سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1398 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 ایران آنلاین 31 فروردین 1398 ایران آنلاین 1 خرداد 1398 ایران آنلاین 31 تیر 1398 ایران آنلاین 31 مرداد 1398 ایران آنلاین 31 شهریور 1398 ایران آنلاین 30 مهر 1398 ایران آنلاین 30 آبان 1398 ایران آنلاین 23 آذر 1398 ایران آنلاین 30 دی 1398 ایران آنلاین 30 بهمن 1398 ایران آنلاین 29 اسفند 1398 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1398 
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۹    
گزارش های کاسبان سانسور نوشته ی علیرضا غلامی و حسن همایون، اگر به اتهام قتل بازداشت شوید و پول نداشته باشید.. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۴    
رامین رضاییان در لیگ امیر کاپ قطر عملکردی بسیار درخشان را از خود بر جای گذاشت. الشحانیه با دبل مدافع ملی پوش کشورمان و پاس گل این بازیکن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۷    
منابع خبری از تشدید تظاهرات علیه نیروهای وابسته به آمریکا در حومه دیرالزور در شرق سوریه و تیراندازی نیروهای مورد حمایت واشنگتن به تظاهرات کنندگان خبر می دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۸    
کارشناس آب های سطحی دفتر مطالعات پایه شرکت مدیریت منابع آب از ثبت 318.3 میلی متر بارش از ابتدای سال آبی 97-98 تا امروز در کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۵    
نیکول کیدمن، هنرپیشه 51 ساله هالیوود می گوید من اعتقادات مذهبی محکمی دارم و به طور مرتب با دو دخترم رُز 10 ساله و مارگارت 8 ساله به صورت خانوادگی به کلیسا می رویم و بسیاری از دوستان و آشنایان بیشتر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل یکی از شرکت های سوئیسی در حاشیه دومین کنفرانس بین المللی مخابرات نوری بیسیم غرب آسیا (OWC) که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۸    
دبیر ستاد تنظیم بازار از عرضه اقلام پرمصرف مواد غذایی در ماه مبارک رمضان با10درصد زیر قیمت مصوب در نمایشگاه های طرح ضیافت خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در پی اجرای گشت مشترک یک روزه در حوزه استحفاظی شهرستان دشتی پنج نفر متخلف شکاروصید دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، گفت: تصمیم گیری دقیق درباره برنامه نود به جلسه بعدی منتقل شده است و مدیر سیما و مدیر شبکه سه باید در جلسه بعدی حاضر شده و توضیحاتی در این باره ارائه کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
بیست و یکمین جشنواره فیلم های پلیسی مسکو پایان یافت.5 اثر ایرانی، دیپلم افتخار و جوایز ویژه هیات داوران این جشنواره را کسب کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
پوران درخشنده (نایب رئیس انجمن کارگردانان سینما) با حضور در دفتر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۲    
گذر سینما که یکی از برنامه های جنبی سی وهفتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر بود، همزمان با پایان این جشنواره به کار خود پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۰    
در پی حذف اپلیکیشن های ایرانی سیستم عامل اندروید در بازار نرم افزارهای گوگل، معاون وزیر ارتباطات در حساب توئیتری خود از طراحی سیستم عامل بومی برای مقابله با تروریسم اقتصادی امریکا خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۴    
با نزدیک شدن به روزهای ضبط مرحله فینال مسابقه استعدادیابی عصر جدید 7 نفر دیگر به مدرسان اضافه شده اند تا هیات 9 نفره مربیان باشگاه مهارت این برنامه باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۹    
سرپرست استانداری گلستان گفت: هر سال رقمی در بودجه به موضوع لایروبی رودخانه ها و سدهای استان اختصاص می یابد اما این رقم ناچیز است و به هیچ عنوان جوابگوی این اقدام نیست و باید افزایش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
رویداد ایده پردازی گردشگری با حضور افراد ایده پرداز در زاهدان برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۷    
چین هم بدون ورود به جنگ، خود را به این معرکه رسانده/ باید قطب نمای رابطه بین مسکو و تهران را از درگیریها بین آنها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۸    
محسن چاوشی تیتراژ سریال رمضانی دلدار را می خواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید طرح ترافیک خبرنگاران تا 13 اردیبهشت ماه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۶    
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش درباره اختلاس 5 میلیاردی در آموزش و پرورش سرباز گفت: یک مدیر در راسک از توابع سرباز در استان سیستان و بلوچستان قریب به دو هفته پیش استعفا داده بوده که به دلیل جابه جایی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۴    
برخی از افرادی که به نقشه های هوشمند وابسته اند می گویند نقشه گوگل در ساعت های هوشمندشان کار نمی کند.بر اساس اطلاعات منتشر شده، ساعت های مبتنی بر سیستم عاملWear با نقشه های گوگل ناسازگاری دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۱    
در دیدار قادر آشنا قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با گوئو وی مین معاون دفتر مطبوعاتی شورای دولتی چین که در محل سفارت جمهوری خلق چین برگزار شد مقرر شد آثار برگزیده کتاب سال ایران و چین در دو ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۱    
فرمانده انتظامی مازندران فرمانده انتظامی مازندران از کشف 55 میلیارد و 201 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۱    
پلیس قبرس در جستجوی قربانیان بیشتری از یک قاتل زنجیره ای است که طعمه های خود را از طریق سایت های دوست یابی پیدا می کرد. این ماجرا مردم جزیره قبرس را بهت زده کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۰:۲۳    
معاون وزیر صنعت و معدن از تکلیف دو خودروساز کشور به ساخت بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو تا پایان امسال خبر داده و آن را برنامه سختگیرانه وزارتخانه برای خودروسازان تعبیر کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پدیده مثل بازی با الهلال شانس داشتیم اما گل نزدیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۷    
چند تن از مقامات استان خراسان رضوی پس از پیروزی تیم پدیده مقابل استقلال، در رختکن این تیم حاضر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۱    
سرمربی تیم استقلال با برخی از هواداران تیمش دچار درگیری لفظی شد اما خیلی زود این قائله خاتمه پیدا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۲    
امشب بارسلونا در لالیگا میزبان لوانته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۵۶    
تیم فوتبال استقلال که می توانست با برتری برابر پدیده به صدر جدول نزدیکتر شود و همچنان یکی از شانس های قهرمانی باشد، با توقف برابر این تیم عملا فرصت را به رقیب سنتی خود داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۸    
بارندگی های اخیر و افزایش حجم آورد رودخانه هیرمند از طریق فراه رود افغانستان تاکنون منجر به آبگیری حدود 35 درصد تالاب بین المللی هامون شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۵    
رهبر جریان صدر عراق به تشدید اختلافات میان ایران و آمریکا واکنش نشان داد و در این رابطه توصیه هایی به دولت عراق داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۷    
رهبر انقلاب روز چهارشنبه در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف، توانایی های ملت ایران و جوانان پرتلاش و خوش استعداد میهن را بسیار فراتر از وضع فعلی خواندند و خاطرنشان کردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۷    
آتاری نوستالژی بسیاری از دهه شصتی هایی است که با آن خاطرات خود را به یدک می کشند، اما بازار بازی برای ایرانی ها به آتاری خلاصه نشد و براساس آماری که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر کرده تنها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۱    
سرلشکر بازنشسته ناصر فربُد، دومین رئیس ستاد ارتش پس از پیروزی انقلاب و از خوشنام ترین و ایران دوست ترین اُمرای ارتش روز ششم اردیبهشت در سن 97 سالگی (1301–1398) درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۵    
سفارت نروژ در تهران اعلام کرد برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان و تأمین نیازهای ضروری آنها، کمک نقدی در اختیار ایران قرار داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۵    
انتخابات هیات رئیسه جدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۶    
سفیر پیشین ایران در اردن در خصوص مصاحبه ظریف با فاکس نیوز می گوید: این مصاحبه اقدام بسیار خوبی است. فاکس نیوز رسانه ترامپ است. این اقدام نشان دهنده این است که ظریف می خواهد با ترامپ مستقیما صحبت کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۰    
در سال 97 بر اثر تصادفات رانندگی 16 هزار نفر کشته، 350 هزار نفر معلول و یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارات دچار فقر شدید شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
آیت الله مکارم شیرازی در واکنش به اعدام 37 فعال مذهبی در عربستان، این جنایت بسیار فجیع را شدیدا محکوم کرد و با بیان اینکه برای نابودی آل سعود خبیث دعا می کنیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر به رئیس فدراسیون فوتبال ایران بابت بدقولی هایش تاخت و گفت: مهدی تاج مردم را گمراه می کند تا از مسئولیت ها و اشتباهاتش فرار کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۰    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از پیر شدن 40 درصد جمعیت کشور در سال 2020 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۰    
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی عنوان کرد که مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۷    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با پدیده مشخص شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۴    
وزارت علوم تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه ای درباره تغییرات آئین نامه انظباطی دانشجویان توضیحاتی داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۱    
رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات و حوادث مسابقه تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۷    
استانی شدن انتخابات نباید منجر به کاهش ارتباط نمایندگان با حوزه های انتخابیه و کاهش مشارکت شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۴    
گفته می شود یکی از دلایل منع ورود زنان به استادیوم این است که فضای استادیوم ها برای زنان مناسب نیست. این نگاه به معنای مجازات زنان به خاطر بی اخلاقی مردان است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۵    
