پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۲۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 1 اسفند 1394 - ion.ir

ایران آنلاین 30 مهر 1394 ایران آنلاین 30 آبان 1394 ایران آنلاین 30 آذر 1394 ایران آنلاین 30 دی 1394 ایران آنلاین 30 بهمن 1394 ایران آنلاین 1 اسفند 1394 ایران آنلاین 2 اسفند 1394 ایران آنلاین 3 اسفند 1394 ایران آنلاین 4 اسفند 1394 ایران آنلاین 5 اسفند 1394 ایران آنلاین 6 اسفند 1394 ایران آنلاین 7 اسفند 1394 ایران آنلاین 8 اسفند 1394 ایران آنلاین 9 اسفند 1394 ایران آنلاین 10 اسفند 1394 ایران آنلاین 11 اسفند 1394 ایران آنلاین 12 اسفند 1394 ایران آنلاین 13 اسفند 1394 ایران آنلاین 14 اسفند 1394 ایران آنلاین 15 اسفند 1394 ایران آنلاین 16 اسفند 1394 ایران آنلاین 17 اسفند 1394 ایران آنلاین 18 اسفند 1394 ایران آنلاین 19 اسفند 1394 ایران آنلاین 20 اسفند 1394 ایران آنلاین 21 اسفند 1394 ایران آنلاین 22 اسفند 1394 ایران آنلاین 23 اسفند 1394 ایران آنلاین 24 اسفند 1394 ایران آنلاین 25 اسفند 1394 ایران آنلاین 26 اسفند 1394 ایران آنلاین 29 اسفند 1394 
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
نامزدهای بخش های گوناگون سی و یکمین جشنوارهٔ موسیقی فجر برای دریافت جایزهٔ باربد اعلام شد که در این میان، نام حمیدرضا نوربخش نیز جزو نامزدهای بهترین خوانندهٔ آلبوم موسیقی سنتی به چشم می خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۶    
سلفی خلبانان ترکیه ای و سعودی در جریان رزمایش مشترک نیروی هوایی ترکیه و عربستان در شهر قونیه، موضوع روز رسانه های این کشور شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۰    
آنچه که اکنون به عنوان اندیشه های سیاسی نامزدها مطرح می شود، خواسته های بخشی از جامعه را فراهم می نماید و این امر می تواند زمینه ساز حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی وتا حدّی مصداق انتخابات ریاست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۴    
اظهارات اخیر یکی از مسئولان ارشد دولت دهم درباره نفوذ در شهرهای کوچک با اجراهای زنده موسیقیایی، این پرسش را پیش آورده که چگونه موسیقی - حتی موسیقی سنتی - منجر به نفوذ می شود و چرا این نفوذ تنها در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۱    
اگر برخی مواد از جمله دسته ای از داروها را با شکم خالی بخورید، صدمات زیادی را به دستگاه گوارش، روده و معده خود وارد کرده اید و خود را در معرض خطر ابتلا به برخی از بیماری ها قرار داده اید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۸    
فرش قرمز سی ویکمین دوره جشنواره موسیقی فجر ساعتی پیش در تالار وحدت پهن شد و تعداد از هنرمندان پیشکسوت و جوان از روی آن عبور کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
مقامات در سه شهر ایالت هاریانا در شمال هند که صحنه ادامه اعتراضات بوده اند وضعیت فوق العاده اعلام کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
فرهاد پرورش پس از به زمین نشستن هواپیمای ایرباس A350 XWB در فرودگاه مهرآباد تهران در جمع خبرنگاران گفت: این هواپیما براساس تفاهمنامه ریاست جمهوری در پاریس ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۶    
پس از آنکه توافق نفتی روسیه با عربستان و برخی کشورهای دیگر عضو اوپک بر سر توقف افزایش تولید نفت، تعجب تحلیلگران را برانگیخت و با واکنش سرد و مبهم ایران روبرو شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۱    
رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در پاسخ به سئوالی درباره تحلیل خود از فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده اند اگر دشمن از کسی حمایت کرد شما به آن شک کنید ، گفت: قطعاً آقا درست می گویند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۰    
رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس به نگرانی دلواپسان درباره حضور وی در لیست های مختلف از جمله لیست ائتلاف اعتدال و توسعه، حامیان دولت و اصلاح طلبان واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
مردی در ایستگاه متروی شوش خودکشی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مردان عربستانی جوان با دشداشه های سفید و رزومه به دست در سالن بزرگ یکی از دانشگاه های پایتخت در صفی بلند، منتظر معرفی خود به کارفرمایان هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۹    
