پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۱۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 21 اسفند 1393 - irinn.ir

شبکه خبر 30 دی 1393 شبکه خبر 30 بهمن 1393 شبکه خبر 1 اسفند 1393 شبکه خبر 2 اسفند 1393 شبکه خبر 3 اسفند 1393 شبکه خبر 4 اسفند 1393 شبکه خبر 5 اسفند 1393 شبکه خبر 6 اسفند 1393 شبکه خبر 7 اسفند 1393 شبکه خبر 10 اسفند 1393 شبکه خبر 11 اسفند 1393 شبکه خبر 12 اسفند 1393 شبکه خبر 13 اسفند 1393 شبکه خبر 14 اسفند 1393 شبکه خبر 15 اسفند 1393 شبکه خبر 16 اسفند 1393 شبکه خبر 17 اسفند 1393 شبکه خبر 18 اسفند 1393 شبکه خبر 19 اسفند 1393 شبکه خبر 20 اسفند 1393 شبکه خبر 21 اسفند 1393 شبکه خبر 22 اسفند 1393 شبکه خبر 23 اسفند 1393 شبکه خبر 24 اسفند 1393 شبکه خبر 25 اسفند 1393 شبکه خبر 26 اسفند 1393 شبکه خبر 27 اسفند 1393 شبکه خبر 28 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1393 
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۵    
تروریست های داعش در ادامه اقدامات جنایتکارانه خود، یک زن را در مقابل منزلش در محله الغزلانی به دلیل مخالفت با پرداخت باج (اموال صندوق داعش) آتش زد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۴    
اخبار و گزارش های ویژه از ایران و جهان در خبر 20 شبکه خبر ، پنجشنبه بیست و یکم 1393.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۲    
گزارش تصویری : نیروهای انصارالله یمن رزمایش بزرگی را در استان صعده در شمال این کشور برگزار کردند. نیروهای انصارالله در این رزمایش توانایی های نظامی خود را با استفاده از انواع خودروهای نظامی و سلاح ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۹    
هیچ یک از اخبار منتشرشده در سایت ها و خبرگزاری ها مبنی بر کشته شدن چندین نفر در این ماجرا صحیح نیست و چون ما در صحنه حضور داشتیم و تا مختصات 25 کیلومتری را بررسی کردیم اما علائمی دریافت نشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۹    
با آغاز مرحله دوم عملیات آزاد سازی تکریت خبرها از تشدید درگیری ها بین ارتش و نیروهای مردمی عراق و تروریست ها حکایت دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
مشروح اخبار ایران و جهان در خبر 19 شبکه خبر در پنجشنبه بیست و یکم اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
هر پنجشنبه شب بخش طنز آمیز و انتقادی حساس نشو، از خبر 20 شبکه خبر پخش می شود. این بخش، شامل موضوعاتی درباره انتخابات، دیپلماسی، فرهنگ، دانشگاهها، اقتصاد، تحولات جهانی و رخدادهای ورزشی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
وزیر جهاد کشاورزی در مراسم رونمایی از نخستین تراکتور ملی از اختصاص 10 هزار میلیارد ریال بودجه برای خطوط اعتباری این وزارتخانه در سال آینده خبر داد .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۶    
فرانک والتر اشتاینمایر در یک اندیشکده آمریکایی به مسائلی چون بحران اوکراین و مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 اشاره و نظراتش را در این موضوعات بیان کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۱    
دختر 18 ساله ای که اسم او نمی تواند فاش شود، در حالی که در ایستگاه منتظر اتوبوس بود ، توسط یک مرد شرور دزدیده و به یک محوطه خلوت برده شد و چنان مورد حمله وحشیانه و خشونت آمیز قرار گرفت که بمیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۶    
برای انجام این تحقیق وضعیت سلامتی بیش از 8 هزار مرد 37 تا 45 ساله در یک دوره 15 ساله بررسی شد. تا پایان دوره این مطالعه، محققان عادات غذایی مردانی را که سرطان پروستات داشتند مورد بررسی قرار دادند
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۳    
شیخ تمیم امیر قطر و اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار دو ساعته ای را بدور از رسانه ها برگزار کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۵    
گزارش تصویری : تیم فوتبال استقلال تهران عصر پنجشنبه در هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر نفت تهران شکست خورد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۲    
بر اساس گزارش دفتر بازرسی از نیروی شهربانی پادشاهی انگلیس، در سال های 2009 تا 2014 موارد گزارش شده از تجاوز جنسی به کودکان در این کشور 37 درصد افزایش داشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۳    
هیچ یک از اخبار منتشرشده در سایت ها و خبرگزاری ها مبنی بر کشته شدن چندین نفر در این ماجرا صحیح نیست و چون ما در صحنه حضور داشتیم و تا مختصات 25 کیلومتری را بررسی کردیم اما علائمی دریافت نشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۴    
