سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایراسین 28 فروردین 1401 - irasin.ir

پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1396 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1397 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1398 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 خرداد 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 تیر 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 مرداد 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 شهریور 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 مهر 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 آبان 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 آذر 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 دی 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 بهمن 1401 پایگاه خبری ایراسین 1 اسفند 1401 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 2 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 3 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 4 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 5 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 6 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 7 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 8 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 9 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 10 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 11 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 12 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 13 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 14 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 15 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 16 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 17 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 18 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 20 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 21 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 22 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 23 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 24 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 25 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 26 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 27 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 28 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 29 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 30 فروردین 1401 پایگاه خبری ایراسین 31 فروردین 1401 
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
دبیر انجمن زغال سنگ ایران گفت: اولویت در بخش زغال سنگ سرمایه گذاری برای جانشینی واردات است باید ابتدا سرمایه گذاری کرده تا هزینه واردات بالایی را پرداخت نکنیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۵    
نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: بر اساس قانون باید سه ماه از وضع عوارض صادراتی تا زمان اجرای آن فاصله باشد اما ما شاهد بودیم که به صورت یک شبه و به فاصله بسیار کوتاهی از زمان ابلاغ این ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۵    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: تعدادی از نمایندگان خواستار ورود رئیس جمهور به موضوع وضع عوارض به محصولات صادرات محور شدند تا جلوی ابلاغ یا اجرای این بخشنامه گرفته شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۹    
بازیکن تیم فولاد اعتقاد دارد که بازی این تیم با آهال می تواند کلید صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: با آغاز دور برگشت مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم ها شناخت خوبی از یکدیگر به دست آوردند و در برابر آهال با تغییر تاکتیک و تغییر سیستم بازی را آغاز خواهیم کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۴    
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: طی چهارده روز مهمانان ضیافت الهی طی هجده آیین گلریزان حضوری و تلویزیونی زمینه آزادی 96 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات جرایم غیرعمد را ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۹    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان ایران تاکید کرد که این تیم با ذهنیت صعود به مسابقات آسیایی آمده و تا آخرین لحظه تلاش خواهد کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: امیدوارم بازیکنان در طی بازی با التعاون احساساتی نشوند و با همان سبک همیشگی و بانظم باشند تا به نتیجه دلخواه برسیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۴    
ایراسین آثار وضع عوارض صادراتی پلکانی بر زنجیره فولاد را در یک پرونده اختصاصی بررسی می کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۴    
مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: با تدابیر انجام شده توانستیم رکورد تولید کلاف گرم را در اولین روزهای قرن جدید شاهد باشیم و با این رکورد روزانه خواهیم توانست به ظرفیت اسمی مجتمع برسیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۹    
هرچند تصمیمات حاکمیتی برای تولیدکنندگان به سرعت گرفته شده یا ابلاغ می شوند و نیت های خوبی مانند دفع تنش بازار جهانی از بازار داخلی در پس آن است ولی نبود هماهنگی میان حاکمیت و تولیدکنندگان منجر به ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
