چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۳۰May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 13 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۱    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سازمانه موشک های اس 300 به سوریه رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۵    
مدیر عامل شرکت هواپیماسازی بوئینگ از پیشرفت مذاکرات با ایران خبر داد، اما گفت امسال قرار نیست هواپیمایی به تهران تحویل داده شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۲    
محققان دریافتند که اندازه مغز مردان از زنان بزرگتر بوده و هوش متاثر از عواملی است که در این مطلب به آن پرداخته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۳    
پزشکان با مطالعه زنان مبتلا به سرطان رحم هفت علامت شایع این بیماری را شناسایی کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۱    
پس از چندین ماه شایعه و درز تصاویر مختلف گوگل دقایقی پیش سرانجام گوشی های Pixel و Pixel XL خود را به عنوان جانشین سری نکسوس معرفی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۳    
وزیر اطلاعات باتاکید بر اینکه این وزارت خانه به هیچ عنوان در استعلام ها در مورد تابعیت و دو تابعیتی ها کوتاه نخواهد آمد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۷    
شهر سندپوینت در آیداهوی آمریکا این هفته بطور عمومی از نخستین جاده های خورشیدی جهان رونمایی خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۷    
آکادمی سلطنتی علوم سوئد برندگان نوبل فیزیک2016 را معرفی کرد و سه فیزیکدان بریتانیایی دویستمین جایزه نوبل را ار آن خود کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۱    
آمار جدید که از پردرآمدترین چهره های هالیوودی منتشر شده نشان می دهد حتما نباید ستاره سینما بود که تا بتوان بالاترین درآمدها را داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۹    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: در یکی از شگردهای جدید، کلاهبرداران این بار کالاهای معمولی را گاهی تا ده برابر قیمت به کاربران می فروشند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۶    
جعفری دولت آبادی از بازداشت پنج نفر در پرونده بانک ملت و پرداخت حدود 1000 میلیارد تومان در پرونده بر خلاف مقررات و بازگشت و توقیف هفتصد میلیارد تومان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۵    
فهرستی از 10 فیلم مرگبار سینمای هالیوود طی 80 سال گذشته منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۹    
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با اشاره به این مطلب که چهاردهمین همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم در سراسر کشور برگزار می شود گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۶    
سردار محمد پاکپور از انهدام یک تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک های تروریستی و هلاکت 12 تن از اشرار مسلح خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۳    
قاضی پور با اشاره به اینکه در موضوع واردات انحصاری شکر چند صد میلیون پول میان چند نفر تقسیم شده گفت: رانت خواران درزمان تعطیلی کارخانجات قند ریزی ، شکرهای وارداتی خود را فروخته اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۸    
رئیس مجلس ایران امروز دیدار با زیگمار گابریل وزیر اقتصاد آلمان را لغو کرد. گابریل پیش از این برای برقراری کامل روابط اقتصادی کشورش با ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی با انتشار پیامی به برخی گمانه زنی ها مبنی بر احتمال نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری آتی پایان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۷    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد سفارت این کشور در دمشق با خمپاره مورد حمله قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای امنیت را به معنای آرامش روانیِ فردی و آرامش عمومیِ اجتماعی برشمردند و افزودند: در نبود امنیت، حتی با وجود توانایی و انگیزه ، امکان فعالیتهای متنوع اقتصادی، فرهنگی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۳    
ضرغامی گفت: فعلاً برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ندارم و مهمترین وظیفه ای که در این مقطع احساس می کنم، تقویت جریان و نیروهای انقلابی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۷    
قند پنهان در خوراکی ها اصلی ترین عامل ابتلا به دیابت در افراد است، اگرمی خواهید از ابتلا به این بیماری در امان باشید، خوراکی های جدیدی را جایگزین صبحانه کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۳    
جنگنده بمب افکن های ارتش عربستان سعودی شب گذشته دو محله مسکونی شهر صنعا را هدف بمباران شدید قرار دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۵    
اتوبوس مرسدس بنز مدل H 321 در سال 1336 ساخته شد و در سال 1240 در تهران مورد استفاده قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۲    
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، سرطان گوارش شامل مری، معده، پانکراس ( لوزالمعده) ، روده بزرگ ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۹    
