جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 27 فروردین 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 فروردین 1398 ایران خبر 2 فروردین 1398 ایران خبر 3 فروردین 1398 ایران خبر 4 فروردین 1398 ایران خبر 5 فروردین 1398 ایران خبر 6 فروردین 1398 ایران خبر 7 فروردین 1398 ایران خبر 8 فروردین 1398 ایران خبر 9 فروردین 1398 ایران خبر 10 فروردین 1398 ایران خبر 11 فروردین 1398 ایران خبر 12 فروردین 1398 ایران خبر 13 فروردین 1398 ایران خبر 14 فروردین 1398 ایران خبر 15 فروردین 1398 ایران خبر 16 فروردین 1398 ایران خبر 17 فروردین 1398 ایران خبر 18 فروردین 1398 ایران خبر 19 فروردین 1398 ایران خبر 20 فروردین 1398 ایران خبر 21 فروردین 1398 ایران خبر 22 فروردین 1398 ایران خبر 23 فروردین 1398 ایران خبر 24 فروردین 1398 ایران خبر 25 فروردین 1398 ایران خبر 26 فروردین 1398 ایران خبر 27 فروردین 1398 ایران خبر 28 فروردین 1398 ایران خبر 29 فروردین 1398 ایران خبر 30 فروردین 1398 ایران خبر 31 فروردین 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۰    
قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی نسبت به صبح امروز کاهش یافته است.صرافی های بانک ها هم اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با 40 تومان کاهش نسبت به صبح امروز ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۰    
قیمت دلار در صرافی های مجاز بانک مرکزی به 14 هزار تومان نزدیک شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۰    
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 13 هزار و 450 تومان تعیین شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۹    
مجلس، دولت را موظف کرد ضمن اقدام حقوقی در مورد تصمیم آمریکا علیه سپاه در مراجع بین المللی برای بی اثر کردن این اقدام آمریکا تلاش کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۵    
نقص فنی در کارخانه ذوب رهام چناران منجر به مصدومیت و سوختگی 7 کارگر کارخانه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: مردم از اتراق در کنار مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۵    
اداره پست بریتانیا، رویال میل، در بیانیه ای اعلام کرد توقف ارسال نامه و مرسوله به ایران به علت توقف خدمات رسانی پیمانکار این شرکت به مقصد این کشور صورت گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر احیای صندوق ها گفت: انحلال صندوق های ورشکسته، پاک کردن صورت مسأله است و باید آنها را مجددا احیا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری اعضای یک باند رمالی در فضای مجازی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۴    
رئیس کل بانک مرکزی جزئیات مصوبه دستور العمل عملیات بازار باز و برنامه های بانک مرکزی را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۴    
رئیس جمهور سوریه با اشاره به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر وارد کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی واشنگتن، از این اقدام انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۴    
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا هم مانند دیگر فرماندهان نظامی ایران از سوی اینستاگرام مسدود شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۴    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را به روزرسانی و منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۴    
یک مدیر ارشد شبکه اجتماعی اینستاگرام بسته شدن حساب برخی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۴    
گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال 97 تشریفات گمرکی ترخیص 19 میلیون و 556 هزار و 761 تن کالای اساسی به ارزش 9 میلیارد و 617 میلیون و 651 هزار و 807 دلار را انجام داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۴    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر این مطلب که ما یک پاسداریم ، گفت: اینستاگرام با انسداد این صفحات نشان داد که در خدمت صهیونیسم و استکبار جهانی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ملت هایی که قهرمانان مشترک داشته باشند دیگر هیچ وقت در تقابل با یکدیگر قرار نمی گیرند و با هم نمی جنگند، بلکه همیشه در کنار هم خواهند ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۴    
شهردار تهران درمورد تصویب نرخ افزایش کرایه تاکسی ها در شورا گفت: اول باید شورا تصویب کند تا بعد آن را به دولت ببریم، مصوبه این مورد هنوز کتباً به دست بنده نرسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۴    
با پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، طرح اصلاح نظام پولی کشور در قالب حذف چهار صفر از واحد پولی کنونی و تعریف واحد پولی جدید و بازنگری در اقطاع اسکناس و مسکوک در دستور کار دولت قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۴    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه دو کشور مهم و تأثیرگذار در منطقه هستند خاطر نشان کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۴    
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تولید کنندگان صنعتی و کشاورزان توان رقابت با واردات را ندارند تاکید کرد: تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات به منزله نابودی تولید داخلی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۴    
گروه خودروسازی سایپا که پیش از این به مشتریان خود که موعد تحویل خودروی آنان بهمن و اسفند 97 بود، وعده تخفیف 20 و 15 درصدی داده بود، به وعده خود عمل کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۴    
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک کامیون با یک دستگاه اتوبوس در محور "کازرون" به سمت "شیراز"، 4 نفر مجروح شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۴    
