پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۵۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 28 اسفند 1393 - irinn.ir

شبکه خبر 30 دی 1393 شبکه خبر 30 بهمن 1393 شبکه خبر 1 اسفند 1393 شبکه خبر 2 اسفند 1393 شبکه خبر 3 اسفند 1393 شبکه خبر 4 اسفند 1393 شبکه خبر 5 اسفند 1393 شبکه خبر 6 اسفند 1393 شبکه خبر 7 اسفند 1393 شبکه خبر 10 اسفند 1393 شبکه خبر 11 اسفند 1393 شبکه خبر 12 اسفند 1393 شبکه خبر 13 اسفند 1393 شبکه خبر 14 اسفند 1393 شبکه خبر 15 اسفند 1393 شبکه خبر 16 اسفند 1393 شبکه خبر 17 اسفند 1393 شبکه خبر 18 اسفند 1393 شبکه خبر 19 اسفند 1393 شبکه خبر 20 اسفند 1393 شبکه خبر 21 اسفند 1393 شبکه خبر 22 اسفند 1393 شبکه خبر 23 اسفند 1393 شبکه خبر 24 اسفند 1393 شبکه خبر 25 اسفند 1393 شبکه خبر 26 اسفند 1393 شبکه خبر 27 اسفند 1393 شبکه خبر 28 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1393 
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۵    
اخبار و گزارش های ویژه از ایران و جهان در خبر 20 شبکه خبر ، پنجشنبه 28 اسفند 1393.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۹    
آقای روحانی، رئیس جمهور در نامه ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اجرای اصل صد بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون بودجه سال 1394 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۱    
مشروح اخبار ایران و جهان در خبر 19 شبکه خبر در پنجشنبه بیست و هشتم اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۱    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ورزشی ایران و دیگر مناطق جهان در مجله خبری ساعت 14:30 روز پنجشنبه 28 اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۹    
رییس پلیس استان البرز گفت : به دلیل عادی بودن وضع تردد در محور کرج به چالوس ، امروز محدودیت های رفت وامد در این جاده اجرا نمی شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۳    
فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد پیروزی های نیروهای مسلح این کشور در عملیات آزادسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین فراتر از انتظار بوده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۳    
معاون عربی افریقای وزیر امور خارجه گفت: حکومت بحرین با ادامه بازداشت شیخ علی سلمان به عنوان مظهر دموکراتیک ترین رهبر معارضه این کشور ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۴    
بانک مرکزی با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه پرداخت الکترونیک بانک ها در پایان سال اعلام کرد: تعداد تراکنش های شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی (شتاب) به رقم بی سابقه 64 میلیون تراکنش در یک روز رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۲    
رئیس سازمان بدر وابسته به مجلس اعلای اسلامی عراق گفت اگر نیروهای داوطلب مردمی وارد میدان نمی شدند و سلاح به دست نمی گرفتند گروهک تروریستی داعش کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را نیز به تصرف خود در می آورد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۶    
ابتکار جالب پلیس در روزهای نوروز، غفلت برخی خانواده ها منجر به سرقت و از دست رفتن بخشی از سرمایه خانواده ها میشود. هشدارهای پلیس میتواند بسادگی جلوی این نوع سرقت ها را بگیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان نسل حاضر باید قدس شریف را آزاد کنند به همین خاطر باید خود را برای نبردی سرنوشت ساز آماده کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۳    
ازاد راه کرج - تهران در استان البرز با 133 هزار تردد و بزرگراه ازادگان - شاهین شهر در استان اصفهان با حدود 44 هزار تردد از محورهایی هستند که در 24 ساعت گذشته بترتیب بیشترین و کمترین تردد در انها ثبت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
وزیر کشور مصر در دوره حسنی مبارک رئیس جمهور سابق این کشور روز پنجشنبه در دادگاه تبرئه شد. دستگاه قضایی مصر اخیرا شمار بسیاری از مقامات بلندپایه رژیم مبارک را نیز تبرئه کرده بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
با سیطره کامل ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی بر منطقه حندرات و ارتفاعات اطراف آن در شمال و شمال غرب شهر حلب معادلات تازه ای درجبهه شمالی سوریه نزدیک به مرز ترکیه درحال شکل گرفتن است .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۵    
چند سالی است که در میان برخی فروشندگان، فروش غیرقانونی حیوانات وحشی به مناسبت سال نو رایج شده و در برخی موارد فروش حیوانات عجیب و غریب و نادر نیز در این میان دیده میشود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۴    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ایران و دیگر مناطق جهان در بخش خبر مشروح 13 در روز پنجشنبه ، 28 اسفند 1393، از شبکه خبر
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۶    
ظریف در سوئیس: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، مذاکرات اخیر هسته ای را سخت و در مراحل نهایی ارزیابی کرد و گفت: تا زمانی که لازم باشد، در لوزان می مانیم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع کامل ارتباط سیم کارت های بی هویت خبر داد و گفت: رگولاتوری آخرین بار یک هفته مهلت برای اعلام کد ملی مالکان این سیم کارت ها در نظر گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
پیکر مرحوم رنجبر با حضور قشرهای مختلف مردم و جامعه قرآنی در قم تشییع و به خاک سپرده شد. استاد عباس رنجبر، دیروز در هفتاد و چهار سالگی بر اثر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های قم درگذشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از توقیف گواهینامه 2043 راننده متخلف خبر داد و گفت: گواهینامه 5000 راننده دیگر نیز در آستانه توقیف است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
یک رژیم غذایی سالم و کم کالری بهتر است دست کم دو سوم مواد غذایی مصرفی در هر وعده گیاهی و حداکثر یک سوم مواد غذایی حیوانی باشد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال 38 بازیکن را در دو گروه به اردو فراخواند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۹    
