جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 4 دی 1400 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 30 اسفند 1399 ایران خبر 31 فروردین 1400 ایران خبر 31 اردیبهشت 1400 ایران خبر 31 خرداد 1400 ایران خبر 31 تیر 1400 ایران خبر 31 مرداد 1400 ایران خبر 31 شهریور 1400 ایران خبر 30 مهر 1400 ایران خبر 30 آبان 1400 ایران خبر 30 آذر 1400 ایران خبر 30 بهمن 1400 ایران خبر 29 اسفند 1400 ایران خبر 1 دی 1400 ایران خبر 2 دی 1400 ایران خبر 3 دی 1400 ایران خبر 4 دی 1400 ایران خبر 5 دی 1400 ایران خبر 6 دی 1400 ایران خبر 7 دی 1400 ایران خبر 8 دی 1400 ایران خبر 9 دی 1400 ایران خبر 10 دی 1400 ایران خبر 11 دی 1400 ایران خبر 12 دی 1400 ایران خبر 13 دی 1400 ایران خبر 14 دی 1400 ایران خبر 15 دی 1400 ایران خبر 16 دی 1400 ایران خبر 17 دی 1400 ایران خبر 18 دی 1400 ایران خبر 19 دی 1400 ایران خبر 20 دی 1400 ایران خبر 21 دی 1400 ایران خبر 22 دی 1400 ایران خبر 23 دی 1400 ایران خبر 24 دی 1400 ایران خبر 25 دی 1400 ایران خبر 26 دی 1400 ایران خبر 27 دی 1400 ایران خبر 28 دی 1400 ایران خبر 29 دی 1400 ایران خبر 30 دی 1400 
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۰    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: از هم اکنون برنامه ریزی برای پیک سال آینده آغاز شده است و تمام تلاش وزارت نیرو این است که تابستان بدون مشکل سپری شود.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۱    
در این فیلم روایتی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد در دی ماه سال 1398 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۹    
احتمال وقوع سیل برای حوضه های آبریز کارون بزرگ، کرخه، زهره و جراحی و مرزی غرب با ریسک بالا وجود خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۹    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته 52 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از بازدید از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 و تست سرعت اینترنت نسل پنج ایرانسل، ابراز امیدواری کرد روزی همۀ مردم سرعت 5G را تجربه کنند.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح این وزارتخانه برای افزایش حقوق بازنشستگان از طریق تعریف محصولات بیمه ای جدید خبر داد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۹    
ایران آنلاین-معلم مهم ترین عنصر تحول و پیاده سازی اسناد بالادستی است : : وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم ؛ مهم ترین عنصر تحول و پیاده سازی اسناد بالادستی است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۹    
اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس این هفته از روزهای یکشنبه تا سه شنبه نشست تخصصی دارند و لایحه بودجه 1401 را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۷:۵۹    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی 6 مورد بیمار جدید مبتلا به سویه اُمیکرون در کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۹    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به عدم اجرای صحیح سیاست های اصل 44 در کشور گفت: اجازه نمی دهیم برخی رویه های نادرست گذشته در زمینه خصوصی سازی ادامه یابد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۹    
رییس جامعه تورگردانان ایران در ادامه اعتراض به مصوبه ممنوعیت و محدودیت سفر به ایران برای 15 روز، گفت: این مصوبه علاوه بر ممنوعیت سفر از 12 کشور به ایران ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۹    
ایران آنلاین-تاکید معاون اول رییس جمهور بر حضور موثر بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور : جلسه دکتر مخبر با اعضای هیات رئیسه اتاق های بازرگانی ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: لایحه بودجه 1401 هیچ تفاوتی با سال 1400 نداشت و ما اصلاح ساختاری در بخش بودجه شرکت های دولتی ندیدیم که این موضوع از سوی مجلس مورد انتقاد به دولت قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۹    
بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و تائید مقام معظم رهبری، شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو کنار رفت.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مسکن و مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی را از جمله مشکلات مهم معلولان و رفع کمبودهای موجود در این دو حوزه با رعایت اولویت بندی در میان معلولان ضروری است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۰    
