جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۲۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 21 خرداد 1399 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 ایران آنلاین 29 اسفند 1398 ایران آنلاین 31 فروردین 1399 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1399 ایران آنلاین 31 تیر 1399 ایران آنلاین 31 مرداد 1399 ایران آنلاین 31 شهریور 1399 ایران آنلاین 30 مهر 1399 ایران آنلاین 30 آبان 1399 ایران آنلاین 30 آذر 1399 ایران آنلاین 30 دی 1399 ایران آنلاین 30 بهمن 1399 ایران آنلاین 29 اسفند 1399 ایران آنلاین 1 خرداد 1399 ایران آنلاین 2 خرداد 1399 ایران آنلاین 3 خرداد 1399 ایران آنلاین 4 خرداد 1399 ایران آنلاین 5 خرداد 1399 ایران آنلاین 6 خرداد 1399 ایران آنلاین 7 خرداد 1399 ایران آنلاین 8 خرداد 1399 ایران آنلاین 9 خرداد 1399 ایران آنلاین 10 خرداد 1399 ایران آنلاین 11 خرداد 1399 ایران آنلاین 12 خرداد 1399 ایران آنلاین 13 خرداد 1399 ایران آنلاین 14 خرداد 1399 ایران آنلاین 15 خرداد 1399 ایران آنلاین 16 خرداد 1399 ایران آنلاین 17 خرداد 1399 ایران آنلاین 18 خرداد 1399 ایران آنلاین 19 خرداد 1399 ایران آنلاین 20 خرداد 1399 ایران آنلاین 21 خرداد 1399 ایران آنلاین 22 خرداد 1399 ایران آنلاین 23 خرداد 1399 ایران آنلاین 24 خرداد 1399 ایران آنلاین 25 خرداد 1399 ایران آنلاین 26 خرداد 1399 ایران آنلاین 27 خرداد 1399 ایران آنلاین 28 خرداد 1399 ایران آنلاین 29 خرداد 1399 ایران آنلاین 30 خرداد 1399 ایران آنلاین 31 خرداد 1399 
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۵    
ماسک یک محافظ مطمئن در برابر ویروس کرونا و استفاده صحیح و اصولی از ماسک یک ضرروت جهانی برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس همه گیر است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۳    
تاکنون بیش از 150 تن از کادر درمان بزرگ ترین بیمارستان سپاه که افتخار بیشترین پذیرش بیمار در ماه های اخیر را داشته است، به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۲    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای خبر راه اندازی پلیس کرونا در آبادان را تکذیب و تاکید کرد پلیس مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۷    
محققان انگلیسی از بررسی تاثیر احتمالی داروهای سرطان و ضد التهاب بر درمان بیماری کووید-19 خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۷    
رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی تاکید کرد:تامین اجتماعی از جمله نهادهایی است که اقدامات سیاستی اش به شدت مورد اهمیت و محل توجه است و اگر دچار آسیب شود اقدامات بعدی نیز متاثر خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حدود 80 درصد از کودکان کار خیابان از اتباع خارجی هستند، گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور به تشریح شرایط بازگشایی کمپ های درمان اعتیاد پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۷    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در اپیدمی کووید-19 نیاز به تحلیل های بسیار پیچیده ای وجود دارد، ادامه داد: از روزهای اول نگران بودم با نگاه های ساده انگارانه به کرونا مواجه شویم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تشریح آخرین وضعیت ثبت نام شدگان بیمه بیکاری پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۲    
جا ماندن موتورسیکلت در صحنه سرقت سارقان لوازم خودرو را لو داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۷    
کارشناسان سازمان جهانی بهداشت به تازگی اعلام کردند مبتلایان به بیماری کووید-19 زمانی احساس ناخوشایندی می کنند که در عفونی ترین مرحله بیماری قرار گرفته اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۲    
استاندار تهران گفت:کرونا همه ابعاد اقتصادی از تولید تا عرضه را تحت تاثیر قرار داده و به نظر می رسد برای عبور از شرایط سخت اقتصادی نیازمند نگاه ویژه تر به بخش خصوصی استان تهران هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۷    
نماینده دادستان، در ارتباط با پیام متهم منصوری به دادسرا و عنوان کردن عدم حضورش به دلیل بیماری گفت: او هیچ گواهی پزشکی ای به دادسرا ارائه نداده و اگر ادعایی دارد آن را برابر اصل به سفارت ایران تحویل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 81 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به 8 هزار و 506 نفر رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
معاون گردشگری از رایزنی با ستاد ملی مدیریت کرونا برای تعیین شرایط پذیرش گردشگران خارجی خبر داد و گفت: ایران دست کم تا یک ماه دیگر آماده پذیرش گردشران بین المللی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
رییس بیمارستان ابن سینا از تخفیف 15 درصدی تشخیص و درمان کرونا برای خبرنگاران خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
متخصصان علوم پزشکی دانشگاه آکسفورد برداشته شدن تدریجی محدودیت های کرونایی را به منظور کنترل مواد ابتلا به کووید 19 توصیه می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: اگر بخواهیم 4 دهه فعالیت این شورا را ارزیابی کنیم به نظر می رسد که همواره از نقش آفرینی احزاب حمایت کرده است، البته نقش آفرینی احزاب نیز باید مسئولانه باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۷    
در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری، موضوع افزایش بهای مسکن و اجاره بها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۷    
با قرمز شدن وضعیت مشهد در آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تمرینات باشگاه شهرخودرو در آستانه تعطیلی در این شهر قرار دارد و این تیم به دنبال انتقال زمین تمرین خود به تهران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۲    
پژوهشگران امریکایی در بررسی جدید خود، روش هایی را ارائه داده اند که به غیرفعال کردن کروناویروس می انجامد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۲    
اسامی کسب و کارهای مشمول وام کرونا و میزان تسهیلات ارائه شده به آن ها توسط معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار منتشر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۷    
سرپرست مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت به تشریح توضیحاتی درباره احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۷    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از بازگشایی مهدکودک ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از شنبه 24 خرداد خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۲    
مدیر کل بهزیستی استان تهران به تشریح دلایل کاهش فوتی های سالمندان تهرانی پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۲    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:تاکنون مصوبه ای برای بازگشایی تالارهای پذیرایی نداشتیم و در دستور کار قرار دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۷    
استاندار تهران گفت:انتظارات ما از رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی برآورده نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل بهداشت معاونت بهداد نیروی انتظامی بر ضرورت اجرای دستورالعمل های پیشگیری از کرونا در پادگان های ناجا تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
مطالعات جدید نشان می دهد یکی از داروهای ارزان قیمتی که برای درمان سوءهاضمه و ریفلاکس معده تجویز می شود، به درمان عفونت و کاهش علائم بیماران مبتلا به کووید 19 که به بستری شدن در بیمارستان نیاز ندارند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۷    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا هشدار داد هرچه در رفتار مردم با ویروس کرونا عادی انگاری شود، ویروس کرونا بیشتر شیوع پیدا می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۲    
تا خروج کامل از شرایط کرونایی راهی جز تغییر سبک زندگی نداریم / دولت از انتقاد منصفانه استقبال می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۳    
محققان دانشگاه پیتزبورگ آمریکا در حال تهیه واکسن جدیدی هستند که مانند یک پچ پوستی (شبیه چسب زخم) به اندازه یک تمبر پستی به بیماران تجویز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۳    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران در نامه ای به وزیر بهداشت، برای پیشگیری از شیوع کرونا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۳    
ویروس کرونا با توجه به شرایط هر کودک، خانواده و جامعه تاثیر متفاوتی بر سلامت روان کودکان دارد، با این وجود خانواده و جامعه می توانند به عنوان فاکتورهای تاثیرگذار و مهم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۳    
آمریکا بر خلاف تصمیم مقامات این کشور برای بازگشایی اقتصادی و از سرگیری فعالیت ها، شاهد افزایش تامل شدنی موارد ابتلا به کووید-19 است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
فرماندار تهران تاکید کرد:همانند گذشته معتادان متجاهر مبتلا به کروناویروس در محلی جدا از مراکز ماده 16 نگهداری و قرنطینه می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
ویروس کرونا در بعضی از افراد مبتلا به سکته منجر می شود؛ رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد مقابله با کرونا به دلایل بروز این عارضه اشاره کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
نتایج تحقیقات دو دانشگاه در انگلیس نشان می دهد با استفاده همگانی از ماسک همه گیری ویروس کرونا در سطحی قابل کنترل نگاه داشته و از موج های جدید شیوع آن جلوگیری می شود.