چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۳۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 8 شهریور 1399 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1397 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 خرداد 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1399 
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۲    
افشین فکوری، عضو هیئت داوران بخش فیلم کوتاه سوگواره روایت شیدایی ، گفت: هدف مان استعدادیابی فیلم سازان جوان و نوجوان است و این موضوع در جوایز این سوگواره لحاظ شده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۱۷:۵۵    
به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی عاشقان سیدالشهداء در کربلای معلی ندای لبیک یا حسین سر دادند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۷    
همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم چهارپایه خوانی از ساعت 10 تا 12 در ایستگاه های امام حسین(ع)، پانزده خرداد، میدان شهدا ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۱:۱۰    
برای شب و روز عاشورا اعمال، دعاها و نمازهای متعددی با فضیلت های فراوان روایت شده است که یکی از مهم ترین آنها احیای شب عاشوراست.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۵    
دهها نفر از عزاداران حسینی در روز تاسوعا و شب عاشورا در صحن حرم امام حسین (ع) در کربلا با رعایت اصول بهداشتی به عزاداری پرداختند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۲    
سیدمحسن موسوی بلده، استاد و پیشکسوت قرآنی کشورمان با اشاره به جایگاه قرآن در سیره امام حسین(ع) به بیان روایتی از تکریم معلم قرآن از سوی آن حضرت پرداخت و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۶    
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت شب عاشورا تأکید کرد که تاریخ گروهی مانند یاران امام حسین (ع) را هیچ گاه به خود ندیده است ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۱    
عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشور گفت: عاشورا تفسیر قرآن کریم است و کربلا کلاس واحدهای عملی تفسیر قرآن و معلم این کلاس خون و شهادت نیز حسین بن علی(ع)، احیاگر قرآن کریم است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۱    
اسامی منتخبان پویش تلاوت عاشورایی در دو بخش زیر 16 سال و بزرگسال امشب، هشتم شهریورماه اعلام شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۰    
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت شب عاشورا تأکید کرد که تاریخ گروهی مانند یاران امام حسین (ع) را هیچ گاه به خود ندیده است ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۱    
دادگاه عالی بمبئی هند، مجوز مراسم عزاداری روز عاشورا با رعایت ضوابط و اصول بهداشتی را صادر کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۱    
بسته فرهنگی هنری پویش #روضه _های_خانگی در دهمین شب با محتوای تلاوت و تدبر در آیات ابتدایی سوره مبارکه کهف با صوت علیرضا نداف قاری بین المللی، بیان احکام با کارشناسی حجت الاسلام آقابابا ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۱    
اسماعیل امینی، پژوهشگر ادبیات آیینی در نهمین برنامه محرم در شعر و ادب فارسی گفت: نگاه هوشمندانه صفارزاده به عزای امام حسین(ع) که این اندوه را زداینده غم های معمولی دنیوی می داند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۲    
یک گروه اسلام ستیز در نروژ تجمعی ضداسلامی برگزار کردند و در جریان آن دست به هتک حرمت قرآن و پیامبر اسلام (ص) زدند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۶    
کتاب ماه بر نیزه به قلم آیت الله صفایی بوشهری همزمان با شب تاسوعای حسینی طی مراسمی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر معرفی و روانه بازار نشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۵    
غلامرضا ظریفیان با تأکید بر این که در زمانه حاضر وقتی با سؤالات جدید به سراغ مکتب عاشورا می رویم، پاسخ می گیریم، گفت: امام حسین (ع) رنج خود را به رنج متعالی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۶    
شرکت کنندگان در وبینار نهضت امام حسین (ع) از دیدگاه اندیشمندان مسیحی، قیام امام حسین (ع) را الگویی برای پیروان همه ادیان و این امام شهید و حضرت مسیح (ع) را از نوری واحد و دارای اهدافی مشترک دانستند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۱    
مراسم عزاداری تاسوعای حسینی با حضور مردم زابل در صحن بزرگ حضرت ابوالفضل العباس(ع) مصلی المهدی(عج) این شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین صابر اکبری جدی، نماینده مقام معظم رهبری در روسیه و رئیس مرکز اسلامی مسکو گفت: نهضت امام حسین(ع)، جهانی و برای همه بشریت است ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۱    
اینجا منزلگاه آخر، منزلگاه شهادت است. اینجا همان جاست که خدا وعده داده: اگر حرکت کنی، اگر از جان و مالت در راه خدا بگذری تو را برای خودش می خرد و تمام قربةالی الله هایت مستجاب را می کند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۰    
شیعیان پاکستان روز شنبه همزمان با تاسوعای حسینی با برپایی مجالس عزاداری و روضه خوانی بر غم جانسوز شهادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و مظلومیت شهدای کربلا اشک ماتم ریختند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۲    
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۷    
محرم امسال با توجه به تعطیلی برخی از هیئت ها، مداحان روضه خوانی خود را در خیابان ها و یا درب منزل شهدا انجام داده اند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۶    
مراسم تاسوعای حسینی با حضور عزاداران و سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان گتوند استان خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۷    
امام موسی صدر در سخنانی که حدود پنجاه سال پیش ایراد شده، با اشاره به علل قیام امام حسین (ع)، تاکید کرد که سیدالشهدا (ع) خود را در برابر امتی دید که وجدانش به خواب رفته و راهی برای بیدار کردن این ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۵    
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۶    
حسین فیصل ، از مداحان معروف بحرینی است که نوحه ها و آثار عاشورایی زیادی را برای ابراز ارادت به امام حسین(ع) ضبط و منتشر کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۶    
اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین برای رویارویی نظامی طولانی مدت با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۷    
دولت امارات متحده عربی با صدور فرمانی رسماً به تحریم ها بر ضد رژیم صهیونیستی پایان داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۶    
گروهی از پیروان شیخ زکراکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه، امروز، هشتم شهریورماه در ابوجا پایتخت این کشور تظاهرات کردند و بار دیگر خواستار آزادی وی شدند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۱    
رایزنی فرهنگی ایران در وین، پایتخت اتریش، به مناسبت تاسوعای حسینی سمفونی عاشورا اثر لوریس چکناواریان ، آهنگساز سرشناس ارمنی و رهبر ارکستر اُپرای تهران، را منتشر کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۵    
شیعیان شهر قطیف عربستان مراسم عزاداری محرم را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کرده اند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۱    
به مناسبت روز تاسوعا، شعرخوانی سیدعبدالجواد موسوی با موسیقی از حسین علیزاده به بلندبالاتر از هر بلندبالایی حضرت قمر بنی هاشم(ع) تقدیم می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۶    
دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما، به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، چهارپایه خوانی شریعه با نوای سید حمیدرضا برقعی را منتشر کرده است ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۷    
به مناسبت فرارسیدن تاسوعای حسینی نماهنگ عباس با صدای محسن چاووشی و هنرنمایی فاطمه عبادی را مشاهده می کنید.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۱    
حضرت خورشید، حضرت ماه را طلبید؛ یا عباس! اِرکَب بنفسی انت! فدایت شوم عباس! دیگر پناه و ستون لشکر تویی! برخیز و میدان را با شجاعتِ علوی، رنگی دیگر ببخش!