سازمان هواشناسی نسبت به آلودگی هوای شش کلانشهر هشدار داد و پرهیز از رفت وآمد غیر ضروری در سطح شهرها به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری را توصیه کرد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی هشت ماهه سال 1400 به بخش های اقتصادی مبلغ 17 هزار و 274 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل معادل 59.2 درصد افزایش داشته است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح الحاق یک تبصره به ماده (63) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در شورای نگهبان بررسی شد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
دیوان محاسبات کل کشور در گزارشی جزئیات لایحه بودجه سال 1401 را واکاوی و پیشنهاداتی کاربردی پیرامون سند دخل و خرج کشور ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
شهردار تهران گفت: می توانیم شرایط جدیدی برای اداره شهر ایجاد کنیم و باید تاکید کنم ما هستیم تا مردم در آرامش و رفاه باشند.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره رزمایش پیامبر اعظم(ص)،نوشت: عصبانیت انگلیس که روزگاری در منطقه مطلق العنان بود از اقتدار ایران قابل درک است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره استفاده ایران از موشک های بالستیک در رزمایش پیامبر اعظم 17 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۱    
معاون اول قوه قضاییه به عنوان نماینده قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۱    
به دنبال ممنوعیت و محدودیتِ دوباره ورود گردشگران خارجی به ایران برای جلوگیری از شیوع بیشتر اُمیکرون ، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با اعتراض به این تصمیم ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۱    
ایران آنلاین-تزریق 446 هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته : : بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 446 هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رئیس جمهور گفت: پرهیز از اجتماعات و رعایت دقیق و کامل شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در مراکز مذهبی از جمله حرم های مطهر، حسینیه ها و مساجد ضروری است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
رئیس جمهور گفت: هرگونه تحرک خصمانه از سوی دشمنان با پاسخ فراگیر و قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد و معادلات راهبردی را بصورت معناداری تغییر خواهد داد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
رییس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ثبت احوال یکی از کهن ترین نهادهای حاکمیتی در کشور است، گفت ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح الحاق یک تبصره به ماده 63 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور جهت رفع ابهامات به مجلس بازگردانده شد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرده این هفته دو موج سرما از مناطق غربی و شمالی وارد کشور می شود؛ این یعنی مصرف گاز در روزهای پیش رو افزایش پیدا می کند ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
در 9 ماه امسال حجم سرمایه گذاری خارجی مصوب در بخش صنعت، معدن و تجارت نسبت به مدت مشابه سال قبل 89.8 درصد رشد داشته ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال به نظر می رسد خریدهای سرمایه ای با هدف مصون ماندن از تورم عمومی و تعیین حد سود 5 تا 10 درصد افزایش یافته و در عین حال، واسطه های ملکی از کم جانی بازار ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
با وجود آنکه از حدود یک ماه قبل مسئولان وزارت راه و شهرسازی صحبتهایی درخصوص برنامه ریزی برای امکان ثبت نام تمامی افراد مجرد بالای 18 سال در طرح نهضت ملی مسکن داشتند ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
بارش برف نسبتا سنگین طی روزهای گذشته مردم آذربایجان شرقی را خوشحال کرده است، در شهرستان اهر نیز به دلیل تداوم بارش ها در محورهای مواصلاتی این شهرستان و لغزنده بودن سطح جاده ها با وجود برف روبی و نمک ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: جهان امروز نیازمند تفاهم، همگرایی، همدلی، همبستگی و پیوند دوستی میان پیروان تمام ادیان توحیدی است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای افزایش کیفیت اینترنت تلاش می کنیم، گفت که تعرفه اینترنت ثابت، طبق قانون مجلس امسال افزایشی نخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۱    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها بر رعایت نرخ 10 تا 18 درصدی سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری مدت دار تاکید کرده است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۱    