با تصمیمات اخیر دولت، گوشت قرمز از یارانه پنهان (ارز 4200 تومانی) بی نصیب ماند و این پرسش مطرح است که این یارانه چه زمانی و چگونه به جیب خانوار باز می گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۴    
حسین الله کرم : وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۴    
طبق آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به اسفندماه 97، محصول پژو 2008تولیدی ایران خودرو به عنوان نخستین و تنها خودروی داخلی 5 ستاره شناخته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۴    
رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر سه شنبه 27 فروردین در نشست خبری در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۴    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: دسته های جدید بزرگ ملخ که از سمت شبه جزیره عربستان به سمت ایران پرواز کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۴    
نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی گفت: عرضه میعانات گازی امروز در رینگ بین المللی بورس انرژی فروش نرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای ضمن اشاره به ورود یک سامانه بارشی به کشور به کشاورزان توصیه کرد مزارع خود را به موقع آبیاری و از کندوهای عسل محافظت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
معاون وزیر کار از تصویب حق مسکن 100 هزار تومانی کارگران در نشست دیروز کمیسیون اقتصادی دولت به ریاست وزیر اقتصاد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
سفیر ایران در لندن گفت در صورت حل نشدن مشکل ارسال بسته های پستی از انگلیس به ایران ضمن بررسی امکان شکایت از شرکت رویال میل، از تمامی امکانات برای لغو این اقدام غیرقانونی استفاده می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
نخستین نشست خبری کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان با حضور علی رعدی، مدیر فنی تیم، و زیور بابایی مربی تیم روز سه شنبه 27 فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
محمد جواد ظریف که به دمشق سفر کرده در دیدار با همتای سوری خود اظهار کرد: مردم سوریه با مقاومت خود در برابر گروه های تکفیری و تروریستی منطقه را از یک خطر جدی نجات دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طی تعامل صورت گرفته با بانک مرکزی و گمرک، رویه واردات در مقابل صادرات برای مواد اولیه و واسطه ای بخش تولید به جای انتقال ارز به داخل کشور عملیاتی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 تا 4 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۴    
سفیر ایران در ترکیه تاکید کرد، تهران و آنکارا برای تحکیم پیوندهای دوستی میان دو کشور اراده جدی دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۴    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها در استان هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۴    
وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته در حضور جمعی از ایرانیان مقیم آمریکا درباره مسائلی همچون تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران ایران طی ادعایی مداخله جویانه گفت که آمریکا در کنار مردم ایران می ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۴    
رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت پیاز و سیب زمینی طی دو هفته آینده با فراوان شدن عرضه این محصولات کاهش می یابد، از کاهش نرخ هندوانه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
شرکت مهندسی و توسعه نفت اعلام کرد: در منطقه هورالعظیم هیچگونه نشت نفتی وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت ضمن اعلام علل مهم مرگ جوانان ایرانی، در عین حال از تدوین سند راهبردی پیشگیری از مرگ زودرس جوانان در کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
دوشنبه شب (شب گذشته ) قسمتی از منطقه مربوط به مصلای مروانی در بخش شرقی مسجدالاقصی دچار آتش سوزی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۶    
یک مقام مسئول در نظام بانکی از پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان خبر داد و گفت: سهم هر متقاضی معرفی شده کمیته امداد 5 میلیون تومان خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۶    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای شرایط اعلام فهرست های انتخاباتی در انتخابات را تعیین کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۶    
گروه صنعتی ایران خودرو در دومین روز فروش فوری تنظیم بازار در سال 98، دو محصول پارس سال بنزینی و پژو 206 صندوقدار (وی 8) را در روز 27 فروردین ماه عرضه می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۶    
سیل، هورالعظیم را پر آب کرد، هم از سمت ایران و هم از سمت عراق. حال این سؤال پیش می آید که آیا این سیل می تواند خوزستانی ها را از ریزگردهای تولیدی در کانون های داخلی نجات بدهد؟ کارشناسان منابع آب ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۶    
رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: امدادرسانی در خراسان جنوبی و رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان، همچنان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۶    
عصر 5 فروردین ماه از خاطر مردم تهران پاک نخواهد شد. بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در بخش هایی از تهران و انتشار اخباری از سیلاب های مرگبار در استان فارس و لرستان نگرانی ها را بیشتر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۶    
این عکس یادآور ماراتن 10 ساله است؛ یادآور وجود بیش از 7400 موشک دوربرد و میان برد با کلاهک اتمی در اروپا و امریکا ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۶    
مرحله تمرینی رژه جنگنده بمب افکن های نیروی هوایی ارتش برای ایجاد آمادگی جهت شرکت در رژه هوایی 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ...