یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۳:۲۹Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 27 خرداد 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 تیر 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 خرداد 1399 ایثار 2 خرداد 1399 ایثار 3 خرداد 1399 ایثار 4 خرداد 1399 ایثار 5 خرداد 1399 ایثار 6 خرداد 1399 ایثار 7 خرداد 1399 ایثار 8 خرداد 1399 ایثار 9 خرداد 1399 ایثار 10 خرداد 1399 ایثار 11 خرداد 1399 ایثار 12 خرداد 1399 ایثار 13 خرداد 1399 ایثار 14 خرداد 1399 ایثار 15 خرداد 1399 ایثار 16 خرداد 1399 ایثار 17 خرداد 1399 ایثار 18 خرداد 1399 ایثار 19 خرداد 1399 ایثار 20 خرداد 1399 ایثار 21 خرداد 1399 ایثار 22 خرداد 1399 ایثار 23 خرداد 1399 ایثار 24 خرداد 1399 ایثار 25 خرداد 1399 ایثار 26 خرداد 1399 ایثار 27 خرداد 1399 ایثار 28 خرداد 1399 ایثار 29 خرداد 1399 ایثار 30 خرداد 1399 ایثار 31 خرداد 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۹:۵۳    
خواب دختر شهید مدافع حرم جواد الله کرم بر تابوت پدر با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۱    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج محسن چناری پدر گرامی شهیدان معزز حمزه و جعفر چناری را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۰۸    
در جلسه ای با حضور مسئولان جهاد کشاورزی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه ساخت یادمان شهدای جهاد سازندگی آغازشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۰۸    
در نشستی صمیمی امیر حسین نژاد فرمانده گروه پهبادی ولیعصر از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رباط کریم تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۰۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: فضای جامعه را باید با شمیم شهادت و نام شهدا معطر و مزین کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۴    
اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در پیامی مشترک خطاب به خانواده چناری ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۲۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با جانبازان 70 درصد علی پور و حسنی گفت: خدمت به جامعه ایثارگری مایه افتخار و مباهات مجموعه بنیاد است چچرا که این مردان بزرگ نماد شجاعت و ایثار ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۴    
پیکر مطهر مرزبان شهید استوار دوم علی خلیلی روز گذشته در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در منطقه مرزی بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۱    
پیکر مطهر مرزبان شهید استواردوم علی خلیلی با حضور مسئولان و مردم در بانه تشییع و در قروه به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۲۱    
ساخت المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین کمترین کاری است که مسئولان می توانند در جهت تسلی خاطر والدین و بازماندگان شهدا انجام دهند ولی اجرای این پروژه که از سال های گذشته آغاز شده ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۹    
فرمانداران شهرستان ها طرح تامین اعتبار جهت ساماندهی گلزارهای شهدا در کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پیامی سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) را به شیعیان آن حضرت تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۷    
به مناسبت سالروز تاسیس جهاد سازندگی ( روز جهاد کشاورزی) ، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه در تماس تلفنی با خانواده شهدای جهاد سازندگی ازآنها قدردانی کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۹    
حاج محسن چناری از استان ایلام پدر گرامی شهیدان والامقام حمزه و جعفر چناری به ملکوت اعلی پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران از کارکنان بنیاد انتظار دارند، تا پاسخگویی سریع و شفاف را در دستور کار خود قرار دهند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد استان البرز بیان کرد: خادمان شهدا خاک پای والدین عزیز شهدا و جانبازان هستند و همه ما با دیدن این عزیزان روحیه و انگیزه برای خدمت کسب می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس بنیادساوه گفت: شهدای کشورمان سرمایه های نامحدودی هستند که نام آنها در هر مکان و زمانی می تواند منشا خیر و برکت باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۷    
محمدابراهیم نامدار پدر شهید معظم علی اکبر نامدار از شهدای شهرستان ساوه، دارفانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۷    
معاون بهداشت و درمان بنیاد کرمانشاه برخی از اقدامات حوزه درمانی بنیاد از جمله فعالیت های انجام شده در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کووید 19 را تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۱    
شهید مهدی فریدونی در جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بهار به عنوان شهید شاخص سال 99 شهرستان بهار معرفی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی سالروز شهادت شیخ الائمه امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
رئیس بنیاد ساوه گفت:شهادت در کشورمان از جایگاه رفیع برخوردار است و خانواده شهدا بسیار عزیز ومکرم هستند و همه ما موظف هستیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و به وصایای آنها عمل کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
مراسم رونمایی از کتاب از تبار حبیب زندگی و نویسندگی گلعلی بابایی با حضور محمدرضا سنگری، گلعلی بابایی، حسین قرایی، یوسف قوجق، فرزندان شهیدان همت، همدانی و چیت سازیان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۵    
نشست هم اندیشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با مجموعه بیمه دی با هدف بررسی مشکلات ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۵    
رئیس بنیادساوه گفت:همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و امنیت کشور حاصل خون شهداست وباید قدر یادگاران شهداو جانبازان را بدانیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان به منظور رسیدگی و ایجاد بسترهای اشتغال برای فرزندان شهدا و ایثارگران، با مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی این استان دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس بنیاد نوشهر در جلسه ستاد اجرایی شاهد گفت: فرزندان شاهدوایثارگران میراث دار و امانتهای گرانفدری هستند که همچون نگینی در مدارس شاهد می درخشند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۳    