علی باقری، رییس هیات مذاکره کننده ایران به همراه بقیه اعضای این هیات، صبح دوشنبه برای شرکت در هشتمین دور مذاکرات هسته ای وارد وین می شود.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۱    
معاونت پژوهش های اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی لایحه بودجه 1401 کل کشور پرداخت، در این گزارش کلیات بودجه مورد بررسی قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۱    
متاسفانه تقلیدهای کورکورانه و چشم و هم چشمی به طرز چشمگیری در جامعه ایران رواج پیدا کرده است. که این پدیده شامل حال برخی از آقایان نیز شده است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۱    
سازمان جهانی بهداشت در راستای پشتیبانی فنی و عملیاتی خود از جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بحران کووید-19 ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران سن خودروهای مشمول معاینه فنی را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی از محورهای چهار استان کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از برخورد با رانندگانی که در توقفگاه های جانبازان و معلولان پارک می کنند خبر داد و گفت: 100 هزار تومان جریمه و انتقال به پارکینگ در انتظار این رانندگان است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه طرح رتبه بندی باید اجرایی شود و این خود شان و منزلت معلمان را در پی دارد اما باید پیگیری کنیم که معلم از حقوق کامل برخوردار شود تا کیفیت را ارتقا دهد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
همه ساله علفخواران در فصل سرما برای تامین غذای خود به عرض های پایین تر جغرافیایی مهاجرت می کنند. در سال های گذشته اما رد پای انسان سبب شده تا این گونه ها در حاشیه شهرها سرگردان شوند ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
بعد از مکاتبات متعدد درباره تعیین تکلیف داروهای متروکه و قاچاق و عدم ورود وزارت بهداشت، سازمان اموال تملیکی اعلام کرد که با توجه به عدم تائید اصالت داروها تمامی آنها را منهدم خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
شیوع اومیکرون موجب شده برخی از فعالیت های جمعی پاویون کشورها در اکسپو 2021 دبی تعطیل شود این احتمال هست ادامه فعالیت اکسپو متوقف شود با این وجود تا روشن شدن وضعیت فعالیت ها ادامه خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
اردبیل در چهارمین روز از آغاز فصل زمستان شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف استان بود که این بارش ها کماکان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری لایحه بودجه سال آینده را بررسی می کنند و در این جلسات، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 هم مشخص می شوند.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان تاکسیرانی و شرکت ایساکو،تاکسیرانان برای خرید قطعات خودرو و انجام خدمات تعمیرگاهی کارت اعتباری دریافت خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۱    
ارومیه – ایران با 28 رودخانه مرزی به طول بیش از 19 هزار کیلومتر سهم ناچیزی از حقابه آبهای مرزی دارد و در سال های اخیر این حقابه ناچیز توسط کشورهای همسایه نادیده گرفته می شود.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۱    
بر اساس یک مطالعه جدید در انگلیس، عفونت های کووید بین کودکان پنج تا 11 ساله، سه برابر بیشتر از بقیه جمعیت شایع است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۱    
ایسنا/خوزستان
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: چنانچه به هر دلیلی سامانه صدور نسخه دیجیتال دارو با مشکل روبرو شد پزشکان می توانند از نسخه کاغذی استفاده کنند.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
ایران آنلاین-750 هزار واحد نهضت ملی مسکن وارد مراحل اجرا و ساخت شد : معاون مسکن و ساختمان وزیر راه: : معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
ایسنا/لرستان
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
ایران آنلاین-جدال تازه عروس و داماد پس از 10 روز زندگی مشترک به پایان خط رسید : اختصاصی ایران آنلاین ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
آمار بانک مرکزی نشان می دهد که متوسط قیمت فروش سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم از 70 هزار تومان در سال 1381 به 10 میلیون و 500 هزار تومان تا پایان مهرماه سال جاری رسیده که 150 برابر شده است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
