سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۲۳:۴۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 10 شهریور 1395 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 31 فروردین 1395 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1395 امید هسته ای 31 خرداد 1395 امید هسته ای 31 تیر 1395 امید هسته ای 31 مرداد 1395 امید هسته ای 30 مهر 1395 امید هسته ای 30 آبان 1395 امید هسته ای 30 آذر 1395 امید هسته ای 1 دی 1395 امید هسته ای 1 بهمن 1395 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 1 شهریور 1395 امید هسته ای 2 شهریور 1395 امید هسته ای 3 شهریور 1395 امید هسته ای 4 شهریور 1395 امید هسته ای 5 شهریور 1395 امید هسته ای 6 شهریور 1395 امید هسته ای 7 شهریور 1395 امید هسته ای 8 شهریور 1395 امید هسته ای 9 شهریور 1395 امید هسته ای 10 شهریور 1395 امید هسته ای 11 شهریور 1395 امید هسته ای 12 شهریور 1395 امید هسته ای 13 شهریور 1395 امید هسته ای 14 شهریور 1395 امید هسته ای 15 شهریور 1395 امید هسته ای 16 شهریور 1395 امید هسته ای 17 شهریور 1395 امید هسته ای 18 شهریور 1395 امید هسته ای 19 شهریور 1395 امید هسته ای 20 شهریور 1395 امید هسته ای 21 شهریور 1395 امید هسته ای 22 شهریور 1395 امید هسته ای 23 شهریور 1395 امید هسته ای 24 شهریور 1395 امید هسته ای 25 شهریور 1395 امید هسته ای 26 شهریور 1395 امید هسته ای 27 شهریور 1395 امید هسته ای 28 شهریور 1395 امید هسته ای 29 شهریور 1395 امید هسته ای 30 شهریور 1395 امید هسته ای 31 شهریور 1395 
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۳:۰۲    
بعد از اینکه سازمان ملل مدعی شد، نظام سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده کرده است، شورای امنیت روز سه شنبه مذاکرات درباره احتمال اعمال تحریم علیه شخصیت ها و گروه های سوری در ارتباط با استفاده از گاز ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۲۱:۰۲    
یک خبرگزاری آمریکایی با استناد به گزارش های نظامی این کشور مدعی شد که تنها در نیمه نخست سال جاری میلادی، خلیج فارس شاهد افزایش دو برابری تقابل دریایی ایران و آمریکا بوده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۲    
مردم مالزی روز چهارشنبه با برگزاری آیین هایی در سراسر این کشور جنوب شرق آسیا، سالگرد استقلال کشورشان را از دست استعمار گرامی داشتند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۲    
البته ما برای گسترش صنایع دفاعی محدودیت هایی قائل هستیم و سلاح های کشتار جمعی همچون سلاح شیمیایی و سلاح هسته ای، براساس مبانی اعتقادی و دینی ممنوع هستند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۲    
پیمان مودت و همکاری آسه آن که به پیمان اول بالی نیز شهرت دارد ، در فوریه سال 1976 توسط کشورهای اندونزی ، مالزی ، تایلند ، فیلیپین و سنگاپور که در آن ز مان اعضای آسه آن را تشکیل می دادند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۲    
کمیسیون اروپا غول فناوری آمریکا 'اپل' را به پرداخت 11 میلیارد پوند( 13 میلیارد یورو) جریمه به دلیل پرداخت مالیات غیرقانونی به برخی شرکت های ایرلندی در سال 2014 برای فرار مالیاتی محکوم کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۲    
پکن - ایرنا - کره شمالی اعلام کرد که برای مبارزه با ارتش و نظامیان آمریکایی در منطقه هر سرباز این کشور باید یک زرادخانه هسته ای باشد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۲    
ویژه برنامه با شکوه تجدید بیعت با شهداء عصر روز دوشنبه 7 شهریورماه با حضور دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، جمعی از معاونین و مدیران سازمان ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۲    
درارتباط با گزارشهای ضد و نقیض در باره وضع سلامتی اسلام کریم اف رئیس جمهوری ازبکستان،دختر کوچکش امروز( چهارشنبه ) در شبکه های اجتماعی اعلام کرد: پدرم زنده است .
