سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1399 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1397 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 خرداد 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1399 
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۲    
امروزه برنامه هایی تدارک شده اند که با محاسبات علمی، عوامل رؤیت هلال در شب اوّل ماه را برای بیشترِ نقاط زمین در نظر می گیرند و الگوهای رؤیت پذیری هلال ماه را پیش بینی و ترسیم می کنند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۲    
در دیدار رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با معاون علمی و انتشارات کتابخانه ملی این کشور، بر لزوم تقویت ارتباطات و اشتراکات فرهنگی میان دو ملت تأکید و از انجام پروژه ای برای انتشار فهرستی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۲    
شبکه رادیویی معارف با ویژه برنامه من غدیری ام مقام و منزلت امیرالمؤمنین امام علی (ع) را از منظر آیات و روایات با حضور کارشناسان و خطیبان دینی و مذهبی بازگو می کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۲    
بانک پدیدآورندگان محتوای صنایع فرهنگی از سوی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی راه اندازی شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۵    
به اعتقاد مهراب صادق نیا بیانیه های اخلاقی فیلسوفانی که با تمرکز بر خویشتنِ انسان ها آن ها را موعظه می کنند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۷    
معاون فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران گفت: بیش از صد هزار دانش آموخته در سراسر کشور در ارگان ها و نهادها از جمله وزارت آموزش و پرورش مشغول فعالیت هستند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۱    
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۶    
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران طلبه برای سال تحصیلی 1400-1399 در مقطع دکتری در رشته های اقتصاد اسلامی، روان شناسی، جامعه شناسی و مدیریت دولتی دانشجو می پذیرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۵    
نماهنگ نعمت ازدواج شامل برگزیده فرمایشات آیت الله خامنه ای به مناسبت روز ازدواج را مشاهده می کنید.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۷    
اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا باعث شده که تغییراتی در قوانین این کشور به وجود بیاید، از جمله بسته ای حقوقی در خصوص مسئولیت پذیری پلیس تصویب شد که وارد آوردن فشار بر روی گردن را ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۱    
شخصیت های سیاسی، سفر وزیر خارجه ایران به عراق و سفر نخست وزیر عراق به تهران را در راستای تقویت روابط و تحکیم همکاری ها و فائق آمدن بر فشارهای آمریکا مهم ارزیابی کردند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
یک ناشر تخصصی کتاب های زن و خانواده میزبان مراسم عقد نکاح زوج قمی در محیط فروشگاهی خود در روز ازدواج خواهد بود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۵    
وزارت کشور هند از بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی پس از دو ماه قرنطینه سراسری این کشور خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۵    
ترجمه کتاب کاغذهای اسلامی نوشته محقق سوئدی که به بررسی صنعت کاغذسازی در جهان اسلام می پردازد، از سوی انتشارات کتابخانه ملی ایران منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای عصر سه شنبه در دیدار نخست وزیر عراق، با تأکید بر اینکه ایران هیچ گاه بنای دخالت در امور عراق را نداشته و نخواهد داشت، گفتند: ایران، خواهان عراقِ عزتمند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۶    
در وبینار بزرگداشت شهید مولوی نیازی تأکید شد: همه مسلمانان باید به صحنه بیایند و در مسیر دفاع از اسلام و مسلمین گام بردارند تا بتوانیم در صلح و اطمینان زندگی کنیم.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۷    
یازدهمین شماره از مجله مطالعات فقه تربیتی به صاحب امتیازی جامعةالمصطفی العالمیه منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۱    
معاون فرمانده اداره امنیت حج عربستان گفت که حجاج فقط در صورت داشتن مجوزهای رسمی می توانند وارد مسجد الحرام شوند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه با اشاره به شئون نعمت بخشی و عذاب انبیاء و اولیاء در لسان قرآن کریم، اظهار کرد: در آیه 45 سوره فاطر فرموده اگر بنا بود خداوند انسان ها را به واسطه ظلمشان عذاب کند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
نشست نقد و بررسی کتاب انجمن های علمی دانشجویی؛ کارکردها و آسیب ها با حضور مهدی حسین زاده فرمی، گردآورنده، اسماعیل باقرپور و آرمان ذاکری در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
حضرت آیت الله خامنه ای عصر سه شنبه در دیدار نخست وزیر عراق، با تأکید بر اینکه ایران هیچ گاه بنای دخالت در امور عراق را نداشته و نخواهد داشت، گفتند: ایران، خواهان عراقِ عزتمند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
پیش نشست بیست و دومین جشنواره شیخ طوسی با موضوع تمدن نوین اسلامی در جهان معاصر به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۷    
استاد دانشگاه علم و صنعت در تبیین اقوال مختلف در نسبت دادن هدایت و ضلالت به خداوند، به بررسی دیدگاه چند قول از جمله اشاعره پرداخت.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵    
فراخوان دریافت ایده برای عید غدیر و دهه ولایت یکی از عناوین مهم صفحات معارفی رسانه ها در روز جاری است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق روز سه شنبه و پس از مذاکرات مشترک، در یک نشست خبری اعلام کردند که مصمم هستند با گسترش همکاری های مشترک اقتصادی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
اسامی کاندیداهای هیئت های مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت اعلام شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتخابات و تشکیل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت بیانیه ای صادر کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
در روزهای باقیمانده تا سوم مرداد، زمان انتخابات هیئت بازرسی و هیئت مدیره اتحادیه تشکل ها و مؤسسات قرآنی کشور ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۰    
مراجع عالیقدر تشیع به استفتائاتی درباره شیوه جبران خسارت در هنگام خجالت کشیدن و خمس پول حاصل از فروش خودرو پاسخ داده اند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۶    
امیرعباس علیزمانی با اشاره به رابطه انسان و هستی اظهار کرد: در دوران جدید، هستی با انسان سخن نمی گوید و تجربه این سکوت باعث شده انسان در تنهایی مطلقی به نام تنهایی وجودی گرفتار شود ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۱    
عصر ایکنای سی ویکم تیرماه به ویژگی فصاحت و بلاغت امام جواد (ع) در مناظرات، تأثیرات کرونا بر دین ورزی های عرفی و اجتماعی و بی توجهی به جذب گردشگران مسلمان در سند راهبردی پرداخته است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۲    
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۰    
استاد حوزه علمیه در نشست علمی بررسی یک شبهه تاریخی اظهار کرد: برخلاف آنچه که در مورد سن امام جواد(ع) در ازدواج با ام الفضل مطرح شده ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس شورای اخوت اسلامی و عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، استفاده از منبر مسجد و دانشگاه برای رساندن پیام وحدت و برادری میان مذاهب اسلامی را از ویژگی های مولوی ایاز نیازی دانست.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
شمار زیادی از مردم روستاهای جنوب استان جیزه در مصر، در یک پویش مردمی، مساجد را جهت آمادگی برای عید قربان ضدعفونی کردند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۲    
سازمان اسلامی محمدیه اندونزی درباره جایگزینی پرداخت صدقه در قبال ذبح قربانی اعلام کرد: چنین حکمی صحیح نیست.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
مرکز اسلامی امام علی(ع) هامبورگ نحوه خواندن نماز 10 شب اول ذی الحجه را به مناسبت حلول این ماه قمری در فضای مجازی منتشر کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
نخستین شماره از مجله جریان شناسی دینی معرفتی در عرصه بین الملل، به صاحب امتیازی جامعةالمصطفی(ص) العالمیة منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: مولوی ایاز نیازی شهید شد، چرا که داعیه دار وحدت بود و نظریه اخوت اسلامی را دنبال می کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
خانه قرآن شهری حضرت زهرا(س) شیروان در کنار آموزش های قرآن کریم، اقدام به راه اندازی مرکز کارآفرینی برای بانوان قرآن آموز در محل دارالقرآن کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۶    
جزئیات مرحله کشوری سی و هشتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی طی نشست خبری تشریح می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
رضا اسماعیلی، شاعر آئینی سرا با الهام از حدیث امام جواد الائمه(ع) درباره مرگ بیست رباعی سروده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۲    
مسجد شهر والسال انگلیس اقدامات احتیاطی خود را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده تا دوباره بتواند میزبان نمازگزاران باشد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۶    
دادگاهی در اندونزی، رهبر عملیاتی یکی از مهمترین گروه های تروریستی در جنوب شرق آسیا را که با القاعده در ارتباط است به دلیل تشویق به تروریسم به هفت سال حبس محکوم کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۶    
بنابر اعلام مرکز مدیریت حوزه های علمیه، این مرکز از 4 مرداد لغایت 16 مرداد 1399 تعطیل است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
مدیر مدرسه علمیه جهانگیرخان از مدارس علمیه قدیمی ایران، گفت: بنای مدرسه در دوران صفویه و به نام جانی خان بوده است ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
دولت نجات که در مناطق تحت سلطه هیئت تحریر الشام در استان ادلب سوریه حکومت می کند، تدابیر سختگیرانه ای برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتخاذ کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رهبران دینی در راستای پیشگیری از بیماری کووید 19 می توانند نقش مؤثری ایفا کنند و آنچه را که تاکنون بر پایه آیات و احادیث مباح بود ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۱    
نشست کارگروه تحلیل بازار سرمایه و تدوین استراتژی سرمایه گذاری امروز با حضور محمدشریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
شیخ محمود علی البنا، از قاریان مشهور مصری است که در 17 دسامبر 1926 در روستای شبرا باص شهر شبین الکوم استان منوفیه مصر چشم به جهان گشود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به فوت 229 بیمار مبتلا به کرونا در کشور گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به 14 هزار و 634 نفر رسید.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
50 هزار تبلت با پیگیری رئیس کمیته امداد و مشارکت وزارت ارتباطات و اپراتور های تلفن همراه، به منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
حمید رحیمی در جدیدترین تلاوت خود آیاتی از سوره مبارکه فاطر را اجرا کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
شهید عباس دوران برای جلوگیری از تشکیل کنفرانس سران غیر متعهدها در تاریخ 30 تیر ماه سال 1361 مأموریت داشت تا پایتخت عراق را ناامن کند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
رسانه های عراقی نام افرادی که به همراه نخست وزیر این کشور راهی تهران شده اند را منتشر کردند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
مدیر انتشارات مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران از چاپ مفاتیح الجنان براساس نسخه تصحیحی شیخ عباس قمی خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۰    
دومین رویداد ایده پردازی شامخ(شبکه ابلاغ مهم ترین خبر) با محوریت ایده های نوآورانه برای عید غدیر و دهه ولایت به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۷    
هشتاد و یکمین قرار نمایش، نقد، تحلیل و خوانش آثار عکاسان استان قم در مقابله با کرونا به آثار عکاس خبرگزاری ایکنا، اختصاص پیدا کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۵    
طرح ملی وقف و نذر رسانه رضوی، با هدف افزایش مشارکت دهی مردمی در تولید و توزیع محتوا پیرامون معارف اهل بیت (ع) آغاز به کار کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۶    
معاون آموزش و فناوری جمعیت هلال احمر، از آغاز به کار اولین مدرسه تابستانی هلال احمر به منظور آموزش پیشگیری از مخاطرات اولیه به خانواده ها خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۱    
چهارمین شماره از مجله کلام حکمت به صاحب امتیازی جامعةالمصطفی(ص) العالمیة مبانی فکری و عقیدتی الحوالی در توحید و نقد آن ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۱    
کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای با همکاری مدرسه عالی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی(ص) و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۵    
شهید عباس دوران، از خلبانان دفاع مقدس که در دو سال اول جنگ بیش از 20 عملیات و پرواز برون مرزی موفق داشت ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۰    
جلسه دوم نشست علمی شاخصه های طلبه انقلابی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه، برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد گفت: ائمه ما آینه تمام نمای خداوند در زمین هستند و تمام صفات الهی در حد پایین تر در امامان ما وجود دارد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
دولت رواندا در راستای برنامه کاهش تدابیر پیشگیرانه برای مبارزه با کرونا، اجازه بازگشایی مساجد این کشور را صادر کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
از 380 متقاضی حضور در دوره آموزشی حفظ یک ساله قرآن کریم، مؤسسه بیت الاحزان، 240 نفر را برای حضور در دوره آزمایشی که به صورت مجازی در حال برگزاری است، پذیرش کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۷    
کمپین من ماسک می زنم از سوی شیعیان هند و در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری تشکیل شده است و برنامه خود را در شبکه تلویزیونی ولایت این کشور دنبال می کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
پروردگارا درود فرست بر محمد بن علی (حضرت امام جواد(ع)) که نشانه و مثل اعلای تقوی و خدا پرستی است و نور هدایت و ارشاد خلق و معدن اهل وفا و پیرو سایر صاحبان تزکیه نفس و جانشین اوصیای پیغمبر اکرم (ص) و ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته ازدواج از جوانان خواست که منتظر پایان شیوع کرونا نمانند و بدون مراسم زندگی خود را آغاز کنند و افزود ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۲    
یک قبیله فلسطینی در نوار غزه رسانه های عربی به ویژه دو شبکه العربیه و الحدث را، که اخباری درباره همکاری افراد این قبیله با اسرائیل منتشر کرده اند، به نشر اکاذیب متهم کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه کره جنوبی از احضار شدن سفیر کشورمان در سئول به خاطر مواضع اخیر ایران درباره دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی خبر داد
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
مالزی قصد دارد که نخستین کارخانه محصولات دارویی بیوژنریک حلال خود را تا سال 2024 افتتاح کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۷    