ایران آنلاین-گام دولت برای افزایش دسترسی پایدار مردم به دارو : : این روزها زمزمه هایی درباره سرنوشت ارز دارو در بودجه سال 1401 بحث های زیادی را در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها ایجاد کرده است ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش از دریافت مجوز اولیه برای استخدام بیش از 34 هزار نیرو خبر داد و گفت: مجوز اولیه را گرفته ایم تا در مناطق مرزی ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۱    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: با توجه به این که امیکرون در کشور ما هفته گذشته شناسایی شده است و با توجه به زمان تکثیرش که حدود یک ونیم تا 3 روز است ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۱    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا از کلاهبرداری با ترفند مسدودی کیف پول الکترونیکی خبر داد و گفت: صرافی ها به هیچ عنوان اطلاعات کیف پول الکترونیکی را نیاز ندارند.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۱    
نماینده سازمان معلمان و دبیر کارگروه صنفی معلمان ایران نکاتی پیرامون طرح مصوب رتبه بندی معلمان بیان کرد و گفت ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۱    
رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بازار داخلی خودرو باید از وضعیت عرضه قطره چکانی نجات پیدا کند و واردات خودرو باید محدود و کنترل شده باشد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۱    
در شرایطی که متقاضیان وام ازدواج باید برای دریافت این وام مدت ها برای ثبت نام در سامانه مربوطه معطل باشند تا بتوانند اطلاعات هویتی خود را ثبت و بانک عامل را انتخاب کنند ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
ایران آنلاین-چگونه تاب آوری خود را تقویت کنیم؟ : اختصاصی ایران آنلاین/ : رنج هایی که تو را می شکنند، تراشی است که به الماس وجودت می دهند ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
ایران آنلاین-در کوچه ما عروسی نمی شود : اوضاع نابسامان تالارهای پذیرایی در دوران کرونا : کم کم سر و کله میهمان های جشن پیدا می شود ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
اهواز - رئیس پلیس راه خوزستان از کشته شدن 10 نفر در تصادف زنجیره ای 5 دستگاه خودرو در محور اهواز-خرمشهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
30 دی ماه سال 1395 بود که آتش به جان دومین ساختمان بلند تجاری پایتخت افتاد، بیش از 600 واحد صنفی پوشاک سوخت ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
بیرجند- مسئول حوزه پژوهش اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: تا کنون 89 پرونده استان در فهرست میراث ناملموس (میراث معنوی) کشور ثبت شده است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
سفر وزیر امور خارجه کشورمان به اسلام آباد برای شرکت در هفدهمین اجلاس فوق العاده وزرای امور خارجه عضو سازمان همکاری های اسلامی دارای حواشی جذاب و خواندنی است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی کوه ها و ارتفاعات کشور گفت ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱    
رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز شنبه چهارم دی ماه را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱    
عضو کمیته ملی واکسن کووید19 با تشریح لزوم ساخت انواع مختلف پلتفرم های واکسن کرونا در ایران، گفت: تصور باطلی است که فکر کنیم کرونا تمام می شود و سال بعد واکسن لازم نداریم ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱    
اهواز - مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از یک حادثه دلخراش بر اثر تصادف زنجیره ای در جاده اهواز به خرمشهر خبر داد و گفت: تا این لحظه 9 جسد به سردخانه انتقال یافته است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱    
بر اثر آتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس بنز ایران پیما در حاشیه آزادراه تهران - پردیس، راننده اتوبوس جان باخت.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱    
ایران آنلاین-کاهش 8/5 درصدی تورم در پاییز : گزارش ایران از تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده در آذرماه : در حالی که گرمای تورم نقطه ای (نسبت به ماه مشابه سال قبل) در بهمن سال گذشته به بیش از 53 درصد رسیده ...
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۱    
کیفیت هوای تهران هم اکنون در شرایط پاک قرار دارد و این در حالی است که طی 24 ساعت گذشته این شاخص در محدوده قابل قبول قرار داشته است.
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۱    
عکس های منتخب آذر ماه را در
ایران خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۱    
پژوهشگران با انجام یک مطالعه تاثیر کمبود ویتامین D را بر شدت بیماری کووید-19 و مرگ ومیر ناشی از آن بررسی کردند ...