در یک اتفاق بی سابقه و مهیج کابینه انگلیس به طور همزمان دو کمپین مخالف و موافق رفراندوم ماندن در اتحادیه اروپا تشکیل دادند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۳    
حمید رسایی در تازه ترین برنامه اینترنتی دید در شب ، در مقابل رضا رشیدپور نشست و نظرات جنجالی و صریحی درباره مسائل مختلف اظهار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان خوزستان، آن را ناکافی دانست و تغییرات آتی را مشروط به کمک سایر دستگاه ها و بهبود وضعیت زیرساخت های این استان عنوان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین محمد سروش محلاتی، از اساتید دروس خارج فقه حوزه علمیه قم، که با تعطیلی دروس حوزه علمیه قم با توجه به ایام فاطمیه، به عتبات عالیات سفر کرده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهور سابق یمن تاکید کرد که یمن با جنگی "ظالمانه" از سوی 14 کشور که از تکنولوژی و امکانات بسیاری برخوردارند، مواجه است اما باید اعلام کنم که ما برای 11 سال جنگ اسلحه داریم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۶    
یک شهروند لرستانی خودروی سمند خود را اینگ.نه کروک کرد:
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۲    
ضرر مصرف نمک ثابت شده است، اما بدن روزانه به چه میزان نمک نیاز دارد؟ این پرسشی است که پژوهشگران در پاسخ به آن به دو دسته تقسیم می شوند و نظر طرف مقابل را رد می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
تیم ملی کشتی آزاد ایران در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا سه مدال طلا گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت که در روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان، استعفای حقوقدانان شورای نگهبان مطرح نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
پس از اراذل و اوباش مازندران این بار شکارچیان جنوب ایران با انتشار یک فیلم خبرساز شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۳    
بازیگر برگزیده سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در پی برنامه اخیر هفت نامه ای را خطاب به سردبیر این برنامه منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
سرپرست باشگاه استقلال می گوید که حضور هواداران در دیدار روز گذشته این تیم تاثیر زیادی در موفقیت آبی پوشان داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۷    
نیمار، مهاجم بارسلونا علاقمند به حضور کریستیانو رونالدو در این تیم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
رئیس مجمع گردشگری استان اصفهان از دعوت از وزیر امور خارجه برای حضور در نهمین جشن راهنمایان گردشگری سراسر کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
بیشتر روزنامه های امروز سرمقاله ها و یادداشت ها ی خود را به موضوع انتخابات مجلس و خبرگان اختصاص داده اند. اوضاع سوریه هم از یکی از موضوعات داغ امروز بود که در سرمقاله کیهان به آن پرداخته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
فرهاد مجیدی، چهره محبوب استقلالی ها از هواداران این تیم تشکر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
بازیگر معروف هنگامی که در حال تمرین بود با ضربه شمشیر جان خود را از دست داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
الهه احمدی قهرمان تیراندازی ایران گفت: با حمایت بیشتر مسئولان از تیراندازان المپیکی می توان امیدوار بود در المپیک پیش رو، ورزشکاران این رشته نیز در شمار مدال آوران باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۹    
برنامه سینمایی هفت جمعه 30 بهمن ماه بصورت زنده با موضوع تحلیل سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از شبکه سه سیما پخش شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات اولین روز هفته از اسفند 329 واحد ریخت و به 77 هزار و 558 واحدی رسید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
تهیه کننده فیلم کوچه بی نام با اعلام اینکه آمار فروش این فیلم به مرز نیم میلیارد تومان رسیده است ، بر اهمیت توجه به سینمای اجتماعی تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان از آغاز نمایشگاه بهاره از 11 اسفندماه سال جاری در اقلام پرمصرف عید نوروز خبر داد و گفت: این نمایشگاه در پنج نقطه شامل ارم سبز، حکیمیه، مصلای تهران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۴    