کمیته انضباطی، اعضای باشگاه های پرسپولیس و سپاهان را برای ادای توضیحات فراخواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به قرار گرفتن بخشی از سهام کارخانجات دولتی در اختیار جامعه کارگری ابراز امیدواری کرد تا به این ترتیب کارگران احساس مشارکت بیشتری در امر تولید داشته باشند و ارزش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۳    
نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی که در زندان اوین بر سر می برد، برای انجام پاره ای اقدامات درمانی به بیمارستان مهر انتقال یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۷    
گفت وگوی پیش رو با دکتر حمیدرضا جلایی پور - عضو سابق جبهه مشارکت و استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران - به بررسی آرایش نیروهای سیاسی در وضعیت کنونی و رویکردها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۵    
گفته می شود دو سوم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با لایحه FATF مخالفت ضمنی دارند در حالیکه به اعتقاد محمدرضا باهنر FATF و لوایح دیگر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۴    
درگیر و حواشی رخ داده در بازی پرسپولیس و سپاهان در رسانه های خارجی بازتاب منفی داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۴    
خاطرات سال 1375 آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان سردار سازندگی منتشر شد. این کتاب شانزدهمین دفتر خاطرات روزنوشت و نوزدهمین مجموعه از خاطرات آیت الله هاشمی است که در سی و دومین نمایشگاه بین المللی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۴    
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: یزدانی پس از بازی صحبت هایی را مطرح کرد که منظور او افرادی هستند که به سرمربی و اعضای تیم سپاهان توهین کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۱    
علی هاشمی در دسته 109 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا برنز مجموع و طلای دو ضرب گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۹    
به خاطر صدور دستور توقف برنامه برنده باش به رئیس صداوسیما خسته نباشید می گوییم ولی جا دارد این سوال را هم مطرح کنیم که آیا ایشان بعد از اعلام نظر رهبری متوجه شدند برنامه برنده باش شبیه بخت آزمایی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
علی هاشمی و کیا قدمی از کسب مدال در حرکت یک ضرب مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در دسته 109 کیلوگرم بازماندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۳    
نماینده وزن 130 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین مدال طلا را از آن خود کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۰    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال چیدمان هواداران سپاهان در دیدار روز گذشته برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را غلط توصیف کرد و گفت: تا زمانی که صندلی ورزشگاه ها را شماره گذاری نکنیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ با اشاره به بازداشت بیش از 10 متخلف در بازی پرسپولیس و سپاهان، اقدامات یگان ویژه در این بازی را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۷    
علی کریمی، سرمربی و مالک سابق سپیدرود رشت معتقد است که بعضی ها از اینکه این تیم هنوز شانس بقا در لیگ برتر را دارد، ناراحت هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
بر اساس اطلاعیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، طرح ترافیک همانند سال گذشته در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می شود و از ابتدای تیرماه 98 طرح زوج یا فرد حذف خواهد شد و به جای آن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: ت افزایش آمار مصرف مواد مخدر در سن دانش آموزی مربوط به بیرون مدرسه است و نمی توان آن را به مدارس تعمیم داد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان از هواداران خواست که اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنند و به حمایت از شاگردان برانکو ادامه دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۲    
به نظر می رسد که هکرها و مجرمان سایبری بدافزار جدیدی را منتشر کرده اند تا بتواند علاوه بر دسترسی به اطلاعات محرمانه برخی سازمان های مهم، ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را نیز استخراج کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۲    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است برخی افراد خواهان خراب کردن دیدار این تیم مقابل سپاهان بوده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۹    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده نیز براساس شاخص های عدالت جنسیتی نهایی شده که به زودی در شوراهای برنامه ریزی همه استانها به تصویب می رسد تا برای رفع کمبودها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ها، سازمان بهزیستی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید با یکدیگر قیمت شهریه مهدهای کودک را برای استان های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز با جمعی از فرماندهان ناجا دیدار و گفت وگو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
شست بررسی وضعیت کمی و کیفی و معنایی کتاب های کودک و نوجوان در حوزه ایثار و شهادت روز شنبه 7 اردیبهشت با حضور رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۴    
