چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۴۴May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 18 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۰    
پرواز با هواپیما حتی اگر به آن عادت هم کرده باشید، باز هم استرس زا است. این در حالی است که هواپیما نسبت به اکثر وسایط حمل و نقل عمومی امن تر است. خلبان ها اما از رازهایی خبر دارند که شما نمی دانید!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۲    
تحقیقات نشان می دهد احساسات منفی چون خشم، هراس، اضطراب و نفرت باعث بروز بیماری هایی سخت و بعضاً غیرقابل درمان می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۶    
در پی انتشار خبری مبنی بر خروج نام محمودرضا خاوری از لیست اینترپل (پلیس بین الملل)، سخنگوی ناجا توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۴    
اقتصاد ایران در حالی هر ماه بار مالی 3 هزار و 400 میلیارد تومانی بابت یارانه نقدی متحمل می شود که با بحران کاهش بهای نفت و بدهیهای قبلی روبروست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۱    
بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت، اعلام کرد: دو تبعه ایرانی که دو روز پیش به اتهام عکسبرداری از یک حسینیه در کویت بازداشت شده بودند، پس از پیگیری های انجام گرفته، آزاد شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۳    
بر اساس گزارش بانک مرکزی از خرده فروشی 11 گروه مواد خوراکی در هفته منتهی به 16 مهرماه قیمت 6 گروه کالایی نسبت به هفته قبل از آن کاهش یافته، چهار گروه افزایش داشته و یک گروه نیز ثابت مانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۷    
از زمان افشای ویدئوی سال 2005 که در آن ترامپ تلاش هایش را برای داشتن رابطه با یک زن متأهل و این که چگونه به زنان نزدیک می شود توصیف می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۸    
نام محمودرضا خاوری مدیر عامل مستعفی و فراری بانک ملی از فهرست افراد تحت تعقیب در سایت اینترنتی پلیس بین الملل (اینترپل) حذف شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۶    
سردار داود آذرنوش گفت: بسیج ورزشکاران با زمان برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی که در شب شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است مخالفت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۴    
فرودگاه امام خمینی تهران در مراحل اولیه بازسازی تدریجی است. این بازسازی بخشی از برنامه توسعه تجارت ایران و تبدیل آن به یک هاب منطقه ای بعد از توافق هسته ای است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۰    
اداره کل سینمای حرفه ای به دنبال انتشار پوستر فیلم پارادایس اعلام کرد: تهیه کننده و صاحبان فیلم، مسئول محتوا و اقلام تبلیغی آن هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۴    
بررسی ها نشان داده است اگر فقط دو روز حمام نروید باکتری های موجود در بدن می تواند شما را در معرض ابتلا به بیماری قرار دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۰    
براساس قانون همه قربانیان جرایم سایبری، در حمایت کامل قرار دارند و هک تلگرام حتی توسط همسر نیز جرم محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پیدا شدن جسد دانشجوی مفقود شده دانشگاه علوم پزشکی همدان در منطقه جوکار این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۵    
هفته نامه های صدا و یالثارات با اکثریت آرای هیات منصفه مطبوعات در خصوص اتهام توهین به رئیس جمهور مجرم شناخته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۶    
انسان ها در زمان خستگی و بی حوصلگی خمیازه می کشند و اکنون یک پژوهش جدید نشان داده که ارتباطی بین خمیازه کشیدن و هوش وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۵    
تصادفی در بلوار کشاورز تهران رخ می دهد، بطوریکه هیچ کدام از خودروها نیز با یکدیگر برخوردی ندارند ولی هر دو خودرو آسیب می بینند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۱    
از مجسمه آزادی تا برج ساعت بیگ بن، 50 نماد عظیم جهانی در کنار هم در یک پارک در چین گردهم آورده شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۲    
این اقدامات عربستان سعودی در حالی صورت می گیرد که شاه این کشور اخیرا اقدام به اجرایی کردن یک سری سیاست های ریاضت اقتصادی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۸    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با نشستن پشت فرمان خودرو به همراه بنعلی یلدریم نخست وزیر این کشور، از تونل در حال اتمام ''اورآسیا'' که دو قاره آسیا و اروپا را پس از تونل مارمارای برای دومین بار از ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
باید گفت که آقای احمدی نژاد، بازی را در سال 92 واگذار کرد و در حال حاضر هم معلوم نبود اگر به صحنه می آمد، واقعاً چه شق القمری می کرد که مشکلات کشور حل شود.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۳    
یک زوج مدعی هستند این گربه که در سال 1990 نجاتش دادند، پس از رسیدن به 31 سالگی، پیرترین گربه جهان محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۵    