مشاور رئیس جمهور ترکیه گفت: اگر آمریکا حزب "اتحادیه دموکراتیک سوریه" را به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام نکند، ممکن است پایگاه هوایی اینجرلیک به روی نیروی هوایی آمریکا بسته شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
از آنونس و پوسترهای فیلم من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی رونمایی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
مجمع اسلامی کارکنان بانک ها لیست نامزدهای مورد حمایت این مجمع در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۸    
وزارت اطلاعات از دستگیری فردی در استان ایلام خبر داد که اقدام به جعل عنوان این وزارتخانه کرده بود. [دستگیری جاعل عنوان وزارت اطلاعات در ایلام]
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۶    
وزیرکشور امشب، شنبه به برنامه نگاه یک می آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
هیچ فکر نمیکنید که بیخ گوش ابر شهر آسمانخراش ها و خانه های چند میلیاردی پایتخت ،منطقه ای مربوط به افغانی ها باشد.که از ابتدایی ترین حقوق محرومند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
بهروز رضوی برنامه اختتامیه سی ویکمین جشنواره موسیقی فجر را در تالار حدت اجرا خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
رییس کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب از آماده سازی شهر آفتاب برای برگزاری این نمایشگاه تا 15 فرودین 95 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
وزیر خارجه عربستان سعودی از تمایل کشورش برای ارائه موشک های زمین به هوا، که می تواند موازنه قدرت در جنگ سوریه را به هم بزند، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
رییس سازمان حفظ نباتات از ارسال نامه توسط وزیر جهاد کشاورزی به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره برخورد با میوه های قاچاق خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
کوچه های تنگ وتودرتو وپرسه های خیس مردمانی که سال ها از این گذرها،میگذرند.و در میان اسمانخراش های شمال تهران هنوز می توان خاطرات مردم تهران را در کوچه های شمیران جستجو کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
رئیس ستاد نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرداری خرم آباد در استان لرستان گفت: شش نفر به دلیل دیوارنویسی و تبلیغات غیرمجاز در این شهر بازداشت شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
در بازار امروز (شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 4500 تومان نسبت به قیمت پنج شنبه هفته گذشته، افزایش یافت و 991 هزار تومان فروخته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
یادگار گرامی امام در صفحه اینستاگرام خود، عکسی از حضور مردم در راهپیمایی های دوران انقلاب و تصویر امام در دستان آنان، منتشر کرد و نوشت: همیشه مردم بوده اند که هر ناممکنی را ممکن کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۴    
مریم پالیزبان می گوید طی سال های گذشته در سینما غایب بوده چون هیچ نقش وسوسه انگیزی به او پیشنهاد نشده با این حال، مریم لانتوری او را مجاب کرده که به سینما بازگردد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۱    
سامانه ثبت طرح و فیلمنامه در سازمان صداوسیما روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان این سازمان افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۱    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
محمد نصرتی مدافع گسترش فولاد در بازی دیروز برابر استقلال با مهدی رحمتی درگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
پس از آنکه یکی از نامزدهای مطرح دهمین دوره مجلس در یکی از حوزه های انتخابیه استان سمنان بالاخره تصمیم گرفت از رقابت در این حوزه انصراف دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۶    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که از عملکرد تمامی نفراتش در مسابقات قهرمانی آسیا رضایت دارد، گفت: این استحقاق را داشتیم که تمامی مدال های طلا را از آن خود کنیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
گروه موسیقی سنتی ایرانی سلوک که چند روز پیش برای اجرای موسیقی سنتی ایرانی به کشور آفریقایی ساحل عاج رفته بود ، در ابیجان پایتخت سابق این کشوربه اجرای برنامه پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