هیات علمای مسلمان عراق از مرگ دبیر کل خود که به حمایت از گروه های مسلح و تروریستی معروف بود، خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۴    
کشته شدن ابواسامه النعیمی دراین عملیات مورد توجه رسانه های ارتباط جمعی رژیم صهیونیستی قرارگرفت، شخصی که رسانه ها از وی به عنوان مزدور شماره یک رژیم صهیونیستی درجبهه جنوبی سوریه یاد می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
لیگ برترفوتبال: هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ، با توقف پرسپولیس و شکست فولاد، راه آهن، استقلال آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۵    
تروریست نوجوانی که با نام "داعشی سفید پوست" شناخته می شد، در عراق از پا درآمد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۱    
نشست شورای همکاری خلیج فارس درباره یمن که امروز در ریاض برگزار شد، بر عدم به رسمیت شناختن بیانیه قانون اساسی انقلابیون یمن تاکید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۸    
همزمان با زمزمه های دولت های عربی برای ایجاد نیروی دفاعی مشترک، اکنون عربستان قصد دارد اختلافات با ترکیه را کاهش و همکاری نظامی خود با آنکارا را افزایش بدهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۱    
سایپا 111 اس ایکس ،20 میلیون و700هزار تومان، سمندال ایکس بنزینی،29 میلیون و 800 هزارتومان، پژو پارس جدید،37 میلیون تومان،پنجشنبه 21 اسفندماه دربازارتهران خرید و فروش شد. ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۸    
شکست های نتانیاهو محدود به کنگره آمریکا نبوده و در داخل سرزمین های اشغالی نیز وی با اعتراض گسترده صهیونیست ها مواجه است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۵    
گزارش تصویری: نیروهای امنیتی و مردمی با کمک نیروهای عشایر و بومی ضمن پیشروی در شهر تکریت پرچم عراق را بر فراز ساختمان بیمارستان این شهر به اهتزاز در آوردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۳    
گزارش تصویری: آیت الله یزدی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان این مجلس، با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۳    
گزارش تصویری: آب گرفتگی و سیلاب در خیابان های شهر بندرعباس زمینه ساز کندی حرکت خودرو و رفت آمد مردم شد. سیلاب یک دستگاه خودرو پراید را واژگون کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۰    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ورزشی ایران و دیگر مناطق جهان در مجله خبری ساعت 14:30 روز پنجشنبه 21 اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۰    
گزارش تصویری: محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما، با حضور در کاخ سعدآباد، از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی بازدید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۰    
گزارش تصویری: خرید گل و گیاه در آستانه نوروز در بازار گل و گیاه محلاتی تهران رونق گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۱    
لیگ برتر فوتبال در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران تیم پرسپولیس میهمان نفت مسجدسلیمانبود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی پایان یافت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
اذعان فرماندهان نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی فرماندهان نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در شهر تل آویو گفتند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، در رویارویی با حماس و ایران ناکام مانده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
نوبت عکس نگاهی به برخی عکس های خبری روز از گوشه و کنار ایران و جهان در روز پنج شنبه ، 21 اسفند ماه 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
وکیل مهدی هاشمی شایعه بازداشت او را تکذیب کرد و گفت: پخش این شایعات با هدف اعمال فشار به قوه قضائیه است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ایران و دیگر مناطق جهان در بخش خبر مشروح 13 در روز پنجشنبه 21 اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
انتخابات شورایاری محلات شهر تهران فردا با حضور حدود 14 هزار داوطلب برگزار می شود تا مسئولیت اداره محله خود را برعهده بگیرند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۲    
از وقتی بلوثوت و نرم افزارهای ارتباط موبایلی مثل وایبر و واتس آپ مدشد، گاهی خنده های افراد، خنده را روی لب های خیلی ها خشکانده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
