سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۱:۲۶May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1398 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 ایران آنلاین 31 فروردین 1398 ایران آنلاین 1 خرداد 1398 ایران آنلاین 31 تیر 1398 ایران آنلاین 31 مرداد 1398 ایران آنلاین 31 شهریور 1398 ایران آنلاین 30 مهر 1398 ایران آنلاین 30 آبان 1398 ایران آنلاین 23 آذر 1398 ایران آنلاین 30 دی 1398 ایران آنلاین 30 بهمن 1398 ایران آنلاین 29 اسفند 1398 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1398 
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۶    
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه روز سه شنبه در نشست خبری در محل قوه قضاییه به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۰    
فیلم میدان جوانان سابق نخستین مستند مینا اکبری با برگزاری مراسم افتتاحیه خود در موزه سینما اکران خود را در گروه سینمای هنر و تجربه آغاز می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۶    
تا کمتر از 3 ماه آینده بیش از 200 واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان بیش از 800 میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی روز گذشته از تعیین سقف برای اجاره بها خبر داده است. مازیار حسینی استفاده از اهرم مالیاتی را برای اجرای این طرح عنوان کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۱    
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را درباره صدور احکام کارگزینی و افزایش حقوق سال 98 فرهنگیان ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: متأسفانه سوءتفاهمی مبنی بر کشتار حیوانات از جمله سگ ها توسط شهرداری تهران پیش آمده است و عده ای هم در این میان اقدام به سیاه نمایی کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۹    
معاون فرماندار نهاوند گفت: صنعت معدن و مرکز بهداشت برای ساماندهی و شناسایی واحدهای سنتی تهیه و فروش فرآورده های لبنی 20 روز مهلت دارند و پس از این مدت کمیته فنی تشکیل شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۶    
مهلت فروش سهام تمام اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته در بانک های قوامین، حمکت ایرانیان، انصار، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر تمدید شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۷    
او باید بداند ایرانیان در مقابل دوگانه یا جنگ یا تحریم می ایستند و کمر همت خود رابرای رفع همه تحریم ها می بندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
دستگیری 2 کلاهبردار که رسید پول جعلی برای فروشندگان ارسال می کردند و کالاها را بدون پرداخت یک ریال می خریدند
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز پنجشنبه گذشته تاکنون پنج نفر در این استان بدلیل مصرف مشروبات تقلبی حاوی متانول جان باختند و 20 نفر مسموم و روانه بیمارستان شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مستند قهرمان آخر چهارخرداد در کشور کانادا در قالب برنامه شب سینمای مسعود کیمیایی به نمایش درمی آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۴    
"ما در طرح رجیستری تلاشمان این بوده که امکان جعل شناسه گوشی را به صفر برسانیم اما این موضوع قطعی نیست و ممکن است باگ هایی نیز در این زمینه وجود داشته باشد."
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۹    
چند روزی است که بحث فیش های حقوقی که مربوط به معلمانی است که سال 97 از طریق ماده 28 جذب شدند و یا دانشجو معلم بودند، موضوع روز است. فیش های حقوقی که خبری از اضافه شدن مبلغ 400 هزار تومانی نبود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۶    
رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: مردم پلدختر در معرض خطر بیماری های ریوی هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۷    
صدها نفر از سراسر جهان برای شرکت در مسابقات جهانی ریش و سیبیل 2019 در بلژیک گردهم آمدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۹    
معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیمه بیکاری افراد بیکار شده در پلدختر از فردا پرداخت می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۹    
تلویزیون به تازگی تیزرهای فیلم سینمایی سامورایی در برلین را با شرط سانسور صحنه های حضور امیرمهدی ژوله پخش کرده است و نام این هنرمند هم به جرگه ممنوع التصویران تلویزیون اضافه شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۰    
براساس اعلام استانداری خوزستان، ساعت کاری در استان از اول خرداد تغییر خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۷    
مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل گفت: شهرستان های نیر و کوثر با داشتن بالاترین آمار سالمندان پیرترین شهرهای استان اردبیل هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۴    
دیدار شاعران و اهالی فرهنگ و اساتید شعر و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه کاربری خود در توئیتر از تصویب طرح نوآفرین در هیات دولت برای رفع موانع و زیرساخت های حقوقی سر راه استارتاپ ها خبر داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری یکشنبه شب در دیدار با دانشجویان و جوانان در محل اجلاس سران گفت: گفت وگوی تمدن ها ره آورد فکری و نظری ملت بزرگ ایران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۱    
مراسم ختم و یادبودی برای بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ عصر دیروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۸    
گارد ساحلی فرانسه روز یکشنبه اعلام کرد که قایق حامل 9 پناهجوی غیرقانونی را که قصد داشتند از طریق کانال مانش خود را به بریتانیا برسانند، نجات داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
حمله به یک اتوبوس حامل گردشگران در حومه قاهره، پایتخت مصر، هفده زخمی به جا گذاشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۰:۳۸    
گروه جهان – سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان بامداد دیروز رهبران شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای عربی را به برگزاری دو نشست فوق العاده درباره امنیت منطقه دعوت کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۰:۲۹    
گروه حوادث/ کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای یافتن اطلاعی از سرنوشت پسر گمشده در تهران از مردم کمک خواستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۰:۲۰    
انجمن صنفی تماشاخانه های ایران در مراسمی صمیمی در عمارت نوفل لوشاتو از مهدی شفیعی، مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی تقدیر کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۹    
قانون اساسی ما ظرفیت های بالایی دارد که یکی از آنها اصل 59 است که می گوید اگر در یک مسأله مهم فرهنگی، اجتماعی یا سیاست خارجی، اختلاف نظر داریم، می توانیم پای صندوق آراء برویم تا مردم نظر دهند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه طبث گفته دولت، در اجرای مصوبه مجلس مبنی بر افزایش حقوق ها انحرافی از قانون رخ نداده است از اعمال حداقل 440 هزار تومان افزایش برای گروه های حقوق بگیر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
سفیر انگلیس در ایران با ابراز خوشحالی نسبت به از سرگیری فعالیت و خدمات رسانی شرکت رویال میل برای ایرانیان مقیم انگلیس گفت: ما در رابطه با این موضوع در تماس نزدیک با مقامات محلی و ایرانی هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۴    
نشست مشترک هماهنگی ایران و عراق که از امروز صبح به سرپرستی مدیرکل حقوقی بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان و مشاور وزیر امور خارجه به منظور بررسی مسائل فنی لایروبی اروندرو در خرمشهر آغاز شده بود با ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
در بحبوحه افزایش تنش های دیپلماتیک تهران و واشنگتن، دموکرات های امریکا از وندی شرمن، معاون سابق وزیر خارجه امریکا وجان برنان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی جزئیات طرح 20 ماده ای نحوه تشکیل اجتماعات و تجمعات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۹    
تجمع شب گذشته تعدادی از دانشجویان ساکن یکی از خوابگاه های دانشگاه تهران که در اعتراض به لغو اسکان یکی از دانشجویان اتفاق افتاد موجب شد تا معاون دانشجویی این دانشگاه با تاکید بر این که دانشجوی مورد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
راننده خودروی سواری "پورشه" که تصاویر تصادف آن با چند خودرو و متواری شدن وی از صحنه در شبکه های مجازی منتشر شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۷    
صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت در حال حاضر نقش گِل گیر مشکلات چهل سال گذشته را در کشور ایفا می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
حجت الاسلام محمدزاده روحانی شب های اجرای احکام به تشریح آخرین وضعیت مجرمان معروف همچون محمد ثلاث، سلطان سکه و قاتل بنیتا پیش از اجرای حکم آنان پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن در پاسخ به مطلب امروز کیهان گفت: به عنوان نماینده کشور موظف به تبیین مواضع رسمی ایران بر اساس مصوبات و تصمیمات رسمی شورای عالی امنیت ملی و دستگاه سیاست خارجی می ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با ابراز خوشحالی از قهرمانی این تیم در دوره هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این قهرمانی موجب شده نگرانی هواداران تا حدی کاهش پیدا کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۹    
سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس گفت: مارک ویلموتس مربی بسیار خوبی است که که در تیم ملی بلژیک تاثیر زیادی داشت و می تواند باعث تحول فوتبال ایران شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد فاز اصلی موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک تا 2 سال آینده افتتاح شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
مایکروسافت قصد دارد به منظور توسعه کارکرد نرم افزارهای خود تا سال 2022 میلادی، بالغ بر 15 هزار نفر را در زمینه هوش مصنوعی آموزش و تعلیم دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربیان تیم های ملی فوتبال و امید توضیحاتی داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست داریم تا الزاماتی تدوین شود که برمبنای آن گزارش خشونت علیه کودکان یا دیگر موارد مربوط به حقوق کودک در مدارس نظام مند شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۱    
یکی از مشکلات رایج بین افرادی که گوشی آیفون دارند این است که گوشی آنان به روزرسانی نمی شود. اما اگر با این مشکل مواجه شدید چگونه باید آن را حل کنید؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
دستور آزادی شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک که به دلیل طرح شکایت شاکی خصوصی زندانی شده بود، صادر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند. کلمات کلیدی سخنان آذری جهرمی در مراسم روز جهانی ارتباطات
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۹    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با روز ارتباطات از آزاد سازی داده ها برای استفاده کسب و کارهای نوپا خبر داد وی همچنین در بخشی از سخنانش از افزایش 30 برابری توان دفاعی ایران در برابر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
وزیر نفت عراق امروز یکشنبه اعلام کرد، تصمیم اخیر شرکت نفتی اکسون موبیل آمریکا برای خارج کردن کارمندان خارجی خود از میدان نفتی "القرنه-1" در جنوب عراق "غیرقابل قبول و غیرموجه" است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پسر جوان راننده پورشه روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
استفاده از روبات ها برای کمک به فضانوردان و انجام برخی از وظایف کوچک و بزرگ موضوعی جدید و عجیب نیست، اما اخیرا ناسا طرحی را آغاز کرده که بر اساس آن روبات ها را برای مراقبت و تعمیر فضاپیماها مورد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
هنوز حکم حسین هدایتی ابلاغ نشده / احتمال صدور حکم اعدام برای او وجود ندارد؛ در کیفرخواست چنین درخواستی مطرح نشده/ هدایتی دارای پرونده پولشویی نیز هست که هنوز رسیدگی به آن آغاز نشده است
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
نامزد جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد سعودی که در کنسولگری کشورش در استانبول کشته شد، تصویری را در کنار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در توییتر منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۲    
مدیر کل گمرک دوغارون در تایباد گفت: بر اثر انفجار یک دستگاه تانکر سوخت در این مرز یک نفر مصدوم و راهی بیمارستان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۶    
دست کم 10 نفر از شبه نظامیان طالبان در دو عملیات جداگانه توسط ارتش ملی افغانستان و نیروهای عملیات ویژه در قندوز و قندهار کشته شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد خبرنگاران گفت: براساس پیش بینی های انجام شده 31 اردیبشهت ماه پایان اعتبار طرح ترافیک سال 97 اعلام شده است اما خبرنگاران نگران نباشند چرا که تا آن زمان (3 روز دیگر) ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس شبکه بهداشت و درمان قرچک از دستگیری یک دندانپزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
سارقین کلیپ جنجالی توسط پلیس اهواز دستگیر شدند
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
گروهی از پژوهشگران در آزمایشگاه های Puro Sound Labels در انگلستان نوعی هدفون برای حذف صداهای محیط ویژه کودکان طراحی کرده اند که می تواند هر نوع آلودگی صوتی را از میان بردارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
تدوین لایحه شفافیت در دولت و همچنین تصویب قانون مدیریت تعارض منافع در هیأت دولت؛ گام ها و اقدامات مهمی برای مبارزه با فساد است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
عفو بین الملل از دست داشتن اسرائیل در فروش سلاح و دستگاه های جاسوسی به نظام های مستبد در جهان پرده برداشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
اوپک و متحدانش قرار است حداقل دو سناریو را مورد بررسی قرار دهند که تولید نفت را بیش از حد فعلی افزایش می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
عضو شورای شهر تهران گفت:روز گذشته با شهردار در این زمینه صحبت کردم و درخواست دادم که به جای ورود اتوبوس های دست دوم به استفاده از اتوبوس های برقی توجه شود و ابتدا از طریق فراخوان این اقدام مدنظر قرار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۸    
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پنج شرور سابقه دار در محله اتابک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۸    
ما از جامعه جهانی می خواهیم تا مسئولیت خود را با اتخاذ مواضع محکم در برابر ایران به عهده بگیردو مانع از پخش آنچه که به گفته وی ویرانی و آشوب در سراسر جهان است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
معاون رئیس جمهور آمریکا در حالی به ایراد سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاهی در ایالت زادگاهش پرداخت که دهها تن از این دانشجویان فارغ التحصیل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۶    
20 کانتینر کاغذ تحریر از کشور هند وارد بندر شهید رجایی شده که در حال تخلیه و ترخیص است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
قیمت طلای 18عیار امروز 444 هزار و 200 تومان ارزش گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1277.8 دلار معامله می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
24 قلم شی عتیقه در همدان توسط یگان حفاظت اداره کل میراث همدان کشف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۸    
در یادداشت امروز روزنامه ساندی تایمز به قلم نخست وزیر انگلیس، وی از ارائه پیشنهاد جدید برای پارلمان این کشور با هدف تحقق برگزیت خبر داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
وزیر راه شهرسازی در خصوص برنامه این وزارتخانه برای افزایش مبلغ تسهیلات خرید مسکن، گفت: تاکنون وزارت راه و شهرسازی برنامه ای برای افزایش میزان وام خرید مسکن ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۲    
مردی که بالای یک ساختمان چهار طبقه تازه اسکلت شده دچار برق گرفتگی شده بود با حضور عوامل آتش نشانی نظرآباد پایین آورده و تحویل عوامل اورژانس گردید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۲    
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با هماهنگی شورای عالی هماهنگی ترابری کشور پس از ماه مبارک رمضان قیمت بلیت قطارهای مسافری به طور متوسط 22 درصد افزایش می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
رئیس سابق دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند تا کشورهای منطقه را به سمت پذیرش طرح آمریکایی معامله قرن بکشانند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) 103 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 212 هزار و 851 واحد رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان گفت: من شخصا نه قصاص می خواهم نه اعدام بلکه حبس ابد می خواهم. قرار نیست این چرخه خشونت ادامه داشته باشد. این افراد هم از حبس ابد بیشتر می ترسند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که با راه اندازی یک کانال تلگرامی اقدام به تشویق و آموزش افراد برای پایان دادن به زندگی خود می کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
سه شیوه نامه مرتبط با قانون دسترسی آزاد به اطلاعات که به تایید رئیس محترم جمهوری رسیده، توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیسیون به دستگاههای مشمول قانون ابلاغ شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه وام بین بانکی 2 برابر شد، گفت: اضافه برداشت بانکها از بانک مرکزی به کمترین حد خود در چند ماه گذشته رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۰    
پنج گردشگر خارجی روز گذشته (شنبه) به دنبال سقوط یک هواپیمای شخصی در دریایی در هندوراس جان خود را از دست دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۸    
رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: حدود 11 میلیون نفر در محلات حاشیه نشین کشور ساکن هستند همچنین حدود 8 میلیون نفر در بافت فرسوده و بافت تاریخی کشور حضور دارند که در مجموع جمعیت بزرگی از کشور را شامل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
جون بایدن در اولین گردهمایی بزرگ انتخاباتی خود وعده داد که آمریکا را برای دوران پس از ریاست جمهوری دونالد ترامپ متحد خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
برای تحقق دولت اسلامی، سپاه باید یک الگو برای کشور درست کند تا بتوانیم به دیگران آدرس بدهیم/ سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
عکاس 40 ساله سوئدی تصویرزیبا از چند شیر ماده در حالیکه پشت بوته های دشت پارک سرنگیتی تانزانیا پنهان شده بودند گرفته و نام تصویرش را ملکه های جنگل گذاشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
علی غلامی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر،فیلم و تلویزیون آبادان دار فانی را وداع گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۶    
محمود اسلامیان، عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد شرایط فوتبال ایران به گونه ای نیست که پرسپولیس و استقلال را صاحب یک مالک خصوصی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۶    
محققان مشغول ساخت ربات کوچک نهنگ پرنده هستند که می تواند در بدن انسان حرکت کند و دارو را مستقیما به سلول های سرطانی منتقل کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۶    
دو اندیشکده آمریکایی، یک رستوان کره شمالی در هانوی را به فروش نرم افزار شناسایی چهره و دور زدن تحریم های سازمان ملل متهم کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران با اشاره به موضوع فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری و آگاهی بخشی در خصوص بیماری ایدز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
توضیحات فلاحت پیشه درباره ایجاد میز قرمز برای ایران و آمریکا در عراق یا قطر/ راهبرد ایران همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نه جنگ است نه مذاکره و موضوعی که بنده عرض کردم بر این مبناست که باید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
خانه سینما در پی انتخاب فاطمه معتمدآریا به عنوان رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران و حضور همزمانش در هیات مدیره خانه سینما توضیحاتی داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
ساماندهی و توسعه بهره برداری از موزه با استفاده از ظرفیت تشکل ها و گروه های مردم نهاد، افزایش بازدید و برگزاری اردوهای هدفمند با هدف پیوند مردم با موزه های شهدا در سراسر کشور ضروری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
موزه ها، محلی در خدمت توسعه جامعه است که با حفظ میراث ملموس و ناملموس هر منطقه، محیطی را برای اهداف آموزشی و گردشگری ایجاد می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
پژوهشگران استرالیایی توانستند با استفاده از مواد نرمی که قابلیت چاپ سه بعدی دارند، رابط هایی را برای تعامل آسان میان انسان و ماشین فراهم کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۵    
در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی قربانیان اسیدپاشی به همراه اعضای انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی در صحن بهارستان حضور پیدا کردند تا از نزدیک شاهد بررسی طرح تشدید مجازات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۵    
ما منتظر نمی مانیم که دروازه جهنم به روی ما گشوده شود/ انتقال پیام بین این دو و ایفای نقش میانجی گری تصمیمی است که سران عراق برای جلوگیری از جنگ میان ایران و امریکا گرفته اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۶    
دادگاه بدوی، یاسین رامین را به 17 سال حبس و 2 میلیو ن یورو رد مال محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
غدیر یکی از انواع زیردریایی های ایران است که می تواند همچون یک شبح در عمق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان پنهان شود و بدون شناسایی شدن متخاصمان را مورد هدف قرار دهد