شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایراسین 20 شهریور 1400 - irasin.ir

پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1396 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1397 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1398 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ایراسین 31 فروردین 1400 پایگاه خبری ایراسین 1 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 خرداد 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 تیر 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 مرداد 1400 پایگاه خبری ایراسین 30 مهر 1400 پایگاه خبری ایراسین 18 آبان 1400 پایگاه خبری ایراسین 25 بهمن 1400 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 1 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 2 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 3 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 4 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 5 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 6 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 7 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 8 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 9 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 10 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 11 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 12 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 13 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 14 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 15 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 16 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 17 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 18 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 19 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 20 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 21 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 22 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 23 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 24 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 25 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 26 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 27 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 28 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 29 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 30 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 شهریور 1400 
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۸:۵۸    
امروز بازار سهام، شاهد عرضه اولیه یک شرکت با شیوه ای نوین است. عرضه اولیه این هفته در حالی راهی بازار می شود که بر سر نحوه عرضه آن گمانه زنی های بسیاری وجود داشت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۸    
جمعی از فعالان بازار سرمایه با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری خواستار توقف قیمت گذاری دستوری در اقتصاد ایران شدند و اعلام کردند: آثار ناشی از حذف قیمت گذاری دستوری، بیش از رفع تحریم هاست.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۳    
رئیس انجمن وارد کنندگان برنج گفت: واردات آزاد شود با ایجاد جو روانی مناسب حتی قیمت برنج ایرانی را نیز 7 تا 8 هزار تومان کاهش می دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۳    
در جریان واردات صورت گرفته در سال جاری گوشی تلفن همراه با بیش از 4/ 1 میلیارد دلار همواره در صدر واردات قرار داشته و بعد از آن هریک از کالاهای اساسی قرار دارند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جزئیات اصلاحی ماده 4 طرح ساماندهی بازار خودرو گفت: در صورت تصویب این طرح مدیریت تقاضا و عرضه در بازار انجام و واردات خودرو نیز منطقی شده و فضا برای رقابت در بازار ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه ممکن است در آبان خیز جدید کرونا داشته باشیم، گفت: بر اساس نظر کمیته کارشناسی ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۳    
معاون وزیر جهاد با بیان این که امسال اولین سالی بود که صادرات بذر داشتیم، گفت: صادرات بذر استمرار خواهد داشت و استان اردبیل و خوزستان می توانند در این زمینه پیشرو باشند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۸    
عرضه اولیه شرکت فولاد سیرجان روز چهارشنبه هفته گذشته انجام شد اما فرایند تخصیص سهام به مشارکت کنندگان به امروز موکول شد. بر اساس اطلاعات موجود به هر کد معاملاتی حداکثر 1452 سهم تخصیص یافت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۸    
کریستیانو رونالدو که امروز در بازی منچستریونایتد به احتمال فراوان در ترکیب قرار خواهد گرفت، آماری فوق العاده مقابل نیوکاسل از خود به ثبت رسانده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۳    
سه بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان مورد توجه یک باشگاه اروپایی قرار گرفته اند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۳    
مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای اولین بار بریکت گرم این شرکت را از تاریخ یکشنبه 21 شهریور ماه 1400 در بورس کالای ایران عرضه می کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای آخرین به روزرسانی برنامه بازی روزهای سوم و چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را اعلام کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۸    