دو فروند شناور تجسس و نجات دریایی ساعاتی پیش در جزیره کیش به آب انداخته شد. مدیر عامل سازمان بنادر و کشتیرانی گفت: این شناورها در مدت 18 ماه و به دست متخصصان ایرانی ساخته شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۳    
وزارت کشور ضمن ابراز تاسف عمیق از حادثه شیراز، اجرای قانون و برخورد با تمامی کسانی را که بر خلاف قوانین و مقررات جاری کشور عمل نموده اند، قاطعانه پیگیری و تاکید کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۳    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت: روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال با اشاره به تلاش های مخفیانه عربستان در زمینه امضای توافق همکاری هسته ای با کره جنوبی نوشت این گونه اقدامات ریاض مذاکرات ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۰    
دیگر رسانه ها نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در 21 اسفند 1393/آسمان خراشی با پوششی شبیه مو/اسم برنامه 90 تغییر کرد/ برپایی غرفه توزیع نامه رهبری در کلن آلمان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ساعات وقوع بیشترین سرعت غیرمجاز در پایتخت را اعلام کرده و از آغاز طرح ترافیکی پلیس برای پنجشنبه و جمعه آخر سال از فردا خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۲    
آخرین تحولات یمن؛ منابع محلی از تصمیم انصارالله یمن برای انجام رزمایش، امروز در نزدیکی مرزهای سعودی خبر می دهند؛ اما هنوز انصارالله این خبر را تایید نکرده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۸    
رهبر معظم انقلاب، خبیث ترین و جرارترین تروریست ها یعنی داعش را ایجاد کردند و همچنان آنها را حمایت می کنند، آن گاه ایران را متهم می کنند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۳    
امسال هنرمندان بسیاری بودند که خداحافظی کردند و رفتند... آئین بزرگداشت هنرمندان درگذشته سال 1393 با عنوان ماییم و آب دیده ... در تهران برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۳    
خیار از خانواده کدو و خربزه و از جمله خوراکی های سرشار از ریزمغذی های سودمند برای بدن است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
در پی اضمحلال داعش؛ یک افسر ارتش عراق فاش کرد، جنگنده های آمریکایی یکی از مقرهای ارتش در غرب عراق را که نیروهای آن مشغول مبارزه با داعش اند، هدف گرفتند و 45 افسر را کشته و دهها تن را زخمی کردند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
این جواهر که به انسان های ناندرتال تعلق دارد، قدمتی 130 هزار ساله دارد. زنان آن زمان با این جواهر خود را زینت می دادند و مردان هم هزینه چندانی بابتش نمی پرداختند(!) ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
عمو پورنگ با تدارک برنامه های جدید و جذاب سال آینده به شبکه دو می آید، در صورتی که دکور برنامه به نوروز برسد، این برنامه در روزهای تعطیلات سال نو پخش خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
میانگین آب رودخانه های استان فارس 15 تا 97 درصد کاهش یافته است که این موضوع سبب کاهش آب ذخیره پشت سد ها شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
طی مراسمی از نخستین خودروی فرمول یک ایرانی در مشهد رونمایی شد. طراحی و ساخت خودروی فرمول یک کاسپین توسط یک تیم دانشجویی نه نفره از دانشگاه فردوسی طی یک سال گذشته انجام شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۵    
سارقان اینترنتی که اطلاعات حساب بانکی 180 اصفهانی را با روش فیشینگ هک کردند، دستگیر شدند. فیشینگ گونه ای از شیوه مهندسی اجتماعی با هدف به اشتباه انداختن کاربران به منظور بدست آوردن اطلاعات شخصی و ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
یکی از عناصر کشتار پایگاه هوایی اسپایکر عراق هنگام فرار از تکریت دستگیر شد. نیروهای امنیتی این جنایتکار را که با آرایش غلیظ قصد فرار از تکریت را داشت دستگیر کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
کلیه های سالم برای همه نهم مارس 2006 برای نخستین بار در جهان یک روز به نام روز جهانی کلیه نامیده شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۵    
عناصر تکفیری داعش به علت شکست های پی در پی در مناطق مختلف عراق و برای جلو گیری از فروپاشی نیروهایشان مبادرت به استفاده از گاز سمی کلر کرده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق اعلام کرد این نیرو از آغاز عملیات صلاح الدین تاکنون هزار و سیصد سورتی پرواز در این استان انجام داده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۳    
