یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۰:۳۸Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 20 خرداد 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 تیر 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 خرداد 1399 ایثار 2 خرداد 1399 ایثار 3 خرداد 1399 ایثار 4 خرداد 1399 ایثار 5 خرداد 1399 ایثار 6 خرداد 1399 ایثار 7 خرداد 1399 ایثار 8 خرداد 1399 ایثار 9 خرداد 1399 ایثار 10 خرداد 1399 ایثار 11 خرداد 1399 ایثار 12 خرداد 1399 ایثار 13 خرداد 1399 ایثار 14 خرداد 1399 ایثار 15 خرداد 1399 ایثار 16 خرداد 1399 ایثار 17 خرداد 1399 ایثار 18 خرداد 1399 ایثار 19 خرداد 1399 ایثار 20 خرداد 1399 ایثار 21 خرداد 1399 ایثار 22 خرداد 1399 ایثار 23 خرداد 1399 ایثار 24 خرداد 1399 ایثار 25 خرداد 1399 ایثار 26 خرداد 1399 ایثار 27 خرداد 1399 ایثار 28 خرداد 1399 ایثار 29 خرداد 1399 ایثار 30 خرداد 1399 ایثار 31 خرداد 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۰    
کنگره ملی قربانیان حقوق بشر آمریکایی و کنگره بین المللی نفس های سوخته در استان مرکزی و هم زمان به صورت آنلاین و از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۲۲:۳۲    
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت کلیپ خاطره گویی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در حوزه هنری این استان تولید و منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۹    
مراسم وداع با فرمانده شهید مدافع حرم، جواد الله کرم با حضور خانواده این شهید والامقام و جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) این بارگاه مطهر برگزار و به صورت تصویری از فضای ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۹    
قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز جامعه به روحیه جوانمردی بسیار نیازمند است به گونه ای که هر مظلوم و گرسنه ای در عالم چشم امیدش به جوانمردان است و از این رو باید این روحیه را ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: سال گذشته برای حدود 2هزار نفر از فرزندان ایثارگران در این استان اشتغال ایجاد شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۳    
برای نخستین بار تصاویر لحظه موشک باران اردوگاه منافقین در خاک عراق از عملیات"رضوان "در انتقام خون شهید صیاد شیرازی منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۴    
شهیدحسن باقری به شهید غلامرضا یزدانی ماموریت داد تا آسمان بصره را با توپ منور کند، او این کار را انجام داد و در همین زمان ایران به عراق هشدار داد که شهرهای غیرنظامی را مورد تهاجم قرار ندهد وگرنه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۵    
سرانجام این افسر رشید اسلام در پایان مرحله سوم مأموریت گشتی شناسایی در خاک عراق که در حال برگشت بود توسط خمپاره ای که از جانب دشمن بعثی به خودروشان به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۶    
قزوین- ایرنا- معاون تعاون و اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از معرفی 445 نفر از ایثارگران و خانواده شهدا برای دریافت وام مسکن به بانک های عامل در سال جاری خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۶    
به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و آیین زورخانه ای برنامه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در زورخانه شهید رجایی قزوین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۲    
بتول رستگارمقدم مادر سردار محمدتقی مددی قالیباف فرمانده توپخانه لشکر 21 امام رضا (ع) دارفانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۸    
جلسه ستاد شاهد در منطقه چهاردانگه با حضور مسئولان آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۹    
حاجیه خانم فاطمه دهقانی مادر معظم شهید عباس دهقانی از شهدای شهرستان رباط کریم دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۳    
فرهاد افشار شهردار منطقه 20به همراه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از خانواده شهیدان شجاعی فرد و ملکی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۲:۰۰    
دردیداری چهره به چهره و صمیمی، ایثارگران شهرستان باخرز مشکلات خود را با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مطرح کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۲۱:۰۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: جذب ایثارگران در فعالیت های ورزشی روح و جسم آنها را تقویت و شاداب می کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۳    
حجت الاسلام عزیزی: همه ما در مقابل شهدا رسالت عظیمی به دوش داریم، اما رسالت فرزندان شهدا و ایثارگران بسیار عظیم تر است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران که برای بررسی حادثه ناگوار خودسوزی جانباز کرمانشاهی به این استان سفر کرده بود در مراسم بزرگداشت این جانباز گرانقدر شرکت کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین استان با خانواده جانباز گرانقدر مرحوم جهانگیر آزادی دیدار و از آنان دلجویی کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۲    
سید علی نجات رایگان به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام منصوب شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۷    
رئیس بنیاد نیشابور از نحوه اجرای پروتکل بهداشتی در امتحانات مدارس شاهد بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۴    
عکاس: سلیمه آییژ
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۳    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان باخرز گفت: یکی از مهمترین اولویت های ببنیاد باخرز اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر این شهرستان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر جزو افتخارات کارکنان بنیاد است و مسلما در خدمت به ایثارگران نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جانبازان عزیز ما امروز با همه فراز و نشیب های روزگار روحیه ایثار ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۲    
حفظ و انتقال دستاوردهای معنوی و دینی دفاع مقدس بر دستاوردهای مادی آن ارجحیت داشته و از مهمترین ماموریتهای ترویجی بنیاد است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۹    
با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فارسان و در راستای امر خدمت رسانی و حفظ سلامت ایثارگران، اقلام بهداشتی بین ایثارگران شهر بابا حیدر توزیع شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۰    
بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهیدان رمضی و کاکاوند گفت: خانواده معظم شهدا ارزشهای نظام و انقلاب هستند و از برکات الهی بر روی زمین هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل بنیاد استان در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کیار گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است که مسئولین باید در این خصوص تلاش بیشتری کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۱    
رئیس بنیاد نهاوند در گفتگوی تلفنی با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در همه صحنه های انقلاب حضوری فداکارانه دارند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۸    
روز گذشته در دوشنبه های ملاقات مردمی مدیران استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، با شش خانواده شاهد و ایثارگر ملاقات کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۵    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدمت به ایثارگران توفیق بزرگ برای خادمین شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی برای جانبازان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی در دبیرخانه کمیسیون های بنیاد خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین "همت علی ادیبی طالقانی" نخستین و تنها شهید روحانی استان البرز در قیام 15 خرداد 1342 است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابا پس از ملاقات عمومی گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی و ارزشمندی هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران خراسان رضوی گفت: ترمیم و بهسازی گلزار شهدای تک مزاری و دو مزاری در سطح استان نیازمند توجه ویژه فرمانداران است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۳    
ملاقات عمومی جامعه ایثارگری سوادکوه شمالی با رئیس بنیاد جهت پیگیری مشکلات این عزیزان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۷    
عکاس: ابوالفضل تقی زاده قشمی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری با خانواده معزز شهدا و ایثارگران دیدار عمومی به عمل آورد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۴    
امام جمعه شبستر گفت: این انقلاب از ابتدا تاکنون با حمایت های بی دریغ و ایستادگی و مقاومت ملت ایران به پیروزی رسیده و همه ما باید قدردان خانواده هایی باشیم که در این مسیر جان فشانی کردند
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۴    
امام جمعه کلیبر با بیان اینکه تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از شاخص های اصلی سبک زندگی اسلامی است گفت: خانواده های معزز شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند نظام هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۴    
سی و چهارمین سالروز شهادت شهید رمضانعلی شوزند از شهدای شهرستان سوادکوه
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون 212 خانواده شاهد و ایثارگر در برنامه ملاقات عمومی حضور یافتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۱    
پدر بزرگوار شهید گرانقدر سید محسن یحیی نژاد در سن 89 سالگی بر اثر بیماری به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۱    
بخشدار بخش قلعه چای عجب شیر از نصب تصاویر 36 شهید بخش قلعه چای خبر داد، و گفت: طرح جایگزینی تابلوهای جدید مزین به تصاویر شهدا باهدف یکسان سازی تابلوهای عکس شهید با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مهم ترین اصل در سیاست های کلان موسسه ایثار خدمت روزافزون به ایثارگران است مسئولان استان باید با تمام توان در راستای خدمت گزاری به جامعه شاهد و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۵    
معاونت بهداشت و درمان بنیاد گلستان اظهار کرد: نخستین کمیسیون پزشکی بدوی استان گلستان در محل کمیسیون های پذشکی استان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۵    
ملاقات عمومی خانواده های شهدا و ایثارگران بهشهر در محل این بنیاد برگزار گردید
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۲    
در جلسه شورای اداری چالوس بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش برای خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تاکید شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۹    
عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان صبح امروز با تعداد کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان گیلان به تفکیک جامعه ایثارگری دیدار و ملاقات کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۶    
خانواده های شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۷    
حجت الاسلام تشکری با تأکید بر اشاعه فرهنگ ایثار در بین نسل جوان، اظهار داشت: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای مشکلات جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی اظهار کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران روحیه انقلابی و کار جهادی را از پدران خود به ارث برده اند و امروز در حال انتقال آن به جوانان هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی گفت:تمامی امکانات بنیاد در جهت رفع مشکلات خانواده عزیز ایثارگرانی است که فرزندان رشید آنان هستی خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۱    
کارکنان بنیاد استان قزوین با اهدای بیش از 80 میلیون ریال در رزمایش کمک مؤمنانه با هدف دست گیری نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا شرکت کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: پنجاه سال از شهادت اول مجتهد نهضت حضرت امام خمینی (ره) می گذرد اما یاد و نام و راه مجاهدان نستوه چون شهید آیت الله محمد رضا سعیدی این عالم با عمل در ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل بنیاد ایلام اظهار کرد: این هفته بهترین فرصت برای نشان دادن چهره پلید آمریکا است چرا که جنایات و دشمنی های آمریکا علیه مردم ایران فراموش شدنی نیست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۳    
طی ارزیابی عملکرد یکصد و 5 دستگاه اجرایی استان قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در استقرار میز خدمت الکترونیک حائز رتبه اول شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به منظور پیگیری مسائل بنیاد شهید خدابنده به این شهرستان سفر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۴    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد از نصب پنج المان گل با تمثال سردار شهید سلیمانی در سطح شهر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل بنیاد گلستان گفت: از ابتدای سال با بیش از 3 هزار تماس تلفنی پیگیر رفع مشکلات جامعه ایثارگری بودیم و تلاش کردیم حتی المقدور از مراجعه حضوری به بنیاد خودداری شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی بیان کرد: گستردگی خدماتی که بنیاد به جامعه ایثارگری ارائه می دهد همانند یک وزارت خانه است و به همین جهت کار در بنیاد نیازمند یک روحیه جهادی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز گفت: خدمت گزاری صادقانه و خالصانه به ایثارگران عزیز مایه افتخار و سربلندی تمامی خادمان شهدا در نهاد مقدس بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه گفت: رسیدگی به امورات درمانی جامعه ایثارگری از اولویت های بنیاد است و تعامل هر چه بیشتر بنیاد با دفاتر پیشخوان و بیمه موجب خدمات بهتر و رضایتمندی خانواده های ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۳    
کاری از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۷    
شهرستان طبس 221شهید ،512جانباز و 23 آزاده سرافراز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران نموده است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۴    
پادکست شهید حمید ترحمی از مجموعه مرواریدهای بهشتی تولید بنیاد گلستان و با مشارکت صداوسیمای استان است. این مجموعه به صورت روزانه از صدای گلستان در حال پخش است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل بنیاد گلستان با بیان اینکه ایثارگران الگوهای ایثار اجتماعی در جامعه امروز هستند اظهار داشت؛ ایثار و شجاعت رزمندگان دفاع مقدس ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۱    
مادر شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی ، دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۷    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران طی گفت وگویی به تشریح سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۵    
حاج نبی اله سلیمانی ابهری پدر شهید والامقام رضا سلیمانی ابهری ندای حق را لبیک گفته به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۶    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مطالبات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران این استان با ارائه اسناد درمانی آنان به روز پرداخت می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۴    
رئیس بنیاد شهرستان سرپل ذهاب اقدامات و فعالیت های این بنیاد را تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۹    
ورزشکاران تیم شهید طیب حاج رضایی ورزش باستانی و کشتی پهلوانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای تجلیل شدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۳    
مادر شهیدان سید احمد افتخاری و سید هاشم افتخاری از شهرستان فاروج استان خراسان شمالی بر روی دستان امت ولایت مدار تشییع و در منزل ابدی اش به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۱    
مادر شهیدان رضاییان پس از سال ها تحمل بیماری به 2 فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۵    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد از توزیع 300 بسته اقلام بهداشتی در بین خانواده های شهدا و جانبازان تایبادی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۹    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شهدا را الگویی برتر برای نسل جوان دانست و گفت: بهترین الگویی که می تواند در برابر شبهه ها و تخریب های فرهنگی دشمن برای جوانان و نوجوانان به کار برد شهدا هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مرکزی با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۵۸    
مرحوم گهرام میرمرادزهی پدر شهید معظم محمد امین میرمرادزهی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۱۹    
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اصفهان، با تبیین جایگاه شهدا در نظام اسلامی گفت: ما هرچه داریم از برکت خون پاک شهدا و امام شهداست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان از تحویل لوازم بهداشتی به والدین شهدا در آبدانان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۰:۴۴    
نخستین جلسه ستاد شاهد شهرستان پردیس با حضور کلیه اعضاء و بمنظور بررسی راهکارهای تسهیل در ثبت نام دانش آموزان شاهد و ایثارگر برگزار شد.