اولین تصاویر از لحظه ی خودکشی یک مرد در ایستگاه قطار در یوکوهاما ژاپن را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۳    
یک شیشه عطر به قیمت 215 هزار دلار آمریکا، گرانقیمت ترین عطر دنیا لقب گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: آن هایی که سخن از معامله، مذاکره و تعامل بُرد بُرد با آمریکا و استکبار می زنند کافر و ملحد نیستند؛ بلکه فقط در دل به ترحم مستکبران و سازش با دشمن امیدوارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۵    
بعد از اظهارات وزیر کشاورزی، قاضی پور اعلام کرد که از پاسخ های وزیر قانع نشده و پاسخ های وی به رای گذاشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۹    
لاک پشت معتادی که در یک آزمایشگاه تولید مواد مخدر زندگی می کرد، بعد از ترک کردن به طبیعت وحشی بازگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۶    
دو نماینده مجلس به ادعای تخلف 48 هزار میلیارد تومانی دولت دهم و تخلف 12 هزار میلیارد تومانی شخص احمدی نژاد واکنش نشان دادند. محمود صادقی گفت اسناد این تخلف ها در اختیار دیوان محاسبات مجلس است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۳    
هم زمان با فرارسیدن دهه اول محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، شیعیان مقیم هلند مراسم سوگواری خود را از شب گذشته در خانه ایرانیان واقع در شهر لاهه آغاز کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۴    
چندی پیش، در تلویزیون انگلستان، دختری توجه همه را به خود جلب کرد، جسی 9 سال دارد و استاد عالی وو شو است و تاکنون توانسته 117 جایزه را از محافل وو شو از آن خود کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۵    
محققان شرکت اینتل، عینک هوشمندی ساخته اند که می تواند مانند یک مربی بر فعالیت بدنی و نوع تمرینات ورزشکاران حرفه ای نظارت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۶    
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران که در هشتمین دوره رقابت های جام جهانی فوتسال توانستند عنوان سومی را از آن خود کنند بامداد سه شنبه سیزدهم مهر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
یک کودک 8 ساله به نام Jessica walker دچار بیماری پیکا، سندروم خوردن مواد غیر غذایی از بدو تولد است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۴    
در ساعات اولیه امروز (دوشنبه) دو مرد نقابدار مسلح که لباس پلیس به تن داشتند کیم کارداشیان چهره جنجالی دنیای مد را تهدید و جواهرات وی را به سرقت بردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۲    
بانک صادرات ایران در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و رعایت حقوق مشتریان، نسبت به راه اندازی سامانه عملیات بانکی ویژه نابینایان اقدام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی از روند افزایش دما در برخی نقاط کشور خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۹    
دست کم سه دانشگاه در آفریقای جنوبی در پی پیشنهاد دولت این کشور برای افزایش شهریه های دانشگاه ها بیشتر از نرخ تورم در سال 2017 و اعتراضات دانشجویان به افزایش شهریه ها، کلاس های خود را تعطیل کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۶    
رییس فدراسیون بدنسازی از تعلیق فعالیت های دختر بدنساز و 4 مربی مرد که بدون هماهنگی فدراسیون به مسابقه های بین المللی رفته اند خبر داد و گفت: از هر حکمی که دادگاه اعلام کند، تبعیت می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: لزوم مبارزه با حقوق های نجومی بر کسی پوشیده نیست و به صورت ریشه ای باید در برخورد با این پدیده شوم اقدام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۴    
زیگمار گابریل که ظاهرا از وادادگی و ذلت پذیری برخی از مقامات کشورمان به وجد آمده جمهوری اسلامی ایران را به وحشی گری ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۸    
خبرگزاری رویترز در یک گزارش تصویری به دختربچه هایی پرداخته که طرفدار هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۳    
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده فلاورجان که گفته بود آقای ظریف در جایگاهی نیست که به نمایندگان مجلس بگوید اجازه می دهد یا نمی دهد گفت: وزیر نمی تواند برای چگونه صحبت کردن نمایندگان تعیین تکلیف کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۶    
وقتی مرد جفت خونین زن خود را که تازه زایمان کرده بود خورد همه دنیا تعجب زده شدند و این مرد را دیوانه خواندند.اما این مرد از کار خود دفاع می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۷    
مردم ژاپن به این تخم مرغ ها کورو تاماگو می گویند،کورو تاماگوها همان تخم مرغ های معمولی هستند که بر اثر جوشیدن در آب جوشان چشمه و بر اثر واکنش های شیمیایی با گوگرد و هیدروژن به این رنگ درآمده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۴    
مدیرعامل شرکت سهامی شیلات ایران در سال های 1360-1363 گفت: در سال 62 یا اوایل 63، در یک برنامه تلویزیونی با خوردن یک دانه خاویار حلیت آن را اعلام کردم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۱    
براساس یک نظر سنجی تازه در امریکا ، رقابت انتخابات ریاست جمهوری در این کشور در چندین ایالت که کارزار های سنتی محسوب می شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: لزوم مبارزه با حقوق های نجومی بر کسی پوشیده نیست و به صورت ریشه ای باید در برخورد با این پدیده شوم اقدام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۲    