دبیرکل مجمع اسلامی کارکنان بانک ها گفت: احمد توکلی نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان سرلیست این حزب معرفی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
جدل های لفظی و سپس، درگیری فیزیکی عده ای از هواداران دو نامزد انتخاباتی در یکی از شهرهای استان اصفهان سه نفر مصدوم برجای گذاشت و برای لحظاتی باعث راه بندان در مرکز این شهر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، از ابتدای 1395 مشوق های جدید مالیاتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی به مورد اجرا گذاشته می شود و تسهیلات لازم به واحد های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۲    
یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس در لرستان گفته است: اگر طرفدار من باشید، روژلب صورتی برای خانم ها و قاب عینک صورتی در میان آقایان توزیع خواهم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۹    
رئیس فدراسیونی که رشته ورزشی اش در المپیک سال آینده پنج نماینده دارد، گناه ضعف بودجه ای ورزش کشور را بر گردن دولت انداخت و گفت: تفکر اولویت بخشی به ورزش در کشور وجود ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۵    
'ناتالیا گرمان' (Natalia Gherman) وزیرخارجه سابق مولداوی به جمع سایر نامزدهای دبیرکلی سازمان ملل متحد پیوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۲    
دولت به منظور توسعه صادرات 200 میلیارد تومان در مرحله نخست و هزار میلیارد تومان درمراحل بعدی ، مشوق صادراتی پرداخت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۲    
معاون گروه زبان ها و گویش های ایرانی در فرهنگستان زبان و ادب فارسی، با تاکید بر اهمیت حفظ زبان ها، از گویش پژوهان خواست تا برای ثبت و مطالعه روی گویش های ایرانی با این فرهنگستان همکاری کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۹    
عادل الجبیر رئیس دستگاه دیپلماسی عربستان خارج از عرف دیپلماتیک و بدون ارایه سند و مدرک به ادعاهای بی اساس خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه می دهد و اینبار صفحه تازه ای از ادعاهای خود گشوده و مدعی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۹    
رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک با بیان اینکه خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک، طبق سنوات گذشته به مراجع ذی ربط مراجعه کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۹    
سریال تلویزیونی برادر به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی برای پخش در ماه رمضان سال آینده تهیه و تولید می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۹    
هواپیمای ایرباس 350 امروز ساعت 2 بعداز ظهر در فرودگاه مهرآباد به زمین می نشیند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
رئیس فدراسیون کشتی،گفت: دست کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با توجه به اینکه المپیک سال 2016 ریو را در پیش داریم برای انتخاب ملی پوشان با حمایت شورای فنی تیم های ملی، باز است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: سوخت جایگاه های هشت کلانشهر کشور ازنظر استاندارد موردبررسی قرار گرفته است که نتایج آن، تا پایان امسال به مردم اعلام می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
ستاره پرتغالی رئال مادرید تاکید کرد علاقه بسیار زیادی به نیمار دارد و این بازیکن برزیلی می تواند مانند لیونل مسی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت با بیان اینکه در پایان مهلت یک ماهه، بدهی بابک زنجانی پرداخت نشده است، گفت: فروش اموال می تواند حدود 500 تا 600 میلیون یورو از بدهی وی را پوشش دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
حسین پاکدل می گوید: اگر معتقدیم جامعه نیازمند آزادی افکار و به رسمیت شناختن حقوق همگان است، در انتخابات اعلام حضور کنیم تا هر فکر و اندیشه به اندازه وزن اش عرض اندام کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر این که هرگونه اطلاعیه رسمی مرتبط با انتخابات از طریق این ستاد انجام می شود گفت که اطلاعیه های رسمی ستاد انتخابات کشور با امضای وی یا دبیر ستاد از طریق شبکه های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
یش از سه دهه است که استاد شهرام ناظری به عنوان یک هنرمند تأثیرگذار درعرصه موسیقی و آواز فعالیت می کند و درهمین مدت سی سال که افتخار دوستی با ایشان را پیدا کرده ام شاهد آن بوده ام که ایشان علاوه بر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۴    