تازه ترین خبرهای تلخ از سفرهای نوروزی بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه تریلر در محور داراب به سمت بندرعباس 5 سرنشین خودرو در دم جان باختند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
چهار کماندار ایران در مرحله حذفی رقابت های تیرو کمان کاپ آسیا در بانکوک تایلند در رشته ریکرو و در بخش زنان و مردان به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
سامانه کنترل خودکار قطار (ATC) به منظور تامین ایمنی در شبکه حمل و نقل ریلی در محور تهران - مشهد به بهره برداری رسید ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
بر اثر انفجار تله انفجاری صبح امروز (پنجشنبه)، نزدیک پلی در منطقه پیردان شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان سه تن از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۵    
درگیری نزدیک فرودگاه شهر عدن یمن ، دست کم 5 کشته برجای گذاشت. خبرگزاری ها همچنین از ورود تانک های ارتش به فرودگاه عدن خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
افزایش حمله های قلبی و حوادث کار با تغییر ساعت سال هاست که درباره پیامدهای تغییر ساعت مطالبی مطرح می شود. برخی پژوهشگران معتقدند تغییر ساعت بر بدن تاثیر منفی می گذارد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در سومین دیدار خود مقابل هند به پیروزی دست یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۶    
کادر فنی تیم فوتبال امید فردا (جمعه) در موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (موسوم به محک) حضور می یابند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۴    
مهم ترین خبرهای ورزشی ایران و سایر نقاط جهان در مجله خبری ساعت 9:30 شبکه خبر در تاریخ 28 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۱    
نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در 28 اسفند 1393.آگهی مناقصه خرید الاغ /گفت و گو با ابوعزرائیل /ظریف کنار هفت سین لوزان/پاشنه کفش زن در سر شوهر جا ماند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۲    
مشروح اخبار روز ایران و جهان در خبر 9 شبکه خبر در تاریخ 28 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۲    
یک سال دیگر هم گذشت سالی با اتفاقات ریز و درشت از پرکارترین ها تا عجیب ترین ها سالی که در آن اتفاقات و پیشرفت های زیادی به وقوع پیوست خیلی ها آمدند و خیلی ها آمدند وبسیاری هم از بین ما رفتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۰    
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران گفت: صدور قطعنامه براساس فصل هفتم منشور ملل، بخشی از راه حل جامع هسته ای است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۷    
سرهنگ رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشورگفت: ترافیک در تمام خروجی های تهران، محورهای کرج- قزوین، قزوین رشت، کرج - چالوس، هراز و عوارضی تهران - قم ترافیک سنگین گزارش شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۷    
کارشناسان آمریکایی و ایرانی مسئول مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران روز چهارشنبه در لوزان سوئیس مباحث مربوط به جزئیات توافقی را آغاز کردند که باید پیش از پایان ماه حاصل شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
نفت در سالی که گذشت: بهای نفت در سالی که گذشت کاهش زیادی داشت. هربشکه نفت خام که در ابتدای سال 93 بیش از 100 دلار فروخته می شد در پایان سال 93 کمتر از 55 دلار فروخته شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۴    
سال 1393 در حالی به پایان می رسد که در این سال هم شماری از چهره های ادبی و هنری کشور مان به دیار باقی شتافتندو تنها یاد و خاطره آنها ماندگار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۴    
همه آنچه که باید درباره فشار خون بدانید یکی از نشانه های اطمینان از سلامت بیماران اندازه گیری فشار خون است؛ فشار خون طبیعی هر انسانی باید 80/ 120 باشد یا به عبارت دیگر ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
آرزوهای سال نو برای همه میراثداران نوروز، نمادی از خوشبختی و آرامش برای خود و دیگران است. سینماگران و اهالی رسانه نیز آرزوهای خود را اما از دید تخصصی برای سینمای ایران میگویند. . .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
بنظر میرسد یک اشتباه چاپی در آخرین شماره روزنامه ابرار ورزشی در سال 1393، تقویم را برای تحریریه این روزنامه ورزشی جابجا کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۲    
پلیس سوئد اعلام کرد در حادثه تیراندازی چهارشنبه شب در رستورانی در شهر گوتنبرگ تعدادی از افراد هدف قرار گرفتند و دست کم دو نفر از آنان کشته شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۶    
سردبیر روزنامه رای الیوم می گوید: واشنگتن در حال تغییر نقشه ائتلاف های راهبردی اش در منطقه و معرفی ایران به عنوان ابرقدرت منطقه ای است و حذف کردن تهران و حزب الله از لیست سیاه خود، موید همین مطلب است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
در آخرین معاملات امروز بازار سکه و طلای تهران هر قطعه سکه تمام، 9 میلیون 420 هزار ریال ، هر قطعه سکه یک گرمی، 1 میلیون و 820 هزار ریال و هر گرم طلای 18 عیار 964 هزار ریال قیمت گذاری شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۳۸    
در برنامه تیتر امشب شبکه خبر مطرح شد: مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از رفع تصرف اراضی شمال شرق تهران خبر داد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۲۱    
نگاهی به مطالب روزنامه ورزشی صبح ایران در روز پنجشنبه، 28 اسفند 1393.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۵:۵۷    
تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا چهارشنبه شب در دور برگشت از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مهمان خود منچسترسیتی انگلیس را شکست داد و به مرحله یک چهارم پایانی این رقابت ها ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۲:۰۳    
هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا: تراکتورسازی ایران در جده با دو گل نتیجه را برابر میزبانش الاهلی عربستان واگذار کرد و با 3 امتیاز در رده سوم باقی ماند.