جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۰:۱۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 8 فروردین 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 فروردین 1398 ایران خبر 2 فروردین 1398 ایران خبر 3 فروردین 1398 ایران خبر 4 فروردین 1398 ایران خبر 5 فروردین 1398 ایران خبر 6 فروردین 1398 ایران خبر 7 فروردین 1398 ایران خبر 8 فروردین 1398 ایران خبر 9 فروردین 1398 ایران خبر 10 فروردین 1398 ایران خبر 11 فروردین 1398 ایران خبر 12 فروردین 1398 ایران خبر 13 فروردین 1398 ایران خبر 14 فروردین 1398 ایران خبر 15 فروردین 1398 ایران خبر 16 فروردین 1398 ایران خبر 17 فروردین 1398 ایران خبر 18 فروردین 1398 ایران خبر 19 فروردین 1398 ایران خبر 20 فروردین 1398 ایران خبر 21 فروردین 1398 ایران خبر 22 فروردین 1398 ایران خبر 23 فروردین 1398 ایران خبر 24 فروردین 1398 ایران خبر 25 فروردین 1398 ایران خبر 26 فروردین 1398 ایران خبر 27 فروردین 1398 ایران خبر 28 فروردین 1398 ایران خبر 29 فروردین 1398 ایران خبر 30 فروردین 1398 ایران خبر 31 فروردین 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۰    
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در معاملات بازار آزاد امروز پنجشنبه 15 فروردین 98 به 4 میلیون و 656 هزار تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، سازمان هواشناسی کشور استان های بارانی هفته آینده را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۸    
معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: با هماهنگی و همکاری دادستانی و جهاد کشاورزی، نظارت بر عرضه گوشت سفید مرغ در بازار تشدید شده و به صورت منظم و مستمر تداوم خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تهیه طرح جامع آسیب شناسی سیل و سیلاب در کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۵    
بارش های اخیر باعث طغیان و بالا آمدن آب رودخانه کارون شد. طغیان رودخانه ها باعث زیرآب رفتن زمین های کشاورزی و خسارت به برخی شهرها و روستاها شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از نکات ضعف اقتصاد ایران این است که در مجموع نرخ بهره برداری از ظرفیت تولید در کشور بسیار کم است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۰    
محمد جواد ظریف در پیامی در توئیتر خطاب به کشورهای عربی و اسلامی نوشت: هر میزان مقابل آمریکا و اسرائیل به خاک بیفتید آنها سرزمین هایتان را می دزدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۰    
تالاب بین المللی گاوخونی پس از 15 سال تا ساعتی دیگر با رسیدن آب زاینده رود به این اکوسیستم طبیعی استان اصفهان سیراب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۲۱:۲۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و خدمات درمانی گلستان با اعلام خبر تولد 10 نوزاد از مناطق سیلزده، یادآور شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۹    
بنیامین نتانیاهو در پی به رسمیت شناختن مالکیت رژیم صهیونیستی بر منطقه بلندی های جولان از سوی آمریکا ادعای تکراری خود را مبنی بر وجود تهدید از سوی ایران در سوریه مطرح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۹    
مدیرکل بحران وزارت جهاد کشاورزی از نهایی شدن میزان خسارت سیل به کشاورزی استان های گلستان و مازندران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۸:۳۹    
سفیر ایران در لندن، شبکه ایران اینترنشنال را در ایران بی اعتبار دانست و گفت: افکار عمومی ایران این شبکه را بخش فارسی شبکه خبر سعودی می داند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۹    
فرمانده ی منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران از توقیف هفت تن ماهی قاچاق در حال انتقال به کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
یکی از مربیان کشتی در شهر نقده استان آذربایجان غربی با استفاده از برخی اجسام همچون سکه اقدام به شکستن گوش 6 کشتی گیر نوجوان کرده که در نهایت منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران و عفونت شدید ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر گفت : لاشه یک قلاده فک خزری با تور صیادان این شهرستان به ساحل آورده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
رییس پلیس آگاهی ناجا از کاهش 20 درصدی وقوع جرایم خشن در کشور در نیمه اول تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که شب گذشته حمله ای هوایی به سوریه انجام شده که باعث شده است تا آن چه اهداف نظامی ایرانی در بیرون شهر حلب خوانده شده آسیب ببیند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بیشترین تصادفات منجر به فوت در 30 کیلومتری ورودی شهرها است از رانندگان خواست با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس، سفر خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۸    