این زن آمریکایی که از طرفداران ترامپ است با این تیشرت در کمپین نامزد انتخاباتی محبوبش شرکت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۲    
نشریه ساندی میل روز یکشنبه در گزارشی به نقل از منابع رسمی نوشت که تاکنون در حدود 400 انگلیسی داعشی پس از دیدن دوره های آموزشی جنگی در سوریه و عراق، به کشورشان بازگشته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰    
کارشناسان تغذیه توصیه می کنند برای حفظ سلامت قلب در میان وعده ها مواد خوراکی سالم مصرف کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۱    
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۳    
قتلگاه امام حسین(ع) معروف به گودال قتلگاه قسمت پایانی سمت چپ رواق جنوب غربی، به وسیله دری به سالن باریکی مرتبط است که در آن یک اتاق 9 متری قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۸    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از سقوط آسانسور مسجدی واقع در خیابان شهید مدنی خبر داد و گفت: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۹    
این آسانسور می تواند با سرعت باورنکردی 20.5 متر بر ثانیه حرکت کند که این میزان از سرعت حرکت سریع ترین دونده جهان یعنی یوسین بولت هم بیشتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۵    
بانوی سوری پس از گذشت 14 سال از ازدواج خود با توسل به حضرت علی اصغر(ع) صاحب فرزند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: نرخ هرکیلوگرم ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7200 تومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
شیعیان تانزانیا مراسم ویژه ای برای عزاداری محرم دارند و در بین عزاداریهایشان به تبلیغ مذهبشان می پردازند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۵    
ترامپ اشاره می کند که در ارتباط جنسی با زنان دلخواهش سن و سال آنها اصلا اهمیتی ندارد به شرطی که زیر 35 سال باشند. او گفته در ارتباط جنسی با یک دختر 24 ساله هیچ مشکلی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل ارشاد قم استعفا کرد. این استعفا به دلیل اعتراضات چند تن از روحانیون ارشد و مراجع تقلید شیعه به برگزاری مراسم موسیقی زنده در قم ارائه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۴    
وزیر کشور گفت: به دلیل عدم جلب رضایت مسئولان فوتبال در سطح بین المللی بازی ایران کره در همان روز تاسوعا برگزار خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۳    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در استان حکاری در جنوب شرق ترکیه، شماری زخمی بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۷    
بنیاد ویکی لیکس روز شنبه بخش هایی از سخنرانی های هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در جمع های خصوصی بانکداران و صاحبان سرمایه در آمریکا را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۵    
آزاده نامداری با انتشار عکس و متنی از طرفدارانش بخاطر پیام های تبریک بخاطر تولد دخترش گندم تشکر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۶    
همه غذاهایی که می خوریم صد در صد کالری دارند فقط مقدار کالری آنها با یکدیگر متفاوت است. یکی کم کالری و دیگری پرکالری است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۸    
تصویر سردار شهید حسین همدانی و مدافعان حرم در میدان ولیعصر(عج) را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۵    
وقتی تنها مدال آوری با ارزش باشد و اخلاق محوری زیر پا گذاشته شود دیدن چنین خبرهایی تعجب برانگیز نخواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۸    
بر اساس اخبار رسیده ، اعضای جبهه پایداری به معرفی مسعود میرکاظمی به عنوان کاندیدای انتخابات سال آینده که قرار است با حسن روحانی رقابت کند تمایل نشان داده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۵    
سرپرست فدراسیون سه گانه گفت:حضور شیرین گرامی در مسابقات سه گانه باعث شد برای فعالیت بانوان ایران در سه گانه برنامه ریزی کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۲    
حمله جنگنده های عربستان به یک مراسم عزاداری در صنعا پایتخت یمن 450 کشته به جا گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۶    
در حالیکه تنها 8 ماه از عمر دولت باقی است اولین تغییرات در کابینه یازدهم در راه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۴    
سیدمحمد حسینی گفت: فعلا اولویت ما با ریاست جمهوری است و پس از مشخص شدن سازوکار انتخابات ریاست جمهوری به موضوع انتخابات شوراها خواهیم پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۸    
یک مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش در کویت که در یک اقدام انتحاری تلاش کرد خودروی خود را به خودروی حامل سربازان آمریکایی بکوبد بازداشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با محکوم کردن تجاوز هوایی اخیر عربستان سعودی به یمن که با سلاح ارسالی آمریکا انجام شده است، گفت: آمریکا در این جنایت سهیم است و باید پاسخگو باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۶    