شهردار تهران با بیان اینکه نوسازی خطوط تاکسیرانی بسیار مهم است، چرا که متوسط عمر تاکسی ها 6.8 سال است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
تیم فوتبال اف سی سیدنی استرالیا در دیداری که رضا قوچان نژاد را 71 دقیقه در ترکیب داشت برابر نیوکاسل تن به شکست داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
پلیس طی عملیاتی، موفق به متلاشی کردن باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر شد. در ادامه گزارشی از جاساز ماهرانه مواد در سوهان و جوراب آغشته به شیره تریاک را مشاهده می کنید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۹    
وزارت خارجه آمریکا به دلیل امتناع پاکستان از پذیرش شهروندان اخراج شده خود از این کشور، علیه اسلام آباد تحریم هایی را وضع کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۶    
مأموران مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ موفق به کشف کیک و سوهانهایی با طعم موادمخدر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که حواشی مسابقه فوتبال تیم های پرسپولیس و سپاهان در این فراکسیون بررسی خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
یک منبع اطلاعاتی عراق از برنامه ریزی ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش برای ورود به خاک عراق خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس کل دادگستری استان فارس از تعیین قرار تامین برای متهمین پرونده سیل اخیر در شیراز خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی توئیتری نسبت به حذف برخی برنامه های کسب و کار ایرانی در سیستم عامل اندروید واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۰    
به تازگی یک قاضی در ایالت تگزاس آمریکا قوانین به اجرا درآمده در این خصوص که نباید کارکنان و پیمان کاران در این ایالت تحت هیچ شرایطی از کار کردن با اسرائیلی ها سر باز زنند را لغو کرده و اعلام کرده که ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
بیش از 7 کیلوگرم شمش طلای قاچاق در فرودگاه تبریز کشف و ضبط شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۴    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضاء باند قاچاق داروهای یارانه ای که با جعل 100 جلد دفترچه بیمه و استفاده از دفترچه های جعلی اقدام به قاچاق دارو کرده بودند، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۴    
سرپرست مجموعه ورزشی آزادی به معاونت های مربوطه این مجموعه دستور داده هرچه سریعتر خسارت های مالی اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان محاسبه و جهت پرداخت به سازمان لیگ اعلام شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۱    
رئیس انجمن بازیگران در پی انتشار خبرهایی مبنی بر پیگیری نکردن این انجمن برای خاکسپاری سعید نوراللهی در قطعه هنرمندان، توضیحاتی را ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۱    
بانوی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان صاحب مدال برنز در مسابقات جاده قهرمانی آسیا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
کمیته های ملی المپیک ایران و کرواسی روز شنبه در تهران تفاهم نامه همکاری ورزشی امضا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
سردار عبداله نظرپور از بیان کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و هرگونه قاچاق ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۲    
شبکه اجتماعی اینستاگرام در چارچوب تبعیت از قوانین دولت آمریکا دو پست مربوط به سپاه پاسداران را از صفحه رسمی حزب اعتدال و توسعه حذف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۲    
تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز از شهر ایندیاناپولیس ایالت ایندیانا خبر داد، مردی که گوشی خود را به سمت رئیس جمهوری آمریکا پرتاب کرده بود دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۲    
هواداران باشگاه الهلال عربستان بدنبال شکست سنگین این تیم مقابل التعاون در نیمه نهایی جام حذفی عربستان موسوم به جام پادشاهی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹    
تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در چارچوب رقابت های چهارجانبه چین تایپه به مصاف ژاپن رفت و در نهایت به پیروزی 3 بر 2 رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: سه نفر که در ارتفاعات روستای آب گرمک گیر افتاده بودند نجات پیدا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
رئیس جمهور روسیه از عملیات گسترده احتمالی نظامی در ادلب در شمال سوریه علیه تروریستها خبر داد و معارضان سوری را مسئول کارشکنی در روند تدوین کمیته تدوین قانون اساسی سوریه دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال های اخیر حرکت ها و اقدامات خوبی در بخش عشایر کشور انجام شده، اما آنچه که باید صورت گیرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۳    
طبق نتایج بررسی محققان، یک اثر پا به قدمت 15 هزار و 600 سال در جنوب شیلی کشف شده است که به نظر می رسد قدیمی ترین رد پای کشف شده انسان در قاره آمریکا باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
فرمانده انتظامی استان همدان گفت : قاتل متواری روحانی همدانی شناسایی شده و تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران آیفون با آن رو به رو هستند، عدم اطلاع از روش های پاک کردن برخی اطلاعات از روی گوشی های هوشمندشان است ...