مهمترین خبرهای ورزشی ایران و سایر نقاط جهان در مجله خبری ساعت 9:30 شبکه خبر در تاریخ 21 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۴    
شماری از لندن نشین ها از کشف جسد در ساحل رودخانه تیمز خبر دادند، اما ماجرا به اینجا ختم نشد و اهالی شهر همگی نگران شدند. بررسی های پلیس واقعیت را مشخص کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۸    
مسوول گروه اپتیک تیم علمی تلسکوپ ملی ایران گفت: آینه اولیه یا اصلی مورد نیاز تلسکوپ ملی با همکاری یک شرکت خارجی و نظارت و آزمون تیم اپتیک رصدخانه ملی آماده شده و هم اکنون منتظر نصب بر روی مکان طراحی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
مشروح اخبار روز ایران و جهان در خبر 9 شبکه خبر در تاریخ 21 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۹    
با اعتراف کمیته ویژه تحقیق درباره مرگ یک نوجوان سیاهپوست غیرمسلح به دست پلیس شهر فرگوسن، رئیس پلیس شهر این شهر به نژادپرستی متهم شد و از سمت خود استعفا کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۳    
یک فضانورد آمریکایی و دو فضانورد روسی ایستگاه فضایی بین المللی پنجشنبه پس از اقامتی شش ماهه در فضا با یک کپسول سایوز به زمین بازگشتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۵    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد از تحریم های جدید علیه روسیه و مقام های جدایی طلبان مناطق شرق اوکراین آن را اقدام تحریک آمیز خواند .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۵    
یک متخصص مغز و اعصاب، علت مهم سوزش کف پا را آسیب اعصاب آن بیان کرد و گفت: ممکن است بیماری های فراوانی عامل سوزش کف پا باشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۹    
آخرین تحولات عراق در دهمین روز از عملیات رسول اکرم(ص) برای پاکسازی تروریست ها از استان صلاح الدین عراق، خبرها از آزادسازی بیشتر مناطق شهر تکریت حکایت دارد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۸    
دل دریاچه گرفت، چهره اش در هم شد! تازه ترین تصویرهای ماهواره ای نشان می دهد در یکی از دریاچه ها بر اثر فعالیت های زیرسطحی آتشفشانی، جزیره ای نو شکل گرفته و از آب سر درآورده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
فرودگاه بین المللی بندرعباس که در محاصره آب قرار گرفته، امروز هم تعطیل است. از اواخر وقت جمعه سامانه بارشی در جنوب شرق کشور ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۵    
دستاوردهای لاریجانی ازسفر منطقه ای رئیس مجلس شورای اسلامی سفر منطقه ای خودبه کویت و قطر را مثبت ارزیابی کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به کنگره، قانون وضعیت اضطراری ایران را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد. وی در این نامه نوشته روابط با ایران هنوز به حالت عادی بازنگشته ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۴    
سوئد در اعتراض به وضع بد حقوق بشر در عربستان سعودی همکاری نظامی خود را با این کشور قطع کرد. این تصمیم سوئد پس از یک اختلاف دیپلماتیک در روابط ریاض و استکهلم رخ داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۲    
یک عضو سرشناس مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه هشدار داد در صورتی که سربازان عراقی مرتکب نقض حقوق بشر در جنگ با داعش شوند، ممکن است آمریکا کمک های نظامی خود به عراق را متوقف کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۹    
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، بیش از 160 هزار نفر روز چهارشنبه با امضای طوماری در پایگاه اینترنتی کاخ سفید، 47 سناتور جمهوری خواه را که به مقامات ایران درباره مذاکرات هسته ای نامه نوشته اند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۹    
در آخرین معاملات امروز بازار سکه و طلای تهران ؛ هر قطعه سکه تمام، 9 میلیون 350 هزار ریال ، هر قطعه سکه یک گرمی، 1 میلیون و 800 هزار ریال و هر گرم طلای 18 عیار 953 هزار و 410 ریال قیمت گذاری شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۶:۰۲    
نگاهی به مطالب روزنامه های ورزشی صبح پنجشنبه 21 اسفندماه 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۱:۲۵    
نگاهی به مطالب روزنامه های صبح ایران در پنجشنبه 1393/12/21
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۰    
جان کری: جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که کنگره این کشور نمی توانند، توافق هسته ای بین واشنگتن و تهران را با تهدید سناتورهای جمهوریخواه تغییر دهند.