رئیس پلیس راهور و بنیاد ساری به اتفاق نماینده گروه پیگیری جانبازان نخاعی از معابر ،خیابانها و بلوارهای سطح شهر ساری بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس بنیاد اراک گفت: فضای گلزارها برای حضور نسل چهارم انقلاب جاذبه معنوی داشته باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۴    
مرحومه حاجیه خانم حوریه پرچینی مادر شهید والامقام " کوثرعلی ملکی پرچینی" از شهدای استان زنجان به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شهیدان درس هایی از رشادت، ایثارگری در راه اعتلای دین و ارزشهای انقلاب و پیروی از ولایت را به ما آموختند و امروز نیز وظیفه داریم ادامه دهنده راه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۹    
درراستای خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا وایثارگران چهاردانگه وکمک های مومنانه ، جلسه ای با مسئول امورایثارگران شهرداری ومسئول بسیج منطقه 19 برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی اظهار کرد: مادران شهدا انسان هایی هستند که با تربیت فرزندانی شایسته، حماسه هشت سال دفاع مقدس را آفریدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۳    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۰    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: هیچ مجموعه ای در کشور مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران با این میزان از ظرفیت وجود ندارد و باید با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۷    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تکریم ایثارگران، اصالت دادن به کمالات و کرامت انسانی آنان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: راه اندازی شورای حل اختلاف ویژه جانبازان نیز ازجمله پیشنهاد های برای اجرا در هفته قوه قضاییه است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۹    
مراسم وداع با فرمانده شهید مدافع حرم؛ جواد الله کرمی شامگاه یک شنبه 25 خرداد با حضور خانواده این شهید والامقام و جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) این بارگاه مطهر برگزار و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۶    
رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به همراه جمعی از مسئولین بنیاد استان و رییس بنیاد منطقه یک شیراز ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۳    
در نشست مشترک مسئولین بنیاد و بیمه دی کرمانشاه، مسائل و مشکلات بیمه ای و درمانی جامعه هدف بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۰    
پدر شهید علی وزیری نسب دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: در شرایط کنونی که با عهدشکنی دشمنان در جنگ اقتصادی قرار گرفتیم، با همان روحیه که از عرصه تعامل دیپلماتیک با دنیا موفق و سربلند بیرون آمدیم ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۱    
حجت الاسلام مظاهری: همه ما باید به گونه ای وظایف خود را انجام دهیم که فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۱    
عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان صبح امروز با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان گیلان به تفکیک جامعه ایثارگری دیدار و ملاقات کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل بنیادگلستان در پیامی شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) را به مردم شهیدپرور گلستان علی الخصوص خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل بنیاد مرکزی صیانت از فرهنگ ایثار و ایثارگری را به عنوان یک سرمایه اجتماعی لازم دانست و گفت: امروزه پاسداری از خون شهیدان و ابلاغ پیام انقلاب اسلامی و شناساندن همه جانبه سیره شهدا به نسل جدید ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۳    
معاون تعاون و امر اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ارتباط مستقیم با ایثارگران اگر به صورت مطلوب انجام شود آثار مثبت فراوانی را به دنبال دارد و زمینه را برای رفع بسیاری از ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۷    
مدیر کل بنیاد لرستان با اشاره به اینکه رشد و بالندگی انقلاب و کشور نتیجه ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران است تصریح کرد: ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اول بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس بنیاد خوانسار در دیدار با امام جمعه شهرستان رسال بنیاد را رسیدگی به امور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دانست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۸    
مراسم تجلیل از فعالان قرآنی با حضور شاهین عسگریان معاون فرهنگی و آموزشی ، وکیلی رییس اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۵    
در چهارچوب دیدارهای دوره ای معاون مدیر کل با مسئولان شهرستان ری این بار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۵    
با پیگیریهای انجام شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار و مشارکت شهرداری فردوسیه ، بازسازی گلزار مطهر شهدای فردوسیه آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۲    
شهردار منطقه 3 زنجان با حضور در بنیاد شهید شهرستان با مسئولان این بنیاد دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل بنیاد مرکزی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا باید زنده نگه داشته شود گفت : ذات انقلاب ما فرهنگی بوده و باید یادگارها و ارزشهای آن دوران به نسل های آینده منتقل شود همچون شهدای جهاد سازندگی که ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۶    
چاپ کتاب "نماد ایثار"، بازگوکننده خاطرات یکی از شخصیت های برجسته، آیت الله هادی باریک بین پدر شهید مرتضی باریک بین که نقش بسزایی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده، است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: ارایه خدمات با کیفیت به جامعه ایثارگران مهمترین هدف همه کارکنان بنیاد است زیرا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بهترین بندگان خداوند هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۸    
