یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۳۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 26 اسفند 1394 - ion.ir

ایران آنلاین 30 مهر 1394 ایران آنلاین 30 آبان 1394 ایران آنلاین 30 آذر 1394 ایران آنلاین 30 دی 1394 ایران آنلاین 30 بهمن 1394 ایران آنلاین 1 اسفند 1394 ایران آنلاین 2 اسفند 1394 ایران آنلاین 3 اسفند 1394 ایران آنلاین 4 اسفند 1394 ایران آنلاین 5 اسفند 1394 ایران آنلاین 6 اسفند 1394 ایران آنلاین 7 اسفند 1394 ایران آنلاین 8 اسفند 1394 ایران آنلاین 9 اسفند 1394 ایران آنلاین 10 اسفند 1394 ایران آنلاین 11 اسفند 1394 ایران آنلاین 12 اسفند 1394 ایران آنلاین 13 اسفند 1394 ایران آنلاین 14 اسفند 1394 ایران آنلاین 15 اسفند 1394 ایران آنلاین 16 اسفند 1394 ایران آنلاین 17 اسفند 1394 ایران آنلاین 18 اسفند 1394 ایران آنلاین 19 اسفند 1394 ایران آنلاین 20 اسفند 1394 ایران آنلاین 21 اسفند 1394 ایران آنلاین 22 اسفند 1394 ایران آنلاین 23 اسفند 1394 ایران آنلاین 24 اسفند 1394 ایران آنلاین 25 اسفند 1394 ایران آنلاین 26 اسفند 1394 ایران آنلاین 29 اسفند 1394 
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
آیت الله حائری شیرازی گفت: انگلیسی ها حرف چرندی زدند. کاری که انگلیسی ها کردند سیاسی بود؛ ما که این را جدی گرفتیم غیرسیاسی رفتار کردیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۰    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو درباره جمع آوری رنگ موهای تقلبی با برند LANCOME اطلاعیه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
دقایقی پیش وقوع انفجاری در یکی از پاساژ های طلای بازار تهران سبب مصدومیت تعدادی از شهروندان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۳    
پس از حل مشکل پدیده شاندیز، مشکل میزان نیز به مرور زمان رو به حل شدن است وآنچه برجای می ماند بررسی موشکافانه وقایع زمستان 93 وریشه یابی آن پس از فرونشستن فضای شایعه وگردوغبارهای ناشی از آن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
رییس جمهوری عراق در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا از شرکت تشکیلات داوطلب مردمی معروف به 'الحشد الشعبی' و همچنین نیروهای پیشمرگ کرد در عملیات آزادسازی موصل خبر داد و تاکید کرد که شرایط برای اعلام دولت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
گمرک ایران اعلام کرد: حجم تجارت خارجی کشور تا 20 اسفندماه امسال به 81 میلیارد و 380 میلیون دلار رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای حضور در استادیوم آزادی برای تماشای دیدارهای تیم ملی ایران مقابل هند و عمان را رایگان اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
پترو پوروشنکو رئیس جمهوری اوکراین دکترین دفاعی جدید اوکراین را امضا کرد که در آن مسکو تهدید اصلی امنیت اوکراین خوانده شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۴    
ضریح جدید حرم حضرت عباس (ع) که در کشور عراق ساخته شده برای آغاز عملیات نصب، با همراهی مردم این کشور و زائران حاضر در کربلا، بدرقه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
خوانندگانی چون فرزاد فرزین، سیروان خسروی، محمد علیزاده و گروه سون در تعطیلات نوروز در کیش کنسرت می دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95 در مجلس از حذف یارانه نقدی سه دهک پر درآمد ( حدود 24 میلیون نفر ) در سال آینده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
روزنامه اسپانیایی لاراسون اعلام کرد: عربستان سعودی حاضر نیست حتی یک یورو به دلیل هزینه های فوق العاده قطار سریع السیر مکه - مدینه به کنسرسیوم اسپانیایی مسئول ساخت این قطار بپردازد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
بشار الجعفری رییس هیات اعزامی سوریه در مذاکرات صلح ژنو پس از گفتگو با 'استیفان دی میستورا' فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت: نیروهای روسیه با هماهنگی دولت سوریه از این کشور خارج شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از مساعدت ها و پیگیری های دادستان تهران در خصوص احقاق حقوق بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان تقدیر و تشکر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۹    
