سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۱:۲۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1398 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 ایران آنلاین 31 فروردین 1398 ایران آنلاین 1 خرداد 1398 ایران آنلاین 31 تیر 1398 ایران آنلاین 31 مرداد 1398 ایران آنلاین 31 شهریور 1398 ایران آنلاین 30 مهر 1398 ایران آنلاین 30 آبان 1398 ایران آنلاین 23 آذر 1398 ایران آنلاین 30 دی 1398 ایران آنلاین 30 بهمن 1398 ایران آنلاین 29 اسفند 1398 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1398 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1398 
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۷    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه شامگاه سه شنبه با مدیران مسئول، سردبیران رسانه ها دیدار و گفتگو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۲    
همزمان با کاهش قیمت ها در بازار آزاد و البته کاهش چند مرحله ای قیمت ها در صرافی های بانکی، هم اکنون قیمت دلار 13 هزار و 800 تومان شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۱    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اسامی 15 محور مسدود مواصلاتی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۶    
رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری کارمند خدماتی یک شرکت که برای جلوگیری از فاش شدن سرقت هایش با پوشش زنانه، دوربین مدار بسته شرکت را سرقت کرده بود، خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۰    
مأموران گمرک موفق شدند از داخل یک دستگاه فر پیتزاپزی 17.5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۸    
به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از در دسترس قراردادن اطلاعات مندرج در چک های صیاد جداً خودداری کنید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که قیمت مسکن تا پایان شهریور ماه امسال افزایش نمی یابد، گفت: به دلیل رکورد تورمی، معاملات مسکن 70 درصد کاهش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۱    
رئیس ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرستان فردیس گفت: جسد یک زن میانسال حدودا 55 ساله در فردیس کشف شد و علت فوت توسط دستگاه قضا در حال پیگیری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۷:۵۶    
در رویدادی کم سابقه، مشاجره بر سر کابل برق در منطقه ای در جنوب عراق به درگیری مسلحانه کشید و سه کشته و پنج زخمی بجا گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۷:۵۳    
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: چوپان 24 ساله شهر نور بهار از توابع شهرستان خدابنده استان زنجان بر اثر برخورد صاعقه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۸    
گروه سیاسی / واکنش ها به سخنان چهارشنبه شب معاون سیاسی وزارت خارجه در تلویزیون باعث شد تا سید عباس عراقچی در گفت وگویی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
برخی افراد در ایران ناسیونالیست تمام هستند و به رواج زرتشتی گری علاقه دارند از این رو از تعابیری به عنوان حمله اعراب به ایران به جای ورود اسلام استفاده می کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۷    
غروب سه شنبه درحالی نقل قول مهدی تاج مبنی بر اینکه گویا برای مقام قضایی اثبات شده همسر محسن فروزان سایت شرط بندی دارد در فضای مجازی منتشر شد که محسن فروزان گفت خدا را شکر می کنم اطلاعات سپاه وارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
مدیرملی پروژه جمعیت در وزارت بهداشت از وجود 3 میلیون زوج نابارور در کشور ما خبر داد که متأسفانه سالانه 80 هزار نفر به آمار این افراد افزوده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
محققان دانشگاه آلمانی کلن با همکاری محققان دانشگاه بن راهکار جدیدی را برای تصویر برداری سه بعدی از ساختارهای سطحی بسیار ظریف توسعه دادند که در آن سطح نمونه موردنظر با استفاده از یک لایه نازک طلا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
او درباره واقعیت ها، در اشتباه است. درباره قانون در اشتباه است و غم انگیز اینکه درباره نحوه استفاده از دیپلماسی برای امنیت آمریکا هم در اشتباه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
