چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 اردیبهشت 1396 ایران خبر 2 اردیبهشت 1396 ایران خبر 3 اردیبهشت 1396 ایران خبر 4 اردیبهشت 1396 ایران خبر 5 اردیبهشت 1396 ایران خبر 6 اردیبهشت 1396 ایران خبر 7 اردیبهشت 1396 ایران خبر 8 اردیبهشت 1396 ایران خبر 9 اردیبهشت 1396 ایران خبر 10 اردیبهشت 1396 ایران خبر 11 اردیبهشت 1396 ایران خبر 12 اردیبهشت 1396 ایران خبر 13 اردیبهشت 1396 ایران خبر 14 اردیبهشت 1396 ایران خبر 15 اردیبهشت 1396 ایران خبر 16 اردیبهشت 1396 ایران خبر 17 اردیبهشت 1396 ایران خبر 18 اردیبهشت 1396 ایران خبر 19 اردیبهشت 1396 ایران خبر 20 اردیبهشت 1396 ایران خبر 21 اردیبهشت 1396 ایران خبر 22 اردیبهشت 1396 ایران خبر 23 اردیبهشت 1396 ایران خبر 24 اردیبهشت 1396 ایران خبر 25 اردیبهشت 1396 ایران خبر 26 اردیبهشت 1396 ایران خبر 27 اردیبهشت 1396 ایران خبر 28 اردیبهشت 1396 ایران خبر 29 اردیبهشت 1396 ایران خبر 30 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۰۸    
بانوی اول آمریکا در جریان سفر به عربستان سعودی از مراکز خدماتی نظیر مدرسه بین المللی آمریکاییان و مرکز خدمات بازرگانی به زنان بازدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۴    
ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از زنان سعودی خواست که به تلاش خود برای به دست آوردن آزادی های بیشتر تلاش کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راهیابی 415 بانوی استان به پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و مقایسه آن با دوره قبلی، نشان از تقویت نگاه به این قشر در دولت تدبیر و امید دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۴    
تاریخ گواهی می دهد اول خرداد 1359 اولین باری است که دولت آمریکا بر ضد حکومت نوپا و انقلابی ایران به طور رسمی مجموعه اقدامات تنبیهی و به زبان ساده تر تحریم های اقتصادی را اعمال کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۵    
در دین مبین اسلام همواره بر سنت حسنه ازدواج تاکید شده است به طوری که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) می فرمایند: هیچ چیزی نزد خداوند محبوب تر از ازدواج نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۸    
در حالی هیچ یک از ورزشکاران در این دوره از انتخابات شورای شهر تهران رای نیاوردند، که امروز دو عضو ورزشکار شورا به دلیل انتقاد از عملکرد یکدیگر در صحن به درگیری فیزیکی پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۰    
به گزارش ایران خبر ،دونالد ترامپ در چارچوب نخستین سفر خارجی خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا، دیروز به ریاض رفت؛ سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی با حواشی بسیاری همراه بود. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۰۳    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 1 خرداد 96 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۸    
برای برگزاری هر انتخابات در کشور حجم عظیمی از کاغذ برای تبلیغات، معرفی و رای دادن استفاده می شود که تهیه آن تنها با خروج ارز از کشور ممکن است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۵    
جمعی از مردم و هواداران حسن روحانی، نامزد پیروز در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر دیروز با حضور در برخی از میادین و معابر اصلی شهر تهران اقدام به برگزاری یک جشن و شادمانی پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان با اشاره به پیشنهاد افزایش 12 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا با طرح این ادعا که ایران شبه نظامیان منطقه را تجهیز و تامین مالی می کند، از تمامی ملت ها خواست برای منزوی کردن ایران همکاری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۹    
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خوزستان با رد شایعه درگیری در ستاد انتخابات شهرستان اهواز، گفت: هیات های نظارت و اجرایی با دقت تمام از آرا مردم صیانت می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۶    
از مردم برای مردم محمدحسن علی پور با همین شعار ساده حالا یکی از یازده منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۳    
دونالد ترامپ در سفر به عربستان، لقب جدیدی از مردم این کشور دریافت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۸    
خروپف عوامل متعددی داشته و تشدید آن به رفتارها و عادت های زندگی فرد بستگی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۵    
ریاست ناطق نوری در مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان ریاست دائم این نهاد صحت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۰    
امیرعباس، کودک محبوبِ این روزهای فضای مجازی تست بازیگری داده و برای اولین فیلمش 100 میلیون دستمزد می خواهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۱    
سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به آیت الله جنتی ، ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان ، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۸    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: از همگان انتظار می رود بمنظور حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوء استفاده های احتمالی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری از برگزاری نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۱    
منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت معرفی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۸    
یک روزنامه آمریکایی نوشت که مقایسه میان خصوصیات کودکان چهارساله و رئیس جمهوری آمریکا نشان می دهد که کودکان از مزیت های بیشتری برای کنترل مسئولیت اداره این کشور برخوردار هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۸    
براساس گفته مقامات استانداری اردبیل میرزاآقا با رئیس جمهور دیدار می کند. به گزارش ایران خبر ، میرزا آقا همان پیرمردی است که تصویرش در سفر تبلیغاتی روحانی به اردبیل ماندگار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵    
گروه ها و هنرمندان فعال حوزه موسیقی یک هفته مانده به آغاز ماه مبارک رمضان برنامه ها و اجراهای صحنه ای خود را در تهران و شهرستان ها برگزار می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۴    