هیئت وزیران گزارش وضعیت آب و بارندگی کشور و برنامه ریزی برای تأمین آب شرب شهری در سال 1395 را بررسی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۹    
پنج سال است که باراک اوباما با قاطعیت این موضوع را که ایالات متحده بدون افتادن در باتلاق می تواند در سوریه دخالت کند و معادلۀ میدان نبرد را تغییر دهد، رد کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
دولت چین می گوید تنها در مدت یک ماه نزدیک به سه هزار و 100 مقام فاسد در این کشور را دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار داده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
سرمربی تیم ملی فو تبا ل با تبریک عید نوروز به مسوولان و مردم ایران، از اظهارات رییس جمهور درباره فوتبال و تیم ملی تقدیر کرد و گفت که این نوع نگاه و توجه، علاوه بر اینکه وظیفه من را سنگین تر می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
آژانس فضایی آمریکا ناسا اعلام کرده است که قصد دارد تا آزمایشی جذاب را در فضا راه اندازی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و سامح شکری همتای مصری وی در مذاکرات خود در مسکو، خواستار تلاش جامعه جهانی برای جلوگیری از نفوذ گروه های تروریستی به خاک سوریه به ویژه از طریق ترکیه شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
شرکت دخانیات اعلام کرد که تولید و فروش این شرکت در 6 ماهه دوم امسال به بالاترین حد خود در مقایسه با ادوار مشابه از ابتدای سال 1393 تاکنون رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
اوضاع بحرانی سوریه از هفتم مهرماه با آغاز همکاری ارتش این کشور و نیروی هوایی روسیه علیه گروه تروریستی تکفیری به ویژه داعش و جبهه النصره ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
مدیر نظام های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد که سقف دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز تا 20 فروردین ماه 95 ادامه دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه استرالیایی، تأکید کرد: خروج نیروهای روس از سوریه یک نشانه خوب است چرا که ثابت می کند توقف خصومت ها در حال اثر کردن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
اگرچه ایران و چین از سالهای دور دارای روابط بسیار خوبی بودند و برای تحکیم آن از هیچ تلاشی فروگذار نکردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
اولین شکوفه های بادام کوهی گاه در میان برف و یخ اوایل اسفند جان می گیردو چون قاصد می نمایاند که سبزینه درراهست مهیای بهاری شدن جان و جهان باشید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمعیت هلال احمر از استقرار و آغاز فعالیت یک هزار و 200 پایگاه امداد و نجات این جمعیت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در سراسر کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۳    
منتقد آمریکایی در تازه ترین یادداشت خود در ورایتی به تحلیل فیلم لانتوری تازه ترین فیلم رضا درمیشیان پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
رئیس اورژانس کشور با اعلام آخرین آمار آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری از مرگ 3 نفر و مصدوم شدن 2500 نفر خبر داد که 1900 نفر درمان سرپایی شدند 31 نفر دچار قطع عضو شدند و 636 نفر بستری و شش نفر در ICU ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
روابط عمومی بانک تجارت درباره اعلام دادستان تهران مبنی بر صدور قرار در پرونده فساد کلان بانک تجارت پس از دو سال رسیدگی؛ توضیحاتی داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی دو هزار صندلی هواپیما به ظرفیت حمل و نقل هوایی کشور اضافه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مردم هستند که تصمیم می گیرند ، گفت: اگر این نکته، در کشور تثبیت شود و تداوم یابد، ایران الگوی کشورهای منطقه و حتی بسیاری از کشورهای جهان می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۹    
حداکثر حق بیمه پوشش حوادث راننده برای سواری 76،000 ریال برای اتوبوس و بارکش 2،535،000 ریال و برای موتورسیکلت 633،000 ریال است که به حق بیمه شخص ثالث اضافه می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۷    