مراسم وداع با فرمانده شهید مدافع حرم، جواد الله کرمی با حضور خانواده این شهید والامقام و جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) این بارگاه مطهر برگزار و به صورت تصویری از فضای ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با بیان اینکه رفع مشکلات ایثارگران نیازمند توجه مسئولان است، اظهار کرد: بخشی از مشکلات ایثارگران مربوط به سایر ادارات و عدم اجرای قوانین جامع خدمات رسانی به ایثارگران است که ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ طی حکمی پروین عبدالهی را به سمت معاون فرهنگی و آموزشی منطقه 2 بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۲    
نشست روسای بنیاد و جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود جهت پیگیری به وضعیت جامعه ایثارگری برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۰    
مستند بوی پیراهن غلام عباس روایتی از زندگی فرمانده شهید مدافع حرم محمد اسدی چهارشنبه 28 خرداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۷    
مراسم وداع با فرمانده شهید مدافع حرم جواد الله کرمی دیشب در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار و به صورت تصویری از فضای مجازی پخش شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طالقان از نصب بنر ترویجی در تابلوی مسیر جاده بالا طالقان خبر داد و گفت: تبلیغات محیطی تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثا رو شهادت دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۶    
رئیس بنیاد زهک در دیدار با مادر شهید معظم عیسی توجگی ده نو گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی که ثمره درس گرفتن از قیام عاشورا است، موجب قدرت گرفتن کشور و به برکت روحیه جهاد است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم ایجاد و نصب سردیس شهدای انقلاب اسلامی را میراثی برای نسل آینده دانست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۵    
دومین کمیسیون موارد خاص به ریاست عبداله مرتضوی مدیرکل و تمامی اعضاء در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: خدواند توفیق ایثارگری را به هرکس از بندگان خود نداده است و امروز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۷    
مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید، جواد الله کرم در روز چهارشنبه، 28 خرداد ماه 1399 همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(ع) و اقامه عزای آن حضرت برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل بنیاد استان همدان در دیدار با خانواده شهید قدیمی فرح و غیبی گفت: مادران و پدران شهدا پرچمدار دینداری و ولایتمداری در جامعه هستند و عمق ارادت خود به اسلام و ارزشهای اسلامی را با تقدیم ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس بنیاد رامسر در جلسه هفته دفاع مقدس بر مستندسازی خاطرات شهدا و... تأکید گردید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری به همراه امام جمعه با والدین معزز شهید اسماعیل احمدی چورتی دیدار و از آنان دلجویی به عمل آورد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهدشت در دیدار با خانواده های معظم شهدا بستری در بیمارستان گفت : به فرموده حضرت امام خمینی (ره) خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۲    
نوروزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمه: تمام تلاش خود را به ویژه در مدارس شاهد به کار می بریم تا روحیه ایثار، شهادت و ولایتمداری در دانش آموزان و مدارس شاهد حفظ و ارتقاء یابد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل بنیاد استان قزوین با حضور در بنیاد بوئین زهرا در جمع کارکنان گفت: ارایه خدمات با کیفیت به جامعه ایثارگران مهمترین هدف همه کارکنان بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۱    
رئیس بنیاد سراوان در جلسه تامین مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ولی نعمتان جامعه هستند و همه نهادها باید برای حل مشکل جامعه ایثارگری هم افزایی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۲۷    
ستاد اجرایی کنگره بزرگداشت 1214شهید شهرستانهای کاشمر بردسکن خلیل آباد و کوهسرخ با حضور فرماندار شهرستان کاشمر برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۵    
جلسه روسای بنیاد و کمیته امداد امام ( ره) بهشهر در حصوص بررسی وضعیت ایثارگران معسر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۲    
کتاب فرمانده دریا دل به زندگی نامه و خاطرات فرمانده شهید الله کرم فرج زاده از فرماندهان تیپ همیشه سرافراز و پیروز حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان پرداخته است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۲    
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم جواد ا... کرمی با حضور خانواده این شهید در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار و از طریق فضای مجازی پخش شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۰۹    
رئیس مجمع خیرین سلامت محلات گفت: بیش از 2میلیارد و سیصد میلیون تومان تجهیزات پزشکی از سوی خیرینی همچون حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۰۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری با فرزند شهید گرانقدر خالداران دیدار و انتصاب وی را بعنوان رئیس بانک ملی شعبه بلوار کشاورز تبریک گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۰۳    
سومین جلسه آموزشی، بهداشتی نیروهای شاغل مرکز امام علی ( ع) با موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی ... برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۰۰    
حاج فرضلی احمدی گرجی پدر روحانی شهید محمد احمدی گرجی به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۷:۴۲    
با دوره آموزشی عمومی آشنایی با نحوه مستندسازی دانش سازمانی سال99 عنایت به استقرار سیستم مدیریت دانش در بنیادشهید و امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۰:۰۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودان گفت: تمام ایثارگران، به ویژه والدین معظم شهدا پیرو منویات ارزشمند و صبر مثال زدنی حضرت زینب(س) هستند.