سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۵۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایراسین 18 فروردین 1401 - irasin.ir

پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1396 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1397 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1398 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 خرداد 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 تیر 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 مرداد 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 شهریور 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 مهر 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 آبان 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 آذر 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 دی 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 بهمن 1401 پایگاه خبری ایراسین 1 اسفند 1401 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 2 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 3 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 4 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 5 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 6 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 7 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 8 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 9 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 10 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 11 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 12 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 13 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 14 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 15 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 16 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 17 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 18 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 20 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 21 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 22 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 23 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 24 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 25 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 26 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 27 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 28 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 29 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 فروردین 1401 
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: عملکرد هفت ماهه نشان می دهد با اراده های تحول گرا می توان صادرات نفت خام و میعانات را به 2.3 برابر سال 1399 رسانید
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۰    
به منظورهم افزایی بیشتر و پیگیری طرح های توسعه صنعت مس، مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه استاندار کرمان با مدیرعامل شرکت مس دیدار و گفت وگو کردند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۷    
وزیر صمت بابیان این که برنامه وزارت صمت در حوزه دانش بنیان در حال نهایی شدن است،گفت: این برنامه هفته آینده اعلام می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی البرز با کمبود مواد اولیه به ویژه در حوزه مواد پتروشیمی مواجه هستند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۲    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر دستاوردهای کنترل کرونا در کشور تاکنون، به موفقیت هایی که در زمینه واکسیناسیون این بیماری رخ داده است اشاره کرد و گفت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۰۰:۵۷    
تیم فوتبال سپاهان ایران در آمار بازی برتری مطلق نسبت به حریف خود ثبت کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۲    
تیم فوتبال سپاهان ایران در حالی به برتری برابر پاختاکور دست یافت که پرچم های زرد این تیم و پرچم سه رنگ ایران در ورزشگاه ملک عبدالله به چشم می خورد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۳:۴۲    
تیم های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی قاطع سه بر یک نماینده ایران به پایان رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۷    
تیم های فولاد خوزستان و الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۲    
تیم های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی قاطع سه بر یک نماینده ایران به پایان رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۷    
مدیرروابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خبر از پخش بازی این تیم برابر پاختاکور از شبکه پنج سیما داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۲    
ترکیب تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان برای تقابل با سپاهان ایران مشخص شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۷    
ترکیب تیم فولاد خوزستان، نماینده ایران در بازی های آسیایی و الغرافه قطر اعلام شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۲    
ترکیب تیم فوتبال سپاهان ایران برابر پاختاکور ازبکستان اعلام شد
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۷    
رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در خصوص پخش تلویزیونی بازی سپاهان و پاختاکور توضیحاتی را ارائه کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره عدم پخش بازی سپاهان از شبکه سوم سیما توضیحاتی ارائه داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۷    
آرای انضباطی مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال تهران اعلام شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۲    
داوران دیدار سپاهان و پاختاکور ازبکستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع تبعیض صدا و سیما در نگاه به تیم های فوتبال و توجه بیشتر به تیم های غیر پایتخت نشین شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۷    
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای از رئیس رسانه ملی درخواست کرد که بازی های دو نماینده فوتبال ایران در جام باشگاه های آسیا از شبکه سوم پخش شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۲    
در حالی که تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران و سفیر این کشور در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، صدا و سیمای ملی ایران بازی این تیم را از شبکه ملی پخش نمی کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۲    
دادگاه CAS مجدداً صدور رأی پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران را به تعویق انداخت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۷    
با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی نبوی به سمت رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) منصوب گردید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۲    
داده های معاملاتی چین نشان می دهد معاملات آتی سنگ آهن معیار در این کشور با رشد 4 درصدی در معاملات در آخرین جلسه به دنبال بهبود تقاضای فولادسازان، به بالاترین سطح خود از 8 ماه گذشته رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
در پی جنگ روسیه و اوکراین و محدودیت دسترسی به ناوگان و بیمه موجب افزایش شدید نرخ حمل و نقل از روسیه شده است و بر صادرات دریایی فولاد و غلات راین کشور تأثیر زیادی گذاشته است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
باشگاه سپاهان در پی عدم پخش تلویزیونی مسابقه آسیایی این تیم، اعتراض رسمی خود به صداوسیما را اعلام کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۷    
در حالی که برداران عالمیان در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز سقوط کردند، امیر حسین هدایی توانست جایگاه خود را بهبود ببخشد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۷    
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از مجتمع صنعتی چادرملو در اردکان یزد گفت: در شرایط فعلی بازار داخلی و جهانی موضوع اکتشاف و استخراج سنگ آهن کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است و باید ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
رئیس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از مجتمع چادرملو با تاکید بر اهمیت راهبردی مواد اولیه و زیرساخت در تحقق توسعه گفت: تامین گاز و برق به صورت پایدار، از الزامات تولید به شمار می رود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۲    
WorldSteel با اعلام رشد 0.7%+ تقاضای جهانی فولاد در سال 2022، میزان تقاضای فولاد در منطقه خاورمیانه در سال جاری میلادی را 50.2 میلیون تن برآورد کرده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۲    
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از موافقت خود با تغییرات در لیگ قهرمانان آسیا گفت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
معاون سیاست گذاری وزارت اقتصاد گفت: تکلیف بر زمین مانده بالغ بر 13 سال دولت ها یعنی تسهیل مجوزها در دولت سیزدهم در کمتر از پنج ،شش ماه به انجام رسید و همت بسیار خوبی در همه دستگاه ها شاهد بودیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۷    
در جریان بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان، تیم شگفتی ساز نظم آوران به مصاف ذوب آهن می رود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۲    
وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت روز جهانی بهداشت، توجه به سبک زندگی سالم و مشارکت مردم، افزایش خودمراقبتی، توجه به اقتصاد سلامت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از روز شنبه، سامانه بارشی جدید به کشور وارد می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۷    
در پاسخ به ابهامات احتمالی در خصوص همزمانی شیوع کووید-19 با ایام روزه داری باید گفت، براساس گزارش اخیر سازمان جهانی بهداشت هیچ مطالعه ای مبنی بر افزایش خطر ابتلا به بیماری کووید19 در دوران روزه داری ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۲    
تیم فوتبال سپاهان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور می رود، تیمی که از برکت حضور مهاجمی کامل به نام چران در خط حمله خود بهره می برد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور بر ضرورت کاهش سهم پرداختی بیمار از هزینه های درمان تاکید کرد و گفت: باید با تقویت پوشش های بیمه ای کاری کنیم که اگر فردی در خانواده ای بیمار شد ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
با توجه به قانون بودجه 1401 بحث اجرای تغییرات سامانه ای در خصوص اعمال نرخ ای تی اس به جای نرخ ارز 4200 تومانی به عنوان نرخ محاسباتی ارز در گمرک در دستور کار قرار گرفته است ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام دلایل غیبت 16 درصدی دانش آموزان در کلاس های درس در دو روز ابتدایی بازگشایی مدارس، از تخلف 185 مدرسه در 24 استان کشور به علت سرباز زدن از آموزش حضوری خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۲    
در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید با پیروزی برابر چلسی با دست پر به خانه بازگشت و بایرن در برابر ویارئال متوقف شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۲    
تیم فوتبال سپاهان ایران در اولین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های آسیا 2022 به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.