اخذ گواهی کشف معدن مس جانجا در استان سیستان و بلوچستان اقدامی در جهت شناسایی و فعالسازی معادن در مناطق کمتر برخوردار در این استان است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۸    
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ایجاد ارزش افزوده 2.3 میلیارد دلاری در زنجیره فولاد خراسان رضوی طی سال 99 خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۸    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید، بیش از 900 هزار دانش آموز آماده آموزش هستند و پاداش معوقه فرهنگیان در انتظار نقدینگی دولت است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۳    
دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در مدارس، نسخه 06: در شرایط فاصله گذاری اجتماعی در سال تحصیلی 1401- 1400 که به صورت مشترک توسط دو وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت تهیه شده است به استان ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۳    
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۸    
جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای 18 عیار و طلای آب شده 17 عیار (مثقال) اعلام شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:بعید است کمیسیون و کلیت مجلس زیر بار بازگشایی مدارس از اول مهر برود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۲۳    
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۸    
چهار بازیکن و یک مربی ایرانی در بین بهترین های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 قرار گرفتند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۳    
شاخص کل بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته جاری با افزایش 4512 واحدی مواجه و سبزپوش شد. شاخص کل فرابورس نیز اگرچه اندک اما با افزایش به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۸    
سایپا چندی پیش خودروی ساندرو پیش فروش کرده و بعد از گذشت مدت طولانی از موعد تحویل این خودرو، می گوید ساندرو ندارد و مردم می توانند به جای ساندرو کوییک تحویل بگیرند. آن هم بعد از این همه انتظار.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۳    
گزارشی از آمار تولید (مقدماتی) کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی در 4 ماهه اول امسال منتشر شد که بر اساس آن و مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد تولید برای شمش آلومینیوم به میزان 30 ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۳    
تولید ورق رنگی در شرکت فولاد مبارکه با اعلام نیاز تولیدکنندگان لوازم خانگی به تأمین این محصول به طورجدی دنبال شد و درنهایت این محصول با کیفیت مطلوبی به بازار عرضه گردید که علاوه بر جلوگیری از خروج ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۲    
ایران خودرو بیست و دومین مرحله فروش فوق العاده خود را از فردا (یکشنبه، 21 شهریورماه) آغاز کرده و تا سه روز ادامه خواهد داد ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان با 20 میلیون مترمکعب کمبود گاز مواجه است که احتمال محدودیت گاز صنایع دور از انتظار نیست.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۱    
شرکت فولاد و آهن بائواستیل چین (بزرگترین فولادساز چین) اعلام کرد که در توافق اولیه با غول نفتی عربستان برای مطالعه ساخت تاسیسات یکپارچه تولیدصفحات فولادی با این کشور امضا کرده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به روند نزولی ابتلا کرونا در اصفهان گفت: بازگشایی مدارس در اصفهان به صورت مجازی است و سفر اربعین از طریق فرودگاه بغداد و نجف به صورت هوایی خواهد بود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران با تاکید بر اینکه حلقه اتصال بین صنایع با نیروگاه های بخش خصوصی مفقود مانده است، گفت: اگر نیمی ازصنایع برق ما که در اختیار بخش خصوصی است، آزادسازی شود ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۶    
کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه در شبانه روز آینده یک الی دو درجه افزایش می یابد، گفت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۱    
پنجاهمین محموله واکسن کرونا بامداد امروز وارد تهران شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۶    
به دنبال تماس تلفنی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با همتای خود در کره شمالی و همچنین کاهش عرضه نفت به دنبال طوفان آیدا ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۶    
هنگ کنگ از سیاست محدودیت شدید بازدارنده کرونایی فاصله می گیرد و به شهروندانش در 5 کشور جهان اجازه ورود به این کشور را می دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۶    
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های گسترده معدنی این استان، بر ضرورت فعال سازی بازارچه های مرزی تأکید کرد و افزود ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۶    
معاونت طرح و برنامه وزارت در گزارشی حجم سرمایه گذاری خارجی بخش صنعت، معدن و تجارت در پنج ماه نخست امسال را 388 میلیون دلار معادل 80 درصد میزان سرمایه گذاری خارجی در کشور اعلام کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله جوشقان قالی و میمه به بزرگی 4.3 ریشتر توسط ساکنین مناطق به صورت لرزه در ساختمان احساس شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۰:۱۱    
جدیدترین یافته های اهدا واکسن در جهان نشان می دهد توزیع این واکسن در جهان ناعادلانه است و اقتصاد جهان را تا 2025 تحت تاثیر قرار می دهد.