شرکت گوگل در جدیدترین به روزرسانی نسخه بتا اندروید کیو (Q( 53 ایموجی جدید را رونمایی کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در مقابل ظهور و بروز پلتفرم های آموزشی و اقتصادی بشدت می ایستیم و اجازه نمی دهیم پول مجازی وارد کشور شود و روی پلتفرم ها بازی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
طبق اعلام گوگل، نسخه جدید گوگل اسیستنت در گوشی های اندرویدی به قابلیت جدید حالت رانندگی تجهیز خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۷    
شما احتمالاً بیانیه مشترک ما با وزیران خارجه فرانسه، انگلیس و آلمان را دیده اید. من به شخصه به شدت نسبت به این تحولات اخیر نگران هستم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۴    
صحبت های مفیدی نیز در مورد امنیت منطقه، یمن و افغانستان و همچنین روابط دو جانبه انجام گرفت
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۵    
ایالات متحده یک سال به اروپا و بقیه دنیا زور گفت و اروپا فقط ابراز تأسف کرد
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که دوست دارد ایرانی ها (مقام های ایران) با او تماس بگیرند، اما جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا آنها را از این کار منع می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۲    
وزیر امورخارجه آمریکا با شدت گرفتن تنش ها با ایران سفر خود به گرینلند را لغو کرد تا به واشنگتن بازگردد
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۶    
رییس شورای عالی کانون صرافان با اشاره به اینکه روزهای آخر هفته بازار ارز نیمه فعال است، از شهروندان خواست به فضاسازی های سوداگرانه ارزی در تعیین قیمت های کاذب و غیر معاملاتی توجه نکنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: روشن نبودن تکلیف میزان فروش نفت از سوی دولت، فراز و فرودهای زیادی در بودجه 98 رقم زد. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
وزارت بازرگانی چین با انتشار بیانیه ای از مخالفت پکن با تحریم های آمریکا علیه ایران خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصمیم اخیر رژیم ایالات متحده مبنی بر تحریم صنعت فلزات ایران را شدیدا محکوم کرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
واشنگتن به اعمال فشار حداکثری بر ایران تا زمان بازگشت این کشور به میز مذاکره ادامه خواهد داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت قاطع از اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی و موضع گیری رییس جمهوری، مهلت 60 روزه ایران به طرف های باقیمانده در برجام را آزمون پایبندی به تعهداتشان دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که ایران اقدامات بسیار هوشمندانه ای را در قبال برجام آغاز کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۴    
نمی توانم وضعیتی خطرناک تر از شرایط کنونی را متصور شوم/ من نگران این هستم که این تصمیمی ناشی از اقدامات این دولت (آمریکا) برای تحریک یک چیزی است
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
وزیر نفت عراق بار دیگر تاکید کرد که کشورش به توافقات اعضای اوپک پایبند است و سیاست صادرات نفت خود را تغییر نخواهد داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۸    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۹    
ایران یک نگاه از بالا و طلبکارانه به اروپایی ها دارد و به طور منظم می گوید که اروپایی ها هیچ کاری برای ما نکردند. گویی اروپایی ها یک بدهی به ما دارند
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۷    
وزیر امور خارجه استرالیا با ابراز نگرانی شدید نسبت به تصمیم ایران برای کاهش تعهدات برجامی اش از تهران خواست تا به تعهداتش در این توافق پایبند بماند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۹    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به سوالی درباره "رعایت نکردن جهت قبله" پاسخ رهبر انقلاب به این سوال را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
نخست وزیر پیشین پاکستان پس از سپری کردن یک دوره شش هفته ای درمانی، به زندان بازگشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
جمالی: اتحادیه اروپا فراری رو به جلو را در پیش گرفته است. آن ها یا نخواسته و یا نتوانسته اند که تعهدات شان را انجام دهند که چنین بیانیه ای را صادر می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
هیلاری کلینتون تاکید کرد، کشمکش میان دولت ترامپ و مجلس نمایندگان آمریکا نشان خواهد داد که دادگاه ها و جمهوری خواهان از حاکمیت قانون پیروی می کنند یا حاکمیت دونالد ترامپ.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
در طول سال های متمادی، در لحظات پس از افطار بیانات آیت الله مکارم شیرازی از شبکه سوم سیما پخش می شد اما بر خلاف رویه معمول امسال خبری از پخش این آیتم در صداوسیما نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در نامه ای خواستار برخورد جدی با عوامل بخش خبری 20:30 در خصوص پخش گزارش نامناسب در مورد برکناری سرمربی تیم فوتبال سایپا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه با تأکید بر این که ایران باید در توافق هسته ای باقی بماند از تمام طرف های باقی مانده در این توافق خواست تا هر آنچه می توانند برای ماندن ایران در برجام بکار گیرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
وزارت خارجه فلسطین بندهای افشا شده از طرح موسوم به "معامله قرن" آمریکا را صرفا "عمل سنجشی" و برای آزمودن واکنش ها خواند که هدف از آن ایجاد سردرگمی و آشوب است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، عدم توجه به جلو را مهم ترین علت تصادفات درون شهری در فروردین 98 اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
رئیس گروه بیماری های حیات وحش سازمان محیط زیست از مشخص شدن علت تلف شدن قوچ ها در استان گلستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: مسکو برنامه ای برای اعزام متخصصین نظامی بیشتر به ونزوئلا ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طرح توسعه سیستان، مساله هامون، مردم و گرد و غبار همه یک پکیج هستند که باید برنامه ریزی صحیح و اصولی شود؛ زیرا در غیر این صورت هر گونه هزینه کرد در این زمینه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی با تشدید نگرانی ها نسبت به اختلاف تجاری آمریکا و چین و تاثیر احتمالی آن بر رشد اقتصاد جهانی که سرمایه گذاران را متقاضی خرید دارایی های مطمئن کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از احتمال افزایش حجم کتب درسی در سال تحصیلی 98-99 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
اگر تهران و واشنگتن است به میانجی گری باور داشته باشند، ما آماده کمک به حل این بحران هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار دیوید ساترفیلد ، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده، تازه ترین تحولات سیاسی عراق و منطقه و روابط عراق و آمریکا را بررسی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با اشاره به کاهش تعهدات برجامی ایران گفت: با ترامپ بی منطق باید از موضع قدرت برخورد شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن امروز موفق شدند شهرک راهبردی قلعه المضیق را از تروریست های جبهه النصره پس بگیرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
سرپرست تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با انتقاد از سیاست های دولت ترامپ در قبال کشورمان تصریح کرد که واشنگتن در طول یکسال خروج از برجام هیچ دستاوردی نداشته است
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی ادعا کرد که چین در جریان مذاکرات تجاری با واشنگتن عهدشکنی کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۵    
شهردار تهران با اشاره به انتصاب سیدمناف هاشمی به عنوان مشاور شهردار تهران گفت: مناف هاشمی کارمند شهرداری تهران و جزو مدیران با تجربه کشور است و اگر شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده سهم می برند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
رئیس جریان حکمت عراق گفت، کشورش نمی خواهد خاستگاه تجاوز به دیگران باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
سند امضاء شده ظریف و لاوروف، پروتکل الحاقی به موافقت نامه تسهیل روادید بود
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
رییس جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از آخرین وضعیت هجوم ملخ های صحرایی به جنوب استان کرمان و مقابله با آن گزارش داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از ر توزیع 70 هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل زده کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۳    
وکیل نوید محمدزاده: از سایت منتشرکننده خبر کذب دستمزد چندمیلیاردی شکایت کردیم وکیل نوید محمدزاده، ضمن تکذیب خبر دستمزد 7 میلیاردی این بازیگر از شکایت این بازیگر از سایت منتشر کننده خبر گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۳    
رئیس خانه معدن ایران گفت: تحریم معادن و صنایع معدنی مساله جدیدی نیست که بخواهد روی این بخش اثر منفی بگذارد؛ چرا که به دلیل محدودیت در مبادلات مالی، جابجایی پول و همچنین هزینه حمل و نقل و کشتیرانی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
معاون کل وزارت بهداشت گفت:به دلیل حمایت از تولید داخل و محدودیت های تبادلات ارزی، خط قرمز وزارت بهداشت واردات مشابه خارجی داروی تولید داخل است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
ژنرال کنت مک کنزی فرمانده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه و شمال آفریقا موسوم به سنتکام، با مخاطب قرار دادن مقامات ایران مدعی شد که اگر جنگی دربگیرد، یک جنگ عادلانه نخواهد بود
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
عضو تیم تخصصی کلینیک سلامت جنسی مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت:حدود 20 تا 40 درصد زنان و مردان از اختلالات جنسی رنج می برند، در حالی که نمی دانند این مشکلات قابل مدیریت و درمان هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجادرمورد آخرین وضعیت جوی راه های کشور گفت: تاکنون مداخلات جوی گزارش نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۶    
آمریکا همچنان به هماهنگی با سپاه پاسداران برای ورود به تنگه هرمز پایبند است/ آمریکا ادعا نمی کند که مانع کشتی های ایرانی یا کانتینرهای نفتی ایران در دریاها و اقیانوس ها می شود/ چین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۷    
کمیته سنای آمریکا پسر بزرگ رئیس جمهوری آمریکا را برای سوال درباره پرونده ادعای دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا احضار می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۱    
فیلم های سینمایی زهرمار ، ایده اصلی و روسی مجوز نمایش گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۱    
دولت سنگاپور قانونی تصویب کرده که به موجب آن انتشار اخبار جعلی و دستکاری در فضای آنلاین جرم شناخته می شود. همچنین برای چنین جرمی 10 سال حبس و جریمه های نقدی در نظر گرفته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
ارتش کره جنوبی اعلام کرد کره شمالی امروز (پنجشنبه) اقدام به شلیک یک جسم نامشخص کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۵    
جرج کلونی اطمینان کامل دارد که دونالد ترامپ را می توان در رقابت سال 2020 شکست داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۵    
وزیر نفت در واکنش به اظهارات عزت الله ضرغامی، عنوان کرد: وزارت نفت یک سال است که آرایش جنگی گرفته است، نمی توانیم اطلاعات جنگیمان را افشا کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
اروپا سرمایه گذاری عظیمی در دیپلماسی با ایران کرده و برجام را دستاورد مهم چندجانبه گرایی می داند. متحدان اروپایی واشنگتن می گویند که خروج ترامپ از برجام موجب تضعیف جناح پراگماتیست در ایران شده و به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از مهار آتش سوزی بازار تبریز به طور کامل در ساعت 2 و 35دقیقه بامداد پنجشنبه با تلاش آتش نشانان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
دیرعامل بنیاد بیماری های نادر از قول مساعد وزیر بهداشت برای راه اندازی داروخانه بیماری های نادر خبر داد و گفت: در دیداری که چند هفته گذشته با وزیر بهداشت داشتیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
ادعای ترامپ: منتظر روزی هستم که با سران ایران دیدار کنم / خواهان حصول توافق با ایران هستیم / نمی خواهیم به کسی آسیب بزنیم؛ تمام چیزی که می خواهیم این است که ایران سلاح هسته ای نداشته باشد
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۳    
قطر، امارات را به اشاعه فضایی از نفرت علیه شهروندان قطری متهم کرد و از دیوان بین المللی دادگستری خواست درخواست های اخیر ارائه شده از سوی ابوظبی را رد کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۳    
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به کاهش تعهدات ایران در برجام، گفت: ما توپ را در زمین طرف مقابل انداختیم و این اروپاست که باید درباره آینده برجام تصمیم گیری کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۳    
اتحادیه اروپا در واکنش به مهلتی 60 روزه ایران برای اجرای تعهدات بانکی و نفتی اروپا و همچنین توقف برخی اقدامات ذیل برجام، اعلام کرد که هیچ ضرب الاجلی را از سوی تهران نمی پذیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۳    
محمدصادق رنجکشان همکاری با نوید محمدزاده و هومن سیدی در سریال قورباغه ، تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از واریز بسته غذایی نقدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی طی امشب خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۷    
صبح امروز پیروز حناچی، محسن هاشمی رفسنجانی، سید حسن رسولی و شهربانو امانی با مترو به کارخانه واگن سازی تهران رفتند و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این مجموعه قرار گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۷    
ونزوئلایی شدن اوضاع اقتصادی ایران نگرانی است که برخی آن را مطرح می سازند. واقعیات اقتصاد ایران و تفاوت های چشمگیر میان دو کشور باعث می شود تا ابرتورم یا ونزوئلایی شدن هرگز به وقوع نپیوندد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
عوامل اطلاعاتی ونزوئلا معاون پارلمانی خوان گوآیدو را بازداشت کردند. این مقام که در داخل خودرویش حضور داشت، با استفاده از یک یدک کش منتقل شد و پس از آن دولت آمریکا درباره تبعات آزاد نشدن او هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۸    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: خانواده ها باید به این باور برسند که اقدامات پیشگیرانه در کاهش طلاق خیلی اهمیت دارد و هزینه گذراندن دوره های پیش از ازدواج را در سبد سایر هزینه های ازدواج ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
شهردار تهران به برخی مسائل مالی شرکت واگن سازی تهران از جمله بدهی های شهرداری به این شرکت اشاره و تصریح کرد: در صورتی که مقامات بپذیرند مترو موضوعی حاکمیتی است، تمامی مشکلات حل خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
دولت مستعفی یمن امارات را به انتقال بیش از 100 سرباز جدایی طلب به جزیره سقطری طی هفته جاری متهم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۶    
مرکز آشتی روسیه در سوریه از هلاکت گروهی از تروریست ها که به سمت پایگاه نظامی حمیمیم روسیه راکت شلیک کردند، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۷    
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه به تصمیم ایران مبنی بر توقف اجرای برخی از تعهدات برجامی واکنش نشان داد و در این باره گفت: این بیانیه موجب نگرانی ما شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام ایالات متحده در برداشتن تعلیق بخش 3 قانون تحریمی هلمز - برتون علیه کوبا را محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۸    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در گفت وگو با شبکه پی بی اس آمریکا، زورگویی های آمریکا به متحدان نزدیکش را مانع دستیابی ایران به منافع اقتصادی برجام دانست و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی گردان های "سرایا القدس"، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که اگر دشمن صهیونیستی به تفاهمات حاصل شده برای آرام سازی اوضاع در غزه پایبند نباشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
وزیر کشور با بیان اینکه تمام مسکن هایی که تخریب شده کاملا شناسایی و شناسنامه برای آنها تعیین و میزان خسارت ها هم مشخص شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
یک روز پس از آنکه ایران اعلام کرد که برخی تعهدات خود در برجام را تعلیق می کند ، اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه اعلام کرد: اعضای این اتحادیه همچنان از توافق هسته ای با ایران حمایت به عمل می آورند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
وزرای خارجه روسیه و ترکیه طی یک تماس تلفنی بر اهمیت اجرای توافق نامه مربوط به حل و فصل مساله ادلب در سوریه تاکید کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
شینهوا، خبرگزاری رسمی چین در گزارشی تحلیلی نوشت: واکنش متقابل ایران به خروج آمریکا از توافق هسته ای، به دلیل تامین نشدن منافع تهران از این قرارداد بین المللی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد در راستای تعمیق همکاری دفاعی با برزیل، این کشور آمریکای جنوبی را به عنوان "متحد غیر ناتویی مهم" معرفی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۸    
سازمان هواشناسی از بارش باران به علت ورود سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور خبر داد.
  • ۱