رئیس اورژانس مازندران از برخورد سواری206 با عزاداران حسینی در قائمشهر خبر داد و گفت: 16 نفر در این حادثه مصدوم شدند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۴    
یک عضو شورای امنیت کشور از بررسی موضوع برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا در جلسه این شورا و موافقت با برگزاری این بازی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۸    
در مراسمی با حضور تهرانفر قائم مقام مدیرعامل، وکیلی، عرفانی و فتحعلی زاده اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران، از مدیران بانک که به تازگی به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، تقدیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۴    
ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در یمن با وقاحت تمام روز شنبه در بیانیه ای هر گونه دست داشتن این ائتلاف را در حملات هوایی در صنعا رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۹    
مداح ها اتاق فکر دارند ، این را روح الله بهمنی از مریدان عبدالرضا هلالی و از طیف مداحان جوانی که زمانی به احمدی نژاد خیلی نزدیک بودند، به خبرآنلاین گفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۱    
همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان مراسم عزاداری در آسایشگاه کهریزک برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۰    
بی بی سی نوشت: رابرت دنیرو هنرپیشه مشهور هالیوود در ویدئویی که برای کارزار تشویق به رای دادن در آمریکا ضبط شده است به دونالد ترامپ حمله کرده و گفته "دلم می خواهد با مشت توی صورتش بکوبم".
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۱    
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان، شنبه شب با حضور رهبر انقلاب در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۵    
دبیرکل حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن جنایت آل سعود در بمباران مجلس ترحیم در صنعاء و به شهادت رساندن شماری از شهروندان یمنی برای مجروحان این حادثه شفای عاجل آرزو کرد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۶    
پرونده جیسون رضاییان همچنان یک موضوع داغ برای رسانه های غربی است که هر چند وقت یکبار رنگ و لابی تازه پیدا می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۹    
مریم احساس می کند که زندگی مشترکش به بن بست رسیده؛ می خواهد برای همیشه از شوهرش جدا شود. قلبش برای مرد دیگری می تپد. برای رسیدن به عشقش حاضر است دست به هر کاری بزند. تصمیمش را می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۹    
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان، شنبه شب با حضور رهبر انقلاب در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۲    
رسانه ها و ساختار قدرت به شدت دنبال کنار زدن من از رقابت ها هستند. هرگز کنار نمی روم و هوادارنم را تنها نمی گذارم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۷:۳۲    
تصویری از خانواده ای ظالم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که دل هزاران کاربر را شکست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۶    
حمله جنگنده های ائتلاف تحت رهبری آل سعود به یک مراسم عزاداری در صعنا بازتاب وسیعی در رسانه های و محافل سیاسی جهان داشته و با واکنش های گسترده ای نیز همراه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۰    
”ماریا گانیگ” یکی از هنرپیشه های قرن 18 محسوب می شود که به دلیل مسمومیت ناشی از موادی که برای جوانی پوستش به کار می برده مرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۷:۱۴    
فرار 2 دختر عربستانی به کره جنوبی با واکنش گسترده مردم این کشور در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۷:۰۸    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 18 مهر 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۶:۲۹    
نتیجه یک مطالعه 24 ساله نشان می دهد احتمال مرگ زودرس در افرادی که نمک کمتری مصرف می کنند، 25 درصد کمتر از افرادی است که به غذاهای شور تمایل دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۵:۲۳    
نیروهای مردمی عراق تصویر تروریست داعشی را منتشر کرده اند که با پوشش و آرایش زنانه قصد فرار از مناطق آزاد شده را داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۴:۳۸    
انتشار اسناد عقدنامه های داعشی های لیبی، از مهریه هایی عجیب پرده برداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۳:۴۷    
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز جمعه اذعان کرد: تعطیلی سفارت این کشور در تهران و قطع رابطه دیپلماتیک با ایران، تصمیمی اشتباه بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۲:۳۸    
فناوری های نوین به زودی شکل و شمایل خیابان های بسیاری از نقاط دنیا را تغییر خواهد داد. به نظر می رسد این تغییرات از شمال کشور اروپایی لهستان آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۰:۴۸    
محمدرضا طاهری به انتشار تصاویری مبنی بر دریافت چک از سوی مداحان اهل بیت در فضای مجازی واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۳    
روسیه طرح قطعنامه پیشنهادی فرانسه درباره سوریه را وتو کرد.