جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 25 فروردین 1400 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 29 اسفند 1396 شبکه خبر 29 اسفند 1397 شبکه خبر 14 بهمن 1398 شبکه خبر 30 اسفند 1399 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1400 شبکه خبر 31 خرداد 1400 شبکه خبر 31 تیر 1400 شبکه خبر 31 مرداد 1400 شبکه خبر 31 شهریور 1400 شبکه خبر 30 مهر 1400 شبکه خبر 30 آبان 1400 شبکه خبر 30 آذر 1400 شبکه خبر 30 دی 1400 شبکه خبر 30 بهمن 1400 شبکه خبر 10 اسفند 1400 شبکه خبر 1 فروردین 1400 شبکه خبر 2 فروردین 1400 شبکه خبر 3 فروردین 1400 شبکه خبر 4 فروردین 1400 شبکه خبر 5 فروردین 1400 شبکه خبر 6 فروردین 1400 شبکه خبر 7 فروردین 1400 شبکه خبر 8 فروردین 1400 شبکه خبر 9 فروردین 1400 شبکه خبر 10 فروردین 1400 شبکه خبر 11 فروردین 1400 شبکه خبر 12 فروردین 1400 شبکه خبر 13 فروردین 1400 شبکه خبر 14 فروردین 1400 شبکه خبر 15 فروردین 1400 شبکه خبر 16 فروردین 1400 شبکه خبر 17 فروردین 1400 شبکه خبر 18 فروردین 1400 شبکه خبر 19 فروردین 1400 شبکه خبر 20 فروردین 1400 شبکه خبر 21 فروردین 1400 شبکه خبر 22 فروردین 1400 شبکه خبر 23 فروردین 1400 شبکه خبر 24 فروردین 1400 شبکه خبر 25 فروردین 1400 شبکه خبر 26 فروردین 1400 شبکه خبر 27 فروردین 1400 شبکه خبر 28 فروردین 1400 شبکه خبر 29 فروردین 1400 شبکه خبر 30 فروردین 1400 شبکه خبر 31 فروردین 1400 
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به افزایش ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال جاری را ابلاغ کرد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۵    
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس در اطلاعیه ای اعلام کرد که داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز نگردیده می توانند ظرف چهار روز به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات تمام مراکز ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۸    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران، از دستگیری 3 کلاهبردار اسکیمری که 20 میلیارد ریال از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
سردار حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۷:۰۲    
دادگاه مصر دستور توقیف کشتی باری اورگرین را صادر و 916 میلیون دلار خسارت از مالک ژاپنی درخواست کرد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۸    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام روز پنجشنبه 26 فروردین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت های امور خارجه ایران و گروه 1+4 به صورت حضوری در وین برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۳    
جدول زمانی پخش مدرسه تلویزیونی و آموزش دروس مدارس از شبکه های چهار، آموزش و قرآن در پنج شنبه 26 فروردین 1400 اعلام شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با یک برد و یک تساوی برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۵    
محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی از طریق ارتباط تصویری از مهمترین خبر های ساعت 20 شبکه خبر است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برای رهایی از کرونا باید همدل باشیم، گفت: عده ای تلاش می کنند که کرونا را عامل توفیق در عرصه سیاست کنند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهوری با ابراز امیداوری درباره برگزاری موفق کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه در ماه آینده به عنوان نقشه راه روابط اقتصادی و بازرگانی دو کشور بر ضرورت تداوم همکاری های منطقه ای تهران- آنکارا ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۳    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: سیاست کشور درخصوص برجام معلوم است که باید چه کاری انجام بدهند، تشخیص مسئولان این است که بروند مذاکره کنند ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۴    
مهمترین و جذابترین سوژه ها و تصاویر خبری امروز از جمله استقبال از ماه مبارک رمضان در برخی کشور های اسلامی را در بسته قلم دوربین ببینید.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۱    
در پایان این دوره از مسابقات که در آلماتی قزاقستان برگزار شد، تیم کشورمان با 4 مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و کسب 196 امتیاز قهرمان شد و قزاقستان و قرقیزستان دوم و سوم شدند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۸    
وزارت اقتصاد به بانک هایی که سقف پرداخت سود مصوب شورای اقتصاد را رعایت نکنند، هشدار داد باید مالیات اضافه پرداخت سود را نیز بپردازند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۲    
رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه تمهیدات بهداشتی مؤثر برای برگزاری انتخابات 1400 پیش بینی شده است، گفت: تأکید هیأت مرکزی اجرایی، برگزاری انتخابات سالم، امن، پرشور و رقابتی است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۲    