من وقتی می بینم در تلویزیون نشان می دهد که بعضی ها عبور می کنند و همین چیز ساده، همین ماسک را نمی زنند، من از آن پرستار واقعاً خجالت می کشم که آنها آن جور دارند فداکاری می کنند -آن پزشک ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۱    
قالَ جواد علیه السلام: التَّوْبَةُ عَلی أرْبَع دَعائِم: نَدَمٌ بِالْقَلْبِ، وَاسْتِغْفارٌ بِاللِّسانِ، وَ عَمَلٌ بِالْجَوارِحِ، وَ عَزْمٌ أنْ لایَعُودَ ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۵    
چهلمین شماره از فصلنامه پژوهش های اخلاقی، به صاحب امتیازی، انجمن معارف اسلامی به زیور طبع آراسته شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۵    
دوازدهمین شماره از مجله مطالعات تطبیقی قرآن و حدیث، به صاحب امتیازی جامعةالمصطفی(ص) العالمیة به زیور طبع آراسته شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۵    
دارالقرآن الکریم اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر فردا، اول مردادماه افتتاح می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۶    
استاد تفسیر و علوم قرآنی حوزه علمیه با بیان اینکه علم ائمه(ع) به حاجات شیعیان در ورای حرم های بسته است، به تشریح سه توصیه کلیدی امام جواد(ع) در قالب بخشش ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰    
گزارشی اجمالی از اهم فعالیت های قرآنی ارتش طی 40 سال با تجمیع همکاری های دو حوزه فرهنگی و آموزشی این نیروی نظامی ارائه می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰    
علامه محمدتقی جعفری در کتاب تفسیر نهج البلاغه به اهمیت تغییرات کوچک در زندگی اشاره کرده و می گوید: باید پذیرفت که ممکن است یک سیلی به ناحق بر رخسار مظلومی سرنوشت حیات ابدی شما را دگرگون بسازد ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای دوره جدید هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین، هوشمندسازی، شفافیت، مردمی سازی و کارآمدسازی را جزو اصول چهارگانه مجلس یازدهم دانست و بر اجرای این اصول تأکید کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
کتاب روابط بین الملل در ایران؛ از تکثر روایت ها تا ضرورت تفکر پارادایمیک به اهتمام علی اسماعیلی اردکانی و توسط مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
جاعل مهر و اسناد رسمی دفتر مقام معظم رهبری دستگیر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۶    
یک پژوهشگر حوزه گردشگری، با اشاره به تصویب سند راهبردی گردشگری در هیئت دولت، گفت: این سند هیچ چشم انداز و آینده ای برای صنعت گردشگری ندارد و صرفاً قوانین و احکام موجود را ذکر کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
وزارت کشور تونس از بازداشت یکی از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش که قصد انجام عملیاتی علیه نیروهای امنیتی این کشور را داشت، خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
جلسه مجمع مدارس تخصصی حفظ قرآن استان اصفهان با موضوع بررسی نقاط قوت و رفع موانع توسعه این مدارس برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
کارگاه آموزشی دختر مؤمن انقلابی ویژه دختران نوجوان با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان یزد از توافق و همکاری با خانه فرهنگ صدوقی وابسته به دفتر شهید صدوقی استان به منظور پرداخت تسهیلات 20 ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
رادیو معارف در ویژه برنامه مطلع عشق ثمرات و برکات ازدواج ساده را با بهره از ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بازگو می کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما حرکت جهادی و هماهنگی معاونت های چهارگانه سازمان صداوسیما در اجرای طرح 1454 به ویژه معاونت فضای مجازی را عامل افزایش مخاطبان دانست.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۵    
سخنان استاد شیخ حسین انصاریان در خصوص روایت امام جواد(ع) از سه خصلت که مؤمن به آنها نیاز دارد را می شنوید.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
امام محمد بن علی بن موسی (ع) مشهور به جواد الائمه (ع) نهمین امام شیعیان است که 17 سال امامت مسلمین را بر عهده داشتند و در 25 سالگی به شهادت رسیدند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۶    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه متأسفانه قانونی نداریم که بخواهد از کالای فرهنگی عفاف و حجاب حمایت کند و سال هاست این موضوع مورد بی توجهی متولیان فرهنگی قرار گرفته است ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۶    
احمد احمد نعینع، قاری پزشک مصری، آیاتی از سوره مزمل را یک نفس تلاوت کرده که در نوع خود زیبا و شنیدنی است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲    
عضو هیئت علمی جامعة المصطفی(ص) العالمیه گفت: یکی از عواملی که باعث زده شدن جوانان از دین می شود سخت گیری و یا سهل گیری خانواده هاست یعنی عدم اعتدال در خانواده ها در برخورد با احکام دینی که هر کدام با ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۶    
مؤسسه همیار قرآن کریم قم در کنار برگزاری دوره های آموزش حفظ قرآن به صورت تلفنی، اقدام به اجرای طرحی با عنوان همیار تابستانه به صورت مجازی کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۲    
چهارده تن از دانش پذیران دوره DBA بازار سرمایه اسلامی، روز گذشته طی مراسمی که در بانک توسعه صادرات برگزار شد فارغ التحصیل شدند.
  • ۱