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۱    
در شب تاسوعای حسینی، بین الحرمین در کربلای معلا با فرش قرمز مفروش شد. بین الحرمین حد فاصل حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) و مسیری به طول 378 متر است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۶    
مجلس شبیه خوانی حضرت علی اکبر(ع) همزمان با هشتمین روز از ماه محرم از سوی گروه تعزیه امام حسین(ع) کله بست بابلسر در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۰    
به همت مرکز افق آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم(ع) روستای نصرآباد شهرستان زاوه، مراسم دهه اول محرم و عزاداری امام حسین(ع) در جوار این بقعه متبرکه در حال برگزاری است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۱    
استاد غلامرضا سازگار، شاعر و مداح اهل بیت(ع) به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان(ع) شعری را سروده و به دوستداران آن حضرت تقدیم کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۱    
به همت اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز، دهمین مرحله اجرای طرح مواسات و همدلی با عنوان شمیم حسینی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۱    
شیعیان سرینگر در کشمیر محرم امسال را با رعایت تدابیر بهداشتی برگزار کرده اند، زیرا فشارهای دولت هند برای جلوگیری از برگزاری راهپیمایی های محرم و مانع تراشی برای آن تشدید می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۲    
در حالی که پلیس سوئد مخالفت خود را با قرآن سوزی در این کشور اعلام کرده بود، انجام این اقدام ضد دینی از سوی دن پارک ، هنرمند سوئدی، تنش هایی را در پی داشته است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۵    
ستاد اقامه نماز به مناسبت ایام ماه محرم مجموعه نماز عاشورائیان را با کارشناسی مشاور علمی و فرهنگی ستاد، منتشر و هر روز یک سؤال را در قالب مسابقه پیامکی در رابطه با سخنرانی انجام شده، مطرح می کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۲    
یک استاد حوزه علمیه با رد این ادعا که شور حسینی در برابر شعور حسینی قرار دارد، گفت: هر کسی که شور دارد شعور هم دارد و می تواند بر این شعور بیفزاید.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۰    
به مناسبت فرارسیدن تاسوعای حسینی تصاویری از عزاداری تاسوعا در کربلای معلی را مشاهده می کنید.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۰    
به مناسبت فرارسیدن تاسوعای حسینی نوای ای اهل حرم میر و علمدار نیاد با صدای سید مجید بنی فاطمه را می شنوید.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۷    
حجت الاسلام حاج علی اکبری می گوید: السلام علیک یعنی آقا جان من را هم ببینید. من هم آن پایین هستم و گرفتار ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۵    
پیشکسوت قرآنی کشور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری پویش روضه های خانگی، گفت: یکی از رسالت های قرآنیان این است که خط نگهدار و حریم نگهدار قرآن کریم در جامعه باشند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۶    
جدیدترین اثر گروه هم خوانی محمدرسول الله(ص) با عنوان کشتی نجات منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۱    
رئیس مرکز اسلامی فرانسه اظهار کرد: اهداف کلی حماسه حسینی را می توان در یک جمله خلاصه کرد و آن انسان سازی برای جامعه سازی است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۱:۲۲    
برگزاری مراسم احیای قرآنی شب عاشورا، بیانگر انس شیعیان و عزاداران حسینی با قرآن کریم است و برگزاری چنین مراسمی در حقیقت جامه عمل پوشاندن به فرمایش پیامبر(ص) در حدیث ثقلین مبنی بر لزوم تمسک همزمان به ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۱:۱۰    
کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات شرعی اظهار کرد: کسب مال از طریق نامشروع مهم ترین علتی بود که خواص را در مقابل پیغمبر اسلام(ص) و بعداً امام حسین(ع) قرار داد ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۱:۰۷    
فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، در مورد شرایط اجتماعی مسلمانان در سال 60 و 61 هجری و زمینه سازی برای قیام امام حسین (ع) به گفتگو با محمدحسین رجبی دوانی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۱:۰۷    
بزرگ ترین تراژدی تاریخ بشریت به گواه مسلمان و غیرمسلمان عاشوراست، اما این واقعه انسان ساز در سینما و تلویزیون کشورمان به درستی تصویرسازی نشده درحالی که در سینمای غرب اتفاقات به مراتب کوچک تر الهام ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۰:۴۶    
اسماعیل امینی در هشتمین برنامه محرم در شعر و ادب فارسی گفت: شهرت عمران صلاحی بیشتر در طنزپردازی است؛ گرچه در حوزه غیرطنز شاعر بسیار برجسته ای است و سروده های عاشورایی او حاصل نگاه متفاوتش به ماجرای ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۰:۴۰    
مترجم و مفسر قرآن کریم با بیان اینکه امام حسین(ع) الگوی قرآنی فرامذهبی و جهانی است، به تشریح خدمات ایشان به قرآن پرداخت و گفت: رفع مهجوریت از قرآن ...