محققان "دانشگاه هاروارد" در مطالعه اخیرشان اظهار کردند کتک زدن با تغییر دادن واکنش های عصبی به محیط اطراف می تواند بر رشد مغز کودک تأثیر بگذارد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: عدم اقدام سازمان ملل و آژانس در رابطه با اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی، این رژیم را گستاخ تر کرده است
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهوری تاکید کرد: یکی از افتخارات ما در دولت یازدهم و دوازدهم مساله تحول و انقلابی است که در زمینه ارتباطات و اقتصاد دانش بنیان به وجود آمد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۰    
درخشش تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های آسیایی امیدها از این تیم را برای کسب نتیجه خوب در المپیک توکیو، افزایش داد
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۰    
عروسک ساز ها بخشی از خاطرات کودکی ما را با ساخت عروسک هایی دوست داشتنی به ویژه در برنامه های تلویزیونی، هنرمندانه آفریدند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۸    
یک مقام مسئول گفت: توزیع گوشت قرمز به قیمت تمام شده و به منظور تنظیم بازار با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۷    
مطابق ماه رمضان سال های گذشته محفل انس با قرآن کریم در نخستین روز ماه رمضان به صورت ارتباط تصویری با حضور رهبر انقلاب آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۰    
تظاهرات ضد نژاد پرستی در مینه سوتای آمریکا در اعتراض به کشته شدن یک سیاه پوست دیگر به دست پلیس همچنان ادامه دارد و در چند مورد به درگیری پلیس با معترضان منجر شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۳    
سازمان بهداشت جهانی با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اعلام کرد که تاکنون شواهدی مبنی بر افزایش خطر ابتلا به کرونا بر اثر گرفتن روزه یافت نشده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، شفافیت را محوراصلی برنامه های راهبردی این معاونت دانست و افزود موضوع اعتبارسنجی مشتریان بانکی بطور جدی در بانک مرکزی دنبال می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۱    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب و ابلاغ بسته جامع سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های 1397 تا 1400 خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهر گلستان از برخورد یک دستگاه تریلر و باز شدن کمپرسی این خودرو باری با پل عابر پیاده و مصدوم شدن 3 عابر و چندین خودرو خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۹    
منابع عراقی جزییات جدیدی از حمله به مرکز موساد در شمال این کشور منتشر کردند و اسامی شماری از صهیونیستهای کشته شده را منتشر کردند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس هیئت مذاکره کننده روسیه با معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره کننده ایرانی در وین دیدار و گفتگو کرد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۰    
بیست و پنجم فروردین در تقویم رسمی کشور، به نام عطار نیشابوری نام گذاری شده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مراکز خدمات سلامت 16 ساعته ، آماده هستند تا بیماران مشکوک به کرونا را معاینه کنند و از آن ها آزمایش بگیرند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۶    
اسامی چند برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 به منظور انجام سایر مراحل جذب و انجام مصاحبه استخدامی امروز 25 فروردین منتشر می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۵    
آغاز رقابت سه نماینده فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از امروز مهمترین خبر مشروح ورزشی است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۴    
معاون اعتبارات بانک مسکن از آمادگی این بانک برای پذیرش متقاضیان وام 300 میلیونی بازسازی بافت های فرسوده خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، 304 بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 65 هزار و 359 نفر رسید.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۴    
نشست مشترک ستاد انتخابات کشور و هیات مرکزی اجرایی انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور اعضای کمیته و با محوریت مرور آمادگی ها برای برگزاری انتخابات 1400 برگزار و در این نشست ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۳    
حلول بهار قرآن و ماه مهمانی خدا عنوان نخست مشروح 13 است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۲    
در جلسه هیئت دولت میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان برای امسال 25 درصد تعیین شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
با عرضه فراوان و توزیع مناسب گوشت مرغ، قیمت این محصول در بازار به ثبات رسیده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۸    
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور عراق بر لزوم تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن توافقات دو کشور و تسهیل در روابط تجاری و حمل و نقل کالا تاکید کرد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۲    
رئیس مجلس گفت: در نظام اسلامی هیچگونه فاصله ای میان کارگزاران و مردم نباید باشد، اما متاسفانه ما از این نوع نگاه فاصله گرفته ایم.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۱    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : واکسیناسیون ضد کرونا از خردادماه آغاز و در این زمینه برنامه ریزی های لازم در حال انجام است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۸    
رمضان ماه بندگی و گام نهادن انسان در مسیر تکامل برای داشتن زندگی بهتر است، ماهی که انسان با تمرین بندگی، همراه با تزکیه نفس به زندگی خود رنگ و بوی خدایی می بخشد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۷    
رئیس دفتر رییس جمهور گفت: شاهد یک خرابکاری تروریستی در نطنز بودیم که شواهد نشان می دهد رژیم صهیونیستی در پشت پرده آن بوده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی در میان مدت و بلند مدت به تعدیل قیمت های جاری واحد های مسکونی کمک می کند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۱    
وزیر را ه و شهرسازی گفت: تلاش می کنیم برنامه جامع مسکن را با اطلاعات واقعی و دقیق طرح ریزی کنیم تا دولت بداند همه ساله برای چند واحد مسکونی برنامه ریزی کند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۷    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی از هماهنگی با وزارت بهداشت برای تعلیق پروازها بین ایران و فرانسه از 28 فروردین خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۵    
واکسیناسیون کاروان المپیک ایران در درمانگاه مجموعه آزادی تهران انجام شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۲    
طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی قیمت کتاب درسی به طور میانگین 25 درصد افزایش یافته است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۷    
رئیس جمهور کفت: این که می بینید امروز اعلام کردیم سانتریفیوژ آی آر 6 را در نطنز فعال خواهیم کرد و یا اینکه غنی سازی را به 60 درصد خواهیم رساند، پاسخ به خباثت های آن هاست.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۶    
تیم های فوتبال پورتو و بایرن مونیخ باوجود برد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از این مسابقات حذف شدند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۶    
مهلت ثبت نام مجدد متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1400 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امروز چهارشنبه 25 فروردین پایان می یابد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۱    
سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی استان ها خبر و نسبت به احتمال خسارت به محصولات کشاورزی 10 استان هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۱    
بسته معیشتی ماه رمضان امشب واریز می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۰    
خبرنگار یک روزنامه آمریکایی گزارش داد: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه به تاسیسات هسته ای در نطنز می روند و از اقدام خرابکارانه رژیم صهیونیستی بازدید می کنند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۰    
ثبت نام برای شرکت در طرح پیش فروش حداکثر یکساله چهار محصول گروه صنعتی ایران خودرو از امروز به مدت 4 روز ادامه دارد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
تیم پورتو با وجود گل دقیقه 90 مهدی طارمی به چلسی نتوانست خود را به جمع چهار تیم برتر اروپا برساند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۹    
در بخشی از دعای روز اول ماه مبارک رمضان می خوانیم خدایا ما را از خواب غفلت بیدار کن ؛ غفلت همان کلیدواژه ای است که خداوند متعال در آیات متعددی از قرآن نسبت به آن بر حذر داشته است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۶    
علی اسحاقی رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: واکسن رازی با یک دز استنشاقی تنها واکسنیست که در جهان مشابه ندارد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۱    
مرکز اطلاعات و عملیات ویژه وابسته به موساد در شمال عراق هدف قرار گرفت.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۷    
سال گذشته با وجود شرایط سخت کرونا برای حوزه علمی ایران سال پر باری بود و محدودیت ها روند تولید علم را کاهش نداد و گروه های علوم فیزیکی و پزشکی سهم عمده ای در این رشد داشتند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۰    
آغاز غنی سازی 60 درصدی تیتر نخست بسیاری از روزنامه های امروز است.