فولادمردان مجتمع فولاد سبا در نخستین ماه از بهار طبیعت موفق شدند رکورد روزانه 5 هزار و 175 تنی تولید کلاف گرم را در این مجتمع به ثبت برسانند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
تصمیم ستاد تنظیم بازار مبنی بر وضع عوارض صادراتی پلکانی بر محصولاتی چون محصولات زنجیره فولاد در شرایطی ابلاغ شده که یک فرصت طلایی برای بازگشت ایران به بازار جهانی فراهم آمده است ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۴    
سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: اگر می خواهیم کار بزرگی انجام بدهیم و باز هم چهار سال به حسرت عدم صعود به المپیک اضافه نشود، باید همکاری و تعامل کنیم ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۹    
یک سایت سنگالی مدعی شد تیم ملی ایران خواهان بازی دوستانه با سنگال برای آماده سازی جام جهانی 2022 قطر است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۹    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت از افزایش سهم جیب مردم در پرداخت این هزینه ها طی سال های اخیر ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه متناسب با رشد تورم ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۴    
مدیر ستاد مقابله با گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در مجموع 8 کانون گرد و غبار در خاورمیانه شناسایی کردیم که با وزش باد به سمت کشور ما هدایت می شوند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۴    
شرکت آلومراد در اطلاعیه ای اعلام کرد که وضع عوارض صادراتی پلکانی باعث کاهش 459 میلیارد و 112 میلیون ریالی این شرکت خواهد شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۹    
رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در برنامه میز اقتصاد شبکه یک گفت: مصوبه اعمال عوارض صادراتی پلکانی دارای ایرادات اساسی است و باعث قفل صادرات و تحمیل زیان سنگین بر محصولات زنجیره فولاد می گردد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۹    
مسوولان فدراسیون فوتبال مصر مدعی شدند به اسناد جدیدی دست پیدا کردند که حکایت از یک طرح ساماندهی در ورزشگاه سنگال علیه شاگردان کی روش داشت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
رییس فدراسیون والیبال در حکمی محسن ترابی را به عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۴    
شرکت سنگ آهن گهر زمین در اطلاعیه ای اعلام کرد که وضع عوارض صادراتی پلکانی باعث از دست رفتن بیش از 10 هزار میلیارد ریال از سود سهامداران این شرکت خواهد شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۴    
تیم پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود درحالی با نتیجه هفت بر صفر مقابل پورتیموننزه پیروز شد که پیام نیازمند در دروازه حریف حضور داشت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۴    
شرکت غلتک سازان سپاهان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد با وضع عوارض صادراتی پلکانی برای شمش فولادی، صادرات این محصول در آینده نزدیک توجیهی نخواهد داشت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۹    
مدیر تیم ملی گفت: برزیل و آرژانتین قرار است در قطر به مصاف هم بروند که اگر این اتفاق رخ بدهد دوستان تلاش می کنند که یک بازی با یکی از این دو تیم انجام دهیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۹    
مدیر فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در گفت وگوی ویژه خبری سیمای استان اصفهان با اشاره به بهره گیری هوشمندانه فولاد مبارکه از فرصت طلایی تولید گفت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۹    
در صد ثانیه با فولاد از مهمترین اخبار صنعت فولاد در هفته ای که گذشت باخبر شوید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۴    
شرکت گروه کارخانه های تولیدی نورد آلومینیوم طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وضع عوارض صادراتی پلکانی با توجه به پیش بینی صادرات 550 میلیارد و 600 میلیون ریال در سال 1401 و همچنین نرخ 8 درصدی عوارض ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۴    
رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: با حرکت جهادی پارک ها و تعامل و کمک همه جانبه سازمان هایی که در این زمینه نقش دارند، شعار امسال با عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین محقق می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تصویب مقررات صندوق های سرمایه گذاری مختص اوراق دولتی خبر داد و گفت: هجدهم بهمن 1400 این مصوبه به فعالان بازار سرمایه اطلاع رسانی شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۹    
سرانجام و پس از گذر از روزهای پر فراز و نشیب، از فردا 29 فروردین دامنه نوسان با افزایشی یک درصدی، مثبت و منفی 6 خواهد شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان، بسترساز و حرکت دهنده بخش معدن و صنایع معدنی به سمت اقتصاد دانش بنیان است و در این مسیر 5 راهبرد طراحی کرده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۹    
قطار فولاد مبارکه توانسته با عبور از مسیرهای پر فراز و نشیب اعمال تحریم ها و محدودیت های مختلف، راه خود را پرشتاب تر و سریع تر از همیشه در مسیر اراده و تولید تداوم بخشد و در سال مزیّن به نام "تولید ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۹    
صفحه نخست روزنامه های اقتصادی یکشنبه 28 فروردین 1401را بخوانید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۹    
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در اطلاعیه ای اعلام کرد وضع عوارض صادراتی پلکانی، کاهش قابل توجه سودآوری این شرکت را به دنبال خواهد داشت.