چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 30 آبان 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آبان 1396 ایران خبر 2 آبان 1396 ایران خبر 3 آبان 1396 ایران خبر 4 آبان 1396 ایران خبر 5 آبان 1396 ایران خبر 6 آبان 1396 ایران خبر 7 آبان 1396 ایران خبر 8 آبان 1396 ایران خبر 9 آبان 1396 ایران خبر 10 آبان 1396 ایران خبر 11 آبان 1396 ایران خبر 12 آبان 1396 ایران خبر 13 آبان 1396 ایران خبر 14 آبان 1396 ایران خبر 15 آبان 1396 ایران خبر 16 آبان 1396 ایران خبر 17 آبان 1396 ایران خبر 18 آبان 1396 ایران خبر 19 آبان 1396 ایران خبر 20 آبان 1396 ایران خبر 21 آبان 1396 ایران خبر 22 آبان 1396 ایران خبر 23 آبان 1396 ایران خبر 24 آبان 1396 ایران خبر 25 آبان 1396 ایران خبر 26 آبان 1396 ایران خبر 27 آبان 1396 ایران خبر 28 آبان 1396 ایران خبر 29 آبان 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۲۳    
برخی داروها می توانند باعث خراب شدن دندان های شما شوند، در این مطلب شما را با داروهایی که باعث خرابی دندان شما می شوند آشنا می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۴    
"جان کالیسون" چندان از شهرت روزافزونش خوشحال نیست و اندکی معذب است. او جوان ترین میلیاردر خودساخته جهان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۱    
در روزهای غبارآلود جنوب ایران، مسیر خوزستان امروز شاهد یک تصادف خونین بود واژگونی پراید در جاده اهواز خرمشهر 2 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سئوال بنده از وزیر صنعت در خصوص شفافیت اطلاعات بنگاه های اقتصادی مطرح ، گزارش کامل شرکت های مشمول سهام عدالت که به نحوی دولت آنها را اداره می کند را ارائه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۶    
زلزله که رخ داد، حس غم سنگینی تمام کشور را فرا گرفت. هرکس سعی کرد به نوعی به زلزله زدگان کمک کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۱    
شماره حساب های غیرقانونی نایب باید صورت حساب هزینه هایی که با پول مردم برای کمک به زلزله زده ها انجام داده است را در اختیار افراد بگذارد اگر اشخاص ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۶:۰۴    
به بهانه تخریب مسکن مهر در زلزله اخیر کرمانشاه و حاشیه سازی بقایی و احمدی نژاد در تهران، مهدی عزیزی این کارتون را در روزنامه قانون منتشرکرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۴    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: منابع فرودگاه قاهره اعلام کردند سعدحریری نخست وزیر لبنان بعد از دیدار با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر قاهره را به مقصد لبنان ترک کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۴۹    
یک روزنامه اصلاح طلب در گزارشی تصریح کرد دولت هرچند انکار می کرد که به شهرداری تهران در دوره شهرداری قالیباف بدهکار نیست، اما اذعان کرد که بدهکار بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۲۴    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 1 آذر 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۹    
رهبر معظم انقلاب به نامه سرلشکر قاسم سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۴    
پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری در خصوص ریشه کن شدن تروریست های داعش در سوریه و عراق، بازتاب وسیعی در رسانه های عرب زبان داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۹    
ویدئویی از پاکسازی آخرین مقر داعش در سوریه توسط نیروهای مقاومت و کشف ابزار و ادوات جنگی و سلاح های داعش در ساختمان های روستا را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
نخست وزیر مستعفی لبنان وارد قاهره شد و قرار است با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر دیدار کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۴    
10 سبریجات که تند لاغر می کند. تحقیقات نشان داده است میوه ها و سبزیجاتی که آب کافی دارند باعث کاهش وزن می شوند. طی این تحقیقات افرادی که سبزیجات و میوه آب دار استفاده می کنند معمولا لاغرتر هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر مادام العمر شدن حقوق نمایندگان مجلس را تکذیب کرد و گفت: این دروغ محض است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۹    
سفارت ایران در سئول، اعلام کرد: خانم لی یانگ آیه 50 هزار دلار آمریکا به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده است و ارقام دیگر منتشر شده در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی درست نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۹    
علی لاریجانی که صبح امروز در راس هیاتی برای حضور در دهمین مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه سفر کرد، در بدو ورود خود به فرودگاه بین المللی آتاتورک با حضور در جمع خبرنگاران ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۹    
در جلسه مشترک اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت، زنگنه به نمایندگان مجلس اطمینان داد که توسعه فاز 11 پارس جنوبی طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از دستگیری یک فرد زمین خوار در دماوند پس از 10 سال خبر داد و گفت: وی با حدود 50 فقره پرونده تحت پیگرد پس از 10 سال اوایل این هفته دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۹    
رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران دلایل ایجاد حباب بی سابقه قیمت سکه را تشریح و تصریح کرد که افزایش تقاضا در بازار و از طرفی محدودیت عرضه سکه منجر به شرایط فعلی در بازار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۴    
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هوانیروز فعلا در منطقه حضور خواهد داشت، کاملاً تیم های ما آماده امدادرسانی هستند و حتی در برخی مکان ها وسایل و تجهیزات خود را مستقر کرده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه دیروز در مصاحبه با رادیو ار .ت.ال فرانسه به سوالات مطرح شده در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه با فرانسه و برخی اظهارات مقامات فرانسوی در روزهای اخیر پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های مجمع مجالس آسیایی گفت: این مجمع رفته رفته به سمت نقش آفرینی در حوزه اقتصادی و رفع مرافعات منطقه و آسیا پیش می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
اسفندیار چهاربند، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از الزام شرکت نیروهای حق التدریسی و نهضت سوادآموزی در آزمون استخدامی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی درباره مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت وگو و تبادل نظر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- صدها هزار روهینگیایی در اردوگاه های پناهندگان بنگلادش تحت شرایط سختی به سر می برند. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از تعیین مهلت 2 ماهه به منظور رفع نواقص و راه اندازی کامل کشتارگاه صنعتی طیور در این شهر خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی ایران اعلام کرد: تاکنون تعمیرات 30 هزار و 508 مگاوات از نیروگاه های کشور انجام شده است و از برنامه زمان بندی آماده سازی نیروگاه ها جلوتر هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی دولت درباره انتقاد سردار وحید حقانیان از اظهارات جهانگیری بیان کرد: موضع آقای جهانگیری درباره مسکن مهر ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۸    
بر اساس داده های شبکه لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تعداد پس لرزه های حوالی سرپل ذهاب را 687 پس لرزه اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۸    
به گزارش ایران خبر ،حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه. (پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری) دیدار دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با ظریف ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۳    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: امکان آزادسازی قیمت در بخش حمل و نقل ریلی و کره خوراکی که در سبد خانوار از اهمیت کمتری برخوردار است وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۳    
پس از زلزله شدید یکشنبه شب گذشته (21 آبان) تا ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز (سه شنبه) 714 پس لرزه در استان به وقوع پیوسته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۳    
عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه که در سومین سمینار سطح بالای همکاری های بین المللی ایران و اتحادیه و اتحادیه اروپا گفت: برجام توافق مهمی است و ایران به آن پایبند است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی دولت گفت: 8 میلیارد و 872 تن به ارزش 11 هزار میلیارد و 593 خریداری کردیم که با این حساب بدهی دولت به گندم کاران تسویه کامل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۸    
با تصویب تعرفه سرویس های غیرحجمی اینترنت ثابت توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه های جدید نیز اعلام شده که خدمات پرسرعت ثابت ADSL از ماهانه 512 کیلوبیت برثانیه تا 50 مگابیت برثانیه در VDSL و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۸    
شهربانو امانی، عضو کمیسیون حمل و نقل شوای شهر تهران پیشنهاد راه اندازی کمپین کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه را مطرح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۸    
وزیر خارجه اسپانیا ابراز امیدواری کرده است که کشورش طی ماه های آینده فلسطین را به رسمیت بشناسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیگیری وزارتخانه متبوعش از تصویب آیین نامه اجرایی برنامه ششم توسعه در جلسات هیات وزیران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۳    
رئیس اتاق اصناف ایران ضمن انتقاد نسبت به اینکه پس از گذشت 11 ماه هنوز مشکلات پلاسکو حل نشده است، اعلام کرد که قرار شده مجوز ساخت ساختمان پلاسکو به سبک و سیاق سابق صادر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
رئیس اتاق بازرگانی تهران از کاهش نرخ رشد اقتصادی در ماههای آینده ابراز نگرانی کرد و گفت: اصرار بیش از اندازه به ثبات نرخ ارز، تولید را دچار مشکلات زیادی کرده ست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۸    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 30 آبان 1396 را مشاهده کنید.