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۲    
پیونگ یانگ معاون نخست وزیر کره شمالی در امور آموزش و پرورش را اعدام و دو مقام ارشد این کشور را نیز توبیخ و مجازات کرده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۲    
دولت آنکارا سفیر آمریکا را در پی اظهارات یک مقام آمریکایی درباره آتش بس میان ترکیه و کردهای سوریه، احضار کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۲    
هیات وزیران در جلسه روز چهارشنه خود به ریاست رییس جمهور، به بررسی گزارشی درخصوص شکل گیری و روند تحولات مناطق آزاد تجاری – صنعتی و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور پرداخت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۲    
ارتش یمن در پاسخ به تداوم حملات ائتلاف عربی تحت رهبری سعودی، یک فروند موشک زلزال- 3 به منطقه صنعتی در نجران عربستان شلیک کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۲    
معاون اروپا و امریکای وزارت امور خارجه در مورد احتمال سفر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در حال بررسی این موضوع و زمینه های آن هستیم تا تصمیم مناسب اتخاذ شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت درگذشت والده نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیت صادر کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۲    
خون ریزی مغزی رئیس جمهوری ازبکستان واعلام غیر رسمی مرگ او ازسوی برخی رسانه هااین سوال را در ذهن ایجاد کرده است که وضع این کشور بعد از اسلام کریم اف چه می شود و تاثیر آن بر آسیای میانه که کریم اف یکی ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۲    
ارتش و نیروهای مردمی یمن در ادامه حملات انتقام جویانه خود به مواضع سعودیها در شهرهای مرزی، شهر نجران را با شلیک یک موشک بالستیک زلزال 3 هدف قرار دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۲    
وزیر خارجه فرانسه بر لزوم در پیش گرفتن رویکردی دیپلماتیک برای حل و فصل بحران سوریه تاکید کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۲    
رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای به پادشاه و نخست وزیر مالزی فرا رسیدن روز ملی این کشور را به آنان و مردم مالزی تبریک گفت و تصریح کرد: امیدواریم با اراده سیاسی مسوولان دو کشور ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۲    
فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا با بیان این که داعش طی یک سال گذشته هیچ پیشرفت یا دستاورد جنگی نداشته بر حمایت کشورش از ترکیه و کردها سوریه در مقابله با داعش تاکید کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۲    
مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه کاسب تحریم جاسوسی است که در طول مذاکرات همسایه دیوار به دیوار تیم مذاکره کننده بوده است ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۲    
محمدرضا باهنر فعال سیاسی باسابقه اصولگرا به عملکرد برجام دولت 16 و در مهارتورم هم نمره 20 می دهد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۲    
اروپا را می توان قدیمی ترین مالک نیروگاه هسته ای در دنیا دانست. عدم وجود منابع انرژی فسیلی در کشورهای اروپایی سبب شد تا توجه این قاره به انرژی هسته ای و تولید برق هسته ای جلب شود و سرمایه گذاری در ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۲    
حمید بعیدی نژاد رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده هسته ای گفت: اصرار بر جاسوس خواندن دری اصفهانی توهینی آشکار به نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایران است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۲    
تارنمای بریتبارت امروز (10 شهریور) خبر داد که دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2016 با قبول دعوت رئیس جمهوری مکزیک فردا ( چهارشنبه) با او دیدار می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۲    
منابع خبری از کشته شدن دومین فرمانده ارشد گروه تروریستی داعش که سخنگویی این گروه تروریستی را نیز برعهده داشت، خبر دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۲    
رئیس جمهوری روسیه، روز شنبه در حاشیه اجلاس سران گروه 20 در چین با همتایان مصری و ترکیه ای خود و همچنین وزیر دفاع سعودی دیدار خواهد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۲    
روسیه گزارش ادعایی سازمان ملل متحد در رابطه با استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی را رد و تأکید کرد حاضر به قبول آن نیست.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۲    
تهران - ایرنا - رئیس جمهوری فرانسه روز سه شنبه ضمن پذیرش درخواست کناره گیری امانوئل ماکرون وزیر اقتصاد و دارایی این کشور، میشل ساپن را به جانشینی وی منصوب کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۲    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز به کار کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۸:۰۴    
پایگاه خبری عربی اخبارالساعه امارات امروز سه شنبه در گزارشی از 9 خصوصیت شگفت انگیز در باره یمن سخن گفت که همه حتی عرب ها را به شگفتی وا داشته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۸:۰۴    
وزیر دفاع آمریکا، ترکیه را از مقابله با کردهای سوری و یا نیروهای دفاعی سوریه برحذر داشت و از آن ها خواست تا با در نظر داشتن اولویت های آمریکا در این نبرد، بر مبارزه با داعش متمرکز باشند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۶:۰۵    
یکی از مسئولان شرکت نفت هند از پرداخت 510 میلیون دلار از 621 میلیون دلار بدهی شرکت نفت هند به ایران خبر داد و گفت: مجموع بدهی های باقیمانده در حال حاضر تنها 55 میلیون دلار است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۴:۰۷    
جاش ارنست در پاسخ به سوالاتی در خصوص استقرار سامانه دفاعی اس-300 های روس در ایران مدعی شد: این مساله قابل اعتراض است اما ممنوعیت های موجود در سیستم قانونی آمریکا و سازمان ملل به ظرفیت های نظامی ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۲:۰۸    
یک افسر پلیس فرانسه در حمله فردی با چاقو به مرکز پلیس شهر تولوز مجروح شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۹    
چین سرانجام شهروند آمریکایی بازداشت شده در ماه مارس سال گذشته را به جاسوسی متهم کرد.