وزارت امور خارجه پاکستان برای ابلاغ اعتراض رسمی دولت این کشور به هند بخاطر ممانعت از سفر دیپلمات های سفارت پاکستان از دهلی نو به شهر کلکته با هدف تماشای بازی تیم های ملی کریکت دو کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
وزیر کشور در نامه ای به معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور نسبت به وضعیت مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی که در حوادث شب چهارشنبه آخر سال دچار سانحه شد دستور رسیدگی داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل اقتصادی کشور گفت: هنوز در حوزه اقتصادی در مرحله گذار هستیم که این مسأله باید برای مجلس آتی و سایر نهادها در کنار آن از اولویت های کار باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد خواهان پایان دخالت سیاست در فوتبال مطابق با اساسنامه FIFA و AFC هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۲    
به کار گرفتن رژیم غذایی و راهکارهای مناسب برای کاهش وزن از دغدغه های مهم افراد دارای اضافه وزن است اما مهم تر از آن حفظ وزن کاهش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
پرونده های 50 حوزه انتخابیه دیگر در جلسه شورای نگهبان مطرح و صحت انتخابات این حوزه ها مورد تایید قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
برخی منابع آگاه فاش کردند که وزارت کشور عربستان قصد دارد تا اموال و دارایی تمام شهروندان و اتباع خارجی خود را که مظنون به داشتن ارتباط با حزب الله لبنان هستند مصادره کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
'قربانقلی بردی محمداف' رئیس جمهوری ترکمنستان امروز (چهارشنبه) و با استقبال ویژه شخص 'محمدنواز شریف' نخست وزیر پاکستان در فرودگاه بین المللی بی نظیربوتو، وارد اسلام آباد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۴    
منابع محلی وشاهدان عینی گفتند: انفجار تروریستی که دقایقی پیش توسط یک انتحاری در بازار شهر 'دار سعد ' عدن رخ داد ، شماری کشته و زخمی به جا گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: ضریب جینی در سال 93 در کل کشور، مناطق شهری و روستایی به ترتیب 0.3788 ، 0.3609 و 0 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: نسبت چک های برگشتی به کل چک های مبادله شده دردوره 10 ماهه دی ماه پارسال تامهرماه امسال ازنظر تعداد 2.9 درصد و ازنظر مبلغ 2.6 درصد(افزایش داشته) است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
صرافان بازار ارز و سکه در معاملات امروز(چهارشنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 120 ریال رشد نسبت به سه شنبه این هفته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور درباره ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات، گفت: ممکن است قوه قضائیه چنین استنباط کرده باشد که به اندازه کافی اختیارات قانونی برای اعمال چنین محدودیت هایی را دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۴    
فرمانده پلیس راه کشور از آغاز موج نخست سفرهای نوروزی در کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
مشاور اسد تصریح کرد که تصمیم مسکو برای خارج کردن نیروهای خود از سوریه پس از مشورت با دمشق گرفته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
کانال تلگرام پایگاه اطلاع رسانی دولت(پاد) راه اندازی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۷    
علایم و نشانه های برخی از مسمومیتهای غذایی با تاخیر ظاهر می شود. ممکن است 12 تا 24 ساعت بعد از مصرف غذای آلوده، علایم در فرد مسموم بروز نماید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۳    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خروج روسیه از سوریه بر اساس هماهنگی و برنامه های از پیش تعیین شده صورت گرفته و به هیچ عنوان غیر منتظره نبوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۰    
وزیر امور خارجه در جمع ایرانیان در شهر سیدنی استرالیا، لغو تحریم ادامه تحصیل شهروندان ایرانی در خارج را آخرین موارد پذیرش در مذاکرات ایران و گروه 1+5 اعلام کرد و گفت: آنان از سلاح هسته ای نمی ترسند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور کشورمان با اشاره به وضعیت کشور در سال آینده، گفت: برای رابطه بهتر با دنیا خود را آماده کرده ایم.