معاون عمرانی وزارت کشور، در خصوص پیشگیری و کنترل شرایط اضطراری ناشی از وقوع حوادث و سوانح احتمالی با توجه به ورود سامانه بارشی از روز شنبه 10 فروردین، بخشنامه ای را به استانداری ها ابلاغ کرد
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۸    
پس از چندین روز ثبات قیمت ها در بازار ارز در روزهای ابتدایی سال جاری، امروز (هشتم فروردین) نخستین افزایش نرخ ارز در صرافی های مجاز رقم خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۸    
رئیس بیمارستان بوعلی سینا خرم دره از مرگ یک شهروند خرم دره ای بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۸    
رئیس کل دادگستری گلستان با قدردانی از همراهی و همدلی مردم با سیل زدگان گلستان به مردم توصیه کرد: کمک های نقدی خود را به شماره هایی که هلال احمر اعلام کرده واریز کنند و کمک های غیرنقدی را نیز به ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۸    
فرمانده پلیس راه مازندران گفت که هم اکنون در هر 2 مسیر رفت و برگشت جاده هراز ترافیک سنگین است و توصیه می شود رانندگان از محورهای مواصلاتی دیگر استان تردد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۸    
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ویژه مدرسه جزو پروژه های مدرسه محوری است که بر مبنای آن دو ساعت از برنامه درسی آزاد شده و در اختیار طرح برنامه ویژه مدرسه قرار می ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۸    
برایان هوک در تازه ترین اظهارات ضد ایرانی خود گفت که آمریکا به دنبال اعطای معافیت های جدید نیست و آمریکا موفق بوده است صادرات نفت ایران را به طور قابل توجهی کاهش دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 متأسفانه سه تن جان باختند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۸    
با بالا آمدن آب رود های گرگر و شطیط -در حوالی شوشتر-که از سرچشمه های رود کارون هستند راه های ارتباطی روستای دیلم قدیم در شعیبیه و شهر ملاثانی که از طریق پل های شناور برقرار بود قطع شده است و ساکنین ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۸    
ماهی در فرهنگ غذایی مردم جنوب ایران از دیرباز جایگاه ویژه ای داشته است آبادان از شمال به بهمنشیر و از جنوب به اروند می رسد و هر دوی این رودخانه ها به خلیج فارس می ریزند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۸    
علیرغم روزهای بارانی و جاری شدن سیل در بیشتر شهرهای ایران، دامنه کوه های پربرف الوند هگمتانه با تاریخی پر فراز و نشیب که امروز نامش همدان است، لحظاتی آرام را برای گردشگران نوروزی رقم زد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پاک بودن هوای تهران طی 24 ساعت گذشته گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۸    
رئیس پلیس راه کشور، گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون، واژگونی خودروها علت نیمی از حوادث جاده ای کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۸    
رئیس اجراییات پلیس راهور فاتب، گفت: تخلف حرکت با دنده عقب در معابر بزرگراهی به شکل بالقوه زمینه بروز تصادفات سنگین منجر به جرح و فوت را در بزرگراه ها فراهم می نماید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۸    
در سال 1397 قرارداد آتی و اختیار معاملات زعفران در بورس کالا راه اندازی شد و مسئولان اظهار امیدواری کردند که ایران مرجع قیمتی زعفران در جهان شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۸    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درخصوص مسمومیت های ناشی از مصرف قارچ های خود رو در طبیعت هشدار داد و به هموطنان به ویژه مسافران نوروزی توصیه کرد که از مصرف قارچ های خودرو و یا فله ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
یک فعال محیط زیست جزئیات فنی سیل دروازه قرآن شیراز و خطاهای انسانی متعددی که به خسارات جانی و مالی این سیل منجر شد را برشمرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به رفع توقیف از دارایی های بانک مرکزی، گفت: با تلاش های بسیار زیاد و همکاری نهادهای مختلف در سطح ملی و در جهت احقاق حقوق ملت ایران، این موفقیت حاصل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
دولت یک سال پیش 4 لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم ...