یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۰:۴۶Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 3 خرداد 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 تیر 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 خرداد 1399 ایثار 2 خرداد 1399 ایثار 3 خرداد 1399 ایثار 4 خرداد 1399 ایثار 5 خرداد 1399 ایثار 6 خرداد 1399 ایثار 7 خرداد 1399 ایثار 8 خرداد 1399 ایثار 9 خرداد 1399 ایثار 10 خرداد 1399 ایثار 11 خرداد 1399 ایثار 12 خرداد 1399 ایثار 13 خرداد 1399 ایثار 14 خرداد 1399 ایثار 15 خرداد 1399 ایثار 16 خرداد 1399 ایثار 17 خرداد 1399 ایثار 18 خرداد 1399 ایثار 19 خرداد 1399 ایثار 20 خرداد 1399 ایثار 21 خرداد 1399 ایثار 22 خرداد 1399 ایثار 23 خرداد 1399 ایثار 24 خرداد 1399 ایثار 25 خرداد 1399 ایثار 26 خرداد 1399 ایثار 27 خرداد 1399 ایثار 28 خرداد 1399 ایثار 29 خرداد 1399 ایثار 30 خرداد 1399 ایثار 31 خرداد 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با توجه به ادامه دار بودن ویروس کرونا و تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی با خانواده های شهیدان گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۶    
سیزدهمین چاپ مجید بربری: زندگی داستانی حر مدافعان حرم شهید مجید قربانخانی نوشته کبری خدابخش دهقی منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۶    
آزادسازی خرمشهر نماد اراده سیاسی جمهوری اسلامی و افزایش توان و قدرت نظام کشور است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
به جز محمد جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر که فتح خرمشهر را ندیدند فرماندهان جوان دیگری هم بودند که در عملیات بیت المقدس شرکت کردند اما به جشن آزادی شهر نرسیدند و شهید شدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۴    
در فرازی از وصیتنامه شهید سید سید جواد موسوی آمده است: اگر من شهید شدم افتخار کنید که پسرتان در راه خدا به لقاءالله پیوسته است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۵    
در فرازی از زندگی نامه شهید سید علی حسن موسوی پناه آمده است: اگر کسی از زیر پرچم اسلام رد نشود و به جنگ نرود مرد نمی شود. پس اجازه دهید تا به کشورم خدمت کنم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۲    
شاخص : پیشکسوت دفاع مقدس گفت: امروز اگر کمی دقت کنیم صدای خردشدن استخوان های صهیونیسم جهانی به واسطه تمدن ایران اسلامی را می شنویم و امروز تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در قدس "هل من ناصر" می طلبد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۳    
گروه استان ها در عملیات غرورآفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، 2 گردان از قزوین حضور داشتند و با تقدیم 150 شهید، نقش پررنگی را در این حماسه فراموش نشدنی به ثبت رساندند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۳    
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:جوانان ما برای فتح خرمشهرها باید با الگوگرفتن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با همدلی و تلاش علمی وارد عرصه ی پیشرفت و بروزرسانی معلومات شوند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۳    
فرمانده نیروی انتظامی عجب شیر در دیدار با خانواده شهید ولی اله مسعودی و شهید غلامعلی نهالی ، سربلندی و امنیت مثال زدنی ایران اسلامی را محصول پایمردی و مقاومت ایثارگران و خانواده شهدا عنوان کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۸    
ایسنا/قزوین طنین صدای رعد آسای الله اکبر تمام خرمشهر را فرا گرفته بود، فرماندهان لشکرها و تیپ ها تلگرافی دریافت کردند ایرانیان آمدند... .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۶    
طی مراسمی ضمن گرامیداشت عملیات پیروزمندانه بیت المقدس از خانواده شهدای این عملیات در مشهد تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۶    
همزمان با سوم خرداد گلزار شهدای مسجد جعفری صومعه سرا گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۱:۲۷    
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای برگزاری مطلوب کنگره 3 هزار شهید استان با این کنگره در دو حوزه همکاری می کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۱:۲۱    
فرمانده یکی از گردانها در عملیات بیت المقدس گفت: شهید احمد کاظمی به خوبی به نقش نیروهای زنجان آگاهی داشته و فرمود خرمشهر را خدا با کمک و به دست نیروهای زنجانی آزاد کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۰:۱۳    
مدال شهر غواصان دریادل در حالی بر تارک تاریخ زنجان می درخشد که این شهر با وجود نداشتن دریا، مردان بزرگی را در دامن خود پرورانده که عامل کسب این لقب و مدال غرور آفرین باشند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۶    
در سالروز آزادسازی خرمشهر در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان همدان از خانواده سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۷    
به منظور گرامیداشت حماسه سوم خرداد و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، مراسم عطرافشانی گلزار شهدای شهر بردسکن با حضور مسئولین محلی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۶    
قزوین - ایرنا - 19 ماه اشغال خرمشهر توسط رژیم بعثی کافی بود تا با سازماندهی و تجهیز نیروها توسط ارتش و سپاه و در یک یورش همگانی و تابهنگام و تنها طی مدت سه هفته ضمن اجرای بزرگترین عملیات نظامی ایران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۳    
قزوین – ایرنا - معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری جشنواره خرمشهر نماد مقاومت و پایداری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۸    
فرماندار بردسکن گفت: شهدا مایه عزت و آبروی نظام هستند و لذا رشادت های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۳    
عملیات ساخت پروژه المان شهدای گمنام مسکن مهر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و سایر مسئولان مرتبط آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۰    
حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی گفت: فتح خرمشهر قدرت جمهوری اسلامی را در مقابل دشمن بعثی و حامیان آن نشان داد و نشان داد که جمهوری اسلامی از جهت نیروی نظامی و پایگاه مردمی می تواند در مقابل دشمنانش ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
محمود ثمینی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را نسل به نسل ترویج دهیم، چون تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما باقی باشد این کشور از طمع و حمله بیگانگان در امان خواهد ماند
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۵    
به گزارش ایثار سیستان و بلوچستان ، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ستوانیکم شهید آرمان ارباب و استوار دوم شهید مسعود شهرکی با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهر زاهدان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۶    
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: آرامش و امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است محصول مجاهدت، ایثارگری و فداکاری رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۳    
حسین نازاریان گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان به 36 واحد آسیب دیده از ویروس کرونا، کمک کردیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۰۰:۳۳    
امام جمعه و استاندار زنجان تاکید کردند: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از حوادث سرنوشت ساز و ماندگار تاریخ هشت ساله و پُرافتخار دفاع مقدس است که می تواند به عنوان درسی بزرگ تا همیشه برای ملت ایران آموزنده ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۲    
زنجان-مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان،با بیان اینکه استان زنجان 161 شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم نظام کرده است، گفت: در این عملیات 205 رزمنده زنجانی جانباز شدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۱    
به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۰    
در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، اداره کل بنیادشهید وامورایثارگران شهرستانهای استان تهران طی پیامی این عید را به تمامی روزه داران مسلمان تبریک گفته و امیدوار است یک ماه بندگی در محضر ذات اقدس الهی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۶:۳۹    
رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در عملیات بیت المقدس ایفا کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۶:۳۶    
جانبازان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۶:۳۳    
محمدشفیع پژمان گفت: به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از تعدادی از رزمندگان عملیات بیت المقدس در یاسوج تجلیل می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۶:۳۳    
در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران از 4 خانواده شهید زنجانی تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۶:۳۰    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه وم بویراحمد برنامه های سالروز حماسه سوم خرداد در این استان را تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۶:۲۷    
رزمندگان استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت پراکنده در قالب 3 تیپ در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۵    
به مناسبت سوم خرداد، مسئولان مینابی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان های شهدای فتح خرمشهر تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۲    
فتح جاودان ، ویژه برنامه صدا و سیمای مرکز گیلان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر است که در گلزار شهدای شهرستان رشت تهیه و به صورت زنده بر روی آنتن رفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۲    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران (نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت) به صورت مجازی و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قرائت پیام رئیس جمهوری برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۹    
مصاحبه صدا و سیمای مرکز گیلان با ایثارگران گیلانی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۹    
مهندس رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید فطر این عید را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران و خصوصاً خانواده معظم شهدا و جامعه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۱    
پیکر مطهر شهید ناو استوار دوم محمد اردونی امروز بر دوش مردم قدرشناس و شهیدپرور نهبندان تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۵    
امام جمعه بخش جوکار ملایر در دیدار با ختنوتده های شهدای فتح خرمشهر گفت: حماسه ماندگاری را رقم زدند روحیه ایثار و ازخودگذشتگی خانواده شهدا ارزشمند و کمیاب است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۵    
ناقعی: دیدارباوالدین شهدای فتح خرمشهر:خانواده معظم شهداوایثارگران الگوی صبرواستقامت هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۹    
به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم میهمانی لاله ها در مزار شهدای گمنام بام ملایر باحضور مسئولین و روسای ادارات برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۹    
محمدیان: از ایثارگران طبس در سالروز آزادسازی خرمشهر تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۹    
به گزارش ایثار واحد خراسان جنوبی ، کاظم دوزنده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۶    
به گزارش ایثار واحد خراسان جنوبی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور پاسداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۳    
مرحومه محبوب سحاب معین مادر شهید نورمحمد دیداری روز گذشته دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۰    
در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت انجام طرح رزمایش مومنانه در ماه مبارک رمضان خانواده های شهدا هم همگام با عموم مردم در این امر خداپسندانه شرکت نمودند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۰    
گلزار مطهر شهدا به مناسبت سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در یزد گلباران و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: درس بزرگ فتح خرمشهر در علمیات بیت المقدس، ایستادگی در برابر دشمنان و تکیه به قدرت الهی و امدادهای غیبی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۶    
استاندار یزد با صدور پیامی سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۶    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت، همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در سالن خادمین شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: کسب دستاوردهای بزرگ در گرو وحدت و انسجام جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۴    
عبدالله پاکاری در حاشیه سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و فاتحان خرمشهر که به صورت مجازی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قرائت پیام رئیس جمهوری برگزار شد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۸    
همزمان با سوم خرداد گلزار شهدای زیارت ور عباس آباد عطر افشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۲    
طراح: علیرضا نامداری
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۹    
گلزار شهدای امامزاده ابراهیم بابلسر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر غبارروبی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۳    
طراح: سید حسین شوقی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۰    
