزنامه آلمانی از سفر رئیس جمهوری ایران به آلمان در مهر ماه خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۰    
خانم دیلما روسف، رییس جمهور معزول برزیل پس از آنکه سنا با 61 رای موافق و 20 رای مخالف به برکناری دایمی وی رای داد و پس از 13 سال قدرت حزب کارگر در برزیل ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۰    
حجت صالحی: فرهنگ پس انداز اگر چه در سال های نه چندان دور بسیاری از مشکلات خانوارها را برطرف می کرده، اما امروز با تغییر شیوه زندگی به طور کامل فراموش شده است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۰    
نگین باقری: هر چند بررسی ها نشان می دهد آلودگی هوای تهران و دیگر کلانشهر های ایران به دنبال اتخاذ تمهیداتی از جمله حذف بنزین بی کیفیت و توزیع بنزین استاندارد نسبت به چند سال گذشته بهبود یافته است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
معاون دادستان مشهد گفت: پس از بررسی های دقیق و تحقیقات مختلف سه نفر دیگر به دلیل کلاهبرداری و خیانت در امانت در ارتباط با پرونده شرکت پدیده دستگیر شدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
مطهره شفیعی: دریافتن گزینه ای غیر از روحانی فعال باشید! این جمله روز گذشته به نقل ازعلی اکبر ناطق نوری منتشر شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
سیاست زدگی بی شک آفتی بزرگ است در راه توسعه کشور های در حال توسعه، زیرا سیاست زدگی بی ربط و بی شباهت به بهانه گیری های لجوجانه برای تحصیل منفعت نیست.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵    
روز گذشته، کلنگ ساخت فاز دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر با حضور معاون اول رییس جمهور، رییس سازمان انرژی اتمی و رییس شرکت روس اتم زده شد و بر این مبنا ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۰    
ژان ایو لو دریان وزیر دفاع فرانسه در سفر به گرجستان، این کشور را واجد شرایط پیوستن به پیمان سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو) دانست.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۵    
هم اکنون بالغ بر 15 سال از حادثه تروریستی یازده سپتامبر در آمریکا می گذرد ولی آثار این حمله هنوز در افکار عمومی آمریکا دیده می شود و به همین دلیل شناسایی عاملان اصلی این حادثه برای مردم اهمیت زیادی ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
نیروهای امداد و نجات در اروپا با هماهنگی گارد ساحلی ایتالیا روز گذشته (شنبه) دو هزار و 300 پناهجو را در 18 عملیات امدادی در دریای مدیترانه نجات دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیوستن ایران به FATF در اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار است و تمامی مراوادات بانکی و اقتصادی ما را با دنیا تضمین می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۵    
همزمان با آغاز ساخت دو بلوک نیروگاه هسته ای دیگر با مشاکت روسیه در بوشهر با حضور هیات بلندپایه اتمی این کشور، اعلام شد که موافقت نامه ساخت شش واحد دیگر نیز بین مسکو و تهران وجود دارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بخش ساختمانی نیروگاه را ایران خواهد ساخت و تقریبا 30 درصد از حجم قرارداد را به خود اختصاص خواهد داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۲    
گروه های تروریستی در سوریه قصد داشتند به مناطقی در حومه قنیطره نفوذ کنند که نظامیان ارتش این کشور مانع آنها شدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۸    
وزارت امور خارجه عراق نسبت به اخراج منافقین از خاک این کشور عمیقا ابراز خرسندی کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۹    
میان ریاض و واشنگتن یک همگرایی درونی در رابطه با بهره بردن از جنگجویان رادیکال منطقه ای که شیعیان و روسیه را تهدید می کنند، وجود دارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۹    
نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه به گروه های معارض سوری درباره هرگونه همکاری با گروه موسوم به جبهه فتح الشام، که در گذشته به جبهه النصره معروف بود، هشدار داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۸:۰۰    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا گفت که ماهیت تروریسم در 15 سالی که از وقوع حملات 11 سپتامبر 2001 ( 21 شهریور ماه) می گذرد، تغییر کرده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۴:۰۰    
انفجار بمب در جنوب عدن موجب کشته شدن 3 نیروی طرفدار رئیس جمهور مستعفی یمن شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۳:۰۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فاجعه منا که با بی کفایتی و اهمال در ارایه خدمات امدادی و پزشکی به مجروحان موجب شهادت جمع زیادی از ضیوف الرحمان شد لکه ننگی است که هرگز از دامان آل سلمان پاک نخواهد شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۳    
نخست وزیر پیشین ایتالیا که به تازگی از عمل قلب جان سالم به در برده، با بازگشت به عرصه سیاست به انتقاد از نخست وزیر جوان این کشور پرداخت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به آزمایش هسته ای کره شمالی تاکید کرد که کشورش کره شمالی را به عنوان یک قدرت هسته ای هرگز به رسمیت نخواهد شناخت.