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با استعفای شجاعی موافقت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که دلیلی برای افزایش نرخ ارز در روزهای پایانی سال وجود ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۸    
امروز شنبه همزمان با اول اسفندماه کاهش نرخ سود بانکی در بانک ها آغاز می شود. رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اجرایی شدن این مصوبه بدون استثنا برای هر مشتری گفت که اگر بانکی خارج از ضابطه عمل کند با ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ آمریکایی مذاکرات را با ایران آغاز کرده اند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران پسا برجام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
اومبرتو اکو ، نویسنده سرشناس ایتالیایی و خالق کتاب نام گل سرخ در سن 84 سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
کارگروه استانهای شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، اسامی 147کاندیدای 'ائتلاف 92- گام دوم' را برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
سیزدهمین جشن تصویر سال روز گذشته با در اختیار داشتن همه گالری های خانه هنرمندان کار خود را آغاز کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
وکیل مدافع بابک زنجانی به رییس قوه قضاییه نامه نوشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
علم مهم تر است یا ثروت؟ خُب اینکه مشخص است: ثروت! نزدیک عیدیم، الان شما دکتر حسابی هم باشید به شما یک دگمه می دهند برای علم تان؟!
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
عربستان سعودی کمک نظامی سه میلیارد دلاری خود را به لبنان به حال تعلیق درآورده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
چند شب پیش خواب عجیبی دیدم؛ به منزل بابک زنجانی اینا رفته بودم. در مسیر با خودم قرار گذاشتم در هیچ شرایطی عکس دو نفره یادگاری باهاش نگیرم. شانس که نداریم رانت نخورده و دهن سوخته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
دولت پاکستان شب گذشته تحریم های وضع شده علیه ایران را لغو کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
رئیس شرکت روس اتم اعلام کرد: ساخت و ساز دو واحد جدید در نیروگاه بوشهر در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
وزیر امور خارجه عمان برای دیدار با تعدادی از مقامات عالیرتبه کشورمان از جمله محمدجواد ظریف، همتای ایرانی خود، امروز(شنبه) به تهران می آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه هشدار داده است که خطر بروز جنگ میان روسیه و ترکیه بر سر سوریه وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
به دنبال عملیات والفجر 8 در بهمن 1364 که ضمن آن رزمندگان اسلام توانستند با استفاده از تاکتیک های پیچیده جنگی و اصل غافلگیری از عرض پهناور اروندرود عبور کرده و شبه جزیره فاو را به تصرف درآورند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، معاونت فرهنگی– اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
دوشنبه 26 بهمن ماه، سالن اجتماعات دانشکده الهیات دانشگاه تهران، میزبان دکتر محمد مجتهد شبستری، عضو هیأت علمی دایرئ المعارف بزرگ اسلامی و دکتر علیرضا قائمی نیا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۷    
چند روزی می شود که مینا صاحب فرزند شده است. متأسفانه کودک او نارس است. او در هنگام تولد آزمایش های مربوط به تشخیص بیماری زردی را انجام نداده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۱    
با وجود انتشار اخباری که از تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران در پنجشنبه گذشته حکایت داشت، این محوله جنجال ساز بازهم به تهران نرسید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۱    
مادر و دختر پس از 22 سال به هم رسیدند. مادر و دختری که نمی توانستند حتی بغض خود را از دید خبرنگار پنهان کنند، ناباورانه بعد از 22 سال به وصال هم رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
مهم نیست که علیرضا رحیمی به عنوان رئیس اداره تربیت بدنی وقت استان اصفهان یا شخص دیگری نسخه ساخت ورزشگاه نقش جهان را برای اصفهان پیچید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
کم آبی کرخه، تسطیح اراضی برای کشاورزی و برخی اقدام های دیگر موجب شده تا در چند سال گذشته بخش زیادی از درختان خوزستان نابود شود ...
  • ۱