طراح: سید حسین شوقی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۷    
سیزدهمین کنکره ملی تجلیل از ایثارگران "نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت" به مناسبت سوم خرداد، همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در هرمزگان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۶    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت و خبر از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۴    
نخستین جلسه شورای اداری با نام ویاد شهید محمد حسین سیاح در فرمانداری درگز برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۵    
خدامراد بیتار پدر شهید گران قدر "هادی بیتار"در سن 90 سالگی به دلیل کهولت سن به دیدار فرزندش نائل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۲    
دانلود فیلم
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۹    
حاجیه خانم تاج ماه عبدالهی رستمی مادر شهید گران قدر آرش رستمی در سن 79 سالگی به دیدار فرزندش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه گفت: مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه بین خانواده های کم درآمد ایثارگر این شهرستان توزیع شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل بنیاد استان در آیین تجلیل از ایثارگری مبارزان جبهه سلامت گفت: اگر امروز آثار ایثار اجتماعی را در جامعه مشاهده می کنیم تأثیر گرفته از ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که این فرهنگ ایثار ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۵    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۰    
صدری جان حسین پور مادر سردار شهید نورعلی احمدی در سن 81 سالکی بر اثر کهولت سن به دیار باقی شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۷    
پیکر مطهر ناواستواریکم شهیدسید مرتضی خادمی حسینی از شهدای سانحه ناوچه کنارک با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و خیل عظیم عاشقان ولایت و شهادت در شهرستان رستم تشییع و در گلزار مطهر شهدای ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۸    
مراسم رونمایی از نقاشی دیواری شهید اسماعیل جنگی با حضور آحاد مردم محله و خانواده شهید در مشهد مقدس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۴۸    
در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولین شهرستان داراب با حضور در گلزار مطهر شهدای این شهرستان نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۹    
313 بسته فرهنگی، معیشتی و بهداشتی در راستای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه روز شنبه سوم خرداد ماه توسط تشکل های شاهد و ایثارگر به افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا اهدا شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۳    
به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان شهر شهرکرد با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۳    
در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثاروشهادت تابلوی شهید سال 99 شهرستان ملایر، شهید فتحعلی مومنی در محل پارک شهید چمران مورد نصب و بهره برداری قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۰    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت با حضور اسرافیل وزیری مدیر کل بنیاد، دکتر عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استاندار، محمد حمیدی فرماندار گرگان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۵    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نطنز از ثبت آمار 200 درصدی تماس تلفنی با جامعه هدف در قالب طرح سپاس خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۲    
در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران به مناسبت سوم خرداد از خانواده شهیدان حسن، بهمن و بهرام ریاحی با عنوان فاتحان خرمشهر به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل شد. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۲    
گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان کنگاور در سالروز فتح خرمشهر غبارروبی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۶    
به گزارش ایثار واحد گلستان به نقل از ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این روز بزرگ و حماسه آن ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۳    
به گزارش ایثار واحد خراسان جنوبی، مرحومه فاطمه روزبه مادر شهید گرانقدر رضا فنودی از شهرستان سربیشه روستای فنود در سن 79 سالگی و بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک و به فرزند شهیدش پیوست . ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۳    
مزگی نژاد : همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" قطعا پیروزی در این عملیات مرهون امدادهای غیبی الهی بوده است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۰    
در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران از مادر شهید گرانقدر سیدفرزاد واحدی تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۷    
سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت به صورت مجازی در کشور و استان گلستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۱    
در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت، مسئولان استانی از پرستار و فرزند شهید احمد محمدی تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۱    
پیکر مطهر ناواستواریکم شهید سعید یاراحمدی از شهدای سانحه ناوچه کنارک با حضور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و عاشقان و شیفتگان شهادت در خرامه تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۸    
در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت که روز شنبه 3 خردادماه از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد از خانواده شهیددکترمیرعباس هاشمی تجلیل شد
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل بنیادراستان همدان در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از شهدا و ایثارگران فاتحین خرمشهر گفت: نقطه عطف دفاع مقدس آزاد سازی خرمشهر بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۲    
3 خرداد 1399 هجری شمسی برابر با 29 رمضان 1441 هجری قمری و 23 می 2020 میلادی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۲    
مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمدرضا فیضی با حضور خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۹    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت روز حماسه دزفول تصریح کرد: چهارم خرداد، از یکسو یادآور کینه و عداوت استکبار جهانی و رژیم بعثی صدام و از سویی دیگر بیانگر صبر ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۹    
مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) محمدرضا فیضی با حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی برگزار شد.