صندوق بین المللی پول با انتشار گزارشی پیش بینی کرد تولید ناخالص داخلی واقعی ایران در سال 2016-2017 دست کم 4.5 درصد افزایش داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۲    
آقای چنگ تصدیق می کند که در ابتدا با ایده نامزدش مبنی بر این سبک عکس های عروسی متعجب شد ولی در نهایت موافقت و تصدیق کرد که این ایده به حرفه هر دو آنها می آید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۷    
یک داستان نخ نمای دیگر! این بار رونمایی از محصولی نامتعارف و ناهمگون با عرف و قانون و فرهنگمان با روشی بسیار زیرکانه برای تخدیر قشر موثر جوان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۸    
اسماعیل آذر می گوید: اغراق هایی که در شعر مداحی ها وجود دارد شکوه عاشورا را تضعیف می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۳    
پارلمان استونی عضو سابق دیوان محاسبات اروپا را به عنوان نخستین رئیس جمهور زن در این کشور انتخاب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رویکرد وی درباره مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی را غیرقابل هضم دانست و گفت که چنین اظهاراتی عده ای را از ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۲    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ورود ماده مخدر زامبی در کشور تکذیب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۹    
یک عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار نسبت به حذف تبصره 1 ماده 7 در اصلاحیه جدید قانون کار ابراز نگرانی کرده و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۸    
انتشار ویدیویی از بی احترامی شماری دانشجوی سعودی به نماز، خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۲    
رزمایش اقتدار یگان های ویژه ناجا با حضور مسئولان لشکری و خانواده های نیروی انتظامی برگزار شد. در این رزمایش یگان های ویژه ناجا با نمایش حرکات رزمی، رژه موتورسواران و خودروها ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۲    
پایگاه اینترنتی شبکه سی ان بی سی در گزارشی نوشت: واقعیت های انکارناپذیر سرانجام عربستان سعودی را وادار کرد که در نشست کشورهای عضو اوپک از تلاش برای حفظ سهم تولید خود در بازار جهانی نفت دست بکشد و به ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۰    
فقط کافی است یک جای کار بلنگد تا نظم و هماهنگی همه ارگان های بدن به هم بریزد و بدن دیگر همانی نباشد که بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۴    
در جریان نبردهای عصر روز گذشته میان رزمندگان مور مقاومت با تروریستهای تکفیری در منطقه حاشیه جنوبی شهر حلب امیر گروه القاعده در بادیه سوریه به هلاکت رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۲    
در این مطلب، اثر هنری پست مدرن، ساخته شده با اشیاء بازمانده جنگی در کیف-اوکراین را مشاهده میکنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۷:۴۱    
دختر جورج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن حضور در یک نشست جمع آوری کمک مالی برای نامزد دموکرات ها در پاریس، با یکی از نزدیکان هیلاری کلینتون عکس یادگاری گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۲    
پیاده روی تاثیرات مثبت زیادی بر روی سلامتی دارد،کاهش احتمال بیماری های قلبی و دیابت یکی از اصلی ترین فواید پیاده روی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۷:۲۰    
تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب عنوان سومی در جام جهانی دقایقی پیش وارد تهران شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۷:۱۴    
مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با یک هنرمند (صبا راد مجری برنامه تلویزیونی) گفت: قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۷:۰۲    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 13 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۶:۲۳    
زمان زیادی که عزت الله ضرغامی پس از خداحافظی اش از سازمان صداوسیما در فضای مجازی صرف می کند، بهانه ای به دست داد تا ببینیم مدیران سازمان پس از ریاست چه کارهایی کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۵:۱۷    
آمریکا روزدوشنبه مذاکره با روسیه درمورد تلاش برای احیای آتش بس ناموفق در سوریه را به حال تعلیق درآورد و یک هسته نظامی مشترک برای هدف قرار دادن گروه های افراطی تشکیل داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۴:۴۴    
حمله انتحاری تروریست ها به مراسم عروسی در استان حسکه واقع در شمال سوریه دست کم 52 کشته و زخمی برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۳:۴۷    
هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رقیب خود دونالد ترامپ را به تمسخر گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۲:۲۳    
فرهاد اصلانی را وقتی شاگرد ممتاز مدرسه بود، ببینید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۸    
محققان دانشگاه پرینستون آمریکا با مطالعه بر روی نمونه های هوای محصور شده در یخ های باستانی گرینلند دریافتند که تراکم اکسیژن موجود در اتمسفر زمین به طور پیوسته در حال کاهش است.