ناوگان هوایی ایران که در طول چند دهه گذشته به دلیل تحریم های دوجانبه ای که علیه کشور اعمال شده بود عملا توان خرید هواپیماهای نوساز را از دست داده و نسبت به انجام مذاکرات نیز ناتوان شده بود حالا و در ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۱    
حسین عظیمی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از راه اندازی سه سایت لرزه نگاری در استان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰    
با وجود آغاز تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان، تجمعات همچنان ادامه دارد. این بار تقاضای دریافت سود وجوهی که در این تعاونی سپرده شده بود عامل اعتراض ذینفعان است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۱    
درحالی که دولتمردان در حین مبارزات انتخاباتی حملات سنگینی را به سبب طرح مسائلی چون افزایش یارانه ها به رقبای روحانی وارد کردند، هنوز در خصوص هزینه های طرح رفع فقر مطلق از ایران هیچ توضیحی نداده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
رضا صادقی درباره تازه ترین آلبوم اش گفت: در آلبوم "یعنی درد" با آقای روحانی حرف زده ام و به شکلی واضح و بدون سانسور دردهای اجتماعی این روزهای جامعه ام را عنوان کرده ام.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۶    
برخی از فیلمسازان فیلم هایی را با موضوع اهدای عضو ساختند که توانستنه مخاطب را راضی نگه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۴    
یک سناتور عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: حکومت عربستان دچار وسواس درباره ایران شده است و به کاخ سفید هشدار داد که ریاض به جای کاربرد جنگ افزارهای ساخت این کشور علیه افراط گرایان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۱    
مدیر نصر تی وی می گوید تتلو قرار نیست بعد انتخابات رها شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۲    
رئیس شورای شهر تهران در خصوص درگیری امروز بین جدیدی و دبیر توضیحاتی مطرح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۷    
پرونده 3 پسر تبهکار که با راه اندازی یک باند گروگانگیری، زورگیری و باج خواهی می کردند، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۷    
طی روزهای اخیر 242 یمنی بر اثر ابتلاء به بیماری وبا در این کشور کشته شده اند. این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت، سرعت شیوع وبا در فقیرترین کشور جهان عرب را بی سابقه گزارش کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۶    
ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری آمریکا، در سفر به عربستان سعودی بدون حجاب از هواپیما پیاده شد. این در حالی است که وقتی میشل اوباما بدون حجاب به عربستان رفت، مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۷    
جدیدی و دبیر در صحن شورا با هم درگیر شدند
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۸    
ولی الله رستمی نژاد با مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه تهران در انتخابات شوراها ثبت نام کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحویل نخستین سری محصولات دناپلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود و 16دستگاه نخست تولیدی از این محصول به پاس ایثارگری شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به خانواده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۷    
به گزارش ایران خبر ،
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۵    
ایرانی ها در حالی بار دیگر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهوری خود برگزیدند که این اتفاق می تواند روند توسعه خودروسازی کشور را تداوم بخشیده و سرمایه گذاری خارجی در این صنعت را نیز تضمین کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۵    
وبسایت اسلش گیر امروز تصویر تازه ای را منتشر کرده و ادعا می کند به سه مدل آیفونی تعلق دارند که قرار است امسال معرفی شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان درباره نحوه رسیدگی به شکایات در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی را ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۶    
شب گذشته مهران مدیری، میزبان مونا و مارال فرجاد دو بازیگر کشورمان بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۵    
چرا اصول گرایان نتوانستند پیروز انتخابات شوند؟ این سوالی است که بعد از اعلام نتایج انتخابات در ذهن حامیان رییسی ایجاد شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۳    
نماینده خانواده ها و بازماندگان حملات تروریستی یازدهم سپتامبر 2001، در نامه ای به رئیس جمهوری آمریکا از وی خواست مانع از کارشکنی حکومت عربستان برای اجرای قانون 'جاستا' علیه ریاض شود و حقوق بازماند
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۳    
'تریتا پارسی'، بنیانگذار و رییس شورای ملی ایرانیان آمریکا، موسوم به 'نایاک'، سیاست دونالد ترامپ در خاورمیانه را دامن زدن به جنگ فرقه ای و افزایش بی ثباتی در منطقه دانست و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۱    
در حالی که تأخیرات متعدد و طولانی مدت پروازهای نجف، اعتراض مسافران را برانگیخته، ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی توپ این اتفاق را در زمین یکدیگر می اندازند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۸    
در روزی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد، دلار به پایین ترین قیمت از 2 اردیبهشت رسید. روز شنبه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۵    
مرد نانوا که در جریان درگیری، همکارش را با چاقو کشته بود صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۶:۵۴    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 31 اردیبهشت 96 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۵:۴۰    
دانشمندان آمریکایی موفق به شناسایی قسمتی در مغز شده اند که با اختلال عمومی اضطراب در ارتباط بوده و منجر به ایجاد حس ترس از آینده ای نامعلوم می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۲:۵۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که همراه با تیم خود در عربستان سعودی به سر می برد، طی مراسمی با حضور پادشاه این کشور به رقص شمشیر دعوت شد.